Naruto - Krôčik k Hokagemu 10 - Spolupráca
flashback: Všetci došli ku svojim týmom a povedali čo a jak, potom sa vytratili a stretli sa s Narutom. Pripravili si stratégiu, Naruto urobil šesť klonov a zmenil ich na senseiov. Každého z nich poslal inde, keby sa tam objavil tým aby to nemali ľahké. A však aj jounini sa rozdelili a chodili po dvoch takže vznikli tri týmy.
Odbila deviata ranná hodina, a tréning začal. Bol rozdelený do viacerých etáp z toho vyplýva že bol aj rozdelený na niekoľko dní presnejšie na tri. Po troch dňoch sa tréning ukončí a zverejnia sa výsledky. Keďže bolo senseiov 6 a cvičiacich 19 tak sa oba tábory rozdelili na tri skupinky. Lee sa dal dokopy zo Sakurou, Shikamaru s Kibom a nakoniec Neji s Narutom aby to zakončenie nemali také ľahké. Na každú dvojicu pripadali dva tými. Rozdelenie bolo Leeho tým spolu s Nejiho týmom, Shikamarov tým so Sakuriným a nakoniec Kibov s Narutovým. To čo však Naruto a všetci Jounini nečakali bolo že sa ku geninom pridala Hinata a Ayumi ako podporný taktický tým. Po začatí sa tými rozpŕchli do všetkých strán, všetci sa snažili nájsť si miesto na ukrytie. Senseiovia však toto očakávali tak nastražili zopár pascí ktoré ich učňov mali spomaliť. Niekedy okolo obeda si dali tými pauzu, prvý utáborený tým bol Nejiho ku ktorému sa pridal Leeho, keďže spolu mali väčšiu šancu uspieť. Tábor si rozložili na okraji lesa, čo bola pre nich výhodná poloha, pretože les kontrolovali a čokoľvek by sa objavilo mimo lesa bolo vidno dostatočne ďaleko.
„Hej Haruhi podáš mi ten obed?“ spýtala sa Mikan.
„Jasné nie je problém len buď trochu tichšie niekto by nás mohol začuť.“ Odpovedal jej.
„Ok, bez problémov. Mito čo sa tváriš tak kyslo?“
„Nepáči sa mi to že na tento tréning máme tri dni, podľa mňa je to zbytočne dlho. Vôbec sa mi nepáči predstava že ideme proti svojim trénerom, veď oni nás veľmi dobre poznajú a budeme to mať s nimi ťažké.“ Ozval sa rozčúlene Mito
„No to máš síce pravdu ale nezabudni na to že sú tu aj tréneri ktorý nás nepoznajú, čiže pri nich máme väčšiu šancu. A aká je šanca že nás dostanú keď sú len šiesti na devätnástich? Veď to je takmer nemožné a určite sa aj oni rozdelili.“ Dopovedala Mikan
„No tak nehádajte sa.“ Dokončil to Haruhi. V tú chvíľu sa k nim pridal aj Leeho tým.
„Keď sa budeme držať spolu máme väčšiu šancu, určite by to neurobili tak aby sme nemali žiadnu šancu.“ Ozval sa Suzaku.
„Aj keď to vravíš ty, tak je tu tá možnosť že práve o to im ide. Teraz si nemôžeme byť ničím istý.“
„Ale Machi nebuď zasa taká pesimistická to je pre teba normálne.“ Ohrnula Himari.
„No dobre dosť bolo debát teraz sa najedzme a postavme stráže.“ Trošku naštvane sa ozvala Mikan. Obed prebiehal v pohode, nebol tam žiaden problém a nikto sa k nim nepriblížil, aj ostatné tými sa utáborili. Hinata spolu s Ayumi to sledovali, jediný problém nastával v tom zistiť ako to má Naruto vymyslené. Za nimi sa objavil jeden z jeho klonov v podobe Sakury, Ayumi ani chvíľu neváhala a trafila ju kunaiom. Samozrejme Sakura zmizla v obláčiku dymu.
„Mám taký pocit že to bola Narutova špecialita, Kagebushin a Henge.“ Obzrela sa Hin na Ayu.
„Ak to je tak, tak už o nás ako ich výpomoci vie.“
Naruto s Nejim.
„No vyzerá to zle..“ rozpustil pritom klony.
„Čo tým myslíš?“ opýtal sa ho prekvapený Neji.
„No tak vieš tvoja sesternica spolu s Ayumi pomáhajú našim týmom. Jak poznám Hin tak ona len kontroluje okolie a radí im taktiku a Ayumi, no nie som si pri nej ničím istý pretože ju dlho nepoznám.“ Ozval sa Naruto.
„Ale nerob z toho také problémy. Pokiaľ sa nezapoja do bojov je to ok. Teraz sa najedzme a pripravme sa, aj keď sme ako posledná línia.“
„Skutočne si myslíš že nás neprekonajú? Nezabudni že by sme mali bojovať maximálne ako Chunini, to by nemal byť pre nich problém získať ten zvitok.“
„Naruto ty a tie tvoje problémy.. Zober si to takto kedy si dostal chuninsku hodnosť? Pokiaľ sa nemýlim bolo to až po tom čo všetci ktorých si poznal boli Jouninmi. Takže sa moc nevyhováraj, už ako Genin si vedel veľa techník pre Jouninov.“
„To máš pravdu ale to nemusia vedieť.“ Potom sa pustili do obedu, sedeli totiž pri čiernom kameni hrdinov. Na ktorom boli napísané všetky mená Shinoby ktorý padli v boji za Konohu.
Prvá línia.
Sakura a Lee, po obede sa dali do prieskumu blízkeho okolia. Boli zatiaľ v suchu nikto nebol dostatočne blízko na to aby ich mohol ohroziť. Aj keď bezpečnosti nie je nikdy dosť.
„Sakura čo myslíš ktorý tým sem dôjde ako prvý? Ako poznám tých našich Geninov tak to by mohli byť tými Nejiho, Shikamarov a Kibov. Predsa len Kibov tým je prieskumný, Nejiho obranný a Shikamarov taktický takže by tu mali byť prvý oni.“
„Nechaj to na deckách, ani nevieš ako sa rozdelili a či sa vôbec rozdelili. Čiže dávajme si pozor.“
„To máš pravdu.“ Zoskočili zo stromov a podišli bližšie k okraju lesa. V tom sa k nim zozadu priblížil Narutov tým s Kibovým. Čo ich však zaskočilo pretože takéto rozdelenie nečakali a ani o jednom týme nič nevedeli. Sakura sa otočila k Leemu.
„Lee ty to zober z pravej strany a ja idem z ľavej, uvidíme v akej sú súhre a čo vedia.“ Chvíľu na to aj tak urobili keď sa priblížili dostatočne blízko k týmom tí ich už vycítili Miushi a Yuko z Narutovho týmu hodili kunai priamo po sakure a Yami s Kisukem po Leem. Tí museli vyskočiť zo svojich úkrytov čo ich prekvapilo, pretože tie kunaie boli až príliš presne mierené. Až potom si sakura všimla že Miushi a Yami sú z Hyuuga klanu. Zoskočili zo stromov a postavili sa do bojového postoja. Dva tými sa postavili k sebe chrbtom.
„Yami, Kisuke a Itou vy máte na starosti leeho a mi štyria Sakuru, predsa len ona má veľkú silu tak keď sme na ňu viacerý máme väčšiu šancu.“ Yuko urobila Bunshin, Miushi sa postavil do postoja a zapol Byakugan, Aiko začala robiť pečate a mumlala si ich popod nos a nakoniec Akeru vytiahol kunai a rozbehol sa proti Sakure aby odlákal jej pozornosť. Sakura si toho však všimla a pripravila sa na boj, vytiahla kunai a skočila priamo proti Akerovi, ten sa len tak tak že ubránil a odskočil od nej. Medzi tým Aiko dokončila techniku.
„Katon Gouryuuka no jutsu“ Zjavil sa pred ňou ohnivý drak. Sakura len neveriacky pozerala na tu techniku. „Ako je toto možné veď je to Ninjutsu triedy A na to by nemala mať dosť chakry a ani by ju nemala vedieť. Bodaj Naruta trafil šľak keď o tomto vedel.“ Z myšlienok ju však vytrhlo to že sa na ňu ten drak rútil, tak uskočila čo si však nestihla všimnúť bolo to že to predpovedal Miushi ktorý stal priamo za ňou ten postoj poznala.
„Hakke Rokujuuyonshou“ Tomu sa však už nestihla vyhnúť a tak skončila nevládna na zemi. Lee sa držal celkom statočne stihol poslať k zemi už dvoch ľudí s Nejiho týmu jediný ktorý proti nemu teraz stál bola Yami, k nej sa pridal aj celý Narutov tým a s menšími problémami Leeho zložili k zemi. Predsa len dvaja z Hyuuga klanu sú na jedného až priveľa. Akeru a Miushi zobrali na ramená Kisukeho a Itou a odniesli ich do tábora ktorý presunuli bližšie k druhému stanovisku. Hinata a Ayumi došli k Sakure a Leemu.
„Sakura si v poriadku?“ opýtala sa Hin
„Hej len boli na nás trocha priveľa, neviem či bol dobrý nápad sa rozdeliť. Veď uvidíme ako to pojde ďalej.“ Posadila sa a začala sa liečiť. Ayu bola pri Leem.
„Lee v pohode?“
„Ako vždy, opäť nad nami vyhrala sila mladosti. To je nefér.“
„Si si istý že si si neudrel hlavu?“ spýtala sa prekvapene Ayumi.
„Toho si nevšímaj on bol vždy taký.“ Odvetila Sakura a postavila sa. Lee sa postavil vedľa nej a odišli z cvičiska.
„Tak Ayumi vyzerá to tak že Narutovi ostali len dva tými a nám tri. Tak to sme na tom lepšie ako on. Aj keď ďalej to bude len horšie lebo zostávajú nám Kiba, Shikamaru, Neji a Naruto. Myslím že aj my by sme sa mali zúžiť na dva tými. Tak im to daj vedieť že hneď ako stretnú iný tým nech sa k nim pridajú.“ Hinata teraz premýšľala nad taktikou proti jej bratrancovi a manželovi.
„Hai Hinata sama.“ Potom Ayu odišla. Predala správu víťaznému týmu a hneď po tom čo sa im všetci uzdravili čo bolo asi tak o hodinku, sa vydali na cestu a zbalili tábor. Ďalšie tými sa dozvedeli novinku o tom že prvá línia padla tak sa presúvali bližšie k druhej. Všetky tými sa stretli pri koloch, v tom pred nich prišla Hinata a Ayumi a začali im vysvetľovať ďalší postup.
Dúfam že sa vám aj táto časť bude páčiť ako tie ostatné viem že je o čosi neskôr ako som mal v úmysle ale tak to vyšlo.
Zvyšok príbehov nájdete tu
Asik nebude další čast co ?
TO je najkrajšie čo som čital niečo take vaaaaa kedy budu dalšie dieli ...
uzasneee kraaasa no a kedy bude dalsia cast????
úžasné
Moc pěkný
krása
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
hezké , moc hezké ... perfektně se to čte a člověk si aspon trošku procvičí krásný slovenský jazyk... už se těším na další díl...
Krasny no urcite ak by si sa ho ucila tak by si hovorila inak
http://naruto-fan.forumsk.com/index.htm
najlepsie forumm o narutovi pridte pokecat ( este tam toho neni vela )
suhlasim aj mne niekedy robi problem.. =oPP takze aj obcasne taky slovnik slovenskeho pravopisu je dobry.. lebo tiez sa neda uplne spoliehat na word resp. open office... =oD ale tak pohoda
Já už si myslela, že snad na konohu už nedorazíš... xD
inak aj ja som si to už myslel.. a nechybalo vela.. mam totiz zblbnuteho providera a stahoval som sa. Samozrejme do toho skola treningy a vsetko proste vela toho na mna bolo. uvidime ako to budem stihat teraz v maturaku.. ale pokusim sa castejsie sem chodit a zverejnovat. najviac ma nastvalo to ze mi odisiel disk na notebooku kde to bolo rozpisane minimalne na tri casti dopredu.. no ale stane sa. aspon to mozem upravit
Dúfam že sa vám páči v ďalšiej časti budú dva súboje a Neji sa rozdelí s Narutom na dva tými. Kto vyhrá je otázne dozviete sa to až v ďalšiej časti Naruto - Krôčik k Hokagemu 11 - Jounin či Genin?