manga_preview
Boruto TBV 15

Príbeh Uzumaki Naruta diel 4- Nová generácia

„Moje umenie je.....výbuch!“ na Kakashiho sa valilo obrovské čudo. Kakashi len hľadel bez akéhokoľvek pohnutia.
„KATS!!!“ Obrovský výbuch vytvoril tlakovú vlnu ktorá sa rútila na Kakashiho. Kakashi v poslednej chvíli využil silu svojho špeciálneho sharinganu a snažil sa výbuch poslať do inej dimenzie. No v tom Kakashiho zasiahla tlaková vlna. Kakashi plne sústredený na svoju techniku bol náhle odhodený.
„To nie!“ povedal Kakashi. V tom momente vybuchla aj nálož na ktorej stál. Nastal výbuch ktorý Kakashiho odhodil do otvoreného lesa.
Pod vznášajúcim sa Deidarom boli mraky prachu.
„Hm! A to je len začiatok!“ povedal vysmiaty Deidara a odletel preč navzdory slnku.
Neskôr v kancelárii Hokageho.
„Ahoj Naruto.“ Zaznel sladký hlas vchádzajúc dnu.
„Hinata. Ahoj.“ Odpovedal Naruto. Hinata sa pozrela na Naruta ktorý sedel za stolom a podopieral si rukou hlavu.
„Zase pracuješ na tej novej technike?“ spýtala sa Hinata.
„Áno. Všetko som si prešiel odznova no stále tomu niečo chýba.“ zúfalo rozmýšľa.
„Teoreticky by to malo fungovať, no vždy keď to vyskúšam, sa všetka chakra proste rozletí. Niečo tomu chýba, akoby som ...“ zrazu ho Hinata prerušila dávajúc mu bozk. Usmiala sa na Naruta a povedala.
„Už sa tým toľko nezaťažuj. Viem že ty to zvládneš. Tak ako vždy.“ usmievala sa na Naruta.
„Heh. Vďaka Hinata.“ zasmial sa Naruto.
„Mimochodom Hinata, mám tu pre tvoj tým novú misiu.“ Povedal Naruto.
„Pôjdete do skrytej Piesočnej. Je treba bezpečne doviesť domov jedného chlapíka. Vonku už na vás čaká. Avšak, je to misia tipu C!“ povedal Naruto a postavil sa zo svojho kresla.
„Môže sa stať že narazíte na nepriateľa. Buďte maximálne ostražitý.“
„Hai!“ odpovedala Hinata.
„Hinata!“ Naruto v poslednej chvíli zavolal na Hinatu.
„Ano Naruto?“
„Buď opatrná.“ Povedal ustráchane Naruto.
„Nemaj obavy Naruto. Čo nevidieť sme späť.“
Medzitým v hlbokom lese v istej jaskyni.
„Deidara! Zaútočil si na ninju z listovej! Ako si mohol takto ohroziť našu operáciu?!“ Deidara stál pred projekciou neznámej postavy.
„Proste mi prišiel do cesty. Nemohol som inak.“ povedal Deidara a pomyslel si:
„Dočerta ako to zistil?!“
„Priniesol si Kakuzov prsteň?“ pýta sa temná osoba prísnym tónom.
„Už som vám vravel že ho majú tí smradi z Listovej! Nie je možné sa k nemu dostať!“
„Potrebujem ten prsteň! naliehal temný muž. Nevadí. Ešte nemáme silu nato, aby sme podnikli ďalšie kroky.“ povedal záhadný muž.
„Pripoj sa k tvojmu partnerovi. Bude ťa čakať na úpätí hory, vzdialenej dva kilometre severne odtiaľto.“
„A kto to je?“ spýtal sa trúfalo Deidara, no temná postava zmizla.
„Css.“ Odvrkol Deidara a dal sa do pohybu. Medzitým sa k onej hore blížila pomalou chôdzou osoba.
Na další deň v Listovej šiel Naruto za Sasukem.
„Sasuke.“ Ohlásil Naruto Sasukeho.
„Naruto. Ako sa máš?“ spýtal sa Sasuke keď zrovna dotrénoval.
„Nejdeš sa so mnou najesť?“ spýtal sa vysmiaty Naruto.
„Pozývam ťa.“
„Heh. Jasné poďme.“
O malú chvíľu dorazili k Ichiraku Ramen.
„Oh Naruto.“ Už som ťa čakal.“ povedal starček Teuchi a podal Narutovi misku horúceho ramenu.
„Ah takže si prišiel aj ty?“ spýtal sa starček a podal ďalšiu misku Sasukemu.
„Ako inak. Čo môže byť lepšie ako chutný obed po tréningu? Ešte k tomu keď platí Naruto“ zasmial sa Sasuke. Ayame stojac v pozadí sledovala Sasukeho.
„Poriadne sa najecte vy dvaja.“ povedal Teuchi.
„Itadakimasu.“ Povedali Naruto so Sasukem zborovo.
„Hmm to je lahôdka.“ Povedal Naruto vsakujúc nudle.
„Je to vynikajúce.“ taktiež pochválil Sasuke.
„Dnes pripravila tieto porcie tuná Ayame úplne sama.“ Sasuke sa pozrel na Ayame.
„Blahoželám. Je to úžasné. Máš rovnako skvelý talent ako tvoj otec.“ povedal Sasuke a dodal.
„Nie je tak Naruto?“
„Uhm hm uhm mňam“ Naruto prehltol posledné sústo.
„Jasné, jasné. Dám si ďalšiu porciu. Hi hi hi hi.“ smial sa vyškerený Naruto.
„Ha ha ha. Tu to je. Len sa najec.“
„Sasuke, chcem ti niečo povedať.“ povedal Naruto.
„Čo také?“ spýtal sa Sasuke a do úst si dal ďalšie sústo nudlí.
„Dnes som triedil zmaturovaných ninjov do skupín.“ povedal Naruto.
„A teba som zaradil ako senseia do týmu 8.“ Sasukemu zrazu zabehlo.
„Ehm Sasuke? Čo ti je?“ Sasuke sa drhol no Naruto mu v tej chvíli tresol po chrbte. Sasuke začal vykašliavať a zhlboka dýchal.
„Heh. Nemáš začo Sasuke. So mnou môžeš vždy rátať. Hi hi hi.“
„Čo si to vravel?“ spýtal sa Sasuke rozdýchavajúc.
„He? Ah jasné, že môžeš so mnou vždy rátať.“ Usmieval sa Naruto.
„Nie, nie to predtým?“
„No....pripísal som ti tým 8.“ povedal Naruto.
„Nie som hodný toho aby som učil a viedol tým Naruto.“ zamyslel sa Sasuke.
„Čo to trepeš? Si skvelý ninja. Nikto sa nato nehodí viac ako ty. “
„To si myslíš?“ spýtal sa Sasuke.
„Ja si to nemyslím Sasuke.“ povedal Naruto a Sasuke sa pozrel na jeho usmievavú tvár.
„Ja to viem!“ povedal Naruto.
„Určite budeš skvelý sensei Sasuke-kun.“ Povedala začervenane Ayame.
„Tak teda dobre. Ako myslíte.“ Naruto chytil Sasukeho za plece.
„Ty to zvládneš.“ Dodal Naruto.
„Tvoj tým ťa čaká v akadémii.“ povedal Naruto.“
Neskôr v istom lese pár kilometrov vzdialenej od Listovej sa Hinata vracia so svojim týmom z misie.
Hinata zrazu zastala.
„Čo sa deje Hinata.sensei?“ spýtal sa malý ninja.
„Niečo tu nesedí. Byakugan!“ V tom Hinata uvidela kúsok od nich ležiace telo.
„Zostaňte tu!“ zavelila Hinata.
„Budeme vás kryť Hinata-sensei.“ Hinata opatrne pristúpila k ležiacemu telu.
„T..To predsa! Kakashi-sensei! Kakashi-sensei ste v poriadku?! Čo sa vám stalo?!“ Na zemi ležal polomŕtvy Kakashi. Na tele mal mnoho tržných rán, sotva bol pri vedomí.
„Hinata! Hi..nat...“ Hinata ho okamžite zdvihla a snažila sa ho preniesť. Prišla k trom malým ninjom.
„To je predsa Kakashi-sensei!“ ozval sa jeden z troch ninjov.
„Law! Pomôž mi ho niesť. Vy dvaja nás budete musieť kryť keby niečo.“ povedala Hinata a rýchlo vyrazili do Listovej.
Medzitým hlboko v lese na úbočí istej hory.
Cestou sa šíril jemný zvuk zvončekov, keď sa zjavila postava. Deidara sa blížil k miestu ktoré mu bolo povedané.
„To som teda zvedavý kto ma tam čaká.“ Pomyslel si Deidara vo chvíli keď prichádzal na miesto.
„Už je to dlhá doba, čo povieš?“ zrazu sa ozval hlas.
„Kto by si pomyslel že zo všetkých si vyberie práve teba ako prvého.“ ozval sa hlas.
„Ten hlas, tá chakra.“ Deidara sa pozrel na skalu za ním na ktorej stála osoba.
Bol to on. Muž s chakrou tak hrôzostrašnou ako on sám.
„Kisame?“ povedal Deidara hľadiac na muža stojaceho na skale. Kisame sa zasmial tak zlovestne ako to dokáže len on, pozdvihol svoj meč a položil si ho na rameno.
„Tak načo ešte čakáme?!“

Niekto obnovuje Akatsuki?
Nabudúce v Príbehu Uzumaki Naruta...Skúška prežitia

Poznámky: 

Takže po týždni je tu nový diel s názvom Nová generácia. Dúfam že sa nebudete nudiť. Takže komentuje komentujte komentujte.

4.884615
Průměr: 4.9 (26 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele narutorolo321
Vložil narutorolo321, Po, 2010-07-19 16:04 | Ninja už: 5277 dní, Příspěvků: 376 | Autor je: Prostý občan

tak tento diel bol fakt good si fakt dobry maš skvelu fantaziu a ktomu to robiš dost napinave

___________________
Podpis

milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!

Naruto + Sakura = Kakashi YES

smajlici čo viem: Smiling Sad Laughing out loud Puzzled Sticking out tongue Cool Puzzled Eye-wink Evil Shocked Jawdropping! Barf! Gaara Gaara HeHe Naruto Sakura Kakashi YES Kakashi ^_^ Kakashi Naruto smutny Neji Shino

Obrázek uživatele Michiko-chan
Vložil Michiko-chan, So, 2010-01-16 10:07 | Ninja už: 5857 dní, Příspěvků: 220 | Autor je: Pěstitel rýže

Mně se to teda líbí! Takže budu pracovat na tom, co jsem slíbila. Smiling


Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, Pá, 2010-01-15 18:30 | Ninja už: 6014 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Smiling nj no dobrý príbeh .... Smiling dobre napísané Smiling .
Už sa teším na další dielik Smiling Eye-wink Smiling .
...Dúfam , že bude Kakashi ok Laughing out loud .... Smiling Sugoi .

Obrázek uživatele Aticus
Vložil Aticus, St, 2010-01-13 19:18 | Ninja už: 5724 dní, Příspěvků: 293 | Autor je: Prostý občan

Díky moc. Som rád že sa páči.

Obrázek uživatele DekoS_
Vložil DekoS_, St, 2010-01-13 17:48 | Ninja už: 5831 dní, Příspěvků: 68 | Autor je: Prostý občan

super Eye-wink

Obrázek uživatele samanko748596
Vložil samanko748596, St, 2010-01-13 14:30 | Ninja už: 5524 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

Skvelé všetky 4 dieli som si prečital naras uš chcem dalšie.

Obrázek uživatele aoimirai
Vložil aoimirai, Út, 2010-01-12 19:11 | Ninja už: 5424 dní, Příspěvků: 136 | Autor je: Prostý občan

Skvělé Smiling Moc se mi to líbilo Smiling

Obrázek uživatele nemesis90
Vložil nemesis90, Út, 2010-01-12 18:40 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

no je to skvely pribeh tak hodnotte ne?