Dračí bojovnice 16. Smrt a znovuzrození
Když jsme se vrátili ze skryté v Oblacích, v sídle ještě nikdo nebyl. Pomalým krokem jsme šli ruku v ruce do našeho pokoje. Když jsme vešli do pokoje, Hidan si s předtuchou sedl na postel a čekal, já jsem mezitím zamířila do koupelny. Po chvíli, jsem vyšla z koupelny, mé dlouhé vlasy mi splývaly kolem obličeje, měla jsem na sobě krátkou noční košilku, která byla celá průsvitná. Hidan se na mě podíval zkoumavým pohledem.
"Vau, bez pláště vypadáš úplně jinak!"
"Jak jinak?"
"No… božsky?!!!!!"
"Ou..díky." červenala jsem se.
"Kde jsi na to vzala?"
"Kakuzu, ale ticho! Nemusí to vědět."
"J-jasně."
Sedla jsem si vedle něho a přitulila se. On mě začal hladit po vlasech. Chvíli jsme byli jen tak, ale pak se Hidan odhodlal a…(domyslete si sami)
Bylo to tak KRÁSNÉ! Ale museli jsme toho nechat, protože nás vyrušil debil.í Šéf. Chjo. Chtěl zprávu z naší osobní mise. No, ale pak jsme si to všechno vynahradili.
Dalších pár měsíců jsme to tajili, protože by nás Šéf asi zabil. On neuznával vztah mezi zaměstnanci, přitom měl na 100% něco z Konan. Ale to je jedno. Nicméně věčně jsme to tajit nemohli. Hidan měl dva návrhy: První byl, že bychom odešli z Akatsuki a žili normální rodinný život. Na to byl můj názor: FŮJ! A druhý byl, že bychom mohli zabít Šéfa. A tohle bylo zase úplně na hov.o. A tak jsem navrhla já: Prostě to řekneme, mě se všichni bojí a tebe nejde zabít, takže co nám můžou udělat? Nic! Cha, cha. A na tohle byl Hidanův názor: úplně boží, nejlepší. Co by ti chlapi dělali bez nás?
No a tak jsme jednoho rána vykročili za Šéfem pravou nohou. Slušně jsme zaklepali a po chvilce vešli dovnitř:
"Brej Šéfe, jak je? Doufám, že máte dobrou náladu."
"Ne, já nikdy nemám dobrou náladu, tak co chcete?"
"No víte, my bychom vám chtěli něco říct."
"Co? Nevyvraždili jste tu vesnici, že ne? Nebo neutratili jste všechny Kakuzovy prachy?"
"Ne ani jedno."
"Uf, tak co?"
"No my z Hidanem, se už dlouho máme rádi, milujeme se a dlouho jsme to tajili."
"C-cože?!!!!!!!!!!!!!!!!!! To si děláte prde.l!"
"Hele Šéfe, nedělejte tady moc jo?! Vy taky paříte s Konan!"
"No-no to není pravda!"
"Ale je!"
"Chjo tak budíš, buďte spolu, stejně vám nic nemůžu udělat. Chjo."
"Super, slyšela jsi?"
"Ano!" oba jsme vesele vyšli ven z pracovny a vášnivě se políbili, ale zrovna kolem nás procházeli Kisame a Itachi:
"Fuj to je hnus! Tak ty paříš s tou příšerou jo?"
"Víš co! Zalez, protože jediný, kdo je tu příšera jsi ty, jestli sis toho nevšiml!"
"Bla, bla, bla!"
"Zalez nebo!"
"Hidane nech toho!"
"Ale Anaru! On- na tebe- vždyť!"
"Neřeš, Itachi, prosím mohl bys na Kisameho použít Amaterasu?"
"Jistě Madam."
"C-co? I-Itachi-san?! To nééé!"
"Jak si to dokázala?"
"Ženský šarm." řekla jsem s menším úšklebkem.
Tak a náš utajený vztah byl venku. Ulevilo se mi. Teď jsme konečně byli "svobodní" a bylo to nádherné. Všichni Akatsuki o tom věděli a přehlíželi to.
__________________________________________________________________________
Uběhl další rok a mi teď bylo dvacet jedna, hezký věk. Hidan už asi měsíc naléhal na to, že by chtěl rodinu. (divím se, že ji tak hrozně chce, když je prvotřídní zabiják: D)Já jsem ji taky chtěla, ale pod podmínkou, že bude pro dítě vše připraveno. No a tak jsme začali shánět vybavení, ale tajně, protože Šéf nepovolil děti, takže vše bylo utajeno. Abychom měli více místa, tak jsme si spojili postele a měli jsme tak manželskou. Takže místo na postýlku jsme měli a už jsme ji koupili a složili, byla hezká. Měla modrozelenou barvu. Pak jsme koupili vaničku, hračky, chodítko, plenky a plno dalších věcí potřebné k výchově ratolesti. No a jednoho dne jsem si koupila v lékárně těhotenský test a... byl pozitivní! Hidan byl štěstím bezsebe. Staral se o mě a nosil mi různé dobroty, ale Šéf o tom ještě nevěděl, ale pak když už jsem byla v pátém měsíci, jsme museli jít s pravdou ven. A tak jsme to oznámili Šéfovi. Ten sice zuřil a dokonce si vyrval dva pearsingy z obličeje a pak zuřil ještě víc, ale zase nám to prošlo.
Měsíce ubíhaly rychle a naše nadšení stále sílilo, ale já jsem se cítila stále slabší a připadalo mi jako by ze mě pomalu vyprchával život, ale myslela jsem si, že je to normální, ale nebylo. Už mi chybělo jenom pár týdnů do porodu a to už jsem byla tak slabá, že jsem už ani nemohla chodit. A když přišel den D, cítila jsem se téměř mrtvá…
Bolesti jsou silné, avšak vytrvám. Nemohu pořádně dýchat, ale snažím se dál. Necítím nohy a ruce, ale pořád vytrvávám. Cítím, jak mi srdce bije stále pomaleji a pomaleji, ale vytrvávám. A poslední slova, co slyším, jsou: "Anaru zvládla jsi to, máme dceru! Anaru! Anaru! Co je s tebou?!" Já už ji bohužel nikdy neuvidím, ale konečně jsem odhalila tu kletbu. Já zemřela a nový život se zrodil a sním i nový drak. Starej se o ni dobře, Hidane.................
Sedím před hrobem mé matky, brečím, už tisíckrát mi vysvětlovali, že to že zemřela, není moje vina, ale jak by to nemohla být má chyba? Vždyť mě porodila a zemřela, kdybych se nenarodila já, ona by žila. Praštila jsem silně do země, najednou slyším něčí smích, otočím se a vidím toho kluka z vesnice, chodila jsem s ním do školy, přistoupí ke mně a kopne do hrobu a dokonce praští i mě, neudržím se. Rychle se přeměním a zabiju ho, bez citu, změním se zpátky, pak nakreslím na zem mou krví symbol a dovnitř vložím tělo, vytáhnu růženec a odříkávám. Upravím hrob. Poté odcházím. Když jsem vešla do sídla, otec mě už čekal a nejspíš, když mě uviděl, poznal, že jsem je zase použila.
"Midori, už zase? Kolikrát jsem ti říkal, že je nemáš používat?"
"Ale otče, proč je nemůžu používat, Jashin-sama mě obdaroval neuvěřitelnou mocí! Tak proč?"
"Už jsem ti to tolikrát vysvětloval a obětovala si ho?"
"Za koho mě máš? Samozřejmě, že ano."
"Aspoň něco. A teď bež do svého pokoje, potom za tebou přijdu."
"Jo, jo."
Odešla jsem. Bydlela jsem v pokoji po mámě, byl hezký, nikdy jsem ji neviděla, ale otec mi říkal, že jsem stejná jako ona i v dračí podobě. Sedla jsem si na postel a přemýšlela o všem možném. O tom, že bych už měla odejít z tohoto zatuchlého místa nebo, že bych měla udělat další věci, které jsou pro mě důležité. Nakonec jsem se rozhodla.
Tákže, tohle byl poslední díl Dračí bojovnice, ale pokud byste chtěli, můžu vám napsat pokráčko s názve Dračí bojovnice 2 Asi vám došlo, že by to bylo o Midori.
Midori-zelená
Teď to záleží jen na vás, chcete DB 2 nebo ne?
Jinak přijímám kritiku, tady tenhle díl byl strašný..... fuj tajksl
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Itachi, prosím mohl bys na Kisameho použít Amaterasu?"Jistě Madam." toto ma dostalo si dobre naladena ale njak vzkrisis Anaru prosim psi ocicka *_* pls
ale urco napis DB2 je to jasny ale vzkris ju nechju jashin-sama vrati pls jashin-sama
milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!
+ =
smajlici čo viem:
Deožákš ttoo períčatť ??? Len 55% ľduí to dážoke.Aj ja som to vdeěl pečríatť.Na Cmabrigde Uinervtisy zsiilti,že nzelážeí na tom v aokm prdoaí sú psíenmá v sovle, hanlve aby pvré a pseolndé bloo na srpváonm meitse.Peroč? Perožte ľduksý moozk nčetía kždaé psíenmo smasoatňte, ale sovle ako cleé.Nueevireťnľé, čo? Ak to dkožeáš períčatť, tak si to daj na porifl.
eeeee, i Jashin-sama je na tohle krátký....bohužel....Anaru j ejiž v Dračím nebi
Syrinox, moje malá sbírka FF
naa ten jashin-sama co on vlastne vi??? len primat obete???nebo co hidan daj se na njakeho ineho boha tento jashin-sama je zm*d
milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!
+ =
Aliance založená za cílem potlačení začínající davové hysterie na konoze, jménem Sasuke... Dáváme si za cíl ukázat lidem, kteří tímto trpí, že mají na víc, než jen bezduché uctívání a skákání do náruče této napodobenině anime postavy.
Členové
Psycho-chan = prezident
Sorafay = víceprezident a tvůrce loga (arigatou)
Lineral = asistent prezidenta
Rika = hlavní vykonavatel kastračních a jiných mučících procesů
Bubliflus xD = člen
Charlie = člen
MattesSemik = člen
K.Iwi = člen
Karlos-sama = člen
Hinatin démon = člen
Michiko = člen
Deidara Bang = člen
Yuuki--chan = člen
Roflista = členhttp://147.32.8.168/?q=user/37805/edit#
Akinari-chan Shobo = člen
Memphisto = člen, zakladatel a tvůrce myšlenky
/spoiler]
[*size=10]
Sasuke... kdo to je ? co to je ? jeho život (odborná studie Sasukeho života, vytvořeno Memphistem)[/size]
[*spoiler][b]
Sasuke je název pro jednu nezvyklou, ale masově rozšířenou davovou hysterii, jejíž účinky nebyly ještě plně zmapovány... Přesto však byly zjištěny jisté typové podobnosti obětí této anomálie... často se dotýká mládých jedinců ženského pohlaví druhu Homo sapiens sapiens, dále malířů druhu Homo sapiens sapiens bez rozdílu pohlaví a také jedinců neznámého druhu, mužského pohlaví, kteří z nepochopitelných důvodů uctívají nápoj, po jehož požití se vám dle studií musí zaručeně vzepřít obsah žaludku a utvořit tak pozoruhodný, přírodou vytvořený výtah... pro smůlu majitele jezdí jenom nahoru... Oběti dále trpí utkvělou představu o této anomálii, jako o neuvěřitelně "cool" a neprávem nenáviděné tzv. anime postavě... dle výzkumu je tento jev způsobován začínající pubertou v prvním, paranojou ve druhém a pitím Pardubického patoku Pernštejn ve třetím případě...
Tato anomálie je nesmírně zákeřná, to, co se nám nepostiženým jeví jako zlé a nesprávné chování, snaží se oběti této hysterie zetvrzele hájit na základě přesvědčení, že jejich modla je relativní chudák, který byl jako malé cvelfátko téměř zabit, znásilněn a sněden svým "true" a "evil" bráškou Itachim, kterému jeho hlad a chtíč po bratrovi totálně zatemnily mysl a obarvily jeho nebesky černé oči do ruda. Toto tvrzení nemůžeme vyvrátit, ani potvrdit... víme pouze, že Sasuke po útoku získal přesvědčení, že zabitím svého bratra, jeho snědením a znásilněním (v libovolném pořadí), získá stejně "kawai", "true" a "evil" oči, jako má jeho bratr... Začal po této věci tak lačně toužit, že z hecu a v agonii vyvraždil všechny své rodinné příslušníky a také samotného Žlutého bleska z listové, nejrychlejšího a nejspolehlivějšího pošťáka, který kdy spatřil světlo světa. Tento čin mu nebyl nikdy zapomenut, proto byl dán do týmu se snad nejblbějším a nejpomalejším pošťákem Konohy, Narutem von Kopytem, který je paradoxně dle výzkumů údajným synem Žlutého bleska, jež je v matrice zapsán jako "von Kopyto"
Po společném Sasukeho a Narutově projektu, založení továrny na levná pitiva, z níž se postupem času stala výrobna na Pardubický patok Pernštejn, se Sasuke rozhodl k završení svého plánu mít tak krásné, nebesky černé/rudé oči. Dal se do učení k notoricky známému ožralovi Kakashimu de la Páskapřesoko. Jeho učení spočívalo v nachytání tisíce ptáků a jejich koncentrování do jediného bodu... Bohužel při ptáčku č. 996 Sasukemu klec praskla a on musel všechny ptáčky chytat znovu... Po opětovném odchycení a zavření do tentokrát větší klícky se Sasukemu podařilo tento bod tisícě ptáků uchopit a s neskutečným rachotem strachy zpívajících ptáčků se vrhnout na protivníka... Bohužel protivník neutrpěl žádná zranění, klícku chytil a všechny ptáčky pustil, proto musel Sasuke nějakou dobu lovit dalších tisíc ptáčků... Poté sasuke opustil konohu, po horečných výkladech nové hokage, že si Sasukeho zatluče na zahradě jako "cool" v plotě, byl zapsán do nově vydaného "Atlasu hub pro náročné", jakožto sběrateli velmi ceněný druh, za jehož hlavičku se nabízí bohatá odměna (prý dokonale zvedá žaludek a pro větší účinek se doporučuje zapíjet Pardubickým patokem Pernštejn)...
Naruto von Kopyto, po sasukeho útěku vydattebayovall, že toho zástupce čeledi houbovitých přivede zpět do konohy... Od té doby šíleně poletuje a stal se z něj skoro stejně dobrý pošťák, jako býval jeho otec...
Sasuke poháňen chtíčem se dobrovolně přihlásil do služeb známého devianta a prznitele hadů, Orochimara Jacksona... Pod jeho velením byl týrán a sexuálně zneužíván. Po těchto zkušenostech má mírný sklon k agresi a sebepoškozování, proto s sebou také nosí dvě extra velké žiletky značky Chakrasaber, přesněji model "I´m an avenger"... Po zabití devianta Orouše se vydal hledat svého bratra... našel ho... po dlouhém boji se mu oči zbarvily do ruda, a tak sasuke dostal takovou radost, že zabil, vykuchal, znásilnil, snědl a vykoupal se v krvi svého bratra, kterou nakonec vypil... Po tomto incidentu byl ještě namyšlenější než obvykle, takže jeho chování a pýcha kvůli svým očím byly téměř nesnesitelné... proto ho opustili hadi, proto ho opustila žena, proto se začal řezat ještě víc...proto se zaručil zničit Konohu a všechny lidi, kvůli své nevýslovné demenci a nechápavosti, ano, svět je krutý a sasuke není jedinný chudák... tak proč se kurńa nezastáváte i těch dalších ?!... protože to jsou přesně účinky davové hysterie zvané Sasuke...
Pro přihlášku do klubu kontaktujte prezidentku, víceprezidentku, nebo asistentku prezidentky... požadované vlastnosti... nenávist k Sasukemu !!
smajlici čo viem:
Deožákš ttoo períčatť ??? Len 55% ľduí to dážoke.Aj ja som to vdeěl pečríatť.Na Cmabrigde Uinervtisy zsiilti,že nzelážeí na tom v aokm prdoaí sú psíenmá v sovle, hanlve aby pvré a pseolndé bloo na srpváonm meitse.Peroč? Perožte ľduksý moozk nčetía kždaé psíenmo smasoatňte, ale sovle ako cleé.Nueevireťnľé, čo? Ak to dkožeáš períčatť, tak si to daj na porifl.
Super! Konečně jsem došla k poslednímu dílu jak jsem to tak za ty dva dny celý přečetla, musím říct, že tvoje psaní se rapidně zlepšilo ze začátku si psala jako kdyby jsi to prostě říkala, ale na tomhle posledním dílu je vidět na změna super povídka
Díky
Syrinox, moje malá sbírka FF
Tento díl byl moc pěkný a byla bych moc ráda (určitě nejsem sama )kdybys napsala pokráčko,moc se teším
Dobrá, dobrá Tak teď už jste mě definitivně presvědčili, že máte zájem, takže příští Neděli bo Pondělí DB 2!!!!!
Syrinox, moje malá sbírka FF
Určo musíš napsat pokráčko je to chytlavííííííííí DB2
jj jak jinak ale že by tak brzo ale stěžovat si nechci když osobní mám posraný tak aspoň to potěší
[URL=http://theotaku.com/quizzes/view/1769/what_akatsuki_member_are_you%3F"][/URL]
What Akatsuki Member Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
Ano!!!!!!!!!!!!!! Drčí bojovnice2!!!!!!!! Klidně pak udělej DB 10! XD
je to super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Miluju to! XD XD
A taky jsem nemohla z toho "Hele Šéfe, nedělejte tady moc jo?! Vy taky paříte s Konan!"
XD
Jo a mělas tam jednou z místo s... ale to jedno! je to božíí!!!!
He, he. Díky, ale adminové by mě asi zastřelili. To by ta Konoha praskla Ale děkuju, že se ti to tak hrozně líbí, příjemně mě to potěšilo, od všech mě to těší. Chvála vždycky potěší
Syrinox, moje malá sbírka FF
Dobrá, tak já teda něco napíšu, tak se těště
Syrinox, moje malá sbírka FF
jo pokračuj je to moc pěkný
Jasne ze mas pokracovat je to moc supr napisane
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
http://s1.bitefight.sk/user/bite/115508
je to super ..... mocinky cu další díly DB píšeš krásně tak bys v tom mohla pokračovat DB mě strašně chytla
Díky, takže to je jeden hlas pro DB 2
Syrinox, moje malá sbírka FF
kdyby to šlo tak těch hlasu dám nekonečně mnoho
Děkuju všem a nebojte, zítra vydávám 2 , těšte se
Syrinox, moje malá sbírka FF
a ted se celou noc budu budit:D:D ...... už aby to bylo:D