manga_preview
Boruto TBV 15

Mistrovství světa v jutsu, díl 8. -semifinále a finále-

Madara se vzbudil. Měl mokro jak na očích tak v kalhotech. Zdálo se mu o Sasukemu! Bohůžel pro Madaru byl Sasuke už mrtvý a teď mu v turnaji zbyli pouze čtyři, pro Madaru totálně neatraktivní blbci. Madara sklopil hlavu a šel do arény.

V aréně už bylo plno od samotného rána. Diváci, kteří seděli na západní tribuně, patřili k fandům Naruta a měli většinou oranžové oblečení a nízké IQ. Z této tribuny se ozýval tento krásný chorál: "Uzu-Uzu-Uzu-Uzumaki je vychcanější než dva mraky!"

Na jižní tribuně nepanovala tak bouřlivá atmosféra. Ospalí fanoušci, kteří čekali na nějaký zajímavý počin jejich oblíbence Kimimara, se líně opírali o jejich sedačky a občas se z jejich řad ozval tento pokřik: "Kdo má kosti rád, je Kimimarův kamarád!"

Východní tribuna patřila fandům Itachiho. Maníci v černém připomínající bandu emo maniaků, se tísnili ve velmi malém prostoru. Madara z nenávisti k Itachimu vymezil na této tribuně 90% míst na stánky s párky.
"Itachi ty flákači, ty přiblblej práskači!" křičeli prodavačí párků, kteří za to byli placení.

Jížní tribunu okupovala armáda zakuklených úchylů a fetišistů. Nebo alespoň tak působili. Byli to Kakashiho fanoušci. Jejich počet se dal srovnat s těmi od Naruta. Stejně tak jako jejich IQ.
"Sundej masku chlapečku, neschovávej tlamičku!"

"Ticho tady bude!" zakřičel z ničeho nic přicházející Madara. Všichni se lekli Madary. Asi to bylo tím, že se zapoměl ráno učesat.
"Dnes se dozvíme, kdo bude mým otrokem. Dozvíme se jméno toho, který mi bude sloužit. Mýt mi záda. Vytírat mi zadek. Uklízet můj záchod. Léčit mé hemeroidy, ale hlavně: Léčit mé sexuální touhy!" řekl Madara.

"Fuck!" vyjekl naštvaně Kimimaro. Celou dobu si myslel, že za vítězství dostane lak na kosti a titanové klouby.
Ve stejnou dobu vyjekl i Kakashi: "Fůůůj!"
Kakashi si zase myslel, že bojuje o místo knihovníka.
Itachi nemohl informace od Madary rozdejchat. Myslel si, že když vyhraje, že Madara skočí z mrakodrapu.
"Měli jsme ho poslouchat, dědka jednoho prašivýho!" uvědomili si všichni tři.
Když Madarův proslov pobral i mentálně zaostalý borec Naruto, tak začal ječet: "Ano!!! Vyhraju!!!"

Naruto vs. Kimimaro
Naruto se sklidnil a byl připraven k 1.semifinále.
"Vykostím tě jako rybu!" hrozil Naruto.
"Kecy prcku." odvětil Kimi a rozebíhal se na první útok aby trochu probral svoje fanoušky. "Swrabi no mai!" zakřičel Kimi a Naruto se okamžitě začal divně kroutit. Kimimaro ho napadl svrabem. Naneštěstí pro něj je Naruto pořádný prase a tak se se svrabem umí vypořádat.
"Obama PRASEnGUN!" vytáhl Naruto své tajné eso. Před Narutem se objevil prezident USA a podal mu ruku.
"Jsme tu pro tebe chlapče. Pomůžeme ti!" řekl Obama a začal pálit svá černá prasata, která byla třikrát větší než ty Narutova na Kimimara.
"Ouu nou." poznamenal Kimi. "Tenshi Sedan." vykřikl.
Kimimaro použil auto v provedení sedan a porazil několik prasat. Jedno však proletělo předním sklem auta a připláclo Kimiho na sedadlo. Kimimaro ještě žil, ale další prasata na něj dotíraly než ho nakonec sežraly i s tkaničkama.

Kakashi vs. Itachi
"Konečně se opět střetáváme ty kopírko!" řekl Itachi.
"Smůla pro tebe. Mám pro tě překvápko." odvětil Kakashi a začal tvořit pečetě. Jako poslední použil studentskou pečeť.
"PRASEndori!" létající prasata s křídly se objevila a vystartovala na Itachiho.
"Jseš fakt trapnej kopírovací ninjo! Neznáš jiný techniky než tyhle dvě?"
"MamTerasu!" řekl Itachi.
"No a co?" zeptal se Kakashi a v tu chvíli na jeho prasata spadla obří terasa.
"Heh." mrkl Itachi a vyslal další útok. Terasa poskočila a padala na Kakashiho.
"Hm, tomu se asi nevyhnu. Tak to alespoň dočtu." řekl Kakashi a vytáhl knihu. Pomalu padající terasa ho nakonec rozdrtila.

!---Finále---!
Naruto kompletně vyléčený od svrabu, se utká s Itachim.
"Ty jsi Sasukeho brácha? Si mu totiž dost podobnej." přemýšlel(ANO! i to dokáže) nahlas Naruto.
"Nekecej a pojď na smrt. Já pomstím svého brášku!"(Itachi měl smůlu, že si pomatoval Sasukeho pouze jako toho milého malého chlapce, kterého cvrnkal do čela. Nevěděl jaký byl Sasuke potom.)
"Oukej tak koukej." zaglosoval blondýn.
"PRASEnHaremu no jutsu!" nahá prasata začala tancovat po aréně.
"Fůůůj. Jestli si myslíš, že tohle na mě zabírá, tak si mě asi pleteš s Kakashim! Ty prasofile." Itachi nechal prasata tančit a nevěnoval se jim. Naplánoval protiútok. "ManGayKlub Sharingan!" ozvalo se od něj. Naruto se hned ocitl v iluzi, ve které byl v jednom gay baru. Je pravda, že si to v iluzi dost užíval až to Itachi nesnesl a musel ho vrátit zpět.
"Humus." řekl Itachi. Nikdo nechápal co se stalo. Jen Madara věděl o co šlo páč se v té iluzi ocital občas i on sám, než šel spát. Ale tohle na něj bylo moc a tak se pomalu vytratil z arény.
Itachi furt stál s hubou dokořán a furt se divil, jaký je ten kluk prase.
Toho Naruto využil a pronesl: "PRASEnHaremu no jutsu-Sennen Goroshi."(Prasečí harém-Tisíc let bolesti)
Všechny prasata z haremu se vystřídala na Itachim, až mu z toho vytekla střeva. To byl konec!

"Kde je moje výhra?" křičel Naruto a běžel hned hupsnout na Madaru. Toho však našli za dvě hodiny mrtvého u hrobu Sasukeho...

Poznámky: 

už mi docházeli nápady, přišla krize
tak doufam ze ten posledni dil neni nejhorsi Smiling

4.75
Průměr: 4.8 (24 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ulquiorra Shiffer
Vložil Ulquiorra Shiffer, Po, 2013-09-30 19:11 | Ninja už: 4340 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Pěstitel rýže

tahle serie je colkove uplne zabita ctu ji uz podruhy a porad se rehtam jak neco XD

Obrázek uživatele Stranx
Vložil Stranx, Út, 2013-10-01 09:37 | Ninja už: 5846 dní, Příspěvků: 536 | Autor je: Prostý občan

taky sem to po sobě nedávno četl, strašná kktina Laughing out loudLaughing out loud..

Obrázek uživatele Brinth
Vložil Brinth, Út, 2012-05-01 02:27 | Ninja už: 4597 dní, Příspěvků: 131 | Autor je: Prostý občan

hahaah to sa podarilo, dávno som nečítal takú blbosť (ake v dobrom), hehe kolbúk dole Laughing out loud takéto morbídnosti by kdekoho nenapadli Laughing out loud MamTerasu xD

Obrázek uživatele shitnigima
Vložil shitnigima, Po, 2010-11-29 21:26 | Ninja už: 5108 dní, Příspěvků: 224 | Autor je: Prostý občan

morbidní Laughing out loud
hele, já jsem asi blbá nebo nevím, ale nejsem si jistá, koho našli mrtvého? Laughing out loud dík za odpověď

___________Twelve significant photographs in any one year is a good crop
___________Belief is the death of intelligence.
I'm a mango :| Queen of shrimps

Obrázek uživatele Stranx
Vložil Stranx, Út, 2010-11-30 11:15 | Ninja už: 5846 dní, Příspěvků: 536 | Autor je: Prostý občan

noo Madaru protože neunesl představu života s Narutem a chtěl umřít se svým miláčkem Laughing out loud

Obrázek uživatele Kessidy Namikaze
Vložil Kessidy Namikaze, Po, 2010-11-29 21:12 | Ninja už: 5223 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

"Obama PRASEnGUN!"
ó, já snad umřu! Tohle je jedna z nej FF co jsem tady četla! Moc se ti povedla, škoda, že došly nápady xD

Obrázek uživatele Stranx
Vložil Stranx, Út, 2010-11-30 11:17 | Ninja už: 5846 dní, Příspěvků: 536 | Autor je: Prostý občan

nápady tenkrát už došli, ale dneska me napadlo splodit MSVJ 2010 Laughing out loud...jen to musim promyslet...

Obrázek uživatele jirka-kun
Vložil jirka-kun, St, 2010-10-13 12:54 | Ninja už: 5574 dní, Příspěvků: 104 | Autor je: Pěstitel rýže

nejlepší parodie co sem kdy četl

Obrázek uživatele merlinX
Vložil merlinX, Po, 2009-12-21 23:56 | Ninja už: 6110 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Utírač Udonova nosu

tak za tuhle serii teda A+ tlemil sem se celou dobu co jsem to cetl.

[URL=http://www.***/profile/merlin556/][IMG]http://www.***/images/myplayercard/1624755.jpg[/IMG][/URL]
Join The Naruto Online Multiplayer Game [URL=http://www.***]Naruto[/URL] - [URL=http://***]Arena.com[/URL]

Obrázek uživatele Stranx
Vložil Stranx, St, 2009-12-23 17:17 | Ninja už: 5846 dní, Příspěvků: 536 | Autor je: Prostý občan

Smiling

Obrázek uživatele Tonkaci
Vložil Tonkaci, Po, 2009-07-20 14:04 | Ninja už: 5649 dní, Příspěvků: 146 | Autor je: Prostý občan

nádhernej příběh

Obrázek uživatele Andulka...xD
Vložil Andulka...xD, Po, 2009-05-25 14:45 | Ninja už: 5972 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

xDDDDDDDDDDDDDD tak to nemělo chybu...ne to je slabý slovo xD...mno...a nemůžu najít žádný slovo, který by se k tomu hodilo xD(njn znalost 83 slov má svá mínus xD)

Obrázek uživatele LovingGaara
Vložil LovingGaara, Pá, 2009-03-20 21:40 | Ninja už: 5857 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

Hochu tak to bylo, to nejlepší na konec, docela jsem si uměl představit naruta v gay klubu i obamu jak střílí prasata, a itachi byl good. Jo málem sem umřel smíchy.

Odkaz na bojovou píseň klanu BrunnenG
http://www.youtube.com/watch?v=MESbr6VNpa4

Klan BrunnenG se nečte tak jak se píše! Čte se takto Brannen Dží !!!
TAK BACHA NA TO !!!!

Obrázek uživatele emen123
Vložil emen123, Čt, 2009-03-19 22:09 | Ninja už: 5846 dní, Příspěvků: 103 | Autor je: Prostý občan

je to fajn... skoro.... pretoze.... ten posledny diel bol najlepsi... ale pritom najhorsi.... chcelo by to neco nove!! nove napady Laughing out loud ked chces napis mi na mail riso_007@azet.sk alebo www.animereal.blog.cz tam sa ozvi a mozem ti pomoct Smiling

a este pls napis ci tam napises alebo ne Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud:D aspon PM lebo nwm ci to mam alebo

Obrázek uživatele kakashina
Vložil kakashina, Čt, 2009-03-19 20:26 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 268 | Autor je: Prostý občan

To je Haluzzzzz!!!
Obama prasengun! A studentská pečeť!!! Kam na ty nápady chodíš?!!!
Potřebovala bych trochu inspirace, abych dopsala ten svůj EMO příběh... Laughing out loud

K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)

...Ponořte se s námi do světa anime ...

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, St, 2009-03-18 21:11 | Ninja už: 5938 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

Obama GOOOOO! Laughing out loud jsem dead Laughing out loud a to kvůli tobě!xD

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Čt, 2009-03-19 11:30 | Ninja už: 5798 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Supeeeeeeeeeeeeeer...ManGayKlub Sharingan je super....a to MamTerasu tiež Smiling Smiling

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Aoi_Nyappy_Allen-chan
Vložil Aoi_Nyappy_Alle..., St, 2009-03-18 20:47 | Ninja už: 5861 dní, Příspěvků: 89 | Autor je: Prostý občan

OOOOOOOOOOMG LOL umrella som Laughing out loud

No1. Allen Fangirl! Dangerous!! Biting!! Roleplaying!!!
My blog -> klik

Obrázek uživatele Stranx
Vložil Stranx, St, 2009-03-18 21:08 | Ninja už: 5846 dní, Příspěvků: 536 | Autor je: Prostý občan

to snad neni treba Laughing out loud