manga_preview
Minato One Shot

Naruto pokemon blbost pro děcka na druhou?





-----Naruto se pomalu a jistě dostává více a více do povědomí našeho národa. Oficiální cestu započalo všemi tak oblíbené vysílání Naruta v češtině.
Dále pak soutěže se sběrem nálepek z croissantu plněného čokoládou a teď příchází pravděpodobně i první kniha na českém trhu, která se o tomto seriálu zmiňuje.
Ještě jsem ji nečetl (zatím jen první tři strany a už jsem nevěděl, jestli smichy řvát, nebo vzteky brečet Smiling ), takže zatím nemohu obsah hodnotit záporně, ani kladně.

-----Všechny fanatické narutardy chci jen předem varovat, že se jedná o knihu zaměřenou na dětského čtenáře ve věku 10-11 let, kterou navíc napsala poměrně postarší autorka - Vlasta Svobodová, mající na kontě dílka jako Tři týdny s Jarčou, Pět holek vítězí, Když se máma s tátou berou, takže nečekejte obsáhlý filozofický traktát naroubovaný na reálie z Naruto světa, či adrenalinovou chlapáckou akci ve stylu kvavé lázně oplývající stovkami mrtvol na písmenko.
-----Zda jde tedy o knihu, která z Naruta dělá Pokémon blbost pro děcka na druhou, anebo o kvalitní titul pro děti, který pomůže v naší zemi vybudovat silnější pozici nejen Narutovi, ale celému anime obecně, nechám jen na vás.
-----Na závěr si dovolím ještě jednu poznámku a radu zároveň pro ty, kteří by nechtěli riskovat a za Ninžu z druhého patra vyhodit 189 Kč. Zajděte si někdy do knihovny! Kromě pěkných holek a okouzlujícich knihovnic, tam možná najdete i tuto knihu Smiling

P.S. Mrkněte se nad název knihy? Co že je to tam za obrázek? Jen by mě zajímalo zda jeho autor souhlasil z použitím jako součásti přebalu knihy a zda má autorka právně ošetřeno, že zmiňuje Kishimotovo dílo. Smiling

Zde přikládám anotaci ke knize:
Barbora Horká je jedenáctiletá holka, která sleduje v televizi japonský animovaný seriál Naruto. Naruto a jeho kamarádi a kamarádky studují na akademii stará bojová umění a své tejemné čakry, aby se z nich jednou stali ninžové. V době, kdy Barboru a její rodiče potkalo velké neštěstí, a Barbora byla často sama doma, stali se jejími jedinými kamarády. Mezi dětmi žádné přátele neměla. Přestěhovala se s maminkou z Klánovic do Prahy, tatínek byl bohužel ve vězení. Ale Bára byla statečná. Sama pro sebe se chtěla stát ninžou. Být silná, statečná, zvládnout všechny potíže, o to se snažila. Nakonec však všechno dobře dopadlo. Víc o Barboře, která si říkala Sakura, se dozvíte v této knížce.

Opravena zkomolenina Naruto-Naturo podělaná wordem; doplněn počet stran knihy - 125 st.




Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, Čt, 2014-05-22 10:39 | Ninja už: 4659 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Bohužel je úplně normální psát o něčem, čemu dotyčnej vůbec nerozumí. Taky je úplně normální se tim proslavit a dokonce to dotáhnout do takový míry, že tomu lidi začnou věřit. Matně si vzpomínám na jistýho nejmenovanýho autora knížek o indiánech... Sticking out tongue

Knížku jsem nečetla a číst nehodlám, mě bohatě stačilo například to, jak se v Teorii velkýho třesku bavili o World of Warcraft. Vždycky když někdo mele bludy mám chuť ho třísknout přes hlavu.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele Nara Shikamaru 03
Vložil Nara Shikamaru 03, Út, 2014-05-13 13:07 | Ninja už: 4004 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Pěstitel rýže

Také by "kvočna Svobodová" mohla vybrat lepší obálku - na knize o Narutovi má být Naruto NE malá holka ,neli důchodkyně Svobodová za mlada .

Mendokusei

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, Čt, 2014-05-22 10:37 | Ninja už: 4659 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Pokud vim, tak se autora nikdo neptá, jakou obálku chce.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Út, 2014-05-13 13:12 | Ninja už: 4954 dní, Příspěvků: 2386 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Vždyť tam Naruto je. A ta kniha je o holce, co sleduje Naruta, ne o Narutovi, tak je snad logické, že na obálce bude hlavní hrdinka. Že se mi vůbec nelíbí, to je věc druhá, jen mi nepřijde fér urážet autorku za vzhled knihy, to je vážně ta poslední věc, na které záleží.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Nara Shikamaru 03
Vložil Nara Shikamaru 03, Út, 2014-05-13 13:36 | Ninja už: 4004 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Pěstitel rýže

Já tu knihu nečetl a nevěděl jsem že je to hlavní hrdinka . Myslel jsem že Svobodová píše o Narutovi a že je tam ta holka aniž by tam měla logicky být .

Mendokusei

Obrázek uživatele Ina_Setu_Li
Vložil Ina_Setu_Li, Út, 2014-05-13 14:40 | Ninja už: 3969 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Kankurova kosmetička

K obálce, to nenavrhovala spisovatelka, ale někdo jiný. A ta holka na obálce, by podle textu v knize měla být zrzavá.

Naruta znám od roku 2006 - děkuji Masashi Kishimoto Smiling
---------------------------------------------------------------------------
pseudonym - InaSe (Ina Setu Li Skywalker Black)
pseudonym pro "Konohu" - Ina Setu Li
přezdívka - Loki Ja to nebyl
---------------------------------------------------------------------------
by InaSe hihihi

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Út, 2014-05-13 13:38 | Ninja už: 6162 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Takže sis nepřečetl topic a ani nevíš, co vlastně urážíš, ale hlavně že jdeš s proudem. Cool.

Kočko moje, co se to tam u vás zase děje? Smiling

Obrázek uživatele Lâm
Vložil Lâm, Út, 2014-05-13 14:31 | Ninja už: 4418 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Pro...stě coooooool

„Největším štěstím v životě člověka je vědomí, že nás někdo miluje proto, jací jsme, nebo spíše přesto, jací jsme.“
Romain Rolland




Obrázek uživatele Katy...
Vložil Katy..., Po, 2014-05-12 18:21 | Ninja už: 4113 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Tsunadin poskok

Já se rozhodla, že se taky nasměju a půjčila jsem si tu knížku. Jsem na druhé stránce a nemůžu. Totální blbost. Navíc mi ta holka připadá dost uhlazená, taková šprtka na to, že čte Naruta. (tím nechci urazit všechny, kteří se dobře učí a milujou Naruta), ale i normálně mi připadá, že kdyby měla být opravdu ninjou (nebo spíše ninžou? Laughing out loud) tak by to nezvládla. A o tom, že z Naruta zná zřejmě jenom Sasukeho, Sakuru, Naruta a Hakua Laughing out loud se radši nezmiňuju.

"Nevezmu své slovo zpět" to je má cesta ninji

Být shinobi neznamená bojovat ve válce. Být shinobi znamená, bojovat za své přátelé a proto nedovolím, aby mým přátelům někdo ublížil!

Kdo poruší pravidla a nařízení je považován za odpad, ale ten kdo opustí přátele je ještě horší špína.

Hokage není ten, kdo je všemi uznáván. Je to o tom že kdo je všemi uznáván se stane hokagem.

https://www.youtube.com/watch?v=veqyzr3PnAM

Obrázek uživatele Zinuska99
Vložil Zinuska99, Po, 2014-05-12 18:29 | Ninja už: 3899 dní, Příspěvků: 264 | Autor je: Konohamarova chůva

Neznal ani Sasukeho, jenom Saskeho Sticking out tongue Laughing out loud

the sun is a deadly laser

jsem docela sarkastická ale hej, umím se s lidma docela kamarádit muah

Obrázek uživatele Ina_Setu_Li
Vložil Ina_Setu_Li, Po, 2014-05-12 17:48 | Ninja už: 3969 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Kankurova kosmetička

Možná jsem statečná, ale asi ne. Pučila jsem si knihu z knihovny a jsem na 40. straně.
Já to tu po dočtení knihy zhodnotím.
Docela, by mě zajímalo, kde vzala ten námět, protože je vidět, že o tom moc neví a že na ten zmíněný Jetix nekoukala.
Jo a učitelé češtiny by brečeli na tou to knihou a to nemluvím o japonštině...
Pak toto rozeberu více.
A mimochodem tohle je taky strašný:

Naruta znám od roku 2006 - děkuji Masashi Kishimoto Smiling
---------------------------------------------------------------------------
pseudonym - InaSe (Ina Setu Li Skywalker Black)
pseudonym pro "Konohu" - Ina Setu Li
přezdívka - Loki Ja to nebyl
---------------------------------------------------------------------------
by InaSe hihihi

Obrázek uživatele Ellasse Era
Vložil Ellasse Era, Čt, 2014-05-22 17:02 | Ninja už: 4700 dní, Příspěvků: 229 | Autor je: Prostý občan

Jashin-sama, to čo je začlánok?! Moje oči!
Ale nie robím si srandu Sticking out tongue
Článok nebol zlý, ale boli tam niektoré chyby a Šónen, či ako to tam písali, to bolo na mňa privela.
Ale rozhodne bol článok lepší než tá kniha.

Obrázek uživatele Vovsik
Vložil Vovsik, Po, 2014-05-12 18:48 | Ninja už: 5727 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad

Ten článek mi přijde dost do pohody, je prostě mířený na lidi, kteří o takových věcech nic neví... Nám zasvěceným může přijít ten obsah stupidní, ale my jsme menšina Eye-wink

Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.

“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”

Obrázek uživatele Ina_Setu_Li
Vložil Ina_Setu_Li, Po, 2014-05-12 19:01 | Ninja už: 3969 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Kankurova kosmetička

No, já bych to napsala asi takhle: ,,Když chce někdo psát o něčem, co nezná, má se na to podívat aspoň trochu."
Pro jsem se rozhodla napsat článek o manze, anime a Otaku. Snažila jsem se to napsat pro lidi, co o tom nic neví.

Naruta znám od roku 2006 - děkuji Masashi Kishimoto Smiling
---------------------------------------------------------------------------
pseudonym - InaSe (Ina Setu Li Skywalker Black)
pseudonym pro "Konohu" - Ina Setu Li
přezdívka - Loki Ja to nebyl
---------------------------------------------------------------------------
by InaSe hihihi

Obrázek uživatele Vovsik
Vložil Vovsik, Po, 2014-05-12 20:27 | Ninja už: 5727 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad

Já na tom článku pořád nevidím nic špatně, veškeré info tam je korektní a podané tak, aby to normální Čech ihned nezavrhnul...

Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.

“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”

Obrázek uživatele Ina_Setu_Li
Vložil Ina_Setu_Li, Po, 2014-05-12 21:18 | Ninja už: 3969 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Kankurova kosmetička

Inu 100 hlav, 100 názorů.
On není celý špatně, ale je tam pár věcí blbě napsáno.

Naruta znám od roku 2006 - děkuji Masashi Kishimoto Smiling
---------------------------------------------------------------------------
pseudonym - InaSe (Ina Setu Li Skywalker Black)
pseudonym pro "Konohu" - Ina Setu Li
přezdívka - Loki Ja to nebyl
---------------------------------------------------------------------------
by InaSe hihihi

Obrázek uživatele Vovsik
Vložil Vovsik, Út, 2014-05-13 06:07 | Ninja už: 5727 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad

Třeba? Laughing out loud

Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.

“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”

Obrázek uživatele Ina_Setu_Li
Vložil Ina_Setu_Li, Út, 2014-05-13 14:43 | Ninja už: 3969 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Kankurova kosmetička

Zaklel místo zapečetil. Pak to vyzní, že byl Minato padouch.

Naruta znám od roku 2006 - děkuji Masashi Kishimoto Smiling
---------------------------------------------------------------------------
pseudonym - InaSe (Ina Setu Li Skywalker Black)
pseudonym pro "Konohu" - Ina Setu Li
přezdívka - Loki Ja to nebyl
---------------------------------------------------------------------------
by InaSe hihihi

Obrázek uživatele Hagane no Edward
Vložil Hagane no Edward, So, 2014-05-17 19:03 | Ninja už: 5609 dní, Příspěvků: 294 | Autor je: Pěstitel rýže

Ja som tam našiel podľa mňa omnoho podstatnejšie chyby. V prvom rade spoilery (čitatelia prvého zväzku sa tuším ešte nedozvedia kto bol Narutov otec)alebo Kishimoto nikdy nevydával Shippuden (to označenie je len pre anime).
Aj tak sa mi ten článok však celkom páčil.




Obrázek uživatele Zinuska99
Vložil Zinuska99, Po, 2014-05-12 18:32 | Ninja už: 3899 dní, Příspěvků: 264 | Autor je: Konohamarova chůva

Tak ten odkaz mě dodělal... závěr? Na této planetě žijí dvě skupiny lidí: otaku a dementi, co nechtějí o otaku ani slyšet... Laughing out loud

the sun is a deadly laser

jsem docela sarkastická ale hej, umím se s lidma docela kamarádit muah

Obrázek uživatele Sawarabi
Vložil Sawarabi, So, 2014-05-10 18:12 | Ninja už: 4123 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Recepční v lázních

No...ja nemám slov. I don´t want to live on this planet anymore!!!! -.- K autorke som našla napísané toto:"Vlasta Svobodová se vepsala do podvědomí čtenářek psaním především pravdivých příběhů, které psala do časopisu Napsáno životem.A právě název tohoto časopisu ji nejlépe vystihuje,v čem je neprávem opomíjená autorka mistrem." (najviac ma pobavila časť o tých "pravdivých" veciach Laughing out loud )
takže, keď jej odpustíme stavbu vety, strašné skloňovanie mien, a to, že snáď aj hateri anime vedia po japonsky lepšie ako ona tak nám výjde čo? Laughing out loud Že aj keby sme jej odpustili toto všetko tak tá kniha bude ******!!!! Ona nielenže urazila otaku komunitu, urazila aj samotného Kishiho lebo o ňom nezmienila ani jediné písmenko!! Hovorí tej ženskej slovný pojem "autorské práva"?
Huh, tlak mám snáď 450/300 a sánku na podlahe -.- každopádne. z toho čo som tu čítala som usúdila, že pani Svobodová si narobila dosť nepriateľov. Eye-wink navyše takých, čo ovládajú všetky prvky z tej "blbosti pre decká" Laughing out loud


Fan of #BlueHairGodess |Godess of all Otakus|

Obrázek uživatele Ina_Setu_Li
Vložil Ina_Setu_Li, Pá, 2014-05-09 16:52 | Ninja už: 3969 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Kankurova kosmetička

Tak to jsi pučím v knihovně, mají to tam. Aspoň se budu moc hodně smát těm kravinám.

Naruta znám od roku 2006 - děkuji Masashi Kishimoto Smiling
---------------------------------------------------------------------------
pseudonym - InaSe (Ina Setu Li Skywalker Black)
pseudonym pro "Konohu" - Ina Setu Li
přezdívka - Loki Ja to nebyl
---------------------------------------------------------------------------
by InaSe hihihi

Obrázek uživatele Win-Uchiha
Vložil Win-Uchiha, Po, 2014-04-28 14:40 | Ninja už: 4039 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Pěstitel rýže

Musím říct že větší kravinu jak popisovat Naruta jsem nečet.Itači píše se:itachi hakua:haku prostě hrůza když to psát neumíš tak to vůbec nepiš úklona

Nesnáším lidi který o Narutovi kecaj a přitom oněm nic neví

Obrázek uživatele sue-chan
Vložil sue-chan, Čt, 2014-05-08 20:52 | Ninja už: 5425 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prostý občan

Tu práve kritizuješ niečo, čo vôbec nemáš dôvod. Ono totiž správny prepis do našich ľúbozvučných slovanských jazykov je jednak s tými mäkčeňmi a po druhé je pravopisne správne skloňovať mená takže to hakua je tiež OK. Mňa osobne skôr zaskočili/pobavili iné veci

http://www.mugiwara.cz/

Obrázek uživatele Zinuska99
Vložil Zinuska99, Pá, 2014-05-09 15:32 | Ninja už: 3899 dní, Příspěvků: 264 | Autor je: Konohamarova chůva

V tomhle máš pravdu. Sice by bylo lepší použít romaji přepis než tohle, ale i v učebnicích na japonštinu se to tahle píše. Ale zase napsat Sasory s tvrdým y nebo Dejdara s j když v japonštině žádný j nikde není, tak to je trochu moc... Ke skloňování: já osobně se na tohle skloňování dívám jako na úplnou pitominu. Teda já miluju Hakua je ale ještě relativně v pohodě. To kdyby tam náhodou napsala Sakura Harunová, tak to bych se už naštvala... Laughing out loud (jsem cizinka a vždycky, když mi tam někdo dá to -ová na konec, tak to jednak zní strašně divně, za druhý se mi to vůbec nelíbí Laughing out loud)

the sun is a deadly laser

jsem docela sarkastická ale hej, umím se s lidma docela kamarádit muah

Obrázek uživatele Zinuska99
Vložil Zinuska99, So, 2014-04-26 14:37 | Ninja už: 3899 dní, Příspěvků: 264 | Autor je: Konohamarova chůva

Takže...
četla jsem vaše komentáře a řekla jsem si, že si tu knihu přečtu a podívám se, oc to je vůbec za knihu a tak (donutila mě k tomu věta, že otaku holky mají IQ malé tykve >.< Laughing out loud)
Knihu bych ohodnotila kladně jen z jednoho hlediska, a sice, že se to dalo číst, příběh nebyl až tak špatný. Naproti tomu záporných bodů bude mnohem mnohem víc.
První a nejhlavnější poznámka, ke které se váže prakticky zbytek je ta, že autorka vůbec nevěděla, o čem psala. Alespoň mě to tak přišlo, protože tam bylo pár, nebo spíš víc řekněme FAIL omylů:
1) Kdo se dneska dívá na Naruta na Jetixu? Možná tak někdo, kdo neví, že existujou lepší věci než ten super dabing a nedokončení příběhu.
2) Když už se na to slečna Baruška jakože dívala na Jetixu, tak by autorka mohla vědět, že na Jetixu běželo tak prvních 100 dílů a pak to zakázali s tím, že to není pro děti. Takže slečna Baruška zát Sasoriho či Deidaru vážně nemohla.
3) "Naruto má více než 2000 dílů" Na tuhle větu jsem nevěřícně zírala několik minut. Autorka asi nevěděla, že normální Naruto má 220 dílů a Shippuden... nevím Laughing out loud lepší se přiznat a říct, že já prostě nevim než si vymejšlet nějaký nesmyslný čísla z fleku.
4) Japonské hlody. Už jsem dřív říkala, že autorka vůbec nic o tom neví. ady to platí dvojásob, viz již dříve zmiňovaný Itači a já mám ráda Gara a Hakua. Mohu ještě zmínit třeba nádherné "Saske" (ano, paní Svobodová koukala na Jetix Laughing out loud), nebo ještě hezčí "Sasory" či "Dejdara" (abych nezapomněla, Itači, Sasory a Dejdara loupili...)Je zajímavé, že některá jména byla napsána romaji přepisem, jiná zase takto ohlodaná. Mohla bych ještě připomenout ten fakt, že v japonštině, stejně jako v jiných jazycís, se člověk sám neoslovuje, protože říct "Já jsem přece Sakura-chan" je prostě.... blbý, tak to řeknu. Autorka byla ale velmi odvážná, že tam tu japonštinu přidala. Boužel se jí to ale moc nevyplatilo. Viz věta, de velmi omílaná:"Wataši wa Sakura chan desuka." No jo, když nevíte a děláte, jakože víte, tak to často nedá moc hezký výsledek ...
5) NEvím, co bylo cílem této kihy, jestli pobouřit jednu stranu a znechutit druhou nebo něco jiného. Mě totiž příšlo, hlavně teda na konci knihy, jakoby nám autorka říkala, ať se vykašleme na pitomý anime a ať jsme permanentně v realitě. Ať se nekoukáme na Naruta, na Death Note, na Bleach, ...
Zkrátka jakoby říkala, že anime a manga jsou zbytečnosti, ze kterých se nemůžeme nikdy nijak poučit. Vyjádřila také svůj "odpor" k otaku holkám, když prohlásila, že mají IQ malé tykve. To jsem se urazila i já, ačkoli nejsem opravdová otaku holka jako jin (které mimochodem velmi obdivuju, že stíhají cosplaye, srazy otaku, kreslit, psát do fan fiction a zároveň se učit do školy, zatímco já si tak nakreslím obrázek dva, učím se, o víkend juknu na pár dílů a tím to hasne. Fakt, máte můj obdiv Smiling).
Jen tak mimochodem (další krásný omyl, tady vidíte co všechno autorka uměla Laughing out loud), pojem otaku autorka popsala jako čtenář a malíř obrázků. Není tomu tak. Slovo otaku je v doslovném překladu závislák a tento pojem se vžil jako náruživý fanoušek mangy a anime, což obnáší mnohem víc, než jen kreslení a čtení, viz všechno, co jsem vypsala výše. To autorka samozřejmě neví.

Na závěr chci stručně knížku zhodnotit. Z hlediska literárního ano, hezký příběh, ALE (a to je VELKÉ ALE) když nic neví o tom, co je to Naruto, tak ať o něm nepíše, ne? Navíc tím pobouřila ty lidi, které jí doopravdy nepřeju vidět v akci proti ní. Jak jinak, jsme přece otaku, ne? Eye-wink

P.S. Nečetla jsem si to po sobě, takže za pravopisné chyby neručím Eye-wink Naruto

the sun is a deadly laser

jsem docela sarkastická ale hej, umím se s lidma docela kamarádit muah

Obrázek uživatele Hyuuga Mikomi
Vložil Hyuuga Mikomi, Ne, 2014-04-27 08:24 | Ninja už: 5038 dní, Příspěvků: 297 | Autor je: Pěstitel rýže

V nejhorším to svalí na stupiditu hlavní hrdinky, která jakože ty chyby vyrobila za ní. Co však na ní nehodí je větná stavba, která je naprosto otřesná xD nechápu, že někdo jako ona může vůbec psát a vydávat knížky. Přitom na blozích narážím na spoustu amatérů spisovatelů, jejichž příběhy mají hlavu a patu, píší zasvěceně, a pokud o něčem neví podrobnosti, buď si informace dohledají, nebo drží hubu. Tohle je za trest. Nad smyslem knížky si lámu hlavu dodnes.



This is the best fight ever...
https://www.youtube.com/watch?v=haCW1Tu5cv8

Trolling the monsters...
http://www.youtube.com/watch?v=7Cz7idYv5nA

Jalapenos FanClub

Obrázek uživatele Zinuska99
Vložil Zinuska99, Ne, 2014-04-27 19:53 | Ninja už: 3899 dní, Příspěvků: 264 | Autor je: Konohamarova chůva

S tím naprosto souhlasím... vlastně jse nezmínila moc tu stavbu věty, protože mi až tak nevadila (no tak fajn no, některý věty jsem vůbec nepochopila, ale stejně Laughing out loud), ale ano, i amatéři píšou líp.

the sun is a deadly laser

jsem docela sarkastická ale hej, umím se s lidma docela kamarádit muah

Obrázek uživatele Neko-san
Vložil Neko-san, Pá, 2013-08-30 10:37 | Ninja už: 4163 dní, Příspěvků: 169 | Autor je: Pěstitel rýže

Nevím jestli mám prvně začít křičet Ježiši Kriste! Bože! WTF?! Pro Jashina! Panenko marija, či něco podobného...
No, autorka se "opravdu" vyznamenala. Autor tohoto článku psal něco o vyšším věku a tak mě napadá jestli vůbec vzala do ruky alespoň nějaký ten výtisk Naruta, co u nás vyšel (no moc jich zrovinka není) a přečetla si to i s tím Kakashim se š a Hyuugu napsanou (nekecám) Hjuga. Já vím, to naše počešťování a "háčkování" je někdy na zabití a kdykoliv někde vidím Učihy tak trnu. Ale s porovnáním s tímhle jsem asi netrnul dost.
Tak 2000 dílu, jo? Já vím, že TV TOKYO je s fillery všemocné, ale splést se o necelý tisíc a sedm stovek, no jen tak dál děvče Laughing out loud!
Chci k tomu dodat, že Naruto není pohádka, je to drama, komedie, tragédie, fantasy...je to cokoliv, jen ne pohádka. Spoustu z nás je předpojatých, že všechno, co je kreslené je pohádka (měl bych pro tyto lidi otázku-je takový Death Note nevinná pohádka? Asi ne Bad) To by si mělo plno lidí uvědomit, že i přes to, že tam pobíhá růžovlasá zelenoočka, která někomu může připadat dosti naivní, je tam plno postav, co tak "pohádkové" nejsou (třeba klan Uchiha, Anbu Root, Orochimaru). O co se tu vlastně snažím...
A zrovna Gaara je jméno, které vyskloňujeme snad ve všech pádech! Je pravda, že jména jako Haku se skloňovat moc nedají (abychom si udrželi nějakou tu "prestiž") , tak musíme poupravit věty.
"Já Sasukeho nesnáším je to takový cvok." buďme upřímní paní spisovatelko, vy jste asi viděla (možná) jen první tři řady na Jetixu, že? Teď tu nerozebírejme pocity jaké máme z těch našich hrdinů, ale to, že takové bezdůvodné ulevování si můžeme dovolit akorát tak na doma, ne do poliček knihoven a knihkupectví. Co si má tzv. "normální obyvatel planety nepostihnut tímto fenoménem" jako myslet? A co teprve ten "nakažený"...
Přemýšlím, kde asi tak autorka sama čerpala a sebeubožejší zdroj mě jaksi nenapadá.
Nevím, ale když si do vyhledavače zadáte Naruto vyjede vám na seznamu server Hokage.cz a na Googlu s bronzovou medailí konoha.cz. a pokud by autorka přičichla alespoň trochu ke kouzlu anglického jazyka, mohla by ji v inspiraci pomoct Narutopedia s docela přesnými informacemi a i kdyby to všecko stejně tahala z wikipedie tak v té anglické verzi je to podrobnější a zcela bez háčků (že by?) možná nějaký ten poangličtěný název, ale to se dá "přežít" Smiling
K závěru...o slohovém útvaru spisovatelky se mi moc vyjadřovat nechce (dalších třicet řádků a má klávesnice má taky určitou životnost Smiling).
Grafice nerozumím, takže se nebudu vyjadřovat (opravdu)
Ten název mě děsí (ninža!!!! XD)
O tom, jak popisuje věznici mě svrbí bránice, jen doufám, že Svobodová není původním povoláním dozorkyně a nepopisuje vlastní zkušenosti Eye-wink
"...To bude bezvadný život!" no, to bude. Nevím jestli má autorka nějaké morální jištění a něco jako svědomí, ale nevyjadřuje tím, že dopad trestního práva je vlastně dobrá alternativa našich osudů? Já vám nevím, ale....
Je v knize zmínka o manze? Jestli tak Kishimoto(nebo spíš Kišimoto? Eye-wink) nenakreslil už třeba deset tisíc kapitol Smiling? Nevím, ale to už je tak na zkažení očí, pochroumání pravačky (nebo levačky Smiling) a hlavně na něco s hlavou. No kdyby jel Kishimoto tímto "tempem" tak by bylo asi za chvíli po něm. A do důchodu ještě daleko. K tomu je v Japonsku jedna z nejvyšších věkových hranic s úmrtím (najdete tam plno lidí s osmdesátkou Smiling)
Nevím, co je horší- jestli to, že u nás Naruto není tolika publikován veřejnosti nebo to, že jestli už je publikován, tak lidmi, co k tomu nemají ten "správný cit" (domnívám se, že Svobodová Narutofilkou není). Se slzami v očích a sarkasmem v hlase se přikláním k variantě druhé. Bohužel...

Asi se může zdát, že na Naruťáka tak trochu nadávám. Ale to spíš na ten konec mangy. To na začátku a to uprostřed si stále nosím v srdci.

Jo, a můžete mrknout i sem, občas tu něco o Naruťákovi i písnu: http://naoki-keiko.blog.cz/

Obrázek uživatele Dahakere
Vložil Dahakere, Pá, 2013-08-30 13:04 | Ninja už: 5856 dní, Příspěvků: 190 | Autor je: Uklízeč záchodů na Akademii

Z anime "blbosti" pro děcka (už si to přiznejte ty trapný vtipy, stylizace a naivita postav...) udělala autorka ještě větší blbost pro děcka. Nevidím v tom nic tak hrozného. Stačí si uvědomit pro koho je ta kniha cílená.