Konanin zlý deň
,,Háááááááá!” ozval sa zlostný výkrik jedného člena podlej skupiny menom Akatsuki.
,,Mám to! Ja to mám!” vyšiel zo zatemnenej izby Pein a na tvári sa mu rysoval podivný úškrnok, ktorý pripomínal psychopata práve utekajúceho z “cvokhousu”.
,,A čo máš?” opýtala sa Konan, no nezdvihla pohľad od knihy s názvom “Slovensko v dejinách stredoveku”.
,,Svoj dôchodok,” odpovedal jej Pein a odrazu začal levitovať.
,,Nepreháňaj to s tou radosťou, lebo nám čoskoro uletíš,” žmurkla naňho modrovláska a zaklapla knihu. Pein sa zniesol späť na zem a chcel začať ďalší inteligentný rozhovor so svojou partnerkou, ale vtom ho prerušil silný buchot.
,,Čo to?” povzdvihol “líder” obočie.
,,Deidara skúša svoje umenie,” natiahla si Konan chrbát a pozrela sa na Peina zvodným pohľadom.
,,Vieš.. ja som tak rozmýšľala... Teraz keď sme konečne ovládli svet a nemáme čo na práci,” obmotávala si pramene vlasov okolo prsta a približovala sa k Peinovi stále bližšie a bližšie.
,,Nie! Žiadne decko nebude!” zatrhol jej myšlienku okamžite a odstúpil o pár krokov ďalej.
,,Ale prečo?!” zvolala Blue na celý hotel s názvom “U strýčka Peina a jeho detičiek”.
,,Teraz keď som si konečne vybavil svoj dôchodok?! Teraz keď mám konečne od ostatných pokoj?! Maj si decko keď chceš, ale nie so mnou!” začal mávať s rukami a nenápadne sa vytratil z miestnosti.
,,Dôchodok volá..” povedal si nakoniec pre seba a pre istotu dvere zamkol.
Konan tam zostala stáť so zabodnutým pohľadom do zeme.
,,Tak nie s ním?” podlo sa usmiala a vyšla von z izby.
,,Sasori je drevo, Tobi je príliš nebezpečný, Kakuzo je celý zošitý, Hidan je Hidan, so Zetsuom by to bolo príliš ťažké a musela by som si vyberať, Itachi ma už raz odmietol, takže to už riskovať nebudem, Kisame je ryba a ja malú morskú pannu nechcem, ale...” zamyslela sa a vtom si spomenula na onen buchot pred chvíľou.
,,Deidara...” zlostne sa uchechtla a blížila sa na miesto odkiaľ si myslela, že zvuky pochádzali. Pomaly otočila kľučkou, ale v momente keď sa dvere otvorili sa aj znova zavreli. Konan práve uvidela niečo, čo nikdy v živote vidieť nechcela.
,,P-Pomelo.. T-to.. N-nie..” zorničky sa jej rozšírili a kolená roztriasli.
,,Ako.. boli si trochu blízky a ich rozhovory pripomínali manželské hádky, ale toto...” zaťala ruku v päsť a znovu kľučkou zatiahla. Vtedy to znova uvidela – Sasori ležal na chrbte a na ňom sedel Deidara s rukami na jeho krku. Obidvaja sa otočili na Konan, ktorej práve bolo do plaču.
,,K-Konan!” stihol zvolať Deidara skôr, ako sa dvere zabuchli.
,,Ty baka! Vidíš čo si spôsobil?! Teraz si Konan bude myslieť, že sme to.. robili.” prehĺtol Deidara slinu a uprel zrak na “drevo” pod sebou.
,,Keď mňa ten krk strašne bolí..” posťažoval si Sasori.
,,Wá.. nemal si sa prerobiť na drevo, potom by sa ti tam úlomok klinca nedostal!” vlepil mu facku blonďák.
,,Uf.. je to vonku,” vydýchol si Sasori a popukal si krk.
,,Máš to u mňa, Dei-chan.”
,,Ešte raz mi tak povieš a vlastnoručne ti ten klinec napchám späť!” odvetil mu chladno Deidara a zoskočil na zem.
,,A teraz rýchlo nájsť Konan a všetko jej vysvetliť.” vybral sa hľadať spomínanú a Sasori tam zostal sám.
,,Ja sa do toho nezapájam,” odpovedal si sám pre seba a zavrel oči.
Konan uháňala hotelom ako pretekársky pes a hlada si vhodné miesto na utíšenie svojej emo nálady, keď vtom sa ozval bolestný krik: ,,Ááááno.. to je óóńo.. Jashin-sama pre toto žijem!” vykrikoval Hidan po celom piatom poschodí a bodal do seba rôzne ostré predmety.
,,Masochista..” odfrkla si popod nos Konan, keď prechádzala okolo Hidanovej izby. Dnes už ju nerozhodí rozhodne nič. Iba ak... Vošla do jedálne číslo tri a poobzerala sa, či je vzduch čistý.
,,Nikde nikto..” vydýchla si a sadla si na najbližšiu voľnú stoličku. Zrak jej padol na menší papierik položený na stole, v ktorom stálo napísané - “Domáci Uchiha pečený s klobásou a zemiakmi”. Pretrela si oči, či ju zrak neklame, ale bolo to tak.. Nasucho prehĺtla a chystala sa radšej utiecť preč.
,,Kvôli tomuto receptu už vymrelo kopu Uchihovcov,” vynorili sa z tmy dvaja muži.
,,I-Itachi.. T-Tobi..” triasol sa Konan hlas.
,,Č-čo tu robíte?” opýtala sa modrovláska a chytila do ruky prvú ostrú vec, čo našla – nožnice, na ktorých stál nápis “Made in Sasuke Uchiha's laboratory”.
,,Práve sme sa chystali jesť...” odvetil jej hlas za chrbtom.
,,Z-Zetsu..” Konan po čele zbehla kvapka potu.
,,Uááááááááááááááááááá!” zvolala a s krikom sa rozutekala preč.
,,Čo sa jej stalo?” opýtali sa chlapi nechápavo a nahodili výrazy typu tá-ženská-sa-zbláznila.
,,Pomóóóóc.. prosííím zachráňte ma!” vzlykala žena a utekala čo jej nohy stačili. Z neďalekého rohu sa zjavil Deidara.
,,Ach, Konan tu si!” zvolal a radostne sa k nej rozbehol. Konan nasadila psychopatický výraz desiateho stupňa a ďalej utekala. Blonďák sa nechápavo zastavil: ,,Čo sa jej stalo?” opýtal sa sám seba.
,,Pééééííííín! Prosím, už budem dobrá! Už v živote nebudem chcieť dieťa! Odídem s tebou do dochôdku! Len ma prosím pusti dovnútra!” zbesilo vybuchovala na zamknuté dvere, z ktorých hrala metalová hudba.
,,Konan?” otvoril Pein a žena sa mu s plačom vrhla okolo krku.
,,Prosím, zachráň ma..” prosila naďalej.
Pein sa škodoradostne usmial: “Plán vyšiel,” pomyslel si a dvere zavrel.
Odvtedy už Konan na dieťa nepomyslela a všetci žili svoje šťastné dôchodovké životy.
Neviem čo písať xD Proste som mala chuť niečo si naťukať a toto z toho vzniklo.. neviem ako vám, ale mne sa to zdá strašne trápne.. a ani radšej nehovorím o chýbach, ktoré si vlastne sama ani neuvedomujem xD
Komentík a hviezdičky potešia
K tomu názvu - Gomennasai, mňa nič inteligentné nenapadlo xD
Chudák Konan takto ju trápiť u_u, ten Pein je ale vybitý , inak sa mi to strašne páčilo LOL
Chudák Konan... bude mít trauma na celý život.
Konečně jsem tu povídka našla xD Ne, toho si nevšímej. A vítej zpět, Kikul, chybělas mi tu
. • Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
. ♪ Some days, some nights...
Neverím, že túto poviedku si ešte niekto číta. A už vôbec nie, že to je Aku-chan.
A ďakujem. Vy ste mi chýbali viac.
Som späť, bojte sa ^_^
Nad Hidanem jsem se mohla posmát.. Fakt mě to dostalo... :D
"Neptej se, jestli je tohle konec...
Konec je, když už se nechceš dívat.."
WATER ONTO MY FIRE
I DON´T CARE...HOLLY-END.
Nemusíte klikat na všechny.. Jen si vyberte jeden, který se vám líbí a nebo zajděte do specialitek..díky moc
Click Me! Click Me! Click Me! Click Me!
Díky
Neechan, tej Konan mi normálne prišlo aj lúto
Ale inak.... *kúše si do prstu, aby nevybuchla od smiechu* inak to bolo SUPER
DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!
to bolo uzasne som bola zvedava jak to skonci a dobry koniec si tomu dala musela som sa zasmiat
to je to najlepsie,čo som čítala!Fakt super.Lepsie članky tu uz asi niesu,takze sa ani nepokusim niaky hladat.
"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."
Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA
Heh, toľká chvála za nič Rozhodne tu je tóóľko lepšieho xDD Ale moc moc arigatou, ani nevieš ako sa mi potešila ^^
Bolo to dobre:)
Arigatou
Chisaii-chan: Jehé ^^ Ani nevieš ako si ma potešila, dokonca mi aj bolesť ruky prešla Ja som ťa skoro zabila? Oh nooo xD Chii-chan, ty nemôžeš umrieť vlastný smiechom a už vôbec nie na takejto blbosti
Aligatou ^^
práve sa niekto snaží udusiť ma vlastným smiechom XD
a úprimne povedané, sa mu to skoro podarilo!!! no, ak to bude pokračovať takto ďalej a budeš písať podobné výbuchy na strane Akatsuki, tak za seba neručím XD
joj, dievča, ty si macher!!!
Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD
loooool XDDD Kiki to bylo drsný! XDD
smrdíme až za chatu.
Ho*no jako cihlu máme,
zadarmo ho nevydáme.
Když na záchod ráno deme,
celej barák pose*eme.
Na s*ačku si cígo dáme,
Asumu za šéfa máme!!
Iron sólo: Sežer bobra, zachraň strom.
Všichni: Itadakimás!!
to bolo super hehe
Michi: Tak som velice rada, že sa ti to páčilo xD Myslím, že Konan zažíva s Aka stále samé horory xD Arigatou ^^
Kiwi xD: Tak Pein chce ísť do dôchodku.. sa mu ani nečudujem xD
Rika: Ty si si čítala moju FF? A páčila sa .. ani nevieš ako som šťastná! xD
nikus: Arigatou ^^
Džeden: Ty si si to fakt prečítal? xD Asi budem na skyp púšťať moje druhé ja častejšie Arigatou ^^
...! XD
(ty víš! XD )
smrdíme až za chatu.
Ho*no jako cihlu máme,
zadarmo ho nevydáme.
Když na záchod ráno deme,
celej barák pose*eme.
Na s*ačku si cígo dáme,
Asumu za šéfa máme!!
Iron sólo: Sežer bobra, zachraň strom.
Všichni: Itadakimás!!
Ale to ono sa chcelo dostať von! Ja zato nemôžem.. ono je neodbytné xD
EDIT - a Džeden je velice pekné
no LOL! xD tohle bylo fakt bezchybný xD
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
LOL (rolf) a iné tie kotúľajúce sa žlté čudá toto bolo proste super
Nemám slov, asi mi všetky dosšli, keď som sa do toho pustila
najprv dôchodok, potom klinec xD Vegeta-sama, toto ma dostalo
Paper is dead without words
Ink idle without a poem
All the world dead without stories
Without love and disarming beauty
Careless realism costs souls
- Nightwish (Imaginaerum), Song of Myself
SPOLEK ŽROUTŮ KNIH!!!