manga_preview
Boruto TBV 15

Všichni si zaslouží druhou šanci – Prvorozený, část 17.

Sendai byla ještě pořád rozrušená. To mohlo způsobit porod. I přes tak kritickou situaci si Hinata udržela chladný rozum.
Neměla na výběr. Byla jediná, která ji mohla pomoci. Protože na chlapy se nedá v těchto chvílích absolutně spolehnout.
Itachi ji rychle na Hinatin pokyn odnesl do obýváku, kde ji položil na sedačku.
„Tak Itachi, ty dones teplou vodu a ručníky. Ty zlato mi ji pomoz dát do té správné polohy. Sendai vydrž to!“ rozdělila rozkazy. Po celou dobu se Sendai statečně držela.
Itachi šel okamžitě splnit úkol.
„Hin, ty už jsi tohle dělala?“ zajímala se Sendai.
„Ne, ale jednou jsem pomáhala Sakuře a Shizune při jednom zvlášť těžkém porodu. Neboj, pamatuji se vše, co je potřeba udělat. Naruto, mohl by jsi sehnat deku, přikrývku a sterilní nůžky?“ zapřáhla i Naruta.
„Yosh, už běžím.“ Odběhl, Itachi se zrovna vrátil.
„Tady je, netekla teplá, tak jsem ji ohřál pomocí Katonu.“ Sdělil Itachi.
„Výborně, proto jsem tě pro tu vodu poslala a myslíš, že by jsi mi mohl potom sterilizovat jedny nůžky?“ zeptala se ho Hinata.
„Jistě, to není problém, udělám vše co řekneš.“ Itachi vzal Sendainu ruku do své.
„Tak, Sendai, jdeme na to. Chvíli to potrvá, tak se uvolni a mysli jen na dítě, jak ho držíš v náručí.“ Klidnila Hinata Sendai, aby porod šel co nejhladčeji. V tom přišel Naruto s požadovanými věcmi. Hinata se snažila o co největší pohodlí. Proto ji záda podložili dekou a přikrývkou přikryla Sendai.
„Stahy přicházejí každých pět minut. To jsme na začátku.“ Zkonstatovala Hinata situaci.
„Díky,“ na víc se Itachi nezmohl. Byl tak šťastný, že se oni dva objevili za pět minut dvanáct. Jeho srdce se radovalo z toho, že bude tátou, ale na druhou stranu se nechtěl utkat s bratrem. Toužil vidět svého syna či dceru vyrůstat. Učit ho nebo ji co je v životě nejdůležitější. Zajímalo ho, jaké bude jeho první slovo jestli máma nebo táta…
Podobné myšlenky táhly i Sendainou hlavou. Chtěla, aby dítě vyrůstalo v úplné rodině. Jen ji rvalo srdce, že se její rodiče ani bratr nedožili narození prvorozeného dítěte. Jak byla citlivá vyhrkly ji slzy zrovna v moment, kdy se dostavil další stah. Vykřikla bolestí.
„Tak je to správné, potom hodně zhluboka dýchej.“ Pochválila a poradila ji Hinata. Stahy se zkrátily na každé dvě minuty. „Za chvíli přijde ta těžší část, ale vše jde dobře a jsi ta nejstatečnější prvorodička, co jsem viděla. Nechci vidět sebe.“ Řekla v žertu Hinata. Sendai se zasmála, Itachi se pousmál a Naruto zbledl. Uvědomil si, že jednou to stejné prožije Hinata. Tomu bude muset zabránit. Chtěl dítě, ale jakmile viděl za jakých bolestí se narodí, rychle si to rozmýšlel. Z plánovaných pěti dětí budu mít jen jedno-ttebayo! blesklo mu hlavou.

Tohle pozorovala jedna osoba, která tam ani vůbec nebyla.
„To děcko… pokud by vyrůstalo u mě neměl bych se čeho bát. Sasuke zabije Itachiho, Sendai by mohla umřít při porodu a ty dva bych hravě zvládl…“ přemýšlel nahlas.

„Naruto?“ ozvala se náhle Hinata.
„Ano, miláčku?“
„Mohl by jsi jít do našeho pokoje a vzít tam jeden předmět co tam nemá být?“ zeptala se Hinata.
„Yosh, ale nevím jestli to poznám…“ namítl Naruto.
„Neboj, poznáš.“ Ujistila ho.
„Tak fajn.“ Řekl a v tu ránu byl pryč.
„Pro co jsi ho poslala?“ chtěl vědět Itachi.
„Včas se to dozvíš.“ Jejich rozhovor byl přerušen dalším stahem, které se stávaly častějšími a častějšími.
„Ta těžší část nastala.“ Oznámila Hinata.
Sendai se již koupala ve vlastním potu a už myslela, že to nezvládne… Po odeznění stahu se snažila odpočívat, sbírat nové síly. Neušel ji rozhovor, který tu právě proběhl. Neměla čas se zeptat na podrobnosti. Nadcházející stah byl silnější než ty předchozí. Rychle dýchala, občas vykřikla bolestí, když už to nemohla vydržet být zticha.
„Jen si zakřič.“ Povzbudila Hinata. „Teď se budeš muset snažit na konci stahu co nejvíc zatlačit, ano?“
Sendai se nezmohla na slovo, tak jen kývla na souhlas.
„Dobře. Vedeš si skvěle.“
Sendai vykřikla a zatlačila jak nejvíc mohla.

Naruto se zarazil, protože Sen vykřikla, za chvíli pomračoval v cestě.
Hned jak vešel do pokoje ten předmět na něho křičel: „Já je zabil!“ myslel si, že se zalkne nenávistí, ale zvládl to už kvůli ostatním. Vzal to dvěma prsty jakoby se toho štítil. Zabalil to do tkaniny, kterou viděl ležet na stole. Schoval si to do bundy.

Sendai byla statečná, držela se. I když byla na pokraji sil.
„Jen to teď nevzdávej! Už vidím hlavičku. Musíš při další stahu zabrat co to nejvíc to půjde. Už se blížíme do konce. Vydrž to!“
Itachi obdivoval tyto dvě ženy. Svou manželku proto, že to snášela více než dobře a Hinatu za její neocenitelnou pomoc. Zachovala si chladnou hlavu, já bych to asi nezvládl, pomyslel si Itachi.
Ten stah přišel zároveň s Narutem, protože jakmile vešel, Sendai co nejvíce zatlačila.
„Tlač!“ řekla Hinata.
Náhle se ztichlým domem rozezněl dětský pláč. Sterilními nůžkami přiškrtila pupeční šnůru.
„Je to kluk.“ Oznámila Hinata hrdým rodičům.
Následně odstřihla nůžkami šnůru a opatrně omyla miminko. Zabalila ho do připravené ovinovačky. Podala ho matce. Dítě plakalo, ale jakmile se dostalo k mamince přestalo.
„Itachi,“ vydechla překvapená Sendai. Itachi se podíval na svého syna. Nemohl uvěřit svým očím, jakoby se díval na své mladší vydání.
Hinata ještě počkala až vyjde placenta, kterou zabalila do krvavého ručníku.

O pár hodin později

Sendai spokojeně spala stejně jako její syn, kterého pojmenovali Obito.
„Nevím jak bych ti měl poděkovat za záchranu mé ženy a dítěte.“ Řekl Itachi, když se Hin šla omýt a trochu si odpočinout i pro ni to bylo náročné.
„Není zač a určitě Sen by mi také pomohla. Navíc je to zdravotní sestra.“ Sdělila Hinata.
„Naruto?“ obrátil se na svého přítele.
„No?“ ozval se volaný.
„Můžu obejmout Hinatu?“ zajímal se.
„Proč by jsi nemohl?“ Naruto byl po pravdě úplně někde jinde.
„Nevím, ale aby si nenabyl dojmu, že podvádím Sendai.“ Osvětlil Itachi zcela zbytečně Naruto neposlouchal. Přemýšlel komu mohl ten předmět patřit. Zaměřil se hlavně na členy Akatsuki, které kdy potkal.
„Co je mu?“ ptala se Hinata.
„Nevím, ale jakoby byl myšlenkami pryč.“ Svěřil se Itachi.
Hinata ho probrala fackou. Naruto se lekl a když viděl před sebou Hinatu, tak se zeptal: „Co se děje?“
„Nad čím přemýšlíš?“
„Už vím, kdo je ten šmejd, co vyvraždil Sendainu rodinu a mám si důvod myslet, že bude chtít zabít i Sen i s dítětem.“ Řekl svoji obavu.
Itachi na sucho polkl, také měl svého podezřelého.
„Koho?“ zašeptal Itachi.
„Člověk, který ti pomohl vyvraždit klan.“ Naruto se musel kousnout do rtů, aby udržel vztek na určité hranici.
„To jsem si mohl myslet!“ ucedil Itachi.
„Neboj já ho dostanu, mě neunikne!“ slíbil Naruto.
„Bože! My jsme, ale idioti! Udělali jsme z ní návnadu!“ vyhrkl Itachi překotně. Všichni se řítili do obýváku.

Sendai klidně spala, dokud neucítila závan větru, který se sem dostal otevřeným oknem. Probrala se právě včas, aby zabránila únosu svého syna!

Poznámky: 

Pravidelný páteční máte na stole. Jen se do něj zakousnout, viďte??
No co bych k této sérii ještě dodala??
Jak je zde popsám porod, tak to jsem jen popsala co vím z filmů a knih. Za případné chyby se omlouvám!!
Tak píše se mi sama. Je to prostě moje oblíbená série, i když jsem autorkou. Jsem s vývojem spokojená, i když mě bude mrzet ten konec... Zatím nebudu prozrazovat, jak to dopadne, ale většina již tuší, ale jestli je to jejich tušení správné, co?? To se dočtete.
Máme před sebou ještě spoustu dílů a nevím co řeknete na další vývoj událostí, ale asi mě budete pranýřovat!!
Ovšem kdybych tomu dala TEN konec bylo by to moc jednoduché. Nějak jsem se dala na reálné konce.
Tak se zase těším na další vaši společnost a zatím načtenou!! (čti nashledanou u další povídky či dílu xD)

4.885715
Průměr: 4.9 (35 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Ne, 2017-05-28 21:40 | Ninja už: 2882 dní, Příspěvků: 3042 | Autor je: Metař Gaarova písku

Veľmi oceňujem, že si Hinatu poňala tak, ako ju vnímam aj ja Smiling Hin je vo svojej podstate veľmi silná žena, len nemá podporu okolia. Je to skutočná dáma, vynikajúco vychovaná, kultivovaná, rozumná Smiling Na rozdiel od Sakury (aj keď nemám v láske ich porovnávanie, Sakurina rivalka bola Ino) Hin dokáže zasiahnuť v pravej chvíli. Aj tu perfektne zvládla pôrod, vniesla ducha pokoja a asertivitu do napätej situácie. Tak máme na svete malého Obita, Itík je ocinko Smiling Ale zloduch už spriada svoje siete Sad

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2017-05-29 07:02 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Senpai-sama: Přesně tak, Hinata je hned po Itachim moje druhá nej postava a vždycky v povídkách se snažím, aby její postava dostala prostor, který si zaslouží. Smiling
Děkuji za přečtení a milý komentář. ^^

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Po, 2013-04-08 23:02 | Ninja už: 6095 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

No tak to je teda veľmi dobré. Dúfam že obito ostane doma. Ale nechám sa prekvapiť.

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2013-04-09 10:40 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

maxik555: To bych byla ráda i já. Eye-wink *dost divně to zní, když jsem to napsala. :D*

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, So, 2013-01-26 22:10 | Ninja už: 5978 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

Obito, jak ironické jméno. Laughing out loud

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky

Obrázek uživatele Yoshi no Baka
Vložil Yoshi no Baka, St, 2010-02-10 20:25 | Ninja už: 5466 dní, Příspěvků: 515 | Autor je: Prostý občan

hmm byl to kluk ...nejvíc mě dostalo že naruto chtěl pět detí XD a jak mohl vydět svoji mladší verzi podle mě mimino jak mimino XDXDXD

No čo vám poviem, život ide rýchlo a stále sa h***o deje Laughing out loud

Keď sa niekto nudíte a chceli by ste pokecat o debilinách pridajte si ma na skype Laughing out loud

To už som tu 3 roky? ^(*o*)^

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2010-02-10 20:53 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

_Naruto____Uzumaki_: No jo, početná rodinka Laughing out loud tak skutečně jsem viděla miminko, který bylo podobný svému otci...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2009-10-04 15:24 | Ninja už: 5724 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

je to krásně napsaný a radši nebudu uvažovat jak to dopadne ale nechám se překvapit

Obrázek uživatele Rinushqaaa
Vložil Rinushqaaa, Ne, 2009-10-04 12:34 | Ninja už: 5965 dní, Příspěvků: 109 | Autor je: Prostý občan

Je to chlapec??.. Veď to malo byt dievča ako si písala keď bola na ultrazvuku u doktora Laughing out loudLaughing out loud ale inaq prekrasny dielom Eye-wink

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2009-10-04 18:25 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Rinusshqaaa: Podle toho ultrazvuku děvče, ale asi se spletli a on to je klučina. Eye-wink

Z láskysakuraZ lásky: Arigatou a nepřemýšlej nad tím bude tě bolet hlava Eye-wink z toho.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, Ne, 2009-10-04 08:21 | Ninja už: 5721 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

Je to nádhera vážně užasný!! ahorát budu souhlasit z Asany ten příběch by si zasloužíl krásný konec Happi end.


jinak nádhera budu se těšit na pokračování Laughing out loud



Obrázek uživatele Asany
Vložil Asany, So, 2009-10-03 18:56 | Ninja už: 5627 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

Tento pribeh je jeden z naj co som citala. Prosim ta daj tomu pekny koniec. Len nie žiaden drasticky a moc smutny. Je to síce vymyslene no predsa .... inac je to fakt super poviedka

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2009-10-04 13:46 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Asany: To jsem poctěna. *červená se* Budu se snažit tě a ostatní tím koncem nezklamat. Tak to nemohu zaručit. Mě těší, že se líbí. Eye-wink

kejt:

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska