Holka od vedle - 13.Neznámá síla
Vydali se dál, ale najednou se před ně přemístili tři ninjové. Všechny tři znali. Vysoký s bílými vlasy a brýlemi (Kabuto), vysoký černovlasý se smrtelně bílým obličejem připomínajícím hada (Orochimaru) a mladík s delšími černými vlasy, temně černýma očima, co na sobě měl bílou rozepnutou košili a šedé kalhoty přepásané v pasu fialovým provazem. Sasuke Uchiha. Při pohledu na něj se všem z týmu zatajil dech. Blížil se konec jejich mise?!
„Já si vezmu Orochimara, Maya Kabuta a vy splňte náš úkol,“ kývl Kakashi ne svůj tým.
„Jasně,“ kývli všichni tři.
Maya se tedy rozešla směrem ke Kabutovi.
„Ale, ale… my se asi ještě neznáme, kočičko,“ usmál se na ni úlisně Kabuto.
„To je mi celkem putna. Já nemám zájem,“ podívala se na něj opovržlivě Maya a připravila se na tvrdý boj. Sakura s Narutem jí toho o něm dost vyprávěli. Hlavně o jeho schopnosti regenerace.
„Tak se aspoň představ, ať vím, co ti mám napsat na hrob,“ posmíval se jí Kabuto.
„Jestli mě někdo pohřbí, tak to rozhodně nebudeš ty, protože dávno budeš pod drnem. Ale mé jméno je Mayame Hatake,“ odvětila ledově Maya.
„Hatake, Hatake… připadá mi to povědomé…“
„Jsem dcera Kakashiho.“
„To vím, ale… někde jsem to už slyšel.“
„Tak s tím ti nepomůžu.“
„Mayame, Mayame… Maya… už vím!“
„Tak to vybal!“
„Sasuke nám o tobě jednou vyprávěl.“
„Sasuke?!“
„Jo. Lord Orochimaru hledal někoho s absolutním ovládnutím chakry na pokusy a Sasuke navrhl tebe.“
„Zmetek.“
„Já vím,“ povzdechl si Kabuto. Maya se na něj udiveně podívala.
On využil jejího údivu a vrhl se na ní. Ale před jeho ránou nakonec uhnula. Sice na poslední chvíli, ale přece. Udivilo ho to. Kdokoliv jiný by schytal ránu naplno.
„Jsi rychlá,“ uznale kývl hlavou Kabuto a znovu se k ní otočil čelem. Ona už dokončila svou ochranu.
„Já vím,“ usmála se na něj Maya.
„Ale ne dost,“ sykl vítězně a opět vystartoval. Ale jeho ruka narazila do jejího štítu a on hned přišel o kousek chakry. Mayame zdokonalila svůj štít právě v posledních dnech.
Zrychleně oddychoval, když stál nedaleko od ní.
„Ty kradeš chakru… od někoho jako ty bych to nečekal,“ řekl Kabuto. Pak spolkl jakousi pilulku a už byl v pořádku.
„Pilulka na doplnění chakry? Ta ti přede mnou moc nepomůže,“ zasmála se Maya. Ale jeho další úder do jejího štítu ji skoro odhodil na blízký strom. Ale ona se uprostřed letu překulila a dopadla na nohy. Nyní zrychleně dýchala ona.
„Tahle pilulka zvýší mou chakru desetkrát,“ zasmál se Kabuto.
„Jak myslíš,“ sykla naštvaně Maya a soustředila svou chakru do svých rukou a rozeběhla se na něj. Nestihl uhnout a chytla ho za vlasy. Okamžitě zaznamenal úbytek chakry. Úlekem sebou trhnul v bok a jí pramen vlasů zůstal v ruce.
Pak se na ni pokusil ještě několikrát zaútočit, ale neměl dost síly. Až pak se na ni pozorně podíval. Unaveně padl na zem a zamyslel se. Pak vytřeštil oči, když mu to došlo.
„Ty… kradeš mi chakru pomocí mých vlasů…“ vydechl šokovaně.
„Pokročilá technika, viď? Však já ti ukážu, jak se jde na zabití jednoho blba se schopností regenerace,“ zasmála se Maya. Chtěla to skončit, ale najednou na ni letěla Sakura. Nestihla uhnout a udělala kamarádce matraci, když narazily do stromu. Mayu ale držela bolest při vědomí.
„Pro-promiň,“ omluvila se jí Sakura a pomohla jí na nohy. Najednou se na ni vrhl Kabuto.
„Pomůžu jim,“ kývla na kamarádku Maya a rozběhla se na pomoc Kakashimu a Narutovi, kteří bojovali proti Sasukemu a Orochimarovi.
„Jak to zvládáte, klucí?“ usmála se Maya na svého otce a kamaráda. Už zase byla ve své kůži, protože Kabutovi šlohla chakru… ty vlasy se hodily…
„Mayo, co jsem ti říkal,“ peskoval ji táta, zatímco uhýbal před ocasem obrovského hada. Naruto pracně uskakoval před Sasukeho katanou.
„Spoustu věcí,“ odvětila andělským hlasem Maya a vyšvihla se na hlavu tomu hadovi a začala z něj vysávat chakru. Ale had ji shodil a skoro připlácl ke stromu. Ale Kakashi ho zastavil.
„Že máš bojovat s Kabutem,“ odsekl Kakashi a vyvolal Chidori. Udeřil jím do hada a ten zmizel, jak nejrychleji dokázal ještě než se ho bleskové ostří dotklo.
„Promiň, ale toho jsem přenechala Sakuře. Ta ho dorazí,“ namítla Maya. Pak si všimla, jak se proti sobě rozběhli Sasuke a Naruto. Sasuke s Chidori a Naruto s Rasenganem.
„Tohle nedopadne dobře…“ zachvěla se Maya. Pak soustředila svou chakru, prodloužila ruce, objala jimi Naruta a přitáhla ho k sobě. Jeho Rasengan nechala narazit do stromu a postavila ho vedle sebe.
„Co blbneš?“ nechápal ji Naruto.
„Nechceš přece zabít svého kamaráda,“ podívala se na něj přísným pohledem Maya. Naruto se zarazil.
„Tak vidíš. Pomož tátovi, já ho zpacifikuju, a pak si s ním promluvíte,“ kývla na Naruta Maya a poodstoupila od něj.
Šla, až došla a stála dva metry před Sasukem.
„Tak tys mi chtěl zabít kamaráda?“ optala se Maya s blesky v očích Sasukeho. Sjela ho pohledem. Tvářil se jako mistr světa.
„On chtěl zabít mě,“ namítl Sasuke.
„Ach ta naivita,“ povzdechla si hraně smutně Maya.
„Co?!“ nechápal Sasuke.
„Snažíme se tě překecat, aby ses vrátil zpátky do vesnice. Mě je to sice úplně ukradený, ale Narutovi a Sakuře na tom záleží, tak pojď s náma po dobrým nebo ti dám ochutnat svou medicínu,“ sykla na něj výhružně Maya.
Sasuke se rozesmál.
„T-ty… že bys mi… chtěla něco uká-ukázat?! Hehehehe! Takovej vtip už jsem dlouho neslyšel,“ řehtal se jako debil.
Maya zúžila oči a postavila se do útočného postoje. Pak se soustředila a vyvolala svou chakru, která jí začala plápolat kolem rukou. Rozběhla se na něj a on se přestal smát. A neuhnul. Jenže se mu nic nestalo. Jen, co se ho Mayina chakra dotkla, tak bělovláska odletěla na druhou stranu mýtiny, kde se bojovalo. Narazila do stromu a zhnuseně si odplivla, když se zvedala.
„Co… jak…“ nechápala Maya a vyděšeně se podívala na své ruce. Ale vysvětlení nenacházela. Byly v pořádku.
To už k ní došel Sasuke a položil jí katanu pod krk. Ale nedotýkal se ho. Pamatoval si na jejich minulý boj.
„Nějak se proti tobě obrací tvé vlastní techniky?“ posmíval se jí Sasuke.
„Já ti dám, ty frajírku jeden namachrovanej,“ odsekla Maya, vyskočila na nohy a postavila se do útočného postoje.
„No dovol,“ sykl načuřeně Sasuke a vrhl se na ni se svou katanou. Ale ta se k ní nepřiblížila na víc než na pár centimetrů. Něco se dělo.
„Chacha!“ zasmála se vítězně Maya a vrhla na něj provázky své chakry, ale ty se jen neškodně odrazily od něj.
„Kdo se směje naposledy, ten se směje nejlépe,“ rozesmál se Sasuke a rozběhl se proti ní s Chidori. Maya se rozhodla pro obranu a vyvolala svůj speciální Rasengan, ze kterého se občas mihl nějaký ten blesk. Byl to Rasdori – Rasengan skloubený s Chidori.
Ale když už to chtěli jeden na druhého vrhnout, tak se jejich chakry ani nedotkly a je odhodila od sebe obrovská tlaková vlna. Oba padli k zemi a omdleli. Nikdo netušil, co se děje.
Kabuto ale odhodil Sakuru na strom a Sasukeho rychle vyléčil. On se zvedl a rozešel se k Mayi, která byla pořád v mdlobách. Když k ní ale skoro došel, tak se jí zatřepala víčka a ona otevřela oči. Když uviděla Sasukeho, tak se její oči láskyplně usmály, ale pak jejich pohled ztvrdl a ona se rychle vyšvihla na nohy.
„Co se děje?“ nechápala Maya. Chtěla ho totiž svázat svými vlasy, ale ty se jej ani nedotkly.
„Naše chakry se asi nesnáší. Jiné vysvětlení nevidím…“ zamyslel se Sasuke a nejistě si prohlédl svou katanu. Ani ona na ni nemohla útočit.
Najednou se Mayi blýskly oči pochopením. Pozorně si ho prohlédla.
„Co je?!“ nechápal Sasuke.
„Jedno vysvětlení by tu bylo, ale…“ sklopila Maya oči k zemi.
„Myslíš tu legendární sílu, jejíž tajemství se nikdy nepodařilo rozluštit?“ podivil se Sasuke. Upřímně. Ale pak chladným hlasem dodal: „Máš Nejiho. Tomu už jsi dala to nejcennější.“
„Co ty o tom víš,“ namítla ledově Maya a probodla ho pohledem. Podívala se mu do očí. Tělem jí projel elektrický impuls, ale ona ho nevnímala. Existovaly pro ni jen jeho oči. On byl na tom stejně.
„Hodně. Na to místo u řeky se od té doby určitě rádi vracíte, že?“ provokoval ji Sasuke ledovým hlasem. Bodal ji jako nůž. Bolelo to. Začaly se jí lesknout oči.
„Zmlkni…“ šeptla Maya a zhled se do země.
„Vypadala jsi u toho tak šťastně… ale neobšťastnil tě, co?“ pokračoval dál Sasuke. Mayi z oka stekla jedna slza.
„Mlč…“ zopakovala svou žádost. Sasukemu se krvežíznivě zalesklo v očích.
„Pověz… řekl ti někdy, že tě miluje? Že by za tebe položil život? A byl by po tvém boku vždy?“ zajímalo Uchihu.
„Drž už konečně tlamu!“ zakřičela na něj jako smyslů zbavená Maya a podívala se mu do očí očima, které měla zality slzami.
„Já…“ chtěl něco říct Sasuke, ale ona hystericky plakala a klečela na zemi. Najednou ucítil něčí ruku na rameni.
„Pojď,“ pokynul mu jeho sensei Orochimaru. Sasuke kývl a vydal se za ním. Když odcházeli z mýtiny, tak jí věnoval poslední pohled. Klečela tam… zhrzená… smutná… na dně… tak ji ještě nikdo nikdy neviděl… a zapříčinil to On…
Díky Missy za komentář k minulé kapitolce... doufám, že k téhle napíše něco nejen ona, ale také vy, ostatní!
úžsný díl
OTAKUISMUS
Jejich revírem je internet.
Jejich tempo je vražedné.
Jejich nepřáteli jsou anti-otaku, Farmář hledá ženu a Ordinace v růžové zahradě.
Otaku pracují ve dne v noci.
Jejich úkolem je číst mangy a dívat se na anime.
Vyznávají OTAKUISMUS!
paráda ale toho sasukeho bych taky nejraději zabil
Jééé, díky za komentáře... další dílek bude v pondělí nebo v úterý, tak se těšte!
FANCLUB
Tímto mu za něj moc děkuji
Moc pěkný dálší dílky prosím
pěkný
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
To je skwělííííí...... doufám, že bude pokračko mocinko se mi to líbí.....
Kdo bude chtít tak můj FB, ale prosím napište mi, že jste z tohoto servru, ať vím =o)) http://www.facebook.com/lolinka17