Naruto High School Gakuen Den 8
Diel: 8
Kapitola: Nečakaj! (eng.: Don´t wait)
Príbeh: by DarkNin
__________________________________________________________________________
"Fúúúj!Blééé!" Ozvalo sa z oboch strán. Obaja chalani sa naježili ako mačky a utekali do kúpeľne umyť si ústa. Všetci sa smiali ako odtrnutí z reťaze. Po chvíli sa obaja vrátili ešte s pastou zaschnutou na perách.
"Dúfam že toto ja už nebude opakovať!" sykol Naruto a posadil sa čo najdalej od Sasukeho
"Sakuráá! Ak sa tá fotka dostane na net, tak si mŕtva!" Zašomral znechutený Sasuke, no ružovláska sa len pôvabne a schuti zasmiala. Sasuke sa na ňu nenápadne sladko usmial.
"Tak a kto teraz točí?" Spýtala sa Temari s pivom v ruke.
"Ty už nepi, lebo sa budeš točiť ty" Poznamenal posmešne Kiba, no Temari ešte vedela udržať rovnováhu a jednu mu švacla po hlave.
"T-tak točím ja..." Povedala jemným hláskom Hinata a zatočila fľaškou.
Točila sa ..a točila...a točila...až pokým nezastavila...u
"CHOUJI???!"všetci znechutene zhíkli a Choujimu sa už štikútalo od všetkého čo pojedol i popil.
"Nepríjemnéé..." Poznamenala bledá Sakura nenápadne šmátrala po foťáku. Splašená Hinata preglgla, zavrela oči a už-už sa snažila dať Choujimu bozk, keď v tom prepchatý Chou neudržal rovnováhu, zgecol na zem a tam aj zaspal.
"P-Po tomto je vám už jasné že diskvalifikuje" zasmiala sa Hinata a ostatní len s radosťou súhlasili. Chalani ho položili na gauč, a tam skopojne chrápal.
"hEHEHéé..:D" zasmiala sa Sakura "aj moment Chouho úpadku mám zaznamenaný" poznamenala Sakura a ukazovala fotky na displayi foťáka Hinate.
"Teraz by mal ísť nejaký chalan!"pokračovala Ino, no chalani neboli moc nadšení.
"Tak...fajn" nahodil kyslý výraz Sasuke
"Idem na to" Pootočil fľaškou a tá sa bezhlavo krútila. Ino a Sakura šaleli, len aby to dopadlo na nich. Zastavilo to, neočakávane na Ino.
"Yááááááy!!" Tá len zvreskla od šťastia a bížila sa k Sasukemu.
"To vždy musím mať takú smolu?"poznamenala Sakura a smutne odfotila strhujúci záber.
Sasuke jedným očkom sledoval ako sa Sakura tvári.
"CVAK" zachytila Sakura i keď nerada a pootočila fľaškou bez slova.
Zastalo to smerom na gauč kde sedel CHouji
"Páánečku...ten je na ženy ako magnet" zhíkla Ino "pootoč ešte raz"
Sakura neváhala a pootočila. Tento moment bol pre ňu ako v spomalenom zábere. Točilo sa a nemalo konca. Keď v tom, zastalo priamo na Sasukem. Tenlen preglgol a jemne sčervenal. Sakura sa spokojne usmiala a vraví
"Tak kto to zachytí?"
"Ja!" schmatol ho vysmiaty Naruto "Sasuke, tak túto fotku to dám aj zarámovať"
Sasuke mu pleskol. "Nie, to si nechám zarámovať sám. Nemáš dobrý vkus"Pousmial sa na Sakuru a dali si bozk.
Vtom sa Hinata zapýrila pri pohľade na zamilované hrdličky. Naruto využil šancu a náhle pobozkal Hinatu, a potom sa s ňou pri tom odfotil.
Shika, ktorý sa hry zdržiaval, podal Temi ruku a aby nezostal pozadu, pobozkal ju tiež.
Ino žiarlila a tak schmatla Saia a vytiahla ho z knižných románov. Zastrčila mu jazyk do úst a dala francuzáka, v ktorom sa skoto zadusil, ale mierne bol rád, že si ho aspoň raz Ino všimla.
V tom Narutovi zazvonil mobil..
"Wáá kto ma zas potrebuje?!" Neochotne sa odpojil z klubu francuzákov a zdvihol hovor.
"Tu Uzumaki"
Chvíľu nastalo ticho a všetky pohľady viseli iba na jeho zdrtenom pohľade.
"Č-čoo?!" Zahulákal Naruto so slzami na krajíčku.
Vypol mobil ale jeho pohľad už neudával smer.
"Sakra čo sa stalo Naruto?" Zhysterčila Sakura...
Ospravedlňujem sa za veľké čakanie. Tešte sa čoskoro na ďaľšiu časť!!
_____________________________________________________________________
Autor: DarkNin
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Jsem to ale Baka! Já si vždycky dám něco do oblíbených a pak na to zapomenu. Nakopněte mně někdo už!
Prostě, tohle je dobře seknutej konec
♪ Současná hudební inspirace: Why Should I Worry, Sandcastle Kingdoms, Night in the Woods, Cuphead the Musical, Attention
Kočičí škrábanice
A nějaké nové FF? YES! ^^ => Tanec iluzí 20 - S hlavou vztyčenu udělej krok vpřed, Tanec iluzí 19 - Lepší zítřky v nedohlednu, Není se čeho bát, Tanec iluzí 18 - Na tenkém ledě
nieeeeeeeee toto my nerob rychlo dalsiu cast je to vazne pecka:D co sa stalo to je take zaujimave:D:D