.......Ale on někdo žárlí! 07
Kapitola: 7
,,Kibo-kun musím ti něco říct,´´ popotáhla od davu Hinata Kibu.
,,Copak Hin?´´
,,Já…A-asi jsem těhotná!´´ pošeptala s radostí Hin
,,Jak je to možný?´´ vykulí oči Kiba.
,,No víš první den jsem s ním…no víš co né?xD A pak jsem dneska šla asi dvakrát zvracet a Sakura si toho všimla a prohlídla mě jestli mi něco není a řekla, že jsem těhotná!´´
,,Páni…´´ sklopí hlavu Kiba.
,,Ty nemáš radost?´´ sklesla Hin.
,,JO! Mám strašnou radost! To je super! Jsem rád, že jsi šťastná!´´ změní výraz Kiba.
,,Mám strašnou radost!´´ obejme Hinata Kibu.
,,No…Hin ale proč to řikáš první mně a né Narutovi?´´ podívá se jí do očí Kiba.
,,Víš…já…no bojím se to Narutovi říct! Co když to dítě nebude chtít? Nebo si se mnou jen hraje?´´
,,Co blbneš? Myslím, že Naruto bude moc rád! Hlavně mu to řekni!´´ napomene ji Kiba.
,,No tak jo no,´´ začne si bouchat prstíky jako to dělá vždycky, ale v duchy si myslela toto: ,,Radči mu to řeknu v Konoze.´´
,,Co vy si dva šuškáte?´´ zeptala se Sakura.
,,Ale nic,´´ odbil ji Kiba a jde za klukama.
,,Pojď Sak, jdeme se porozhlédnout kolem,´´ navrhne Hin a Sakura souhlasí. Políbí Sasukeho, který odchází jiným směrem s klukama na pivo. Holky jdou směrem: OBCHODY! Chtěli poznat modu písečné. Osud tomu chtěl a potkali Temary, která jim s ochotou pomohla. 4lověk by to neřek, ale v Suně byly dost dobré obchody. Holky si koupily snad všechno, co šlo! Od spodního prádla až po náušnice.
,,Jejda Hin musíme za klukama, už je pozdě!´´ varovala Hin Sakura.
,,No jo! Temary díky za pomoc a ahoj!´´ rozloučily se holky a rozběhly se jiným směrem jak Tem. Toulaly se ulicemi sem a tam. Bežely už půl hodiny a pak jim docvaklo, že se ztratily. Pomalu se začalo stmívat a Hin začínala mít strach.
,,Sakuro, možná bysme se měli někoho zeptat,´´ navrhla Hin.
,,No jako Hin mě to taky napadlo, jenomže nikdo tady NENÍ!!´´ trošku se začala vztekat Sakura. Najednou uslyší kroky. Jakoby to bylo více osob. Najednou se ze stínu objevili dvě postavy. Sakura na nic nečekala a šla se zeptat jak se dostat do Kazekage budovy. Když došla blíž zjistila, že to neměla dělat. Postavy byli zahaleny v pláštích s červenými obláčky.
,,Akatsuki,´´ vydala tiše z úst.
,,A hele! Koho o tu nevidím! Dvě moc známé tvářičky!´´ řekne jeden a chytne Hin pod krkem s přitiskne ke zdi. Druhý chytne jednou rukou obě ruce Sakury a druhou rukou zakryje její ústa.
,,Deidaro!´´ špitla do ticha Hin.
,,Ano jsem to já! Divíš se, že žiju? Taky když si mě skoro zabila a tvoji kamarádi vyvraždili půlku Akatsuki! Konečně se můžu pomstít!´´ olízl Hin tváři.
,,Ale nejdřív si můžem trošku užít! Viď Hidane!´´ křivě se usmál Deidara.
,,Hidan?´´ nechápala Hin a Sak jen poslouchala.
,,Ano! To protože jste mi zabily tři společníky!´´
,,Dobře ti tak!´´ setře ho Hin.
,,Jsi tak krásná a nevinná, ale přitom drzá! Sluší ti, když se vztekáš!´´ políbil ji na krk. Sakura se začala mrskat, aby mohla pomoct své kamošce, ale Hidan byl příliš silný. Nemohla nic dělat a ani Hin ne. Mohli jen doufat v záchranu. Deidara už sundával Hin mikinu pod kterou měla Hin jen síťované tričko.
,,Nech mě být!´´ vztekala se Hinata, ale Deidy ji umlčel polibkem a rukou zajížděl níž.
,,Nech ji bý!´´ ozvalo se ze stínu!
,,NARUTOOO!!! Pomoc!´´ zařvala zoufale Hin.
,,Nedotýkej se jí!´´ chytl Naruto Deidaru za vlasy a hodil ho na druhou stranu ulice(div mu nevytrhl vlasy).
,,Naruto,´´ přitiskla se Hin k Narutovi, že ho málem umačkala. Jemu to nevadilo, protože byl šťastný, že je u ní.
,,Už je to dobrý Hinatko. Už jsem u tebe.´´
Sasuke se objevil u Hidana a jedním mávnutím ruky ho omráčil. Ten se složil na zem a Sasuke chytl do rukou a odskočil.
Deidara pochopil, že nemá šanci proti takové přesile. Vzal Hidana, obrátil se a na rozloučenou řekl: ,,Ještě se potkáme!´´ a zmizel.
,,Hin jsi v pořádku?´´ zeptal se ji Naruto.
,,Jo, ale ještě, že jsi přišel! Kdo ví jak by to mohlo skončit,´´ políbí ho.
,,Báli jsme se o vás,´´ objevil se Kakashi.
,,Tak už pojďte. Našel jsem hotel kde přespíme,´´ rozhodl Kakashi. Do hotelu to trvalo jen 5 minut a vypadal celkem hezky.
,,Dětska pokoje jsou po dvou!´´ oznámil Kakashi, když se vrátil od recepce.
,,Dětska? Co si to dovolujete! Já nejsem žádné dětsko!´´ začal se vztekat Naruto což přesně Kakashi předpokládal.
,,No jo, no jo! Takže jak chcete být v pokojích?´´
,,Já budu s Hin viď?´´ navrhl Naruto a Hin jen kývla.
,,A my budeme spolu,´´ políbí Sasuke na čelo Sakuru.
,,Já s Akamaru budu s Shinem,´´ oznámil Kiba.
,,Dobře na mě ste zbyl vy Kakashi,´´ usmál se Sai.
,,Tak dobře. Tady máte klíče od pokojů a už běžte.
V pokoji u Hinaty a Naruta:
V pokoji byla jedna manželská postel. Jim to, ale vůbec nevadilo. Osprchovali se a hupsli do postele. Hin se přitulila k Narutovi a zavřela oči aby mohla usnout. Asi po pěti minutách vyběhla z postele a zamířila na záchod zvracet. Po chvilce se vrátila a držela se za břicho.
,,Zlato není ti něco?´´ zeptal se se starostí Naruto.
,,No tak Hin řekni mu to! Dělej!´´ povzbuzovala se v duchu.
,,To nic…jen mi je trošku špatně,´´ zalhala.
,,Tak dobře. Pojď si lehnout snad se ti do rána udělá líp.´´
,,Hai,´´ šla si lehnout Hin. V posteli se k Narutovi přitiskla jako by to mělo být naposled.
,,Miluji tě Hin,´´ začal ji hladit po vlasech.
,,Já tebe taky Naruto.´´
Pak oba usnuli.
V pokoji Sakury a Sasukeho už byly dvě postele rozdělené od sebe. Náš páreček to, ale dobře vyřešil a přišoupl si postele k sobě. Lehli si a zamilovaně se dívali do očí dokavaď neusli.
Shina, Kibu a Akamara čekalo nemilé překvápko.
,,Co to má znamenat?´´ lekne se Kiba do vstupu do pokoje.
,,Manželská postel?´´ zděsil se Shino.
,,No neva! Já s Akamarem si berem postel a ty běž do vany,´´ rozhodl Kiba, skočil na postel a Akamaru hupsl za ním.
,,Tak tady máš polštář a peřinu a padej do koupelny! Chceme mít s Akamarem soukromí´´ hodil mu věci Kiba a Akamaru štěkl. Shino stál na místě a ani se nehnul.
,,Tak šup šup!´´ popohnal ho Kiba.
,,Kibo ty máš dost citlivý čich co?´´ zeptal se a vytáhl z kapsy malou rybu.
,,Tohle je sice malá ryba, ale smrdí dost, protože to cítím i já,´´ lstivě se usmál Shino a to už Kiba s Akamarem vystřelili z pokoje aby se mohli nadechnout!
,,Fajn vyhrál si! Jdu do koupelny, ale prosím dej pryč tu rybu!´´
,,Tak se mi to líbí!´´ řekl Kiba a vyhodil rybu z okna.´´
Ráno se všichni zbudili a sešli se dole u recepce. Společně pak odešli ke Kazekagemu.
,,Tak dobře tady máte ten svitek Kakashi,´´ podal Gaara Kakashimu svitek a ten ho uschoval.
,,Gaaro tak se měj a za chvilku se uvidíme na tvé svatbě,´´ rozloučil se Naruto.
Ještě chvilku se loučili a pak vyrazili. Běželi už půl dne bez přestávky, když se jim někdo postavil do cesty.
,,Deidaro´´ špitla Hin a tiskla se k Narutovi. Deidara však nebyl sám. Za ním stálo asi 100 ninju…
Tak je tu další díl!! Snad se líbí! Příště SNAD zase v sobotu!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
100 ninju ďalšie kapitola bude asi veľmi akčná??!!! Už sa teším
"Misia L2" Mega dielik. No dobre Shino vybabral s Kibou, dole klobúk. To má za to, že ho chcel tak bleskovo vysánkovať z izby. Ževraj potrebuje súkromie s Akamarom. Len je škoda, žekeď si opisovala , ako páriky spinkali, že si nespomenula ani slovkom Kakashiho a Sai,žeb yišlo o niečo cenzurované.
Mise L:to jako vážně?to si děláš srandu?to je moc Deidaru snesu ale Hidan už je vážně extrém,to mě dostalo akorát škoda že to Hin Narutovi neřekla ale jinak je to úžasný,těším se na to až se dozvím jak to bude dál
6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě
Mise V: A už jsem doufala, že to práskne Narutovi, a ono zase nic, xhudák jak k tomu příjde, že si zadělal na malého Boruta a ani o tom neví? Ted jdu rychle dočíst další kapitolu, protože se na scéně objevili Akatsuki ! No to se nám to zamotává.
Eria-sama
What Legendary Biju Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
What Naruto Girl Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
OUJÉÉÉ !! bezva XD .. dál !
Hinata Hyuuga
Wau dobrej díl jen mě mrzeli Akatsuki no... chcem být s Akamarem soukromí taky dobrý no (že by Kibaaka no přestunu bejt uchylná )
souhlasím s akatsuki2
Naruto anime a manga je nejlepší!
Deidara... O/-\o Co ten tam ksakru dělá? ale jinak pět hvězdiček.
TO MĚ VÁŽNE ZAJÍMÁ JAK NARUTO ZAREAGUJE NA TO ŽE BUDE MÍT DÍTE ASI UPADNE DO BEZVĚDOMÍ ALE NA 7,8 MĚSÍCŮ ZHRUBA XD jo a taky je dobrý že soukromí s akamarem to jako co s ním chtěl provádět???
No čo vám poviem, život ide rýchlo a stále sa h***o deje
Keď sa niekto nudíte a chceli by ste pokecat o debilinách pridajte si ma na skype
To už som tu 3 roky? ^(*o*)^
( ͡° ͜ʖ ͡°)
podľa mna bude dobrým otcom. takisto ako minato.
Nikdy nemaj strach z tieňov. Proste znamenajú, že niekde nablízku svieti svetlo.
O život môžeme prísť rôzne. Smrť je len jednou z možností.
muhaha prej: chcem mít s akamarem soukromí: to mě dostalo
oni nemajú pivo ale saké /detail/, dobrééééééé
neni to tvoje FF az budes mit sve napis si tam sake
^^HALA MADRID!!
Proč zrovna spojení těhle dvou? možna proto že si jsou neskutečně podobní nenáviděni skoro uplně všemi a přesto jedni z nejlepších
OKO za OKO a svět bude slepý.
Výborný nejvíc mě dostalo Jak se Sakura zamilovaně dívá Sasukemu do očí (věta:"Zamilovaně se koukala Uchiovi do očí" je na posrání ) pak byl dobrej jouk s tou rybou
cakam tu uz od piatej rano na dalsi diel hrooozne sa tesiiim
supeer pěkný
NA CODE GEASS, NARUTO NEMÁ!!!
OOOJééé to nevydržim xDDD... Fakt se na ten další díl těšim!
Kakashi se Saiem, jo? **v hlavě jí běží cenzurované scénky xD** dobře,nebudu na chvilku úchylná xD no parádní dílek a ještě Kiba se Shinem, to bylo od Shina pěkně podlý xD
Hej ten Kiba se Shinem to mě dostalo...doufam, že to Naru nandá těm ninjům ....pěknej dílek..
Nechci bejt mrcha, ale ... DEIDARO DO TOHO!!!!
Ne dělám si srandu:D Naruto Hin ochrání !!!
K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)
...Ponořte se s námi do světa anime ...
část Kibi a Shina neměla chybu xDDDDDDDDD...jinak super povídka
100 ninjů? To by snad mohli zvládnout vpoho né?
Chudáček Dei, Nebo raději; zaslouží si to? no prostě super dílek a už se moc těším na pokráčo
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.
No jelikož jsem Deidarofil, tak to bylo pro mě strašně těžký dělat z něj grázla:(
a co takhle na to říct; HInata si to zaslouží?
Protože má nenávist k Hinatě je opravdu velká tak bych to aj klidně řekla komukoliv do očí
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.
NE!! Hinatka je nejlepší!!
NARUHINA-4ever!!
To si zapamatuj!!
NaruSaku!FUJ!!
hey lidi ja chcem vediet co bolo na izbe Kakashiho a Saia........pokracovanie!!!!pls
nádherný
to je úúúžasný díl proste dokonale uz se numužu dockat na daši dil =D
supr díl těším se na pokráčko
A zese ten strašnej tejden čekání .. super ( co pokoj Kakashi Sai ?)
Super
Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl