Diedarova velká láska Pokráčko 21
„Hey Tobi ty si moje záchrana bez toho toaletního papíru bych byl ztracený, ty jo taková hromada!!“ Řekl Naruto který vylezl tak za deset minut ze křoví a tvářil se nesmírně šťastně.
„Naruto!!! Baka!! TY SI TAK NECHUTNÝ PRASÉ!!!! HNED MĚ PŘESTALA CHUŤ K JÍDLU!!“ křičela vytočeně Ino, která si právě otevírala instantní rámen.
„Omlouvám se Ino“ řekl pokorně Naruto když vidět Deidarův výraz.
„Naruto!! Fuj s kým já to chodím?!“ rozkřikla se Hinata, když slyšela Naruta.
„Hinato, Lásko moje pocem!“ řekl Naruto a rozběhl se k Hinatě.
„Vypadni ode mě!!“ rozkřikla se na něj Hinata.
„Lasenko moje…!“ řekl Naruto sklesle a smutně se podíval na Hinatu.
„NESLYŠEL SI JÍ?!?! MÁŠ JÍ NECHAT NA POKOJI!!“ vmísil se do rozhovoru Neji.
„Dobře, chápu, jen…“ nedořekl Naruto, protože mu Neji vyrazil dech.
„Ani na ní nemluv jasné!! Když řekla, ať jí necháš tak jí necháš!!“ řekl rozzuřeně Neji.
„Páni, chudák Naruto! Co to do té Hinaty vjelo? Ještě štěstí že já a Deidara se tak moc milujeme“ řekla si Ino v duchu a šla Narutovi pomoct vstát.
„Co se stalo??...Ona mě už nemá ráda??...Co sem provedl tak strašného??...Kdyby mi to řekla polepšil bych se!!...Já ji tak miluju!!...Proč je na mě taková??“ Ptal se Naruto když ho Ino dopravila pod strom.
„Nevím Naruto, netuším, co to do ní vjelo, ale na Nejiho se nesmíš zlobit!! Jen brání svou sestřenici!! Ty bys to taky udělal!“ řekla Ino když viděla jak se Naruto dívá na Nejiho.
„Já mu taky nic nezazlívám!! Jen by se měl starat o to, aby ho TenTen nenechala!“ řekl Naruto a odfrknul.
„Ach jo to sou starosti!“ řekla Sakura a políbila Sasukeho.
„Hihi, Itachi?“ řekl Sasuke když viděl jak se na něj Itachi dívá.
„Co chceš??“ řekl Itachi skoro nepřítomným hlasem, ale když viděl Sasukeho prohnaný úsměv tak zbystřel.
„Chtěl bys holku co?? Vsadím se, že bys dal cokoliv, abys poznal nějakou holku, která by tě chtěla!!“ řekl Sasuke a řehnil se jako by právě řekl něco hrozně směšného.
„Máš pravdu bratříčku! Možná bych chtěl holku, ale do toho ti nic není, protože ty už holku pokud vím, máš! A jen malé upozornění to nebylo směšné!“ řekl Itachi koukl se na Sasukeho kterému sklesl úsměv na tváři, otočil se pomalu odešel.
„No výborně Sasuke to se ti povedlo!! Itachi se ze všeho na světě nejvíc snaží o to, abys mu aspoň trochu odpustil, ale to tě nejspíš nezajímá, že?? Nezajímá tě, že je mu to asi líto?! Jasně že by chtěl holku!! Ale nemá na to čas snaží se ti nějak zavděčit, ale ty o to nestojíš, nebo spíš za to nestojíš!!!!“ rozkřilka se na Sasukeho Ino a běžela za Itachim. Sasuke jen nevěřícně zůstal stát.
„Itachi, Itachi počkej na mně, No tak Itachi počkej!!“ křičela Ino.
„Ino já teď chci být sám!!“ řekl Itachi, otočil se a šel dál.
„Itachi, počkej !!!“ křičela Ino ve běhu.
„A tady si Itachi konečně jsem tě….ÁÁÁÁ“ zakřičela Ino.
„Ino, Ino, kde si?“ volal Itachi.
„Okamžitě jí pust! Nebo tě donutím!“ procedil Itachi mezi zuby když viděl omráčenou Inu v náruči neznámého Ninji.
„Ty mě chceš donutit a jak to chceš udělat nicko??!“ zařval Ninja.
„Takhle, Mangekyou Sharingan!“ pronesl Itachi chladně a Ninja už byl uvězněn v strašlivé iluzi.
„Co? Co Se stalo?“ řekla Ino jakmile se probudila.
„Ino, klid už je to dobry! Neboj se!“ řekl Itachi pro něj nadmíru milým hlasem.
„Já…já šla jsem za tebou a najednou tma“ řekla Ino nechápavě a vyděšeně zároveň.
„Nic jen si nechvíli ztratila vědomí, ale to už je dobré, proč jsi za mnou vůbec šla?“ podíval se Itachi zvídavě na Ino.
„No já šla jsem se omluvit za Sasukeho vždyť ho znáš strašně rád se předvádí a navíc si připadal jako komik, ale to se mu nepodařilo, odpustíš mu?“ řekla Ino a sklopila zrak.
„Aha kvůli tomu, Ino já tě nechápu! Proč to pro nás všechny děláš? Když víš, že to nepomůže? Snažím se odčinit to co jsem provedl, vím že to není jen tak, ale já se vážně snažím a Sasuke si ze mě utahuje, vážím si toho že se krotí a ještě mě nezabil, nebo se o to aspoň nepokusil, ale ničí mě to kdyby na mě zaútočil věděl bych že je to beznadějné ale takhle?Když tehdy řekl Evolovi, že mě má rad byl jsem neuvěřitelně šťastný a teď zase nevím na čem jsem, Odpustí mi? Odpustil mi už? Otázky na které se sám sebe ptám už dlouho! A Stejně to nepomáhá asi to už vzdám!“ řekl Itachi a Ino viděla jak mu pomalu stéká slza po tváři.
„Nevzdáš! Je ti to jasné! NEVZDÁŠ TO!!! Kdyby to každý vzdal tak nic není! Kdyby to vzdal Naruto když tehdy pronásledoval Deidaru tak by Gaara nežil! Kdyby to tehdy vzdal Sasuke když jeho tým bojovali proti Hakuovi tak by celý jeho tým byl mrtvý! Kdyby to tehdy vzdal Choji když bojoval proti Jiroubimu tak nežije skoro nikdo z nás a Sasuke není s námi! Chápeš to konečně?! Nesmíš to vzdát kvůli tomu, že se ti to na poprvé nepodařilo! Všichni tam jsou hrdinové a všichni tam za tebou stojí! A ty patříš mezi nás si jeden z nás, člen týmu, přítel! Nedovolím ti to vzdát jasné! Si hrdina, si člen Listové a Sasukeho bratr a ať už jsi udělal cokoliv tak ti to časem odpustí!“ křičela Ino rozhořčete a skočila Itachimu kolem krku.
„Ino? Myslíš to vážně? Že patřím k vám?“ zeptal se Itachi opatrně.
„Hihi Hlupačku jasně že to myslím vážně!“ řekla Ino a rozpačitě se usmála Itachi jí to oplatil a na jeho očích šlo vidět, že je opravdu šťastný.
„Tak co vrátíme se do tábora?“ zeptala se Ino, Itachi přikývnul, zvedli se a pomalu odešli zpět do tábora.
„Dobrá jsme tu všichni?“ zeptal se Shikamaru pro něj až příliš aktivním výrazem. Všichni přikývli a tak pokračoval.
„Dobrá náš plán už znáte! Vyrazíme dnes odpoledne, všichni se pořádně vyspěte zítra nás čeká tvrdý boj!“ řekl Shikamaru a všichni se pomalu odklizovali do svých stanů, všichni až na jeho, Sakuru, Deidaru, Ino a Peina ti se sešli, aby probrali jejich hlavní misi. Po domluvě se rozešli i oni do svých stanů.
„TOBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!“ rozlehl se ráno Sasoriho hlas. A všichni jako na povel vylezli ze stanů a přišli ke stanu Tobiho a Sasoriho.
„Co se asi stalo?“ ptala se po cestě TenTen Konan.
„Nevím ale, jestli Tobi zase něco provedl tak už ho fakt Sasori zabije“ řekla Konan vážným hlasem.
„TOBIII!! CO TO MÁ ZNAMENAT??“ ozýval se stanu Sasoriho naštvaný a znechucený hlas.
„Co tím myslíte Sasori Sen-sej?“ ptal se rozespale Tobi.
„TY SE PTÁŠ CO TÍM MYSLÍM?? SI TY VŮBEC NORMÁLNÍ?? SI NEHORÁZNÝ PRASE!!!! HOVADO JEDNO!!“ křičel Sasori už vražedně vytočeným hlasem.
„Nenadávejte mi!! Vážně nevím, co tím myslíte!“ řekl Tobi poprvé v životě hlasem, ze kterého šel slyšet odpor.
„TAK TY NEVÍŠ JO?? A TOHLE JE CO??“ ukázal Sasori na deku pod Tobim.
„Aha to tím myslíte no tak co? Moc sem včera pil a tohle bude můj první opravdový boj, tak sem se počural neříkejte že se vám to nikdy nestalo?!“ řekl Tobi vítězoslavným hlasem.
„To snad není možný, FUUUUUJ!!!!“ řekli všichni okolo jednohlasně a odstoupili deset kroků od stanu.
„ÁÁÁÁÁÁ TY TO JEŠTĚ PŘÍZNÁVÁŠ?!?!?!?! JÁ TĚ ZABIJU!!! MÁŠ TADY JEŠTĚ JEDNU DEKU??“ řval na celé kolo vytočený Sasori.
„Ne“ řekl roztomiloučkým hlasem Tobi.
„Víš jak ti kdysi Deidara řekl, že když ho třikrát naštveš, nepřežiješ?“ zeptal se Sasori hlasem z kterého šel slyšet hněv.
„Hmm Jo pamatuju tehdy mě málem uškrtil!“ řekl rozpačitě Tobi.
„Tak mě tak snadno nenaštveš!! ALE TOHLE UŽ SI PŘEHNÁL!!!!“ zařval Sasori a ze stanu se ozýval těžce oddychující Tobi.
„Ne..Nechte…mě!!.....POMOOOC!“ ozvalo se ze stanu a všichni přiskočili odtrhli Sasoriho od Tobiho a rozesadili je každého do jiného rohu tábora.
„Klid Sasori to bude dobry, dýchej, to zvládneš!“ uklidňovala TenTen Sasoriho.
„Bože kolik ti je let?? Chovej se už normálně!“ řvala Konan na touho.
„Je mi 16“ odpověděl Tobi a přiletěla mu facka.
„Je ti 16 a počural ses!!Nezbývá nám nic jiného na tuhle misi se vracíš domů!! JASNÉ? Nemůžeme tady trpět žádné chyby je mi to líto!“ řekla Tobimu Konan přísným hlasem a odešla, Tobi tam zůstal smutně sedět a stékaly mu slzy po masce. Zatím co na druhé straně TenTen uklidnila Sasoriho. Tobi pomalu vstal, zabil si house a šel domů.
„Holky jdeme se připravit!“ houkla Sakura a všechny odešly k jezírku, namalovat se, obléct se, učesat se. Za patnáct minut přišli, všichni společně posnídali a rozešli si uklidit stany.
„Dobrá k dnešnímu ránu se nebudeme vyjadřovat za hodinu vyrazíme dobrá?!“ řekl Shikamaru, všichni přikývli a šli trénovat.
„Dobrá můžeme vyrazit?“ zeptala se Ino.
„Jo“ zařvali všichni dobře naladěni a tak vyšli. Šli asi tak patnáct minut až dorazili k velkému kopci, vylezli na něj a to co viděli za ním bylo strašlivé! Obrovská armáda Ninju a vzadu, vzadu seděl Orochimaru a Ginema.
„Temari ty si, ale čorka!! To je moje gumička!!“ řekla Ino rozhorčeně.
„Nehádejte se holky, aspoň ne teď!“ řekl Gaara.
„Jste připravení? Sasori, Kankuro nezapomeňte nás krýt Ano?“ řekl Shikamaru.
„Neboj, budeme!“ řekl Kankuro. Ino, Shikamaru, Sakura, Deidara, Pein se proplížili do předu.
„Deidary, Sakuro teď!“ zakřičel Shikaramu který chytil první linii Ninju do Kage Kubi Shibari no Jutsu, Deidary provedl výbuch a Sakura zbytek rozdrtila. Teď byl na řadě Pein se svým Rinnganem a Ino s její Shinranshin no Jutsu, než se nadáli byli první dvě linie Ninju zabity a patnáct minut už uběhlo teď nastoupila druhá linie Konohy. Těchto patnáct minut také proběhlo bez problému a nastoupila třetí nejsilnější linie Konohy, ta ale bez problému neproběhla Itachi byl smrtelně zraněn a donesen na kopec jednou ze Sasoriho loutek. Evol okamžitě začal s léčením, po deseti minutách přiběhl Sasuke.
„CO je s ním bude v pořádku??“ zeptal se vyděšeně.
„Nevím nevypadá to dobře!!“ řekl Evol sklesle a viděl jak Sasuke zůstal nevěřícně stát.
JAK TO DOPADNE SE DOVÍTE PŘÍŠTĚ!!!
Už sa neviem dočkať 23!!!!!
mooooooc se omlouvám ale další díl bude trvat trochu dýl protože nemám klavesnici... pišu od kamarádky a u ní nemám zalohované díly je mi to moc líto
Ahoj můj FF http://147.32.8.168/?q=node/26421 -Diedarova velká láska!
díky jj Tobi se počůrává....myslím že ale neskončí doma uvidím a Itachi snad neumře!
Ahoj můj FF http://147.32.8.168/?q=node/26421 -Diedarova velká láska!
jj padala sem ze židličky jak se Tobi počural!! fákt dobrý!!!!
moje FA
http://147.32.8.168/?q=node/65446
http://147.32.8.168/?q=node/65447
http://147.32.8.168/?q=node/66294
tak to je drsnej díl XD z Tobiho je počůránek XD hlavně ať Itachi neumře
dA