Akatsuki a ,, Inteligentní nápad ,,
,,NÁSTUUUUUUUUUUUUUUUUUP !!!!!!!!!! " Zakřičela Konan , protože toho všeho měla dost .
Všichny členové Akatsuki se pomalu přesunuli do obývacího pokoje , kde už čekala Konan . Vypadala celkem hodně naštvaně .
Hned co se všichny členové posadily na něco co zdaleka připomínalo gauč , Konan si stoupla na stůl .
,,Néééééé" rozbrečel se Tobi .
Konan totiž rozšlápla ovladač od televize , která se jinak zapnout nedala . ,, Teď už nikdy neuvidim Pokémony a Červánka " brečel Tobi .
Ale Konan to bylo jedno , Tobiho ignorovala , namířila prstem na členy Akatsuki a spustila :
,, Vy jste jenom banda neschopnejch budižkničemu , jediný co umíte je válet se a dělat bordel . A to ste prej třída ,,S,, . Ale já vám ukážu vy neschopní kuřbuřti !
Dostanete mise a dokud je nesplníte tak mi nepolezete na oči "
Všichni členové Akatsuki seděli na gauči a koukali . Konan vyndala démonický zápisník [ čti : papír s ůkoly ] a začla rozdělovat mise .
,,Takže " začla Konan .
Tobi a Deidara natřou plot , koupí dárek pro Peina a pak Deidara zajde s Tobim na zmrzlinu .
Kisame a Itachi vyčistí bazén a uklidí v koupelně .
Kakuzu a Hidan nakoupí jídlo a obnový přívod elektriky na černo ( To víte komu by se to chtělo platit )
Zetsu vyplení zahrádku a
Pein ........ ten má nějakou práci v pos.... pracovně .
,,Má snad někdo něco proti misím ??? " podívala se konan na vystrašenou skupinku .
,, Nnnee NE my souhlasíme s misí " řekli Akatsuki jednohlasně .
Bylo jasné ,že všichny nesouhlasí , ale proti Konan si raději netroufli odporovat , protože věděli jak to dopadlo minule .
Všichni se rozutekli co nejrychleji , protože věděli , že až mise splní budou se zas moct válet na gauči a obětovat se Jashinovy .
Konan si zatím odtáhla Peina do pracovny aby mohly konečně začít ,,plnit misi ,, . Bylo jim jedno , že Tobi "alá" rachejtle lítá ve vzduchu .Také jim bylo jedno , že Hidan nadával na všechno kolem .
Dokonce jim bylo i jedno že se Kakuzu chystá prodat Peinovu sbírku náhradních pearsingů . Teda Peinovy to jedno nebylo , ale co má dělat když jim klíč od dveří spadl pod gauč . Za prvé nechtěl šahat mezi ty hnusné mrtvé pavouky a 100000 letou špínu . A za druhé i kdyby klíč měl nechtěl by , aby všichni věděli co tam dělaj .
Když byla práce všech členů skoro hotová , napadla Deíka velice ,,inteligentní,, myšlenka .
,,Hele " začal ....
,, Nezajímá vás náhodou co dělaj Konan a Pein v kanceláři ? " Řekl celkem nadrženým hlasem .
Po vyslovení této inteligentní věti všichni přestali pracovat a sedli si do kroužku kolem Deíka .
Hidan samozďřejmě s kladivem v hlavě a Tobík s karamelovou zmrzlinou . Začaly padat ty nejpodivnější a nejnemravnější návrhy co by ti dva mohly dělat .
Až Itachi dostal ten intelignení nápad . ,, Hele třeba tam dělaj nějaký překvápko " řekl Itachi z hvězdičkami v očích .
,, Tak proč se tam nejdem podívat " řekl Tobi , který byl celý upatlaný od zmrzliny ( prostě není dost chytrý na to , aby si sundal masku )
A tak všichni poslechli Tobiho , který ze sebe vydal první a poslední inteligentní nápad za celou tu dobu co byl v Akatsuki .
Celá banda se pomalu a ,,nenápadně,, plížila k jeskyňi .
Jenom co byly těsně u pracovny Tobi si usmyslel , že se mu chce na záchod .
,,Ne Tobi nikam nepudeš " řekla celá skupina jednohlasně .
,, Když Tobi musí , Tobi nechce uklízet loužičku " vypadlo z něj .
,,Tak padej , ale půjdem bez tebe " řekl Kisame ve stylu Chucka Norrise .
Tobi nestačil ani protestovat a letěl rychlostí blesku na záchod .
Když byly Akaťáci před pracovnou , začal Pein venitř křičet .
Konan se totiž chtělo na záchod , ale jak víte klíč byl pod gaučem . A Pein ho chtěl vytáhnout a tady slyšíte jak to dopadlo - Pein křičí jáko ''Tobi když létá ve vzduchu'' a možná ještě hůř.
Pak se ozvalo odemykání ......
,,Všichny na záchod " ,,šeptal,, Itachi
,, Néééé tam né tam je Tobi " řekl Deík , který měl ještě trochu zdravého rozumu , narozdíl od Itachiho .
,, Do prd**ele " křičel Hidan
,,Néééé tam né " odpověděl Kisame a zatáhl všechny do kumbálu .
Zetsu se podíval klíčovou dírkou . Viděl jak Konan chce na záchod , ale tam sedí Tobi , který ,,to,, vždicky prdlužuje a čte si komix se supermanem .
Dále Zetsu slyší jak Konan nadává . Po desetiminutové hádce Tobi vyleze a pustí tam Konan . Tobimu se objevili hvězdičky v očích , dále už Zetsu viděl jak Tobi odchází a odmítá pokračovat v
akci . Konan vyleze ze záchoda a jde zpět za Peinem .
Zetsu a spol. vylezou z kumbálu .
,, Um , napadl mě nápad " řekl Deidara a zaklepal na dveře kanceláře .
,, CO JE " ozvalo se .
,, Tady je Deidara un , potřebuju lopatu a v kůlně um , není " vypadlo z něj .
Najednou se ozvalo odemykání ...... všichny členové byly napjatí ....
To co viděli je škovalo ....
Pein s Konan vybíraly jízdenky na výlet [ jak Deík zjistil z katalogu ]
a oni mysleli , že tam dělají něco horšího .
-------- Po půl hodině -------------
,, To je škoda , že tam nedělali nic jinýho " řekl Hidan co brousil svou kosu .
,, Jo to je " odpovídali Kakuzu a Kisame .
,, Tobi poď mi pomoct s tim plotem nebo nás Konan seřve " řekl Deidara a namočil štětec v černé barvě .
Ale přece něco jen členové Akatsuki zjistili . Co ? Že Pein křičí jako malá holka a ,že Tobi neumí jíst zmrzlinu .
Oblouvám se za :
1) za chyby pokud tam jsou , bo mi nefunguje world , tudíž to nemůžu skontrolovat . Ale snad tam toho moc není .
2) Pokud je tam někde kousek tagu [color] trochu mi to ujelo
Nadále , chci poděkovat Jume za nápad k této povídce .
Jinak doufám , že se vám to líbí a , že ještě žijete
Pixelka - san
Mise N :
Tato povídka na mně působí pozitivněji než jsem čekala. Měla jsem zrovna mrzutou náladu a teď? Řechtám se. Četlo se to zcela samo. Upřímně by mě zajímalo, jaké bylo to "minule", když se Konan naštvala. Docela si dokážu představit Akatsuki natisknutý na sobě v rohu a Konan s válečkem, jak na ně pořvává. Ale vůbec se jí nedivím, holce. Chudák, musí to mít těžký. Sdílet celou jeskyni s bandou nájemných psychopatů.
Ookami Kishin Ochizoku Levy-chan.
nooo to je dobry-tebajo
co si asi mysleli (mozna vim )
muzu zmenit styl muzu zmenit uces ale me nikdo menit nebude!!!
tyto slova NIKDY nevezmu zpet to je ma cesta ninji!
デイダラ
サソリ
jo a jsem anti NaruSaku takže bacha!
JE TO MOC HEZKA POVIDKA I KDYZ TAM JSOU CHYBY
coze me za napad k povidce?? ja nekdy mela napad na neco takovyho?? ze o tom nevim
Kdo mě mlátí a vydírá o přestávce co ??? ty Konan
ja ze te mlatim a vidiram to ty me porad vidiras ze me zmlatis kdyz si nenecham rict spoiler z Naruta nebo Soul Eatra a nerikej mi Konan!!!!!
A ty mě zase mlátíš když ti nechcu ukázat krabičku na svačinu kchonan