Potomek dvou klanů - 9 Souboj o titul část 1
Tak devátej díl lidí věříte mi, že to mít tolik dílu nemělo? :D
„Tak budeme na Naruta utočit, každý jak chceme, ano? On bude mít za úkol nás do jednoho porazit a to bez výjimky je to všem jasné?“
„Hai.“ Ozvalo se sborově na češ se všichni s palouku ztratili až na Naruta, který stál uprostřed a aktivoval svůj Nukagan.
Všichni byli skryti za stromy a čekali, co udělá. Naruto se jen narovnal a rozhlédl se všem se naskytl velmi zajímaví pohled, v Narutových blankytných očích se třpytila stříbrná spirála.
Všechny to nejdřív ohromilo, ale po Narutově výkřiku „Tajuu kage bunshin no jutsu!“ se všichni rázem vzpamatovali, když se na každého řítilo asi deset klonů.
Všichni se raději přesunuli zpět na louku, kde vyčkávali na své protivníky. První, kdo promluvil byl Kakashi.
„Naruto, já vím, že jsi vždy byl jeden z nejlepší v používání klonů, ale nemyslíš si, že tě neznáme natolik dobře, abychom ti na takový trik skočili?“ ptal se a právě likvidoval jeden z klonů, který se změnil na obláček kouře.
„Nemyslím si Kakashi-sensei, že mi na něco skočíte, ale tohle nejsou obyčejné klony a i já jsem se změnil, už nejsem ten kluk, co tu před osmi lety stál a křičel, že budeme bojovat čestně bez schování. Ne, Kakashi-sensei divím se, že jste si nevšiml, je mnohem obtížnější ho zničit a když se dobře podíváte krvácí.“ Musel se usmát nad hloupě vyhlížejícím výrazem na jeho tváři. Do toho se ozvala Tsunade.
„Kakashi, on má pravdu je mnohem obtížnější je zničit a z povrchových ranek jim teče krev!“ zakřičela a poslala jeden klon kdoví kam svou obří silou.
„Já jsem ještě neskončil Mizu kage bunshin no jutsu,“ tím na ně poslal další stovku klonů. Jediný, kdo už neměl co dělat byl Lee, ke kterému si stoupl pravý Naruto.
„Naruto-kun, co to bylo za klony?“ než mu stačil odpovědět ozvalo se šplouchnutí vody a jeden z klonů byl zničen Lee překvapeně zamrkal.
„Můj nový typ klonování mají výdrž stínovích klonů, ale také hybnost vodních je to zdokonalení technika klanu Uzumaki, ale teď už se připrav začneme.“
Oba si stoupli do bojového postavení. Začal boj v taijutsu, pro nečinného pozorovatele by to vypadalo jako dvě stále se míhající šmouhy. Během chvíli se ozvala ohromná rána, všichni na okamžik přestali bojovat a podívali se k místu, kde byl obrovský oblak prachu. Bylo slyšet rychlé cinkání kovu a skřípavé zvuky jako při lámání kovu. Dým se pomalu vytrácel a všem mimo boj se ukazoval neuvěřitelný pohled. Naruto stál uprostřed obě katany tasené a do obou vkládal větrnou chakru točil jimi kolem sebe v rychlém rytmu a vytvářel tak dokonalou obranu.
Okolo něho byla vidět rychle se pohybující zelená šmouha a na zemi spousty zlámaných kunaiů. Během chvíle se znovu rozpoutal boj mezi klony a jejich protivníky, ale ti nemohli přestat myslet na tu dokonalou obranu, kterou jim Naruto právě předvedl. Mezitím Leemu došli kunaie a musel se stáhnout do bezpečné vzdálenost a pořádně se vydychat.
„Opravdu pěkná obrana Naruto-kun a hádám, že to co máš v očích je tvé Kekkei genkai ten Nukagan, jestli se nemýlím?“ ptal se a snažil se popadnout dech.
„Ano je velmi užitečná věcička, ale měl by ses bránit takhle tě brzo porazím.“ S těmi slovy se mírně pousmál a vyrazil. Lee zakřičel svou obvyklou větu „Síla mládí zvítězí!“ a už byly v sobě, Lee se snažil otevřít První bránu bohužel pro něj ho Naruto předešel a než stačil něco udělat, už byl v Narutově kombu, pak omdlel. Naruto si toho všiml a odnesl ho trochu dál od cvičiště, kousl se do prstu složil pár pečetí a vyvolal malou bílou lišku, která měla na ocase červenej flíček ve tvaru hvězdy, jen co uviděla Leea okamžitě byla u něj. Naruto se otočil a utíkal zpátky na cvičiště stále se tam bojovalo odvolal klony od Nejiho a Kiby a počkal až k němu přijdou.
„Konečně jsi je odvolal, co už bylo na čase začínal jsem se nudit.“ Promluvil Kiba a zadíval se na Naruta, Neji stál jen kousek od nich a koukal směrem, kam Naruto odnesl Leea, pak svůj pohled stočil na Naruta v očích měl Byakugan a jako rentgenem si ho prohlížel pak teprve promluvil.
„Co je to za zvíře co lečí Leea? Cítím z něj chakru.“ Ptal se a dál koukal na Naruta, ovšem už bez Byakugan.
„Je to jedna z mých bojových lišek přesněji medik-liška.“ Odpověděl Naruto a koukal na Kibu, který stál s otevřenou pusou.
„Já jsem nikdy o bojových liškách neslyšel.“ Ozval se Kiba a Akamaru souhlasně štěkl.
„To proto, že vesnice a i samotné lišky jsem vytrénoval a založil já.“ Vysvětlil Naruto a dodal.
„Dáme se do toho, ne ještě mě čeká Kakashi a Kage.“ S těmi slovy udělal klon z vody a začal bojovat s Nejim. Jako prvního si vybral Kibu.
Stáli proti sobě nikdo se nehýbal, pak skočil Akamaru na Kibovi záda a změnil se na jeho přesnou kopii a zakřičel „Gatsuuga“ a vrhl se na Naruta. Ten se lehce vyhnul kousl se do prstu složil pečetě a vyvolala obrovskou červeno-bílou lišku s černým šátkem se znaky klanu Uzumaki a Namikaze. Liška se otočila na Naruta a pak si přeměřila pohledem oba Kiby a pronesla.
„Co se děle Naruto-sama?“
„Pomůžeš mi proti Kibovi je to jenom zkouška na jounina, ale můj soupeř je můj přítel tak mu moc neubliž ano?“
„Hai.“ Odpověděla liška a vysadila si ho na záda.
„Začneme, ne, Kibo?“ zeptal se Naruto pěkně z výšky místo odpovědi se mu dostavil výkřik.
„Garouga!“ znovu se na něj vrhnul tentokrát se znovu uskočila liška s Narutem.
„Naruto, připrav si vítr já vypustím oheň, ano?“ řekla liška a stoupla si tak, aby měla volný přístup na Kibu.
„Jistě dáš povel.“
„Teď!“ zavrčela liška a vypustila ohnivou kouli načež do ní Naruto přimíchal nejvíc okysličeném vzduch z okolí a tím jí zvětšil tak pěti násobně. Kibu tenhle útok dokonale překvapil a nestihl zareagovat a skončil s popáleninami v bezvědomí i s Akamarem. Okamžitě přiběhla ta samá liška co léčila Leea a začala s léčbou na místě.
Když Naruto viděl že je o ně postaráno, otočil se na Nejiho, který právě zničil klon svým Juukenem. Už byl docela zadýchaný, ale znovu se postavil Narutovi a jeho lišce.
Naruto skočil dolu kývnul na lišku a ta se bez sebemenšího nesouhlasu přesunula ke Kibovi a pomohla ho dopravit do bezpečné vzdálenosti k Leemu, který už seděl při vědomí.
Stál tam Naruto a Neji najednou se k němu přidal i Kakashi a Tsunade.
Teď už proti němu stáli zbývající tři.
Tak se na to podívejme mám bojovat proti Sharingan, Byakuganu a Kage to bude zajímavé.
Tak jak se vám líbil?
Vynikající díl jak už jsem psala ale ten další je ještě lepší
doufám že se ti bude líbit
hmmmm tie diely su coraz kratsie a kratsie ... ze by lee pouzival kunaie .. to je divne .... dufam ze to predsa len nebude narusaku ... ale inak pekne
Členové
Psycho-chan = prezident
Sorafay = víceprezident a tvůrce loga (arigatou)
Lineral = asistent prezidenta
Memphisto = člen, zakladatel a tvůrce myšlenky
Bubliflus = recepčná
Rika = hlavní vykonavatel kastračních a jiných mučících procesů
Charie = špeciálna agentka z mravnostnej policie vyšetrújuca zloničiny tohoto sexuálneho devianta
DeLeTe = sociálny pracovník poverený zbieraním detí urobených týmto sexuálnym deviantom
KUßßY = hlavný nosič vody pre ostatných členov a držiak na nástroje pri kastrácii
MattesSemik = člen
Karlos-sama = člen
K.Iwi = člen
Yumiko gohyaku rokujuu nana = člen
Michiko = člen
Hinatin démon = člen
loooe = člen
DakuHonoo = člen
Sasuke... kdo to je ? co to je ? jeho život (odborná studie Sasukeho života, vytvořeno Memphistem)
Sasuke je název pro jednu nezvyklou, ale masově rozšířenou davovou hysterii, jejíž účinky nebyly ještě plně zmapovány... Přesto však byly zjištěny jisté typové podobnosti obětí této anomálie... často se dotýká mládých jedinců ženského pohlaví druhu Homo sapiens sapiens, dále malířů druhu Homo sapiens sapiens bez rozdílu pohlaví a také jedinců neznámého druhu, mužského pohlaví, kteří z nepochopitelných důvodů uctívají nápoj, po jehož požití se vám dle studií musí zaručeně vzepřít obsah žaludku a utvořit tak pozoruhodný, přírodou vytvořený výtah... pro smůlu majitele jezdí jenom nahoru... Oběti dále trpí utkvělou představu o této anomálii, jako o neuvěřitelně "cool" a neprávem nenáviděné tzv. anime postavě... dle výzkumu je tento jev způsobován začínající pubertou v prvním, paranojou ve druhém a pitím Pardubického patoku Pernštejn ve třetím případě...
Tato anomálie je nesmírně zákeřná, to, co se nám nepostiženým jeví jako zlé a nesprávné chování, snaží se oběti této hysterie zetvrzele hájit na základě přesvědčení, že jejich modla je relativní chudák, který byl jako malé cvelfátko téměř zabit, znásilněn a sněden svým "true" a "evil" bráškou Itachim, kterému jeho hlad a chtíč po bratrovi totálně zatemnily mysl a obarvily jeho nebesky černé oči do ruda. Toto tvrzení nemůžeme vyvrátit, ani potvrdit... víme pouze, že Sasuke po útoku získal přesvědčení, že zabitím svého bratra, jeho snědením a znásilněním (v libovolném pořadí), získá stejně "kawai", "true" a "evil" oči, jako má jeho bratr... Začal po této věci tak lačně toužit, že z hecu a v agonii vyvraždil všechny své rodinné příslušníky a také samotného Žlutého bleska z listové, nejrychlejšího a nejspolehlivějšího pošťáka, který kdy spatřil světlo světa. Tento čin mu nebyl nikdy zapomenut, proto byl dán do týmu se snad nejblbějším a nejpomalejším pošťákem Konohy, Narutem von Kopytem, který je paradoxně dle výzkumů údajným synem Žlutého bleska, jež je v matrice zapsán jako "von Kopyto"
Po společném Sasukeho a Narutově projektu, založení továrny na levná pitiva, z níž se postupem času stala výrobna na Pardubický patok Pernštejn, se Sasuke rozhodl k završení svého plánu mít tak krásné, nebesky černé/rudé oči. Dal se do učení k notoricky známému ožralovi Kakashimu de la Páskapřesoko. Jeho učení spočívalo v nachytání tisíce ptáků a jejich koncentrování do jediného bodu... Bohužel při ptáčku č. 996 Sasukemu klec praskla a on musel všechny ptáčky chytat znovu... Po opětovném odchycení a zavření do tentokrát větší klícky se Sasukemu podařilo tento bod tisícě ptáků uchopit a s neskutečným rachotem strachy zpívajících ptáčků se vrhnout na protivníka... Bohužel protivník neutrpěl žádná zranění, klícku chytil a všechny ptáčky pustil, proto musel Sasuke nějakou dobu lovit dalších tisíc ptáčků... Poté sasuke opustil konohu, po horečných výkladech nové hokage, že si Sasukeho zatluče na zahradě jako "cool" v plotě, byl zapsán do nově vydaného "Atlasu hub pro náročné", jakožto sběrateli velmi ceněný druh, za jehož hlavičku se nabízí bohatá odměna (prý dokonale zvedá žaludek a pro větší účinek se doporučuje zapíjet Pardubickým patokem Pernštejn)...
Naruto von Kopyto, po sasukeho útěku vydattebayovall, že toho zástupce čeledi houbovitých přivede zpět do konohy... Od té doby šíleně poletuje a stal se z něj skoro stejně dobrý pošťák, jako býval jeho otec...
Sasuke poháňen chtíčem se dobrovolně přihlásil do služeb známého devianta a prznitele hadů, Orochimara Jacksona... Pod jeho velením byl týrán a sexuálně zneužíván. Po těchto zkušenostech má mírný sklon k agresi a sebepoškozování, proto s sebou také nosí dvě extra velké žiletky značky Chakrasaber, přesněji model "I´m an avenger"... Po zabití devianta Orouše se vydal hledat svého bratra... našel ho... po dlouhém boji se mu oči zbarvily do ruda, a tak sasuke dostal takovou radost, že zabil, vykuchal, znásilnil, snědl a vykoupal se v krvi svého bratra, kterou nakonec vypil... Po tomto incidentu byl ještě namyšlenější než obvykle, takže jeho chování a pýcha kvůli svým očím byly téměř nesnesitelné... proto ho opustili hadi, proto ho opustila žena, proto se začal řezat ještě víc...proto se zaručil zničit Konohu a všechny lidi, kvůli své nevýslovné demenci a nechápavosti, ano, svět je krutý a sasuke není jedinný chudák... tak proč se kurńa nezastáváte i těch dalších ?!... protože to jsou přesně účinky davové hysterie zvané Sasuke...
Komentář autora (Memphista)
Juj, byla nuda... ^^ a hlavně si to nikdo neberte osobně je tam pár narážek na některé největší Sasuke-fily na Konoze a jeden se tam určitě našel že ? RanDaale ale nemyslím to zle krom toho sasukeho, na toho to myslim zle !!!
Pro přihlášku do klubu kontaktujte prezidentku, víceprezidentku, nebo asistentku prezidentky... požadované vlastnosti... nenávist k Sasukemu !!
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit.
Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu
Deožákš ttoo períčatť ??? len 55% ľduí dážoke. Nohemol som ueirvť že som nmáornle rzomeul tmou,čo som čaítl.Na Cmabrigde Uinervtisy zsiilti,že nzelážeí na tom v aokm prdoaí sú psíenmá v sovle,hanlve aby pvré a pseolndé bloo na srpváonm meitse.peroč?perožte ľduksý moozk nčetía kždaé psíenmo smasoatňte,ale sovle ako cleé. nueevireťnľé, čo? ak to dkožeáš períčatť,tak si to daj na porifl.
výborná časť...nemám viac čo k tomu dodať.
Mazoo xD
What Personality Problem Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
Who is Your Naruto Date?Hosted By theOtaku.com: Anime
What Naruto Character Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
Jsem fanda:
supa díl rychle na další
Nevím co bych měla napsat, ale slovíčko: kouzelné, by ti mělo stačit...
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Ebisu tým, to jsme my
jsme tu rádi na Zemi.
Šmírování každý den,
tisíc koček za týden.
Strommmmmm... :P
Jsem hrdou členkou Spolku žroutů knih (Itadakimasu!! ). Naše závislost na knížkách a jejich rychlé čtení je přímo legendární.
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
To je luxus.
Fakt děsně dobrá bitka.
to je úžasný!!!
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!! A o Miley Cyrus to platí taky!!!
Je to moc hezký. Vážně se ti to povedlo, je to strhující a neloudáš se z dějem. Už aby tu byl další.
Další skvělý díl, nevím, co jiného k tomu říct, protože od tebe jsou všechny díly skvělé. Opravdu moc dobře píšeš!
ses vazne skvela ffkarka ctu tuhle serii od prvniho dilu a kazdy dil byl uzasny si vazne skvela
jednou jsem si cetl tvoje ffcka,byl obed a ja jsem nejedl abych si docetl tvoje ffcka je to vazne napinavy
jéé tak to děkuju je to pro mě čest že tu mojí slátaninu někdo čte
Moje FF knížka-*klik
A na konec můj FC
Založilo mi ho moje Nej. zlatíčko Amy-chan.
Arigato!
paráda..super .Těším se na další díl
http://img148.imageshack.us/img148/9610/sasukeenaruto3u.png
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu
luxusni dil.. a luxusni boj
díky, ale bez rad jisté vážené osůbky bych to asi nedala
Moje FF knížka-*klik
A na konec můj FC
Založilo mi ho moje Nej. zlatíčko Amy-chan.
Arigato!
je to naozaj skvele... ten boj sa mi naozaj velmi pacil a som zvedavi ako dopedne tento suboj... naruto vyzera byt naozaj velmi velmi silny, okram toho uz porazil sam dvoch jouninov. este raz tesim sa na pokracko
veelice pekny diel ale uz sa nemozem dockat dalsieho
Tak včera v noci(dneska ) jsem dočetl všechna tvá FF-ka Teda až na Evil or good - 1 Útěk?(na to se chystám teď) Všechny tvé FF-ka byli úžasný a strhující, nikdy jsem se nenudil A tato je asi ze všech nejhezčí, já ani nevím proč mě tak chytla, ale je bestová
jé asi se budeu červenat díky
Moje FF knížka-*klik
A na konec můj FC
Založilo mi ho moje Nej. zlatíčko Amy-chan.
Arigato!
za tenhel díl musim poděkovat hlavně jobkovy kterej mi dasl velmi užitečné rada děkuju ti ale také děkuju i vám všem, že se líbí
Moje FF knížka-*klik
A na konec můj FC
Založilo mi ho moje Nej. zlatíčko Amy-chan.
Arigato!
Moc pěkný dílek, souboje ti jdou....
Už to tak bude?
Return? Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků
Ty souboje byly super ! Jenom lituju Kiby, takhle ho přismahnout
sice strašně krátký ale moocdobrý už aby byl další díl jak já už se nemůžu dočkat
wzdy ked vstanem - ani sa neumyjem a ani sa nenazerem - tak sa pojdem podivat na comp ze ci uz je tu nowy diel s tvojej FF....proste ma to pochytilo ako mariska alebo piko....
...
vážně? no tak to je pro mě čest že mám tak vernýho čtenáře
Moje FF knížka-*klik
A na konec můj FC
Založilo mi ho moje Nej. zlatíčko Amy-chan.
Arigato!
pro me taky ze muzu citat tvoje vytvory....
...
lichotíš mi děkuju
Moje FF knížka-*klik
A na konec můj FC
Založilo mi ho moje Nej. zlatíčko Amy-chan.
Arigato!
nelichotim....howorim len cistu pravdu....prisaham na swoju cestu Ninji!!
...
tak to jo stejně děkuju a ta prísaha taky jí používám
Moje FF knížka-*klik
A na konec můj FC
Založilo mi ho moje Nej. zlatíčko Amy-chan.
Arigato!