Měsíc s dítětem 3.díl
Vím, že je to krátký, ale už to mám tak napsaný. Příští díl zkusím spojit dva do sebe, takže to bude o něco delší.
Hinatu uprostřed noci vzbudil pláč Yuki. Chvíli se rozhlížela, kde to valastně je a potom se zvedla z postele, vzala Yukido náručí a sešla dolů do kuchyně. Chvíli se přehrabovala v lednici a potom vytáhla láhev s mlékem.
,,Musíš chvilku počkat. Nemůžeš to pít studené.'' Mluvila na Yuki a snažila se ji trochu utěšit.
Naruta probudil hluk. Vzal si kunai v domění, že to je nějaký zloděj a pomalu se plížil do kuchyně.
,,Ha! A mám tě ty zloději. Mám kunai a nebojím se ho použít!,'' zakřičel Naruto, když vtrhnul do kuchyně. Hinata nadskočila a vykřikla.
,,Naruto co to děláš?! Chceš, abych dostala infarkt?!''
,,P-promiň Hinato. Myslela jsem si, že to je zloděj,'' omlouval se Naruto.
,,Myslím, že to tady je někomu k smíchu.'' Ukázala Hinata na Yuki, která se smála jako řehtačka.
,,Co tady vlastně děláš?,''zeptal se Naruto dost hloupě.
,,Mno...Yuki je ještě moc malá na to, aby jedla jako my.''
,, Jo aha. Myslím že tam něco skače v tom hrnci.'' Upozornil Naruto. Hinata se podívala na láhev, která poskakovala ve vodě. Ihned ji zastavila a vytáhla ji ven.
,,Super teď zas musím čekat než se to zchladí.'' Mezitím co Hinata klela se Naruto podíval na Yuki, která se usmívala jako měsíček na hnoji. Najednou se ozval zvuk vycházejíci z plinek Yuki a smrad.
,,Hinato? Myslím, že se poto-víš co.'' Řekl Naruto se zkřiveným obličejem.
,,Támhle jsou plíny tak bys ji mohl přebalit.'' Naruto polkl. Vůbec nevěděl jak se takové dítě přebaluje.
,,Jsem přeci Uzumaki Naruto. Jednoho dne se stanu Hokagem. Co může být na tokévém přebalování těžké.''
Hinata tušila, že to pravděpodobně nebude umět. Dívala se co se stane.
,,Fuj! To není možné. Já se zblázním!,'' křičel Naruto.
Hinata se jen potichu chichotala. Naruto chtěl Yuki hned nasadit novou, ale Hinata ho zastavila.
,,Musíš ji utřít. Ukaž já to udělám.'' Naruto s ochotou k tomu Hinatu pustil. Zachvíli s tím byla hotová.
,,Jsem strašný. Dokážu se pobít s bandou padouchů a oddělá mě tohle,'' řekl zahanbeně Naruto.
,,Neboj naučím tě to.'' Usmála se na něj.
,,Je úžasná. Pořád se na mě usmívá. Jestli se bude pořád na mě dívat těmi svými kukadly tak to nedopadne moc dobře.Ne! Proč mě pořád napadají takové myšlenky.'' U Naruta v mysli se odehrával boj. Jedna jeho část chtěla říct co k Hinataě cítí, ale druhá se bála. A ta byla prozatím silnější.
,,Naruto-kun děje se něco?''
,,Ne, proč?''
,,Jen, že ses na mě tak upřeně díval a pak jsi třásl hlavou.''
,,Jen jsem přemýšlel.''
Yuki na sebe začala upozrňovat. Znova začala plakat a dožadovala se svojí láhve.
,,Pojď sem maličká. Tu máš.'' Hinata si s ní sedla na židli a Yuki hned začala hltat. Naruto sei sedl naproti nim a pozoroval je. Zase cítil ten zvláštní pocit.
,,Jednou bych chtěl mít takovou rodinu. Proč zrovna teď, začínám mít ten pocit. Ani nevím, jestli mě má Hinata ráda.''
,,Nejde o to jestli tě má ráda, ale o něco víc, že kluku.''
,,Kyuubi. Dlouho ses neozval. Možná, ale kdo jsem já. Nemohli bychom být spolu.''
,,Ale mohli. Ty se jen tomu vyhýbáš. Jsi přece syn Namikaze Minata a budeš další Hokage.Nic vám nestojí v cestě jenom ty sám.'' Ukončil Kyuubi rozhovor.
Hinata pozvedla hlavu a setkala se s Narutovým pohledem. Dívala se do jeho uklidnujících modrých očí a on se díval do jejich. Trvalo to jenom asi pět vteřin a Hinata svůj pohled odvrátila zpět k Yuki.
,,Já to nevydržím. Budu tu sním měsíc sama. Když se dívám do těch jeho očí hned se mi rozbuší srdce a chce skočit k němu.''
Yuki mezitím už dopila a usnula. Naruto s Hinatou šli mlčky každý do svého pokoje. Každý přemýšlel o tom druhém a stěmy myšlenkami oba usnuli.
Ty si na začátku psala že je to bez bojů... podle mě je dobře že tady takový povídky jsou. občas prostě lidi potřebujou oddech od akce
Naruhina 4rever!
Antisakurafan!
Sláva Jashinovi... a Hidanovi ,kterej Jashinovu víru "provozuje"!
Oblíbený citáty: Bez práce nejsou koláče, ale bezva život
Kůň je nebezpečný zepředu-blbec, ze všech stran.
Kdybych měl na vojně tisíce a v civilu jen h***o-vzal bych to h***o do ruky
do ruky a zařval bych: "SBOHEM VOJNO!"
Otevřete brány do světa anime...
luxusní
OTAKUISMUS
Jejich revírem je internet.
Jejich tempo je vražedné.
Jejich nepřáteli jsou anti-otaku, Farmář hledá ženu a Ordinace v růžové zahradě.
Otaku pracují ve dne v noci.
Jejich úkolem je číst mangy a dívat se na anime.
Vyznávají OTAKUISMUS!
Já si osobně zase nemůže představit, jak pocity Naruta řeší Kyuubyi, který ho nenávidí. A navíc mi příjde hinata taková - nestydlivá. Né taková jako je vždy, ale tohle dílko je strašně chytlavé. Líbí se mi.
Skvělý, už se strašně těším na další díl!!!
Copak asi dělala Konan, než potkala Nagata a Yahika? FF - Příběh Konan
I Uchihové mají sny... FF - Co si Sasuke přeje k Vánocům?
Povídka inspirovaná Sasorim FF - Loutkař
Přeju příjemnou četbu a doufám, že se budou líbit. Za kritiku nebo výtku budu jedině vděčná...
Nějak si nedokážu představit, jak Hinata kleje...
Ale úplně vidím Naruta, jak přebaluje
Super.
Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF