manga_preview
Boruto TBV 15

Nemôžem si pomôcť

Snívaš, ale sama nevieš o čom. Žiješ, ale život sa ti zdá niekedy až priveľmi krutý. Chceš sa smiať, ale pochmúrne pocity ti zoberú všetkú radosť zo života. Pomaly sa utápaš v smútku a hľadáš útechu vo svojom vlastnom svete, ktorý sa ti každou sekundou rozpadá na drobunké kúsočky temnoty. Plačeš, ale pri tebe nestojí nikto, o koho by si sa mohol oprieť. V čom máš hľadať radosť v tomto svete?


Keď ti chcem povedať,
čo všetko pre mňa znamenáš,
myslím, že to nepochopíš.

Deň, čo deň si nahováraš, že to dokážeš. Že sa už konečne vzoprieš svojím vlastným emóciam. Chceš si dokázať, že nato máš. Tak veľmi by si to chcela zvládnuť a dohnať šťastie do svojho vnútra. Zbaviť srdce toľkých nezaplnených dier, ale stále ti v tom niečo bráni. Bojíš sa? Bojíš sa odpovede, ktorá by nemusela byť kladná? Ktorá by zmenila tvoj život o ďalší kúsok a tým vytvorila na duši ďalšie prázdne miesto? Ale ty vieš, že raz to dokázať musíš.. Tak prečo sa nesnažíš otvoriť pred druhých?

Tak čakám, čakám,
kým príde deň,
keď ma pochopíš.

Stojíš vedľa neho, hľadíš naňho, ale vo svojich drobných, slzami nasiaklých, perách nenachádzaš žiadne vhodné slová. A to ťa vo vnútri ešte väčšmi trhá. Myslíš si, že si neschopná, pretože nedokážeš povedať tých pár slóv, ktoré ťa tak nepríjemne štikla na ústach. Utekáš sama pred sebou.. Skúšala si niekedy vysloviť tie slová?

Ale nemôžem si pomôcť.
Nemôžem sa zastaviť.
Zbláznim sa.

On sa pozrie na teba tými svojimi jasne žiarivými očami, utápaš sa v nich. Keď si bez neho, nedokážeš dýchať, ale keď si s ním, srdce sa ti rozbúcha a zmysly akoby prestanú strácať svoju funkciu. Plačeš, keď je s inou, ale zároveň sa bojíš, keď sa chce teba dotknúť, keď ti chce pomôcť. Prudko stočíš hlavu do strany, On k tebe chce natiahnúť ruku a prejsť ti nežne po tvári, avšak ty ho s jednoduchým zamrmlaním odmietneš a začneš kráčať ďaleko od neho. Kedy si uvedomíš, že to, čo robíš, je tvoja vina? Že si za tvoje utrpenie môžeš sama?

Nemôžem sa zastaviť.
Nemôžem sa kontrolovať.
Zbláznim sa.

Kráčaš po ulici. S hlavou sklopenou medzi ramenami, hľadíš k zemi. Spytuješ si svedomie. Nevieš, čo si práve urobila. Nedokážeš to pochopiť. Utekáš.. Pred životom, pred tvojím snom, pred niekým, koho zo srdca miluješ, ale nedokážeš mu to povedať.. Bojíš sa to povedať, pretože by si mohla spôsobiť niečo horšie. Vietor zafúka, vlasy sa ti odlepia z tváre a odhalia drobné slzičky, ktoré posievajú celú tvoju bledú tvár. Tento istý obrázok sa už opakoval nekonečne veľa krát, ale ty si to stále nedokážeš uvedomiť.. Tak prečo sa neotočíš? Prečo sa za ním nerozbehneš a všetko mu to nepovieš?

Ľúbim ťa.
Chcem ťa.
Chcem sa s tebou rozprávať.
Chcem byť s tebou.

Miluješ ho. Bojíš sa ho. Nenávidiš ho. Pocity sa v tebe neustále miešajú, ale ty si rozhodnutá vybrať si len jeden z nich. Zodvihneš hlavu, vánok ti odfúkne slzičku. Na tvári sa ti vyrysoval slabunký náznak úsmevu. Urobíš to. Buď teraz, alebo to navždy vzdáš. Síce ťa zvnútra zožiera neuveriteľný strach, ale nenecháš sa ním pohltiť. Tak načo ešte čakáš?

Nemožem to zmeniť.
Nie som si istý čo s tým robiť.
Peklo je plné paniky.

Chystáš sa otočiť, vysloviť pár nádherných slov, ale niečo ťa zastaví. Zase to ale.. Nikdy sa nezbavíš týchto pochmúrnych myšlienok, vždy budú tvojím tieňom, vždy ťa urobia slabou. V hlave sa ti vytvorí séria otázok. Aká bude jeho odpoveď? Čo keď ťa vysmeje a nechá stáť úplne samú na ulici? Je to predsa priateľ, nikdy by to neurobil, ale čo ak sa v ňom mýliš a On len zakrýva svoju pravú stránku pred svetom? Každá sekunda je drahá.. Ale čo ak?

Nemôžem sa odvrátiť.
Stojím tvárou v tvár skutočnosti,
že život bez teba je plný hmly

Nie! Dosť myslenia! Vypni hlavu a začni rozmýšľať srdcom, ktoré ťa popoháňa ďalej. Veď práve to ťa robí človekom.. Strach z niečoho nie je slabosť. Je to prirodzená ľudská vlastnosť, ale príde aj moment, keď ju musíš proste jednoducho zahodiť a obísť sa bez nej. Rozhodne si pokýveš hlavou, vykročíš nohou. Druhou.. Šlapaje od tvojich topánok zanechávajú na zemi drobné víre prachu. Vidíš ho. Chvenie v bruchu sa ešte zväčší, ale ty vieš, že sa práve teraz zdávať nemôžeš. Rozhodne sa rozbehneš, na tvár ti dopadne studená kvapka. Nebo vypustí tie pocity za teba. Nechaj to naňho.. Chytíš ho za plecia, s trhnutím sa otočí na teba. Ústa necháš otvorené, On ti v očiach vídi plno otázok..
,Nechaj to namňa,' zazneje ti ten priblblý hlas v ušiach, prekvapene vzhliadneš. Bojíš sa ešte?

Bozkávaj ma, rozpaľuj ma, neopúšťaj ma.
Drž ma, ľúb ma, neopúšťaj ma.
Neopúšťaj ma.

O chvíľu ťa pohltí ten najzvláštnejší pocit v živote. Nohy sa ti nepríjemne klepú, pripadáš si trápne, ale jemu to je jedno. Nežne ti behá po perách, hrá sa s tebou. Vie, že sa bojíš. Cíti to. Svoje telo pritiskne bližšie k tvojmu, rukami skĺzne k tým tvojím. Prepletiete si prsty, odtrhnete sa od seba. Zase mu hľadíš do očí.. Avšak strach je preč.
,Milujem ťa.' Šepne On slová, ktoré si mu mala povedať ty. Zasiahnú ti do srdca, zavŕtajú sa do prázdnych dier a odrazu si pripadáš ako ten najšťastnejší človek. Odpovede na otázky už hľadať nemusíš..

Ale nemôžem si pomôcť.
Nemôžem sa zastaviť.
Zbláznim sa.

Miluješ ho, nemusíš to ďalej dávať najavo. On ťa pozná.. Vie to. A to ti ho robí vzácnym. Miluješ ho, pretože je jediný, kto na teba hľadí inak. Nemo beháš po jeho tvári zreničkami.. Jemu sa na tvári vyčaruje ten rebelský úškrnok, ktorým ťa zakaždým vyprovokoval.

Nemôžem sa odvrátiť.
Stojím tvárou v tvár skutočnosti,
že život bez teba je plný hmly .

V očiach sa ti zahmlí. Nastúpia na rad slzy. Teraz si si istá, že bez neho je život len akýmsi nekonečným bludiskom, z ktorého šťastnú cestu nikdy nenájdeš. Prečo nemôžeš byť s ním? Prečo musia existovať pravidlá, ktoré ti v tom bránia? Rodinné povinosti ti nedovolia zostať s niekým, ako je On. Žijete oddelene.. Každý svojím vlastným životom, avšak aj cez to ste zvláštne prepojení.. Prečo vám nie je súdené byť spolu?

Pobozkaj ma na rozlúčku

Rozplačeš sa. On ti popustí ruky a telo pritiahne tesno k sebe. Slzy putujú po tvojej tvári.. Padajú na zem.. Pomaly sa strácajú na navlhlej zemi. A nebo plače s tebou..
Nemôžem si pomôcť..

Poznámky: 

Túto poviedku chcem venovať ľuďom z NFFORPG, ktorí mi dali naozaj veľa a ja som im zato neuveriteľne vďačná.. Mám ich radšej, ako si kto môže predstaviť.
Pesnička Tu

4.882355
Průměr: 4.9 (17 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Monkey D. Kikul
Vložil Monkey D. Kikul, So, 2009-11-14 14:10 | Ninja už: 5494 dní, Příspěvků: 263 | Autor je: Prostý občan

Vďaka. ^^

Som späť, bojte sa ^_^

Obrázek uživatele Mad_Ratt
Vložil Mad_Ratt, Ne, 2009-11-08 18:21 | Ninja už: 5485 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Prostý občan

Psal jsem ti PM, že do tohoto nepůjdu, ale nakonec mi to nedalo.
Píšeš krásně. Na to, že slovenština není moje silná stránka (dorozumím se, to je jasné), byl jsem chvílema vtažen do tvých myšlenek. Na rovinu, tohle není Naruto, to jsi ty. Jsi krásná, pokud to podám tak jak jsem to nakousl.


5. Bez debat.

Svět je tragédií pro toho, kdo cítí a komedií pro toho, kdo myslí.
Jonathan Swift
EDIT: Nyní žiji v jedné velké tragédii. A líbí se mi to.
Mimochodem: Mad_Ratt = RanDaal

Obrázek uživatele wishtobeslim
Vložil wishtobeslim, Ne, 2009-11-08 18:10 | Ninja už: 6328 dní, Příspěvků: 597 | Autor je: Prostý občan

podobných emöcionálních výlevů (to zní skoro hanlivě, ale nevím, jak jinak to nazvat), je na konoze plno, ale Tvé dílo je podle mě kvalitně a zajímavě napsané a bere za srdce Smiling

Obrázek uživatele Embra
Vložil Embra, Út, 2009-09-15 12:59 | Ninja už: 6185 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Prostý občan

Kikul..dítko :-* Embra se konečně dostala k Tvojí povídce Smiling
Asi bych měla se rozpovídat jako všichni ostatní, ale jak bylo řečeno "nemůžu si pomoct" a tak to nějak shrnu…
Přečetla jsme si tuhle povídku a rozbrečela jsem, protože i když byla nádherná tak byla smutná…možná byla ještě dokonalejší kvůli tomu, že na mě tolik zapůsobila…
Ohledně Tvého působení v NFFORPG…klaním se před Tebou, protože jsi dokázala být jeden z nejlepších hráčů a senseiů Smiling a postarala jsi se jako sensei o tolik hráčů, ale i začátečníků…
I přesto, že jsi odešla a nebudeš ve hře, tak doufám, že pro mě budeš nadále Kikul – dítkem a, že se někdy uvidíme…protože život pokračuje dál…
NFFORPG pozdrav (hug) (hug) a děkuji za všechno Smiling i za to, že jsem Tě mohla poznat...

Obrázek uživatele K.Iwi the Fox
Vložil K.Iwi the Fox, Út, 2009-09-15 11:25 | Ninja už: 5940 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Prostý občan

Kjú-sensei
Vážne neviem čo k tomu dodať.. jedine, že som veľmi rada, že si, že píšeš, že ťa poznám a ty poznáš mňa Smiling
A tak ako povedala Michi:) : Buď ju miluješ, alebo nenávidíš Smiling Kiku, bolo to skvelé Smiling
Pri Tebe človek prežíva smajlíkovskú schizofréniu Smiling Sad

Paper is dead without words
Ink idle without a poem
All the world dead without stories
Without love and disarming beauty

Careless realism costs souls
- Nightwish (Imaginaerum), Song of Myself

SPOLEK ŽROUTŮ KNIH!!!

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Čt, 2009-09-10 21:38 | Ninja už: 5849 dní, Příspěvků: 2349 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Kikul, je strašně těžký psát sem komentář. I když se budu snažit, tak co pod touhle povídkou vymyslím. Navíc, nejdelší neznamená nejlepší a kvalitní...
Bylo to takový... trpký. A děsivý. A krásný. Krásně děsivě trpký. Asi už zase plácám... No nic, chtěla jsem tady jenom napsat a říct ti, že jsem to četla, že se mi to líbilo. Určitě to nečtu naposled a budu nad tím přemýšlet.
A nebuď smutná Smiling

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Čt, 2009-09-10 20:51 | Ninja už: 6083 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Kikul, toto.. toto je ako výpis z mojej hlavy tak pred pár týždňami, ak už napísala sora. Vlastne podľa mňa tento pocit pozná asi každý..
Neuvriteľne krásna poviedka. Najlepšia akú som od teba čítala. Tak prosím, píš ďalej.

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Ero Michi
Vložil Ero Michi, Čt, 2009-09-10 18:07 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 640 | Autor je: Pěstitel rýže

Snažím se mermomocí vymyslet něco, jenž by se dalo považovat za plnohodnotný či dokonce plnocitný a moudrý komentář. S hrůzou však přicházím na to, že mě nic takového ani zdaleka nenapadá ...
Ráda bych napsala, že ve mne ta povídka vyvolala příjemný pocit, ale ... Nebyla by to pravda. Právě naopak. Nemám z ní dobrý pocit, ani trochu nemám dobrý pocit z toho, co jsi v ní napsala. A i když jsem se tam snažila p ocelý čas najít tu spojitost, podobnost se světem hry či čímkoliv, co by mi konečně vysvětlilo proč ... Nenašla jsem vůbec nic.
Jako jediná za všech tady jsem v tom nenašla ten odkaz, kterým jsi nám chtěla, jako každou svojí povídkou, sdělit. Ale to není tvoje chyba ... Je to ve mně.
Ač se skutečně snažím, podvědomě to prostě nechci najít, nechci na to přijít, protože potom ... bych tě musela pochopit a přestat se na tebe zlobit. A to já nechci.
Ne teď, ne v tuhle chvíli. Je ještě příliš brzy a i když vím, že tomu ve skutečnosti rozumím a nejspíše s tím i souhlasím ... Nechci a budu se tomu zuby nehty bránit. Alespoň ještě několik dní ... Protože loučit se se svými přáteli, byť jen v tak malicherné věci jako je hra ... je těžké a zraňuje to. Nikdy potom nemůžeš už s jistotou říci, jestli ten první odchod nebude následovat i další ... A mezi námi sestrami ... Tenhle není první.
A já prostě jen nechci čekat, kdy nastane ten další.
Ne v tenhle okamžik ...

SAJRAJTI!

Na pana S a na pana K nám nesahejte! Jsou výhradním majetkem dvou nezbedných úchylů :3

Obrázek uživatele cinkl
Vložil cinkl, Čt, 2009-09-10 17:26 | Ninja už: 5838 dní, Příspěvků: 776 | Autor je: Prostý občan

co mám na to říct?
vážně chci..ale netuším jestli můžu najít správná slova..
Věděla jsem vždycky, že ty to umíš..že umíš v člověku smými slovi probudit emoce..
Vždycky si to uměla z těch všech lidí co tady znám nejlípe..
a za to..za to tě obdivuju..
líbilo se mi tam moc věcí, ale ještě více jako celek..
Jde vidět, jak moc to bylo psáno srdcem..
Děkuju..děkuju, že si něco takového napsala a děkuju, že sem si to mohla přečíst:)

*Lavi. He is pretty cool, you knowZ lásky*

*Když nechceš ubližovat, neubližuj. Ale když ublížíš, tak chladnokrevně.*

MůjsvětDivů **Kdo žije bez fantazie, není člověkem**

Obrázek uživatele mollyhana
Vložil mollyhana, Čt, 2009-09-10 17:13 | Ninja už: 6097 dní, Příspěvků: 548 | Autor je: Prostý občan

Tak, Kikul ... Ty víš, že jsem tuto povídku už četla, ale já si prostě koment neodpustím. Povídka krásná ... Téma ... Kdybych nevěděla, o čem přesně je, řekla bych taky krásné, ale hlavně smutné. Smiling
Sestřičko, Kikulko ... Či jak tě mám teďka oslovovat, jsi jednou z osob, kterých si cením, že jsem měla čest potkat je. Ty to víš, že? Už jenom proto, jak jsme si podobné, teda ... Hlavně proto, ale ... Je to taky proto, jaká jsi.
Ty jsi mi ukázala, že není čeho se bát, ani ve chvílích, kdy je to nejhorší, protože je tu pár lidí, jež jsou ochotni pomoci. Jsem ráda, že jsem měla příležitost tě potkat, ale snad ... Snad ti jednou budu mocit taky pomoci. Eye-wink Jako přítel příteli.
Smiling Děkuji za tu povídku, je moc krásná. Smiling

Obrázek uživatele Kikul
Vložil Kikul (bez ověření), Út, 2009-09-15 14:50 | Ninja už: 20039 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Mollinka, Ty si mi už pomohla toľko krát, že to nejde už ani spočítať na všetkých mojich prstov. Možno si to ani neuvedomuješ, ale naozaj si mi už mnoho krát vyčarovala na ústach úsmev od ucha k uchu. Smiling
Ďakujem ti, Sestliška moja malá. (hug)

Obrázek uživatele Qasew
Vložil Qasew, St, 2009-09-09 20:02 | Ninja už: 5870 dní, Příspěvků: 1047 | Autor je: Prostý občan

Kristínko, Kikul, Karin xD, vyber si oslovení a potom přejdu k mojí myšlence. Ty si byla můj první sensei, měla si trpělivost s mými chybami, pomohla si mi kdy to šlo a hlavně si mi vždy umožnuli ať už kdejakou blbovinu. Za všechno ti moc děkuju a budeš mi strašně chybět v NFFORPG ale jinak Karin, Kristínko, Kikul se dál budeme střetávat.

Tomu věř

Karin xD xD


Obrázek uživatele Kikul
Vložil Kikul (bez ověření), St, 2009-09-09 20:11 | Ninja už: 20039 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Sasufanynek-chan ^^" Ty a Kurido.. Vy dvaja ste boli moji úplne prví žiaci a preto ste mi k srdcu prirástli naozaj najviac. Smiling A ver, že som na Teba mala niekedy také nervy.. áár.. Ale všetko dobre dopadlo.. A aj dopadne. Váš nový sensei si s Vami užije kopu srandy. ^^"
Ďakujem.. Smiling
Ale za tú Karin... Ťa..

Obrázek uživatele Qasew
Vložil Qasew, St, 2009-09-09 20:30 | Ninja už: 5870 dní, Příspěvků: 1047 | Autor je: Prostý občan

Káríííííííííín !!!!! Neštvi mě. Já nesnáším Sasukeho. A jinak s těma nervama určitě vím o co se jednná Laughing out loud *angel* no jo počáteční žár Laughing out loud ale naše hovory jsou nezapomenutelné i s tvým zpěvem. (Kdo ho chce slyšet ař dá vědět) xD


Obrázek uživatele 九尾 の 妖狐 Kyo_chan
Vložil 九尾 の 妖狐 Kyo_chan, St, 2009-09-09 20:00 | Ninja už: 6205 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

Díky moc Sensei *plačící smajl*

Budeš mi v NFFORPG chybet...bylas užasný sensei...kamarád..(delám jako bys nebyla..)a ty verše jsou fakt krásný Smiling

BTW:Takže si tu Shinjiruovu katanu můžu nechat Laughing out loud (trapný vtípek nakonec)


Run you scumbaaaaaaaaaags!

Obrázek uživatele Kikul
Vložil Kikul (bez ověření), St, 2009-09-09 20:08 | Ninja už: 20039 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Žiak môj, Baka študent môj.. xD
Vy všetci mi chýbať budete, bohužiaľ to už vrátiť nejde.. Smiling Ach.. Kikul no Baka ^^"
BTW: Kurido no Baka! xD Môžeš Smiling

Obrázek uživatele Danii
Vložil Danii, St, 2009-09-09 19:37 | Ninja už: 5596 dní, Příspěvků: 463 | Autor je: Prostý občan

Krásný moc moc...Je to naprosto nádherný a strašně moc dojemný...Jsi vážně skvělá a budeš chybět...Sad Je to váźně moc krásné a tak moc dejemné že to něco dělá i se mnou...Sad Jseš moc milá a ani jsem nevěděl že v sobě dusíš něco takového(to asi nikdo)...
Děkuji...Děkuji i když nevím za co...Jsi hodná a takovýhle odchod je vhodný těm nejelpším(tobě xD)...Mám velkou radost i když nevím proč, když končíš, ale tahle FFka mě hřeje u srdce...Děkuji Kristýnko :-** Smiling

Obrázek uživatele Kikul
Vložil Kikul (bez ověření), St, 2009-09-09 19:43 | Ninja už: 20039 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Kristýnko. ^^ Milujem toto oslovenie a hlavne od ľudí, ako si Ty. Laughing out loud I keď som mala Tvoju postavu, ktorá bola podomnou niekedy chuť zabiť, ale keby som tu urobila, nikdy by som si to neodpustila. Smiling
A .. Ja len ďakujem. Nič iné ani nedokážem, že? Smiling

Obrázek uživatele Kawarasi
Vložil Kawarasi, St, 2009-09-09 19:23 | Ninja už: 5829 dní, Příspěvků: 112 | Autor je: Prostý občan

Kikul, to je proste úžasné. Nemožem povedať vetu, že som už čítal mnoho FF, ale táto je najlepšia, keďže ako už vieš toto je moja druhá FF, ktorú som v živote prečítal. No som si istý, že aj keby som prečítal celú Konohu táto by bola v Top 10 ^^.

Strašne ti ďakujem, za to že si bola v NFFORPG taká aktívna a aj zato, že sa s tebou dalo veľmi dobre hrať. Nevieš si predstaviť, aká je to škoda, ale čo sa stalo, to sa stalo, však? Teraz už len očakávať veľký Comeback Smiling. Proste sa pred tebou klaňam, a musím ťa poopraviť z vety (ktorú som si asi domyslel, ale dúfam že základ je rovnaký Laughing out loud)
"Shinken není boh, ale to admini, ktorý robia to, čo nakáže"- není to pravda. Jeden velký boh si aj ty, aktívny sensei, s ktorým sa hrá lepšie ako aj s nejakým adminom. Proste nejdem tu nikoho urážať, ale ty a Embruš by ste si zaslúžili veľké poďakovanie Smiling.

Obrázek uživatele Kikul
Vložil Kikul (bez ověření), St, 2009-09-09 19:39 | Ninja už: 20039 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Tak si si to nakoniec predsa prečítal. A ohromne si ma s tým potešil, pretože to premňa znamená naozaj ohromne veľa. K top 10? Smiling S tým si nemôžeš byť taký istý, pretože je tu oveľa viac lepších poviedok. Sticking out tongue A Ie.. To ja Tebe ďakujem zato, že si ma v tej hre celý ten čas zniesol. ^^ Comeback.. Keby bol, dozvieš sa to určite medzi prvými, s tým rátaj. Smiling A ktej vete.. Myslela som Adminov, Moderátorov aj Senseiov. Úplne všetkých, ktorí sa na nej podielali, ktoré ju robili krajšiu.. Teda, ktorí ju robia krajšou. Smiling A to poďakovanie si zaslúšite všetci.. A preto Vám..
Ďakujem.. Tak ohromne ďakujem..

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2009-09-09 19:00 | Ninja už: 6237 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Kikuška... Pripájam sa k Yamatke. Ďakujem, že si to napísala. Príde mi, že mi čítaš myšlienky, ktoré sa mi poslednými mesiacmi ženú hlavou..
Krásna poviedka, dôvod ju robí ešte lepšou... Pre koho, prečo...


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Kikul
Vložil Kikul (bez ověření), St, 2009-09-09 19:35 | Ninja už: 20039 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Čítať myšlienky. Žeby sa zomňa stávalo Edwardovo neidentické dvojča? Ale nie.. Ďakujem. A k Hidu.. Ja sa usmievam, aj keď mi je najhoršie. Vtedy, ako to hovoríš, ide všetko ľahšie.

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, St, 2009-09-09 10:27 | Ninja už: 6118 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Děkuji, že jsi tohle napsala. A jak jsi to napsala.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Kikul
Vložil Kikul (bez ověření), St, 2009-09-09 19:35 | Ninja už: 20039 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Keby nebolo Ich, keby nebolo Vás všetkých, nič by z toho nebolo. To ja ďakujem.