manga_preview
Boruto TBV 15

Milovat Jinchuurikiho 04: Hakumei

Všem zúčastněným, kteří mi pomáhali najít správný název děkuji, nakonec jsem se rozhodla pro: Hakumei, což znamená soumrak, stmívání a návrh pochází od jeany4ever, které moc děkuju a jako poděkování jí věnuju tenhle dílek Smiling.

„Ai, tohle jsou Tar a Maya, členové organizace Hakumei, která nabízí naší vesnici spojenectví,“řekl Gaara a pokynul rukou k těm dvou. Ai si s nimi podala ruce a na Gaarovo vyzvání se posadila vedle nich.
„Jaké podmínky má ta nabídka?“zeptala se hned Ai a pohlédla na Tara.
„Náš Vůdce má zájem uzavřít spojenectví se všemi velkými ninja zeměmi, pak se postavíme Akatsuki, chceme mít jistotu, že je vyhladíme,“odvětil Tar a Maya jen přikývla.
„Je v tom nějaký háček?“dodala Ai. Tar jen nesouhlasně zavrtěl hlavou, udivilo ho, jak je bystrá.
„A jak si ,Gaaro, odpověděl?“obrátila se na Kazekageho.
„Ještě jsem neodpověděl, nedůvěřuju tomu, nejprve bych chtěl poznat jejich Vůdce a pak až uzavírat nějaká spojenectví,“odpověděl tajemně a pohlédl na Ai.
„Co ty si o tom myslíš?“
„Já? No, já bych určitě chtěla poznat někoho, kdo stojí za takovou silnou organizací, ale asi bych tu nabídku přijala,“usmála se povzbudivě Ai.
„Tak fajn, uzavřete s námi spojenectví a my tě vezmeme za vůdcem,“navrhla Maya a čekala na Gaarovu reakci.
„Nemůžu opustit vesnici, ne teď, takže…“
„Já půjdu,“přerušila ho Ai.
Všichni na ni pohlédli.
„To by šlo,“usoudil nakonec Gaara i Tar a Maya souhlasili.
Oba členové vyšli před dům a čekali, až se k nim připojí Ai.
„Buď opatrná a pokus se zjistit, co nejvíce informací,“pošeptal jí ještě Gaara o ucha. Ai jen přikývla a šla si sbalit nějaké vybavení „pro jistotu“. O chvilku později už stála před vilou, společně s Tarem a Mayou.
„Jak se dostaneme do vašeho sídla?“zeptala se zvědavě černovláska.
„Nemůžeme ti ukázat, kde přesně leží na mapě, přeneseme se,“řekla žena a vytáhla ze zadní kapsy, svitek. Následně ho rozvinula a všichni tři se vypařili. Gaary to celé pozoroval oknem.
„Drž se, Ai,“povzdechl si a šel dodělávat papíry, které se mu vršily na stole.

V sídle organizace se rozvířil vzduch a uprostřed jednacího sálu se objevily tři postavy.
„Počkej tady,“zašeptala Maya, když s Tarem odcházeli a povzbudivě na Ai mrkla. Najednou se zprudka otevřely dveře. Oba členové se zastavili a pohlédli na svého Vůdce, který vešel.
„Co tady dělá?“okřikl je Vůdce.
„Šéfe, tohle je Ai Uchiha, Kazekage ji vyslal, aby se přesvědčila, že existujeme, má pravomoc uzavřít s námi spojenectví, ovšem Kazekage…“začala Maya, Vůdce ji však přerušil.
„Stačí a teď můžete jít do dalších vesnic.“
Maya nadzvedla obočí, ale nakonec i s Tarem odešla. Ai si prohlížela takzvaného „Vůdce“. Byl celý zahalený v černých pláštích s kapucí, která zakrývala tvář. Byl vysoký a statný. Co Ai udivilo, bylo to, že z něj necítila absolutně žádnou chakru.
„Necítíš moji chakru, protože nechci, abys ji cítila,“odpověděl chladně. To mi čte myšlenky, nebo co?! Ai se soustředila a pokusila se dostat do jeho mysli, marně.

„Pojď se mnou,“řekl tiše a odvedl ji do vedlejší místnosti, která sloužila, jako jeho kancelář. Když zabouchl dveře, udělal se mírný průvan a Ai ucítila jedinou věc, kterou nedokázal schovat, svoji vůni. Nadechla se, ale ta vůně jí připadala strašně povědomá.
„Kdo jsi?“zeptala se narovinu. Vůdce se jen uchechtl. Ai udělala krok k němu a on krok dozadu.
„Snad se mě nebojíš?“usmála se Ai.
Najednou jí muž zmizel a objevil se přímo za ní.
„Já nejsem ten, kdo má strach,“zašeptal jí do ucha. Při jeho slovech se Ai mírně otřásla.
Ohnala se po něm kunaiem, ale on se bravurně vyhnul. Vyrazil jí kunai s ruky, jeho rychlost byla až udivující, Ai nestihla sáhnout po druhém kunai a vůdce ji přitlačil ke zdi. Byla v pasti, jako myška zahnaná do kouta.
„Jsi silná, ale tohle je můj dům a ty jsi tady sotva pět minut, nemohla bys mě porazit, teď si moje,“zasmál se Vůdce.
„Kdo jsi?“zašeptala Ai a zvláštně na muže pohlédla. Ten pustil její ruce, které jí držel nad hlavou a stáhl si kapuci z tváře.
Nádech, výdech a tma….

Konožské týmy

Tři týmy ninjů s páskou z Konohy se prodíraly lesem.
Ve vysílačkách se ozvalo:
„Hlásí se tým jedna, tady čisto.“
„Tým dvě, čisto.“
„Tým tři, čisto.“
Tak pokračovali dál, kilometr po kilometru. Přibližovali se k deštné vesnici, a čím blíž byli, tím více bylo ticho a mrtvo. Nakonec dorazili před bránu. Tam stála hlídka ninjů s páskou deštné vesnice. Najednou se brána otevřela a z ní vyšla dvojice ninjů: muž a žena. Oby byli oblečení do černého a na tváři, od ucha až ke klíční kosti měli tetování.
„To jsou určitě oni,“zašeptal Sasuke.
„Budeme tady hlídkovat minimálně den, budeme pozorovat jejich chování, co se do vesnice dováží a vyváží a budeme odchytávat kupce a vyzvídat, nenápadně,“vydával rozkazy Kiba.

Všichni, kupodivu bez protestů souhlasili a dali se do vybalování stanu, o kus dál, aby nebudili pozornost. Pomalu se šeřilo a týmy se rozdělily do stanů. Jako první dostal hlídku Neji, který byl v Kibově týmu. Od té doby, co Hin odešla, se z nich stali dobří přátelé, takže Neji pozvání na tuhle misi neodmítl. Bylo ticho, najednou se však ozvala ohlušující rána. Všechny týmy vylezly ze stanů a koukli na Nejiho. Ten byakuganem prohledával okolí.
„Neji?“zeptal se Sasuke.
„Jsou tu čtyři obrovské chakry, bojují nedaleko, zřejmě nějaký trénink,“odvětil Neji a vypnul svůj kekkei genkai.
„Jdeme to omrknut,“navrhla Sakura a všichni kývli na souhlas.

4.865855
Průměr: 4.9 (82 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2009-11-22 18:09 | Ninja už: 5724 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

super a mam takove podezření že vůdce je naruto .. hm uvidím xD

Obrázek uživatele yondaime kage
Vložil yondaime kage, Čt, 2009-08-27 08:33 | Ninja už: 5612 dní, Příspěvků: 176 | Autor je: Prostý občan

úža díl, jen tak dál Laughing out loud

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, St, 2009-08-19 18:25 | Ninja už: 6377 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super

Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, Čt, 2009-08-13 20:34 | Ninja už: 5844 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

díky za další díl. moc se ti povedl už se nemůžu dočkat pokračování.

Ten vůdce je určitě Naruto

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, St, 2009-08-12 11:06 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Nějak jsem přehlídla...baka Amy... no tohel díl mě natchl, nejvíc mě zsjímá, kdo je ten neznámí Laughing out loud Laughing out loud No krásný, jak jinka Laughing out loud

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, St, 2009-08-12 06:08 | Ninja už: 5790 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Čo ma znamenať ta nehanebnosť Laughing out loud takmer som dostal infarkt Laughing out loud 2x Laughing out loud ty nás teda napínaš Laughing out loud....inak skvelý dielik...teším sa na ďalší Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, Út, 2009-08-11 16:09 | Ninja už: 5661 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

je to fakt nádherný díl no jen pokračuj a už se těším na další díl.

Obrázek uživatele Sawoi-sama
Vložil Sawoi-sama, Út, 2009-08-11 13:55 | Ninja už: 5696 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

podarené !! zatiaľ asi tvoja naj séria Eye-wink

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away

"I always knew looking back on the tears would make me laugh, but I never knew looking back on the laughs would make me cry."

"When one door closes, another opens; but we often look so long and so regretfully upon the closed door that we do not see the one that has opened for us."

Obrázek uživatele jeany4ever
Vložil jeany4ever, Út, 2009-08-11 11:12 | Ninja už: 5620 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

ja ti ďakujem nie ty mne a musím ti povedať, že mať od teba diel je pre mňa česť!Laughing out loud

Nič sa ti nedarí? Nič ti nejde? Ľahni si na diaľnicu, ono ťa to prejde!!!!

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Út, 2009-08-11 05:55 | Ninja už: 6095 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

tak tomuto sa vraví umenie. prečítal som to skoro jedným dychom.výborne napísané a ten dej, no jednoducho úžas.ako to tak vnímam každým novým dielom dokazuješ že si vynikajúca a vynikajúcejšia spisovatelka.len jedno na záver poviem:"rýchlo ďalšiu časť".

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Út, 2009-08-11 06:15 | Ninja už: 6021 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Děkuju moc a k té poslední větě: Budu se snažit, co možná nejdřív v souladu s pravidly Laughing out loud

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Po, 2009-08-10 23:25 | Ninja už: 5726 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

radost to citat... nemohol som odtrhut oci

Obrázek uživatele Rinushqaaa
Vložil Rinushqaaa, Po, 2009-08-10 23:23 | Ninja už: 5965 dní, Příspěvků: 109 | Autor je: Prostý občan

Myslím si že vodca je .......... Ale neviem to naisto a už ch em vedieť či je to on alebo nie... Laughing out loudLaughing out loud

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Po, 2009-08-10 20:50 | Ninja už: 5731 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

nádhera Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2009-08-10 19:36 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Ale stejně, kdo četl dřívější díly, tak mu musí být jasné, kdo je ten vůdce, ale pro jistotu si njechám ujistit od autorky... anebo v dalším díle čož je totéž... Laughing out loud lol a už se těším na další dílek...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Út, 2009-08-11 06:16 | Ninja už: 6021 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Kaze, tady na konoze, mezi tak skvělými spisovateli a čtenáři, jde jen těžko něco utajit Eye-wink

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling