Sedm minut v ráji - Ebisu
V Listové se konal novoroční večírek u Ino doma a to by nebyla Ino, aby (s velkou pomocí Tenten, že) nevymyslela velmi zvrhlou a kontroverzní zábavu. Byla to hra, která se jmenuje 7 minutes in heaven (v Čechách jsem o ní v životě neslyšela) a jde zhruba o to, že se přítomným pánům rozdají čísla, která si pak losují děvčata, a s pánem, který vlastní příslušné číslo, je pak dívka zavřena na sedm minut do temného kumbálu a mají se tam políbit či provádět cokoli chtějí, jelikož to nikdo nevidí a nikdo se to nikdy nedozví. Ano, takže skvělá hra pro intelektuálně náročné, jak vidíte. Dalo trochu práce přemluvit dost lidí, aby se zúčastnili, ale nakonec byla účast přece jen hojná. Ino jim všem rozdala čísla, napsala je na papírky a ty zamíchala v košíku. Když jsi byla na řadě s losováním, s očekáváním nejhoršího a nadějí v nejlepší jsi zalovila v košíku. Pak ses podívala, co jsi vytáhla, a je to číslo...
„A hele, desítka! To je pěkný číslo!“ Někdo vyprsknul smíchy.
„Pfffffff, slyšíš to, prej seš pěkný číslo, Ebisu!“
„No a není snad, Izumo?“
„No je, Kotetsu!“ Zatímco se ti dva synchronizovaně chlámali, Ebisu se důstojně narovnal a nervózně si pošinul na nose brejličky. Zamávala jsi na něj a on se konečně odhodlal opustit své dosavadní místo u jednoho z vysokých stolků, nad kterým stál nyní sklapnutý slunečník.
„_____-san,“ pozdravil tě uctivým úklonem hlavy.
„Ebisu-senpai,“ oplatila jsi mu s úsměvem stejným. Ani jsi nevěděla, že tu je! A to jsi ho před půl rokem měla za jednoho z nejlepších přátel, nebo aspoň známých. V létě jste spolu plánovali a připravovali terén pro chuuninskou zkoušku a ještě s nikým ses nesblížila tak rychle, jako s Ebisu. Byl to občas trochu pedant, ale jeho téměř nemizející lehké ironii se nedalo odolat, nemluvě o té sošné postavě... což samozřejmě na tvých sympatiích podíl nemělo a už vůbec ne ten incident, když jsi ho omylem viděla koupat se v řece...
„Bachááá, je to skrytej zvrhlííík!“ křikl na tebe varovně Naruto.
„A vida, můj oblíbený žák...“ poznamenal Ebisu.
„Má tě prostě prokouknutýho,“ zazubila ses a zašli jste do kumbálu. Když se kolem vás rozhostila téměř dokonalá tma a ticho, Ebisu si dal ruku do kapsy a druhou se podrbal na šátku na hlavě.
„Dlouho jsme se neviděli!“ začala jsi.
„To teda jo,“ řekl jenom. Zdálo se ti, že je něco v nepořádku.
„Stalo se něco?“ zeptala ses tedy opatrně. Mohlo to být cokoli, vlastně jste se od léta ani nepotkali, povinnosti si vás každého žádali někde úplně jinde.
„Ne, i když to bude možná ten problém,“ řekl tónem, jako by ti něco naznačoval, ale tobě bohužel vůbec nedošlo co.
„Hele, ať je to cokoli, můžem se na to napít a pak mi o tom povykládáš, co ty na to?“ pokusila ses navrhnout. Chvíli si tě měřil, jako by tě litoval, že ti to pořád nedochází, a potom si s povzdechem sedl na zem, sundal si brejličky a začal je leštit speciálním hadříkem. Sedla sis tedy vedle něho a položila mu konejšivě ruku na paži.
„Tak co se stalo? Něco hroznýho?“ začala ses už vážně strachovat.
„Ale ani ne, každodenní rutina...“ zamumlal, přestal leštit brejle a opřel hlavu o zeď za sebou.
„Proboha tak už mi to řekni! Vždycky, když takhle mluvíš, tak se něco stalo!“ Ebisu se na nějakou chvíli odmlčel a pak se na tebe podíval.
„Já jenom že...“ začal, ale pak zavrtěl hlavou.
„Že co?“
„Ach jo. No že... ses od léta ani nezastavila a nedala vědět, jak se máš... a když jsem byl já u tebe, nikdy jsi nebyla doma...“ pokrčil rameny, „Ale to už je jedno, asi jsem si to celé... vyložil špatně...“ dokončil nejasně, že už mu skoro nebylo rozumět. Chvíli jsi na něj jenom třeštila oči, jak ti to v hlavě zpracovávalo.
„Ale já... já jsem fakt chtěla!“ vyhrkla jsi potom, „Jenže jsem pořád lítala někde mimo vesnici, prej abych získala co nejvíc zkušeností v poli, no a když jsem byla doma,tak jsem byla ráda, že jsem se dopotácela k posteli...“
„Vážně?“ zeptal se tiše a konečně z jeho hlasu zmizel ten zatrpklý podtón, který tě od začátku tak znepokojoval.
„Jo! Ale to není žádná omluva, to chápu... můžu ti to aspoň nějak vynahradit?“ zavrněla jsi šibalsky, pohladila ho po paži a položila mu hlavu na rameno. Ebisu ztuhl a koukal na tebe dost ohromeně. Pak zvedl ruku a jemně ti přejel prsty po tváři a po krku, jako by se chtěl přesvědčit, že nejsi jen nějaká vidina. Přitiskla ses k němu blíž, stáhla mu z hlavy šátek a pohladila ho.
„Promiň, kdybych věděla, že to vidíš takhle, určitě bych si čas udělala...“ pošeptala jsi mu do ucha.
„Zdá se mi, že to věčné přemýšlení, jak kdo co vidí, jenom věci komplikuje.“
„To rozhodně ano.“ Po této jednomyslné shodě si tě Ebisu přitáhl do klína a pevně se k tobě přitulil. Cítila jsi, že se ti do vlasů tiše směje.
„Co je na tom směšnýho?“ poškrábala jsi ho laškovně na zátylku.
„Nic, jenom mám radost, že se mi v novém roce konečně začínají plnit přání!“
Zas jednou něco optimističtějšího - věnováno Midori no Yuri Příště se můžete těšit na né tak úplně sedm minut v ráji s Gai-senseiem, potom slibuju Ibikiho, Itachiho, Sasukeho a Shikamaru (i když kumbál u všech též zaručit nemůžu ) a pak... no, pak nevím, to se teprv uvidí
Tak a teď už sem asi votravná (možná to tak nevypadá, ale počkejte si, až přečtete všechny díly týhle mimochodem skvělý série, všude moje komentáře) ale napadlo mě, že by mbyla p***l, kdyby to vyšlo na holku s holkou... jáj, je to vidět moje orientace.... ne! neslyšeli jste to! zapomeňte to!... ale kdyby něco... uvítala bych to... xDDDDD *hlas z pozadí* dejte jí někdo ránu, než ji za to harašení odvezou do blázince
Jsem chodící snílek.. Když mě zastihnete v téhle realitě, máte víc štěstí, než tušíte..
No, myslím, že by mi to šlo i líp než psát to s holkou z pohledu kluka
ten konec byl uzasnej...
strasne hezka povidka...^^
Díky
Děsina By mě zajímalo kt že to rychle přešlo NO nic, já jdu dál
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
Hňáááá! Tentoraz bol Ebisu celkom milý
"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."
Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA
skvělý to je, ale koukám, že se Ebisu protentokrát ňák krotil
jéééééé děkuji za věování je to super , ale jak jinak když je to od tebe že:D áš všechny fajný povídky , už se těším na další ..... ještě jednou díky
OO tohle se ti povedlo.kdo by to byl rekl?
Jako vždy moc hezké... škoda, že dneska nějak nedokážu vnímat:-(... aleslibuju že si to řečtu ještě jednou a tentokrát již v klidu a ničím nerušena...
Díky Když si člověk přečte mou povídku, to mě potěší, ale když si ji dobrovolně přečte dvakrát, tak to už je velká poklona
Nektery sem cetla i trikrat:-D.... stejne jako moje sestra......
Tak to valím bulvy Ji pozdravuj
moc pěkný, jen škoda že se u Ebisu neukázala jeho zvrhlá stránka... ale tohle je fakt povedený
Já osobně nevěřím, že má v sobě nějakou extra zvrhlou stránku, to jen všici ostatní v Narutovi předstíraj, že žádnou nemaj Kromě několika zářných výjimek, že ano
Hmm asi budu mezi všemi těmi holkami tady trochu nápadný. Nevíc když je o mě obecně známo, že nemám rád parodie, ani nic podobného, což co si budeme povídat tahle povídka je. Ale je to perfektně napsané, bez logických chyb, či dávání ninjů do příliš nepřirozených míst (jo uznávám, že i ninjové se můžou bavit na tokovémhle večírku, i když by mě bylo milejší něco typicky Japonského.)
Takže mám ale pocit, že by si tohle měla užít i Ino. Takový hezoučký, otravný tlustý opilí smradoch... No každopádně bych chtěl vidět jak bys to napsala pro holku. (a tokává Hin by taky mohla být zajímavá...)
Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.
Ehm, ano, už tady byl takový návrh Asi bych to zvládla, když se nad tím tak zamyslím, přece jen, ani já bych Hinatku z postele nevykopla, že Ale nebudu se do toho pouštět... prostě si myslím, že bych nedokázala dobře vystihnout čtenáře mužského pohlaví
Hmm tak jednou bys to mohla zkusit ne? Ono to zas tak špatně nedopadně, přinejhorším to bude maskované Yuri a to jistá část taky ocení.
Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.
Hele ty mě začínáš skoro přesvědčovat, abych to fakt zkusila Ale stejně nic neslibuju Protože ono by to beztak skončilo jako cokoli jen né romance, tím jsem si téměř jistá, jelikož ty dívky v Narutovi jsou náročné... Hinatka by sebou flákla, Sakura by kohokoli zmlátila... tu možná napíšu jako úplně poslední, až už budu s tím kumbálem chtít skoncovat navždy, ona už se o to postará...
Já jsem neřekl, že chci romantiku. Bůh chtaň. Můj návrh pro Ino rozhodně nebyl romantika a třeba takový mladík co dává Hinátě první pomoc...
Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.
Ale samotná podstata těchto povídek je, aby to bylo romantický, aspoň se o to fakt snažím, i když to né vždy vychází No, první pomoc alemůže být romantická, ať se ti to líbí nebo ne
úú dávej pozor na protidrogovou, tvé povídky jsou totiž silně návykové.
6 let. Satane drž se!
Hluboký citát nutný k zapamatování a užití- "Huhl" (dle názoru mistra Kulhánka)
I AM THE ONE WHO WILL ESTABLISH PEACE AND ORDER. - Sage of the six paths, a taky naruto v jedné úžasné povídce v angličtině http://www.fanfiction.net/s/7972210/1/He-Who-Will-Establish-Peace-and-Or...
No, já myslím, že veškeří závisláci budou nuceni si brzo odvyknout, jelikož už mi ty díly docházej A kdoví, jestli se mi podaří psát nějaké nové každý den...
hlavně když budou aspoň někdy
6 let. Satane drž se!
Hluboký citát nutný k zapamatování a užití- "Huhl" (dle názoru mistra Kulhánka)
I AM THE ONE WHO WILL ESTABLISH PEACE AND ORDER. - Sage of the six paths, a taky naruto v jedné úžasné povídce v angličtině http://www.fanfiction.net/s/7972210/1/He-Who-Will-Establish-Peace-and-Or...
Tak dneska jsem v tom třeba nevinně, nějak mi na Gai-senseie pozapomněli zdá se... ale to je určitě proto, že sledují krasobruslení, stejně jako já, takže na nějaké zveřejňování nemají čas, já to naprosto chápu a sympatizuji s tím
áááá!! ono to stále nejde!!.. asi se z toho brzy zblázním!! tvoje povídky jsou skutečně návykové!!
^.^ zase super diel je veľmi zvláštne, ako dokážeš (napr. mne) nesympatických ľudí spraviť sympatických to sa mi na tovjich poviedkach asi páči najviac samozrejme ešte aj to, že sú fakt vtipné teším sa na ďalšiu "sedemminutovku"
No to je proto, že abych to mohla psát, tak mi musí být sympatičtí, a když mi jsou sympatičtí, tak je podávám jako sympatické a tudíš i sympaticky působí!... chápete to někdo?
jj ja som pochopila snáď xD
Hh skrytý zvrhlík xD milé