manga_preview
Boruto TBV 14

Večerní dýchánek s Akatsuki

Lokace: svět
Přesnější lokace: úkryt Akatsuki
Ještě přesnější lokace: Jeskynní úkryt Akatsuki poblíž skryté Písečné

Čas: 19:00

Počet Hidanových nadávek: 48
Kolikrát Sasori vylezl ze své loutky, aby se vyčůral: za dnešek 2x

Dnešek je zase jeden z těch dnů nebo přesněji večerů, kdy Deidara měl udělat ostatním členům Akatsuki večeři.
,,Tu tu túú pa pa páá ra ta ta tada...," broukal si pro sebe svoji oblíbenou písničku.
,,Deidaro?" ozvalo se náhle za ním.
,,Aaaaah! Ježiši Peine! Jestli mi tohle budeš dělat ještě dlouho, tak z toho všeho překvapení se mi nahromadí krev do mozku a vybouchne mi hlava!"
Pein se na něj tázavě podíval a pak řekl:
,,Všichni už sedí u stolu a čekají na večeři, tak sebou hejbni."
,,Jasně, hned to bude." odpověděl Deidara. Pein přikývl, otočil se a šel pryč. Pak se najednou zastavil, a otočil se zpátky:
,,Doufám, že už nemáš jako předkrm kolu s mentosem, hmm?" Deidara sebou trochu cukl a pak zakoktal:
,,A..Ale j jasně, že nééé. Co si o mne vůbec myslíš, hehe!" přitom nenápadně házel balíčky mentosek za chlebník.
,,No to doufám," řekl Pein.,, Vím, že máš hodně rád výbuchy, ale určitě ne Hidanovy nadávky."
,,Jojo, neboj!" Pein se otočil a odkráčel pryč.

,,Tak už se to nese, panstvo!" řekl Deidara, držící v rukou velký hrnec a kráčející ke stolu, kde už seděli všichni ostatní.
,,No to je dost!" řekl Zetsu.
,,Co ti trvalo tak dlouho? Málem jsem si začal jíst houby na vlastní hlavě!" Deidara položil hrnec na stůl a poté si sedl na své místo.
,,Tak si berte, je toho dost," řekl. Zatímco si všichni nakládali na svůj talíř kusy jakéhosi masa, Pein si prohlížel vnitřek hrnce, jestli tam nenajde nějakou mentosku. Když už všichni měli na talíři a chtěli se pustit do jídla, Hidan náhle povídá"
,,Moment, moment! Před jídlem se musíme přece pomodlit!" Všichni si hluboce povzdechli a Kakuzo řekl:,, Panebože Hidane! Mohl bys být tak hodný a nechat mne dneska alespoň nažrat?"
,,Ku...a musíme se přece pomodlit k velkému Jashinovi! No tak, rychle!" Všichni si znovu povzdechli a sepjali ruce jen kvůli tomu, aby Hidan konečně mlčel.
,,Ooo mocný Jashine!" začal, ,, děkujeme ti za to, že jsi dovolil, aby se každý z nás dožil tohoto dne, kdy společně strávíme se svými přáteli hezký večer. Jako vděk za tvoji laskavost ti najdeme nějakou oběť. Vydloubneme jí oči, rozdrtíme hlavu, sníme játra, střeva si dáme na talíř jako špagety, na ně si dáme krev jako kečup a taky rozmixovaný žaludek jako hořčici. Amen."
S chutí se pak pustil do jídla. Po téhle řeči se to ale o ostatních říct nedalo. Chvíli tam všichni seděli a znechuceně se dívali na svoji porci. Nakonec se ale překonali a začali jíst také. Jakmile ale Kakuzo ochutnal první sousto, zašklebil se, polkl a pak se obrátil na Deidaru.
,,Bléé, ježiš, co to je za blevajs? Chutná to jako deset dnů staré ponožky!" Deidara se jen tak tak ovládl.
,,K večeří máme Kyannonské maso. Velice oblíbené jídlo ve skryté Kamenné."
,,Jo? Z čeho tam to maso dělají? Ze psích výkalů?"
,,Ne, to je tajemství." řekl Deidara. Pak se ošklivě usmál a řekl tichým hlasem:
,,A do tvé porce jsem Kakuzo dal něco speciálního ze svého umění hehe!" Kakuzo nad tím chíli přemýšlel. Pak rychle zvedl hlavu, vyplivl sousto, co měl v puse, vyvalil oči a řekl:
,,To nemyslíš vážně! To jsi přece nemohl udělat!" Deidara zvýšil hlas.
,,A taky neudělal, ale jestli budeš takhle dál kecat, tak to jednou udělám!"
Kakuzo něco zadrmolil a poté se pustil do jídla.

Když bylo po jídle, Pein se zvedl a promluvil.
,,Tak co? Jaký byl dneska den? Co jste dělali?"
,,Já byl dneska u moře na jedné z akcí Greenpeace s názvem " STOP zabíjení vodních tvorů" řekl Kisame.
,,Já jsem dneska omylem podpálil papírnictví." řekl Itachi. Konan rychle zvedla hlavu a řekla:
,,Už ani slovo, Itachi, nebo se rozbrečím. A až dobrečim, tak tě zabiju!"
,,Nojo, sorry." odpověděl Itachi. Chvíli bylo ticho.
,,Fuj" řekl najednou Sasori.
,,Co fuj?" řekl někdo.
,,Vzpomněl jsem si na to, když tady byl ještě Orochimaru. Vždycky u večeře dělal ty svoje nechutnosti. Nevím, jestli si to pamatujete, ale jednou jsem dělal krupicovou kaši. A navíc jsem seděl hned vedle Orochimara. On se na tu kaši podíval takovým tím děsivým, hnusným pohledem a pak řekl tím svým temným hlasem , Hmmm, krupicová kašééééé´ a pak si nechutně olíznul rty. Znáte to, jak to dělá, ne?" Deidara se usmál a řekl:
,,Heh! To ještě nic nebylo oproti tomu, co jednou udělal Sasori!"
,,Deidaro, zmlkni!
,,Jednou jsem s ním byl na misi..." pokračoval Deidara ,,a měli jsme svačinu. Sasori měl ty smradlavé syrečky a rozhodl se, že si je sní v té své loutce Johiko nebo Juhiko, už ani nevim, jak se jmenovala. No, a jak tam v té loutce jedl, já na něj bafnul, on se lekl, trhl sebou a šup! Všechny syrečky už byly po celé loutce. Takže když jsme šli zpátky, strašně smrděl. Ale fakt strašně! Doufám, že už sis ji umyl," kouknul na Sasoriho.
,,Ne, ještě ne."
,,Ježiš, tak sebou hejbni. Jinak s tebou už nikam nepůjdu!" Sasori náhle zvýšil hlas.
,,A to mám jako vzít kartáč a kýbl s vodou a vlézt si s tím do loutky? Nebo ji obrátit naruby a hodit do pračky nebo co? To není tak lehký!" Pein už toho měl dost.
,,Prosím vás, nechte už toho! Pojďte se raději podívat na nějaký film."
,,Já jsem nedávno jeden dobrý viděl," řekl Zetsu. ,, Je to o nějakým chlápkovi, který vyvraždí celou svoji rodinu až na svého malého syna a ten syn se mu potom bude chtít pomstít."
,,Hmm, zvláštní," řekl Kisame, ,, něco mi to připomíná. Nějakou událost, která se sice nestala mně, ale odněkud ji znám. Nevíš ty, Itachi?"
,,C-co? N-n-ne ne, vůbec ne. Nikdy jsem nic takového neslyšel....ani nezažil," řekl Itachi koktavě.
,,A co takhle Harryho Pottera?" řekla Konan.
,,Joo to je ta blbost s těmi malými haranty?" zeptal se někdo.
,,Jo, ale tohle je čtvrté pokračování, takže už jsou trochu větší."
,,Tak fajn," souhlasil Pein. ,, Tak pojďte k televizi."

,,Teda to byla kravina!" poznamenal Hidan.
,,To jo." souhlasil Itachi. ,, Mozkomor. Heh! Stačilo by na něj udělat Goukakyuu no Jutsu a dohrál by." Deidara se zašklebil a řekl:
,,Teda ale nečekal jsem, že tam bude hrát i Orochimaru. Museli mu dát velký prachy, aby si úplně oholil hlavu. Ale hrál tam dobře. To se musí uznat." Při tom povídání každému nalil kolu zbarvenou na oranžovo.,,Můj vynález," pomyslel si pro sebe.
,,No myslím, že je čas jít na kutě," řekla Konan a ostatní souhlasili. Deidara šel ještě do jídelny uklidit nádobí po večeři. Když byl v kuchyni, ještě se tam zastavil Pein.
,,Dediaro? Jen jsem ti chtěl poděkovat za to skvělou večeři. Na. Tady máš mentosku. Zasloužíš si ji stejně jako ostatní."
,,Díky, šéfe," poděkoval Deidara
,,Jo mimochodem...," řekl ještě Pein ,,ty mentosky jsou trochu víc sladký, takže je ostatní zapili tím pomerančovým džusem, cos nám dal. Tak to udělej taky." Deidara neodpověděl. Jenom stál s vykulenýma očima a pootevřenou pusou a zíral do stěny. Pak ze sebe tenkým hláskem vydal tiché....,,Bum"

Poznámky: 

Tak, moje první Funfiction. Nemějte se mnou žádné slitování. Prostě opravdu to ohodnoďte tak, jak se vám to líbilo. Jinak doufám, že se jo.
Jen tak pro ty, kteří nevědí, pokud se mentoska dostane do styku s Colou, může vzniknout výbuch. Tak proto to...bum:-)

4.83871
Průměr: 4.8 (31 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Artemis
Vložil Artemis, St, 2011-04-06 15:51 | Ninja už: 5015 dní, Příspěvků: 111 | Autor je: Prostý občan

pekné. hneď ako si spomenul mentols a colu vybuchla som smiechom Laughing out loud inak aj ja som písala ff o stravovaní Akatsuki ^^ ak chceš prečítaj si Smiling

Obrázek uživatele Yanagi
Vložil Yanagi, Čt, 2010-09-23 20:27 | Ninja už: 5258 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

Zajímavé. Bavila jsem se. Gratuluji ti ke schopnosti pobavit člověka jako jsem já...

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Pá, 2010-02-12 14:04 | Ninja už: 5971 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Musím říci, že tahle jednorázovka je povedená. Nasmála jsem se dost, ale pokud bychom chtěli být opravdu pečliví, dej tomu nálepku parodie Eye-wink Jinak klobouk dolů, pokud je tohle opravdu tvé první dílko, četlo se to opravdu moc dobře Eye-wink

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele loudscreaming
Vložil loudscreaming, Pá, 2010-01-29 19:26 | Ninja už: 5395 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Pěstitel rýže

To je naprosto dokonalý =D tlemila jsem se celou dobu, vážně super =D

i will eat your children

userbarz.com
Free userbars
userbarz.com

Obrázek uživatele Pako June-hime Maffianno Al Capone
Vložil Pako June-hime ..., St, 2009-12-09 11:24 | Ninja už: 5511 dní, Příspěvků: 363 | Autor je: Prostý občan

Bylo tam pár trapných momentek... ale June tady mlátí do stolu, chcípá smíchy a má náběh na roztržení plicních otvorů xDD!

"JEŠTĚĚĚ!!"

Už nejsem June, ale Pako June-hime Maffianno Al Capone!
Přezdívky nové generace ^~
Pozn - Velký Hetalia a yaoi maniak, pozor na mě!

Obrázek uživatele ShinshiHatake
Vložil ShinshiHatake, St, 2009-10-14 20:45 | Ninja už: 5510 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

Je to moc dobre,mohlo by to mit i pokracovani...Rikam ti,pis dal,uchop se svoji sance psat dal,kdyz pises tak moc dobre;)

Obrázek uživatele Vurhor
Vložil Vurhor, Po, 2009-10-19 13:55 | Ninja už: 5659 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Prostý občan

Děkuji za radu. Budu si to pamatovat.Smiling

Dávejte si pozor na rohlíky. Pokud si je pustíte příliž k tělu, bodnou vám dýku do zad......To není sranda. Myslím to vážně. Vidíte tu snad nějaký řechtající se smajlík?

Pokud se vám začnou ztrácet věci, tak za to může obávaný hajzlík jménem Skřítek. Používejte okurky. Bojí se jich.

Obrázek uživatele Shelly Stinson Rodriguez Cooper
Vložil Shelly Stinson ..., Pá, 2009-08-21 16:45 | Ninja už: 5582 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Tahle FF se ti vážně povedla nemám ti co vytknout dávám 8

Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.

Obrázek uživatele Vurhor
Vložil Vurhor, Čt, 2009-06-11 13:48 | Ninja už: 5659 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Prostý občan

Moc vám všem děkuju.Smiling Jsem velmi poctěn. Jo a pro lucy-anime: Já jsem kluk xD

Dávejte si pozor na rohlíky. Pokud si je pustíte příliž k tělu, bodnou vám dýku do zad......To není sranda. Myslím to vážně. Vidíte tu snad nějaký řechtající se smajlík?

Pokud se vám začnou ztrácet věci, tak za to může obávaný hajzlík jménem Skřítek. Používejte okurky. Bojí se jich.

Obrázek uživatele lucy-anime
Vložil lucy-anime, St, 2009-06-10 20:17 | Ninja už: 6102 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

noom super Laughing out loud len taq dalej ze prvé fanfiction - no super uplne nemam slov, povedala by som ze si skusenejsia spisovatelka a nie novacik ( ja som napisala zatial iba dve Laughing out loud )

Obrázek uživatele Mia777L
Vložil Mia777L, St, 2009-06-10 17:15 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

Jestli je tohle tvé první fanfiction, tak klobouk dolů, pokračuj takhle dál.

Obrázek uživatele Charlie
Vložil Charlie, Po, 2009-06-08 21:05 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 642 | Autor je: Prostý občan

OMG XD MENTOOOOLS! XD To nemá chyby xD OMG XD

Kdo povie krivé slovo na toho roztomilého nemca, toho uškvarím zaživa!

Obrázek uživatele Mieko
Vložil Mieko, Po, 2009-06-08 19:43 | Ninja už: 6152 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Prostý občan

Jak jsem si myslela, vůbec jsi mě nesklamal je to úžasné, úchvatné a především, předevšim vtipné. Kdybych byla Hynčíkovou tak ti dám třeba bonusové procento, a nebo rovnou 100%:D

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, Po, 2009-06-08 19:35 | Ninja už: 6002 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

Na první povídku je to dobré, jen tak dál Eye-wink

Obrázek uživatele Katie Shannon Leto Milicevic ♥ 30 Seconds To Mars
Vložil Katie Shannon L..., Po, 2009-06-08 18:39 | Ninja už: 5853 dní, Příspěvků: 164 | Autor je: Prostý občan

supr

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2009-06-07 12:09 | Ninja už: 6111 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Humorných povídek o Akatsuki je tu fůra, ale těch, které si přečtu s chutí, tak moc není. A tahle byla dobrá Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!