Shinobi dvou klanů - II.
2. Pravda
Když vešel do bytu svlékl se a osprchoval, vyšel z koupelny a v jeho bytě seděl Uchiha Itachi.
„Co tu chceš?!“ vyjel na něj Naruto a chytal nerva.
„Klid Naruto. Přišel jsem sem na poslední přání tvého otce a zároveň ti podat nějaké informace o Akatsuki,“ řekl klidně Itachi a koukl na Naruta, který byl mimo.
„Naruto?“ zkoušel to Itachi, ale nic tak vstal a dal mu menší ránu, to už se Naruto probral.
„Hm? Co je?“ zeptal se.
„Chceš abych ti to řekl nebo ne?“ zeptal se Itachi.
„Jasně, že chci,“ odvětil Naruto.
„Dobře, tak si pojď támhle sednout ke stolu a já ti to vše vysvětlím,“ sedl si na židli Itachi, Naruto si sedl naproti němu.
„Jde o to, že tvůj otec mě pověřil úkolem, který mám splnit až nadejde správný čas.“
„A ten čas nadešel,“ odtušil Naruto.
„Ano a nepřerušuj mě prosím,“ odmlčel se Itachi „Ten úkol spočívá v tom, že ti předám několik věcí, řeknu ti něco o tvých rodičích a klanech ze kterých pochází. Co chceš nejdříve?“ zeptal se.
„Asi ty informace o rodičích,“ odvětil Naruto.
„Dobře. Tak tedy, tvůj otec se jmenoval Minato Namikaze neboli Yondaime, tvá matka se jmenuje Kushina Uzumaki a je ze Země Vodních vírů. A teď k těm věcem,“ z tašky, kterou tam měl položenou, vyndal žlutooranžovou katanu, 2 svitky, malou truhličku a klíč.
„Tato katana byla Čtvrtého a doporučuji ti s ní trénovat a pak bojovat, dále tenhle svitek ukrývá tajemství tvých klanů a tenhle svitek všechny techniky, které Minato a Kushina uměli, samozřejmě i s návodem na naučení. Tahle truhla se mi nepodařila otevřít, takže nevím, co je uvnitř a o tomto klíči také nic nevím,“ šáhl znova do tašky a vytáhl nějaký papírek „na tomhle papírku je moje technika, díky které si můžeme podávat informace a tohle,“ znovu šáhl do tašky a vytáhl další svitek „v tom jsou mé techniky, které by jsi se mohl naučit. Jinak měl bys vědět, že Uchiha klan jsem vyvraždil jako misi, protože kdybych to neudělal, tak se zničí celá vesnice. A mám na tebe otázku,“odmlčel se.
„Jakou?“ zajímal se Naruto.
„Vlastně dvě, zaprvé nemáš něco za pití, nějak mi vyschlo v krku a za druhé jak si na tom s Kyuubim?“
Naruto kývl a šel mu nalejt vodu do sklenice, u toho se zeptal „jak jako s Kyuubim?“
„No jestli spolu vycházíte nebo ne?“ upřesnil „Díky,“ převzal sklenici vody.
„Ani moc ne, vždy se mě snaží ovládnout,“ řekl Naruto smutně.
„Tak si s ním promluv, protože by to mohlo být výhodné, mám za to, že ti blokuje Kekkei-genkai po tvém klanu,“doporučil mu Itachi.
„Kekkei-genkai? A v čem spočívá?“ zaujalo to Naruta.
„Právě to se neví, každý vlastník tohoto Kekkei-genkaie to tajil“ odvětil mu Itachi.
„A co mám dělat, kdybych s Kyuubim neuspěl?“ zeptal se nejistě Naruto.
„Tak mi to řekneš pomocí toho jutsu, co sem ti dal,“ pokrčil rameny Itachi „a teď asi půjdu, a měl bys vědět, že Akatsuki po tobě možná půjdou, ale to ti dám vědět přes to jutsu. Zatím se měj,“ zmizel Itachi.
Naruto si lehl do postele a začal přemýšlet co má udělat dál. Ani nevěděl jak, ale usnul.
Další den zašel do kanceláře Hokage.
„Dobrý den Tsunade-baachan!“ zařval Naruto.
„Naruto!“ sykla „co potřebuješ?“ zeptala se už uklidněná.
„Potřeboval bych dvě věci,“ odvětil.
„Hm, a jaké?“ zeptala se Tsunade.
„Nejdřív jestli tu třeba Yondaime nezanechal něco, co se dá otevřít tímhle klíčem,“ ukázal jí klíč, který byl zdobený modrými a žlutými drahokamy.
„Ano něco takového tu je,“ zavolal si Shizenu a přikázala jí, aby jí donesla tamto.
Mezitím se zeptala Naruta.
„Kde si ten klíč vzal?“
„Promiň, ale dnes ti to říct nemohu.“
„Dobře, tak co jsi chtěl za druhé?“ zeptala se znovu.
„Chtěl bych uvolnění z Konohy, abych někam mohl jít a jednou bych se vrátil zpět,“ řekl klidně Naruto.
„Hm a asi mi neřekneš proč, viď?“ zkusila to.
„Má to něco společného s mým tréninkem, ale jinak více říci nemohu.“
„To sem čekala a to jednou ti krátím na maximálně 5 let, bereš?“ zeptala se ho.
„Jo to je dobrý,“ odpověděl.
Po chvílí se vrátila Shizune s nějakou krabicí a když se jí dotkl Naruto zmenšila se na malou krabičku a pak zmizela spolu s klíčem.
„Já vám děkuji a jak jste řekla do 5 let sem zpět. Postarejte se o tuto vesnici co nejlépe, když tu nebudu,“ usmál se Naruto a zmizel. Bylo to díky té krabičce, protože když se jí dotkl, tak přenesla do Naruta techniku jeho otce Hiraishin no Jutsu.
Objevil se v jeho bytě, sbalil si věci do batohu, připnul si katanu na pásek okolo pasu, vzal si na sebe přívěšek po jeho rodičích. Prstýnek si dal do náprsní kapsy, oboje věci byli ukryty v truhličce, kterou Itachi nemohl otevřít. Teď už mohl vyrazit.
Tak jsem doplnil ty tečky
No vypada to naozaj zaujimavo
good ff
Dobrý, ale zdá se mě to trochu uspěchaný.
nádhera.
hele supr dílek
www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.
Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty
Lidi já mám taky FC moc děkuju Kaia-chan
To Vlk: Si nevydržel, na to až to bude u karlose, jo? xD
tak to vůbec není já tu otravuju každej den a čekám na nové povídky a díly tak jako jinde
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
nádhera
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
pěkné i když krátké...
Velice pěkné už se nemužu dočkat dalšího!