TemaShika 2 - 13
„Tak s tím už na mě nechoď.“ řekl Orochimaru a uhnul mu. Zezadu se vynořil druhý Shikamaru a znovu vypustil svůj stín. Orochimaru byl v pasti a Shikamaru ho chytil do svého stínu.
„Tak a teď jak se tě zbavit.... Mám snad stoky nápadů, ale který vybrat??“ pomyslel se Shikamaru.
Mezitím Sasuke bojoval s Kabutem.
„Nechceš semnou bojovat nebo snad jo??“ zeptal se Kabuto a uhýbal Sasukeho útokům.
„Můžeš hádat třikrát.“ řekl Sasuke a v levé ruce se mu objevil Chidori. Rozběhl se ne Kabuta, ale ten uskočila a Sasuke trefil strom. Strom padal spadl k zemi a trefil Orochimara.
Shikamaru těsně před pádem toho stromu uvolnil svůj stín a Orochimaru byl v pasti. Spadl na něj stroma Orochimaru se zhroutil. Shikamaru nezaváhal a rozběhl se k Temari.
„Temari... Temari... prober se, prosím.“ řekl Shikamaru a nespouštěl z ní oči.
„Já....... Shi..... Shika.... Shikamaru..... (zakašlala)..... Já už.... už nemůžu..... Je kon..... (zakašlala)... konec... Brzo.... asi umřu... Ale chci.... chci.... (zakašlala).... aby věděl.... že.... (zakašlala)... že tě.... miluju...... A vždycky... (zakašlala)..... Jsem...... tě milovala..“ řekla Temari a zavřela oči.
„Temari... Já tě taky miluju.... Prober se... Prosím.. TEMARI!!!“ řekl Shikamaru a z očí se mu zpustily slzy.
„Prosím..... Prober se.... Temari.... Tema... Temari...“ brečel Shikamaru a v tu chvíli zafoukal chladivý vítr. Po chvilce se z nebe spustili studené pramínky deště plné smutku.
Sasuke zrovna zasáhl Kabuta Chidorim, když na něj dopadla kapka a uslyšel Shikamara. Sasuke se otočil a podíval se na Shikamara, který Temari pevně svíral ruku a z očí mu kapaly slzy. Sasuke se k němu rozběhl a podíval se do Temariiné tváře. Temari měla zavřené oči a na tváři měla úsměv.
„Temari.....“ řekl Sasuke a podíval se na ni.
„Že není.... mrtvá??“ zeptal se a podíval se Shikamarovi do obličeje.
„Já.... Asi... Asi ano.“ řekl Shikamaru rozklepaným hlasem a zakryl si obličej.
„My najdeme způsob, jak ji přivést zpět.“ řekl Sasuke a znovu se na ni podíval. Oči se mu zvlhčily a vytekly z nich slzy.
V Suně
Gaara zrovna ve své pracovně podepisoval listiny, když se z nebe spustily pramínky deště a jeho otevřené okno praštilo a rozbilo se.
„Sakra.... Něco se muselo stát a určitě něco zlého.“ řekl Gaara a rychle vstal. Rozběhl se ven z budovy a jenom plášť za ním vlál.
„Co se stalo, Gaaro-sama??“ zeptala se jeho sekretářka a rozběhla se za ním.
Gaara vrazil do dveří a uviděl svého bratra, který sbíral kousky rozbitého talířku.
„Zrovna jsem jedl, když mi spadl ze stolu a to jsem se ho ani nedotkl.“ řekl Kankuro a podíval se na Gaaru. Gaara se trhnutím otočil a podíval se na nebe.
„Temari....“ řekl Gaara sotva slyšitelně a jeho hlas splynul s foukáním větru.
„Myslíš, že se jí něco stalo??“ zeptal se Kankuro, který si mezitím stoupl vedle něj.
„To doufám, že ne. Ale i tak to není dobré znamení. Hned pošlu vzkaz do Konohy, jestli ji už nenašli.“ řekl Gaara a provedl jedno justu. V tu chvíli se před ním objevila bílá holubice a letěla směrem ke Konoze.
„Teď můžeme jenom doufat a modlit se.“ řekl Kankuro, ale dobře věděl, že se stalo něco špatného.
„Tady už nepomůže ani to. Víš.... Řekl bych, že.... Temari je mrtvá.“ řekl Gaara a sklopil hlavu.
„To neříkej.“
„Ale podívej se na nebe a srovnej, co se nám stalo..... Taky nechci, aby to byla pravda, ale.... Se smrtí nic neuděláme.... A to ty ani já.... Nedokážeme ji zvrátit a ani oddálit.... Prostě přijde a.... Ještě nemusí být mrtvá, ale něco zlého se jí stalo....“
„Ale..... To se jí přece stát.... Ona nemůže.... Nemůže být mrtvá... Ona.... ona... na ne.“ řekl Kankuro a z očí se mu vyvalily slzy.
„Taky v to doufám, ale... ale je to celkem jasné....“ řekl Gaara a taky mu začaly téct slzy.
Ahojky!!!!
Doufám, že se vám aspoň trošku líbí... Prostě jsem to tam musela hodit, protože poslední dobou na mě dopadá depka a tak jsem se trochu vypsala... Předem děkkuji za komentáře a další dílek zkusím napsat co nejdřív...
Temari12
PS: Doufám, že vás nezatáhnu k slzám (sama jsem z toho skoro brečela)
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
moc hezký ... dokonce si nechala rozbrečet největší drsňáky v narutovi... to je mega dobrý... ..
píšeš mooc hezky..jen by to chtělo další díl..vím,vím...jsem děsná,nedočkavá ale ..prosíííííííííííííííím :DD
píšeš mooc hezky..jen by to chtělo další díl..vím,vím...jsem děsná,nedočkavá ale ..prosíííííííííííííííím :DD
hezky píšeš z tebe se asi jednou stane spisovatelka naruto knížek píšeš cool.
jj me se to libilo jako dycky akorat je tam strašně moc "řekl"
néééé
Temari nesmí zemřít...je to nej postava z Naruta
Přesně tak nemůže umřít to by neslo, jedine ze by z toho vniklo shika-sasu
jinak na můj vkus je tam nějak hodně teček ale díl docela ujde ikdyž musím říct že by orochimaru umřel jenom proto že na něj spadl strom ????
sem ti to trochu zkritizoval tak se nezlob jak říkám nebylo to špatný dávám 4 body
Jakej barbar dal předemnou jenom 3 body?? takovejhle suprovej dílek si zaslouží 5 bodů V jdenom díle zachráníš Temari, zbavíš se Kabuta a Orochimara a ještě v tom samim díle necháš Temari umřít... Nemůžeš jí nějakym spůsobem nechat na živu ?? Bo chceš tuhle sérii nějak rychle ukončit ??
Nakrmte mě prosim!
Adopted from Valenth
Páni suprovej dílek ale ona nesmí zemřít!!! =)
oooo...poslyš holka ty si ako já taky jsi jí nechala zabít aj Gaara pláče supr
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.