Sasuke zaboduj! Aneb "Akce Sakura" 008
Sasuke stal nad svitkem a stále přemýšlel, jestli ho má otevřít. Viděl v tom nějakou boudu, proč jinak by Sakura svolila ke schůzce, ale Naruto ho stále vybízel, protože byl opravdu zvědavý, co po něm bude Sakura chtít.
„Ty si zaražený jak vidle v hnoji. No tak dělej, já už to zvědavostí nevydržím,“ pobízel ho.
Sasuke jen pomalu začal otvírat svitek a přemýšlel nad stovkou věci, co by po něm Sakura mohla chtít, ale to co bylo uvnitř napsané, mu opravdu vyrazilo dech. Naruto na něj jen nechápavě zíral a chtěl vědět, co si přečetl.
„Nemáš náhodou růžový kostým baletky?“ zeptal se ho najednou Sasuke.
„Prosím?“ Naruto myslel, že se přeslechl.
„Sedíš si na uších, ptám se, jestli nemáš růžový kostým baletky?“ zopakoval znovu otázku Sasuke.
„Na co? Neříkej mi, že po tobě chce, abys jí donesl kostým baletky?“ vyzvídal dál Naruto.
„Ne, v tom kostýmu mám přijít já,“ pronesl trochu vyděšeně Sasuke.
„Kdo by to byl do Sakury řekl, že si na tebe vymyslí takovou věc, ta holka má můj respekt,“ usmál se na něj Naruto.
„Jenže, kde já ten kostým teď seženu?“ ptal se Sasuke Naruta.
„A od čeho jsou půjčovny kostýmu, něco tam spolu vybereme, aby ses Sakuřa líbil, ty náš roztomilý hošánku,“ řekl Naruto a poplácal Sasukeho přátelsky po rameni, „jenže bychom si měli pospíšit, pokud tedy nechceme, aby nám zavřeli.“
„Pospěš si Sasuke,“ popoháněl Naruto Sasuke během cesty do obchodu.
„Nebuď tak přehnaně aktivní,“ obořil se na něj Sasuke.
Před obchodem se zastavili a Sasuke si ho začal dlouze prohlížet a přemýšlet nad tím, jestli se skutečně zbláznil, když do toho chce jít.
„Jdeme dovnitř,“ chytl Naruto poněkud zaraženého Sasukeho a už ho táhl dovnitř.
„Proč je tento člověk tak akční?“ pomyslel si jen Sasuke.
Uvnitř si to Naruto začal prohlížet a hrozně se mu tam líbilo, ale Sasuke z toho všeho měl husí kůži a vypadal, že každou chvíli omdlí.
„Já se tu cítím nesvůj, pojďme pryč,“ pronesl najednou Sasuke.
„Neblbni, když už jsme tady, tak se aspoň zeptáme, za zeptání nic nedáš,“ přesvědčoval ho Naruto.
„Neptej se, budou na nás hledět jako na idioty,“ chtěl ho upozornit Sasuke, jenže už bylo pozdě.
„Prosím Vás nemáte tu někde kostým baletky?“ zeptal se prodavačky s úsměvem Naruto.
„Jistě v dámském oddělení, ale chtěla bych Vás upozornit, že je lepší si ho dojít vyzkoušet s přítelkyní, aby si byla jistá, že jí skutečně padne. Protože to značení velikostí u těch trikotů je značně zavádějící,“ odpověděla mile prodavačka.
„Jenže mi to nechceme pro přítelkyni, to tady kámoš si chce jeden půjčit, on totiž musí…“ jenže Naruto už větu nestihl dokončit, protože zezadu k němu přiskočil Sasuke, zakryl mu pusu a stále opakoval: „Drž hubu, drž hubu, drž hubu!“
„My už to zvládneme sami, děkujeme,“ řekl Sasuke prodavačce a už táhnul Naruta do dámského oddělení.
Sasuke pak začal hodit kolem stojanu a prohlížet kostýmy, když tu najednou Naruto pronesl: „Stojí Ti to vůbec za to?“
„Co tím máš na mysli?“ chtěl vědět Sasuke.
„No dělat tady ze sebe takového idiota? Jelikož by mě v životě nenapadlo, že Tě uvidím dělat toto kvůli holce, kterou chceš jen proto, že tu nikdo jiný není.“ Řekl vážně Naruto.
„A kdo řekl, že jí chci jen kvůli tomu, že tu nikdo není?“ začal nesměle Sasuke a přitom koukal do země, jako by něco ztratil.
„No neříkej mi, že ty ses do ní. No to mě teda po…“ začal se smát Naruto.
„Hoši,“ vyrušila jejich vážný rozhovor prodavačka, „vážně nepotřebujete pomoct?“
„Když už jste tady, neměla byste nějaké růžové mašličky tady pro Sasukeho do vlasů, aby mu to ladilo k tomu kostýmu?“ vyrukoval se svou otázkou Naruto. Jenže během chvíle už měl opět zacpaná ústa a Sasuke znovu vysvětloval prodavačce, že to zvládnou sami.
„Bereme tenhle,“ popadl Sasuke jeden kostým a už chtěl namířit k pokladně.
„Počkej a to si to ani nezkusíš,“ ptal se ho překvapeně Naruto.
„Ne a pojď už,“ snažil se ho Sasuke táhnout za rukáv pryč.
„Ale oblečení se má před koupí vždy vyzkoušet, Hinata to říká a Hinata má vždy pravdu,“ stál si za svým Naruto.
„Já Ti věřím, že Hinata má pravdu, ale už nějakou chvíli nás pozoruje ta paní tam vzadu a určitě si o nás myslí svoje, tak já jí rozhodně nebudu dělat ještě nějaké divadlo,“ pronesl Sasuke a vydal se sám k pokladně. Naruto chvíli zíral, ale pak se vzpamatoval a běžel za ním k pokladně. Společně se pak vydali k Narutovi do bytu, aby měli na to zkoušení aspoň trochu klid.
Tak tu máme další díl s pořadovým číslem 008, tak snad se Vám všem bude aspoň trochu líbit. Asi jsem trošku zákeřná, že chci Sasukeho takto zesměšnit, ale tato myšlenka na Sasukeho mě napadla o Vánočních svátcích, jak je vidět byli pořádně bujaré, když mě napadaly takové blbosti. Jenže když už se myšlenka dostavila, musela jsem jí tam prostě zakomponovat
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Stačilo mi si přečíst že bude mít růžový obleček a už jsem nemoh
*válím se na zemi ve smíchu*
*po představě Sasukeho v růžovém baletním oblečku umřela smíchy* XD
__________________
Tady najdete mojeFF a FA
What Akatsuki Member Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
Which Espada Member are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
What Legendary Biju Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
Who Is Your Host Type?Hosted By theOtaku.com: Anime
Who Is Your Ideal Soul Eater Boyfriend?Hosted By theOtaku.com: Anime
What Kuroshitsuji Character Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
Aby bylo jasno, kam patřím a koho ctím:
Ale to Sasukeho jen motivuje k lepším výsledkům. Čas pokročil a s ním je tu i nástup do akademie. Vše vychází a i přez nesympatického bratra se Sasukeho život vyvýjí slibně. Ne na dlouho.
Jeden pozdní příchod z tréningu, jeden pohled... a dětství končí. Celá rodina mrtvá, jejich těla jsou všude... Jen jeden člověk dýchá, žije a pozoruje ho. Jeho oči jsou chladné, bez lítosti a emocí. Oči jeho bratra.
Jop, takhle by to mohlo pokračovat a co si budeme povídat, ta jedna věta by byla větší šílenost, než Dinova FF o mochomůrkách a perníkové chaloupce,... ale nepokračovalo a je to tak dobře. :)
Co se stát mělo, to se i stalo. Klan je pomstěn. Itachi mrtev, cíl splněn.
Madara mele h**na a i přez jejich nesmyslnost je nastolen nový cíl pro Sasukeho nevyčerpanou dávku nenávisti. Konoha, zdroj utrpení pro jeho rodinu a klan... zdroj zla, které musí být vymýceno...
Sasuke - jedno slovo, symbolizující nenávist. Jeho nenávist k vám, nebo vaši nenávist k němu...
Sasuke - osoba, která nemá malé cíle...
Sasuke - jednoho dne bůh pro všechny...
Sasuke - náš bůh již dnes...
Sasuke - víc než slovo...
Sasuke - víc než jméno...
Jsme Sasuke Ultrazz, lidé, kteří vědí, že Sasuke ví co dělá, proč to dělá a že to udělá... pořádně a bez změny výrazu ve tváři, jako správný Uchiha...
Lidé, kteří vědí......
RanDaal - Hlavní tvůrce, myslitel a největší Fil na konoze
Eros - Ten co se tu s**e s tím formátováním, na vymýšlení byl moc línej, druhej-třetí největší fil na konoze
3rin3 de la Shika gang
Zvrhlý Loupák Anko
Kikul
Gamakichi.san
-_-Aya-_-
lacca
Shine-sama
HinatkaH
crael-kun
Srandistka
Tess Aya Thompson
Plesnivý_sýr
Elisabeth-san
SASUKE-chan-ka
SASUKE-a
Koharu Raigga
YoshizawaUchiha
Nagadir
wishtobeslim - čestná externí členka..... i když donendávna zapřísáhle neutrální,tak je jedno,kdy a kde,ale nedávno, když se šťastně vyřešila jedna velmi vypjatá situace, tak i z části díky vodce s džusem prohlásila tohle: Díky bohu, Sasuke je nejlepší. Sasuke, miluju Sasukeho,oficiálně prohlašuju, že vstoupím do Sasuke Ultrazz... a já měl po ruce tužku a zápisník.... no a tak ji tu máme
Sasuke je bůh, Sasuke je bůh, Sasuke je bůh, Sasuke je bůh, Sasuke je bůh, Sasuke je bůh, Sasuke je bůh,
Pro vstup kontaktujte jednoho z dvojice RanDaal, nebo Eros (Ale radši Eroša, protože RanDaal nerad formátuje aktualizuje )
Podmínky?
Obdivovat Sasukeho
Soulasit se Sasukem
Milovat Sasukeho
Chápat Sasukeho
Rozumet Sasukemu
Vážit si Sasukeho
Souhlasit s tvrzením, že je Sasuke bůh
(Souhlasit alespoň se 3mi možnostmi )
SASUKE JE BŮH
co ma ta sakura za lubom chudak sasan ten sa koly nej cely zblazni inac uzasnae cakam dalej
Dokonalost sama, začíná se to pěkně vyvíjet, a ty mašličky budou Sasukemu opravdu slušet
Come into my world, see through my eyes. Try to understand... Přijď do mého světa, podívej se mýma očima. Snaž se pochopit...
ja z toho nemožem!! ružový kostým baletky xDD???!! LOL, to by ma v živote nenapadlo!
Nemáš náhodou růžový kostým baletky?“ zeptal se ho najednou Sasuke.
„Prosím?“ Naruto myslel, že se přeslechl.
„Sedíš si na uších, ptám se, jestli nemáš růžový kostým baletky?“ zopakoval znovu otázku Sasuke.
„Na co? Neříkej mi, že po tobě chce, abys jí donesl kostým baletky?“ vyzvídal dál Naruto.
„Ne, v tom kostýmu mám přijít já,“ pronesl trochu vyděšeně Sasuke.
Perfektnee jednoducho uzasne
FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)
Dangerous Existence: http://147.32.8.168/?q=node/10626
Reset: http://147.32.8.168/?q=node/99157
Povedz mi tvoje želanie, Sasuke-kun... http://147.32.8.168/?q=node/107124
New Life: http://147.32.8.168/?q=node/75551
Hate or Love?: http://147.32.8.168/?q=node/78013
Spoluautorská so Sabaku no Tanaris - Láska, viera, túžba a sny... http://147.32.8.168/?q=node/107123
Naruto Shippuden: Posledný diel: http://147.32.8.168/?q=node/105008
Zbohom, Naruto-kun: http://147.32.8.168/?q=node/105077
Koniec týmu 7?: http://147.32.8.168/?q=node/79468
Môj život s ním...: http://147.32.8.168/?q=node/107121
Sasuke & Mei: Nezamilovať sa: http://147.32.8.168/?q=node/107333
Ďakujem! http://147.32.8.168/?q=node/101363
FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new
tak toto ma dostalo ale cakala som ze to bude daco take supeer
dokonalost sama úplně sasíka vidim s těma mašličkama, tvářenkou a ve střevíčkách (chudák malej )
muhaha, tak tohle je opravdu dokonalost, teď můžu sasukeho nenávidět ještě víc, ta růžová barva k tomu totiž přispívá, jinak... bejt na narutově místě, beru si foťák
uzasne len tak dalej som zvedava ako sa s toho Sasan vymota velmi pekna ff-ka
www.khs-anime.blog.cz myy blogiiiiiiiiis
http://147.32.8.168/?q=node/69368 moja prvá ff-ka z názvom Sayonara
Sakura 444 sa premenovalaaaaa na Saruwatari Ayumu XD tak sa totiz vola po japonsky mi to takto vyslo taakze taak XD
hezký
6 let. Satane drž se!
Hluboký citát nutný k zapamatování a užití- "Huhl" (dle názoru mistra Kulhánka)
I AM THE ONE WHO WILL ESTABLISH PEACE AND ORDER. - Sage of the six paths, a taky naruto v jedné úžasné povídce v angličtině http://www.fanfiction.net/s/7972210/1/He-Who-Will-Establish-Peace-and-Or...
Díky, bez tvého komentáře bych měla pocit, že ta stánka není úplná