Narutův příběh trochu jinak: 4. část
Kapitola 4
Chvíli jen koukal na zeď a vůbec netušil jak na to má reagovat. Vítr zvedl na síle, jako kdyby věděl, jak se teď Naruto cítí. Poté co si Naruto přebral informace v hlavě, rychle vyrazil ke dveřím. Otevřel je, vyšel ven, ale bylo už pozdě. Jiraiya byl už někde jinde. Stál tam s pocitem zklamání.
Kam šel?? Proč odešel tak náhle?? Říkal si pro sebe.
Začínalo mu být zima, ale ještě jednou se porozhlídnul. Opřel se o zeď a zůstal venku stát ve svém spacím oděvu. Lidé na něho koukali co tam dělá. Nevšímal si jich. Přemýšlel, přemýšlel o tom co se s Jiraiyou tehdy stalo. V jeho myšlenkách ho přerušilo jemné zašeptání. Otočil se směrem odkud šeptání slyšel, ale nikoho neviděl. Zvážněl a raději šel domů. Prásknul dveřmi.
,,Sakra.“ Zvolal.
Sednul si na postel, která pod jeho vahou zaskřípala. Znovu se ponořil do hlubokého přemýšlení. Napadlo ho mnoho variant proč Jiraiya odešel. Podle svého pocitu následně usoudil, že jen jedna je ta nejpravděpodobnější. Důvod jeho odchodu byli jeho vzpomínky. Asi vzpomínal na dobu, kdy byl všude známý a uznávaný ninja. Kdy splnil spoustu misí pro vesnici a kdy se vydal napříč světem prohlédnout si každý jeho kout. Ta doba už bohužel není a dnes je osobnost Jiraiya už zavrhlá legenda. Toto mu nyní probíhalo v hlavě. O tom co se tehdy s Jirayou stalo, věděl velmi málo. Jen to, že se pokoušel zjistit nebo ochránit nějakou věc či člověka, který byl pro něj důležitý.
Ale proč na něj lidé zapomněli??? Proč ho zavrhli a ,,vyloučili“ z vesnice?? Proč?? Ptal se sám sebe Naruto.
Ale jak víme, svět je plný úplatků, přetvářek, ale stejnou váhu má i dobročinnost lidí,víra a důvěra. Určitě Jiraiya, ať už udělal co chtěl, nemyslel to špatně. Nebo ano??? Nebo je Jiraiya padouch?? Zloduch??
A chce jen využít ,,Narutovu sílu“ a zneužít ji na nevinné lidi?? Kdo ví? Jiraiya byl skvělý a hodný ninja se smyslem pro dobro, ale jak sám říkal, jeho dřívější já by tohle udělalo. Co tím měl na mysli?? Copak se tolik změnil??? Na každé lži je kousek pravdy a i tento případ nebude výjimka. Protáhl se a už dál nestrpěl přemýšlet a dostávat se hlouběji do zkreslených představ a možností co se tehdy stalo. Postavil se a dobelhal se ke stolu. A co tam neviděl?? Byla to smlouva, kterou mu předchozí den nabídl stařík Hizuren.
,,Ahhhhhh“, vydal ze sebe Naruto, ,, já na tu smlouvu úplně zapomněl.“
Znovu si ji bedlivě pročetl a uvažoval, zda jí má podepsat či ne. Kéž by našel rychle odpověď. Chování a další návštěva bývalého sanina ovlivní Narutovo rozhodnutí. Došel ke své šatní skříni, kde si ukládal vždy stejný typ oranžovočerných ,,kombinéz“. Oblékl se s cílem vyrazit si koupit něco dobrého k obědu, ale však jeho vědomí znovu našlo myšlenku. Zarazil se, když se mu částečně vrátili vzpomínky na sen.
Událost, která se udála ve snu a kterou si Naruto pamatoval:
Stál uprostřed čehosi, co vypadalo jako sníh, ale nestudilo to. Rozeběhnul se kupředu do hluboké a temné nicoty. Nicota se začala zamlžovat a mlha začala kreslit siluetu. Zobrazila se mu postava chlapce stejné velikosti jako je on sám. Kluk s blonďatými vlasy, bez ruky a s červenočerným pláštěm. Naruto popošel blíž, aby si mohl prohlédnout detaily oné postavy, která byla ztuhlá. Když se Naruto dostal dostatečně blízko k neznámému, tak se onen neznámý otočil a Naruto se začal klepat.
Dál své myšlenky nemohl udržet a jen stál vyděšený z toho, co si uvědomil ve snu.
Ten neznámy bez ruky a bez oka byl právě on. Byl to Naruto.
,,Však to byl jen sen.“ Vykřikl Naruto a snažil sám sebe uklidnit.
Otevřel dveře a s úsměvem vyrazil do svého oblíbeného obchodu, k Ichiraku na ramen. Jeho cestu doprovázely zlověstné pohledy lidí, které začal ignoroval a v tom se ho zmocnila další myšlenka. Přemýšlel o tom, jak je to tady pro něho těžké a o tom co Jiraiya a stařík říkali. Možná, že by mu pokračování jeho studia pomohlo řešit vlastní problémy.
Přeci jen měl to těžké. Od malinka ho vychovával stařík, nebo alespoň mu tohle řekl. Na živobytí mu přispívala vláda prostřednictvím vesnice. Ale na různé věci, které sice nebyli pro život nutné, si musel vydělat sám. Většinou pracoval jako pomocník právě v obchodu Ichiraku. Uklízel,myl nádobí a činil jiné pomocné práce. Majitel a jeho dcera byli asi další, kdo si na něho zvyknuli. Ani si neuvědomil, že narazil do kolemjdoucího.
,,Co děláš?? Co si do mě dovoluješ vrážet???“ Řval na něj kluk asi o rok starší než on.
,,Omlouvám se. Přemýšlel jsem a nedával pozor, už se to nestane.“ Řekl Naruto a sklopil hlavu.
,,Takováhle omluva mi od tebe nestačí. Klekni si na kolena a pros o odpuštění“ Začal se smát kluk.
Naruto by si za normálních okolností kleknul a prosil. Ale něco nového v něm mu dodalo sílu vzepřít se ,,nepříteli“, který ho chtěl ponížit.
,,Proč bych to měl dělat, když jsem se ti už omluvil. A kdo jsi aby si soudil ostatní??“ Odpověděl na jeho rozkaz Naruto.
Kolem těch dvou klučinů se začal shromažďovat dav lidí.
,,Máš v sobě Kyybiho a ten zničil naše domovy a napadl naše už zesnulé příbuzné.“ Řekl kluk.
,,Anoo, máš v sobě zlost, věříme, že tohle tělo je jen tvojí schránkou Kyybi.“ Promluvil někdo z davu.
,,A mohu snad za to, že tu hrůzu mám v sobě??? Mohl jsem si snad vybrat??? Zajímalo by mě co byste dělali vy kdybyste měli v sobě Ky…..“ Nestihl doříct Naruto
,, Jdi pryč a radši nedělej problémy.“ Promluvilo plno lidí z davu.
Naruto už tam déle nemohl být. Prostrkal se davem lidí a běžel domů a už zase měl pocit, že nikdo nechce strpět jeho existenci. Otevřel dveře a celý udýchaný vlezl dovnitř.
Na okně seděl Jiraiya a koukal se do nebe. Naruto si ho okamžitě všiml a jeho návštěva ho naplnila pocitem naděje.
,, Tak si se vrátil.“ Řekl Naruto.
,,Hmmm. Ano, musel jsem popřemýšlet o mé minulosti a o tobě Naruto,“ řekl Jiraiya, ,, a dospěl jsem k závěru.“
,, K jakému?“ Otázal se Naruto.
,, Řeknu ti, co se mi tehdy opravdu stalo.“ Řekl Jiraiya.
Pokračování příště…….
podle me trochu nudny dil prominte ... ale jinak to neslo
Vůbec to nebylo nudný... právě naopak moc zajímavý
Nevšimla jsem si, jestli to už někdo psal, nebo jestli je to schválně, to vážně nevím, ale píše se to Kyuubi Jinak díly super, jdu dál...
Ach ten sentiment...
ty seš fakt velky talent si machr takovyhle FF sem nečetl už davno tnhle dil se mi snad libil víc než ten predtim začína to byt zaujimave zaujim ma teda co sa stalo jirayovi hmm no idem na pokračko každopadne je to dokonale užasne maš skvelu fantaziu
milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!
+ =
smajlici čo viem:
Deožákš ttoo períčatť ??? Len 55% ľduí to dážoke.Aj ja som to vdeěl pečríatť.Na Cmabrigde Uinervtisy zsiilti,že nzelážeí na tom v aokm prdoaí sú psíenmá v sovle, hanlve aby pvré a pseolndé bloo na srpváonm meitse.Peroč? Perožte ľduksý moozk nčetía kždaé psíenmo smasoatňte, ale sovle ako cleé.Nueevireťnľé, čo? Ak to dkožeáš períčatť, tak si to daj na porifl.
To narutolo123 : Ahh přeháníš , jinak dík
To akai: Velmi děkuju
ale neprehanim si fakt tak dobry
milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!
+ =
Aliance založená za cílem potlačení začínající davové hysterie na konoze, jménem Sasuke... Dáváme si za cíl ukázat lidem, kteří tímto trpí, že mají na víc, než jen bezduché uctívání a skákání do náruče této napodobenině anime postavy.
Členové
Psycho-chan = prezident
Sorafay = víceprezident a tvůrce loga (arigatou)
Lineral = asistent prezidenta
Rika = hlavní vykonavatel kastračních a jiných mučících procesů
Bubliflus xD = člen
Charlie = člen
MattesSemik = člen
K.Iwi = člen
Karlos-sama = člen
Hinatin démon = člen
Michiko = člen
Deidara Bang = člen
Yuuki--chan = člen
Roflista = členhttp://147.32.8.168/?q=user/37805/edit#
Akinari-chan Shobo = člen
Memphisto = člen, zakladatel a tvůrce myšlenky
/spoiler]
[*size=10]
Sasuke... kdo to je ? co to je ? jeho život (odborná studie Sasukeho života, vytvořeno Memphistem)[/size]
[*spoiler][b]
Sasuke je název pro jednu nezvyklou, ale masově rozšířenou davovou hysterii, jejíž účinky nebyly ještě plně zmapovány... Přesto však byly zjištěny jisté typové podobnosti obětí této anomálie... často se dotýká mládých jedinců ženského pohlaví druhu Homo sapiens sapiens, dále malířů druhu Homo sapiens sapiens bez rozdílu pohlaví a také jedinců neznámého druhu, mužského pohlaví, kteří z nepochopitelných důvodů uctívají nápoj, po jehož požití se vám dle studií musí zaručeně vzepřít obsah žaludku a utvořit tak pozoruhodný, přírodou vytvořený výtah... pro smůlu majitele jezdí jenom nahoru... Oběti dále trpí utkvělou představu o této anomálii, jako o neuvěřitelně "cool" a neprávem nenáviděné tzv. anime postavě... dle výzkumu je tento jev způsobován začínající pubertou v prvním, paranojou ve druhém a pitím Pardubického patoku Pernštejn ve třetím případě...
Tato anomálie je nesmírně zákeřná, to, co se nám nepostiženým jeví jako zlé a nesprávné chování, snaží se oběti této hysterie zetvrzele hájit na základě přesvědčení, že jejich modla je relativní chudák, který byl jako malé cvelfátko téměř zabit, znásilněn a sněden svým "true" a "evil" bráškou Itachim, kterému jeho hlad a chtíč po bratrovi totálně zatemnily mysl a obarvily jeho nebesky černé oči do ruda. Toto tvrzení nemůžeme vyvrátit, ani potvrdit... víme pouze, že Sasuke po útoku získal přesvědčení, že zabitím svého bratra, jeho snědením a znásilněním (v libovolném pořadí), získá stejně "kawai", "true" a "evil" oči, jako má jeho bratr... Začal po této věci tak lačně toužit, že z hecu a v agonii vyvraždil všechny své rodinné příslušníky a také samotného Žlutého bleska z listové, nejrychlejšího a nejspolehlivějšího pošťáka, který kdy spatřil světlo světa. Tento čin mu nebyl nikdy zapomenut, proto byl dán do týmu se snad nejblbějším a nejpomalejším pošťákem Konohy, Narutem von Kopytem, který je paradoxně dle výzkumů údajným synem Žlutého bleska, jež je v matrice zapsán jako "von Kopyto"
Po společném Sasukeho a Narutově projektu, založení továrny na levná pitiva, z níž se postupem času stala výrobna na Pardubický patok Pernštejn, se Sasuke rozhodl k završení svého plánu mít tak krásné, nebesky černé/rudé oči. Dal se do učení k notoricky známému ožralovi Kakashimu de la Páskapřesoko. Jeho učení spočívalo v nachytání tisíce ptáků a jejich koncentrování do jediného bodu... Bohužel při ptáčku č. 996 Sasukemu klec praskla a on musel všechny ptáčky chytat znovu... Po opětovném odchycení a zavření do tentokrát větší klícky se Sasukemu podařilo tento bod tisícě ptáků uchopit a s neskutečným rachotem strachy zpívajících ptáčků se vrhnout na protivníka... Bohužel protivník neutrpěl žádná zranění, klícku chytil a všechny ptáčky pustil, proto musel Sasuke nějakou dobu lovit dalších tisíc ptáčků... Poté sasuke opustil konohu, po horečných výkladech nové hokage, že si Sasukeho zatluče na zahradě jako "cool" v plotě, byl zapsán do nově vydaného "Atlasu hub pro náročné", jakožto sběrateli velmi ceněný druh, za jehož hlavičku se nabízí bohatá odměna (prý dokonale zvedá žaludek a pro větší účinek se doporučuje zapíjet Pardubickým patokem Pernštejn)...
Naruto von Kopyto, po sasukeho útěku vydattebayovall, že toho zástupce čeledi houbovitých přivede zpět do konohy... Od té doby šíleně poletuje a stal se z něj skoro stejně dobrý pošťák, jako býval jeho otec...
Sasuke poháňen chtíčem se dobrovolně přihlásil do služeb známého devianta a prznitele hadů, Orochimara Jacksona... Pod jeho velením byl týrán a sexuálně zneužíván. Po těchto zkušenostech má mírný sklon k agresi a sebepoškozování, proto s sebou také nosí dvě extra velké žiletky značky Chakrasaber, přesněji model "I´m an avenger"... Po zabití devianta Orouše se vydal hledat svého bratra... našel ho... po dlouhém boji se mu oči zbarvily do ruda, a tak sasuke dostal takovou radost, že zabil, vykuchal, znásilnil, snědl a vykoupal se v krvi svého bratra, kterou nakonec vypil... Po tomto incidentu byl ještě namyšlenější než obvykle, takže jeho chování a pýcha kvůli svým očím byly téměř nesnesitelné... proto ho opustili hadi, proto ho opustila žena, proto se začal řezat ještě víc...proto se zaručil zničit Konohu a všechny lidi, kvůli své nevýslovné demenci a nechápavosti, ano, svět je krutý a sasuke není jedinný chudák... tak proč se kurńa nezastáváte i těch dalších ?!... protože to jsou přesně účinky davové hysterie zvané Sasuke...
Pro přihlášku do klubu kontaktujte prezidentku, víceprezidentku, nebo asistentku prezidentky... požadované vlastnosti... nenávist k Sasukemu !!
smajlici čo viem:
Deožákš ttoo períčatť ??? Len 55% ľduí to dážoke.Aj ja som to vdeěl pečríatť.Na Cmabrigde Uinervtisy zsiilti,že nzelážeí na tom v aokm prdoaí sú psíenmá v sovle, hanlve aby pvré a pseolndé bloo na srpváonm meitse.Peroč? Perožte ľduksý moozk nčetía kždaé psíenmo smasoatňte, ale sovle ako cleé.Nueevireťnľé, čo? Ak to dkožeáš períčatť, tak si to daj na porifl.
tento díl se mi líbil snad ještě více než minulý, aspoň co se týče chyb prostě úchvatně dílo...
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.
tento díl se mi líbil snad ještě více než minulý, aspoň co se týče chyb prostě úchvatně dílo...
nechtěla jsem dvakrát... jen nejsem zvyklá na notebook omlouvám se
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.
ehm, mohla bych se zeptat kdy zas vyjde dalsi dil ?
uz se mooooooc tesim. tak si pospes !
dekuju no na dalsim dile se pracuje takze.... mi dej tak 3dny
fakt mooooooooooc hezkyyyyyyyyy. a kdy zas bude dalsi povidka ? uz se moooooooooc tesiiiiiiiiiim.
tato poviedka je uzasna
DIKI
Nemam rád tyhle přibehy ale tenhle je opravdu zajimavi a zabavný piš dál je to bomba
božeeeeeeeee já cu vidět další díl ....
Je to perfektné, úplne ma to dostalo...Tak som sa do toho zahĺbila, že som chvílu zostala šokovane hladieť na koniec. TOTO mi NEMOŽEŠ robiť, a ty to vieš...takže odteraz budeš pokračovat každý týždeň inak asi umrem... ak budem muset, použijem násilie, aby si to dopísal ( veď ty vieš ) ... Taký príbeh nenájdeš hocikde...úplne iný ako normálny Naruto... Je to iný príbeh... a o to zaujímavejší
FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)
Dangerous Existence: http://147.32.8.168/?q=node/10626
Reset: http://147.32.8.168/?q=node/99157
Povedz mi tvoje želanie, Sasuke-kun... http://147.32.8.168/?q=node/107124
New Life: http://147.32.8.168/?q=node/75551
Hate or Love?: http://147.32.8.168/?q=node/78013
Spoluautorská so Sabaku no Tanaris - Láska, viera, túžba a sny... http://147.32.8.168/?q=node/107123
Naruto Shippuden: Posledný diel: http://147.32.8.168/?q=node/105008
Zbohom, Naruto-kun: http://147.32.8.168/?q=node/105077
Koniec týmu 7?: http://147.32.8.168/?q=node/79468
Môj život s ním...: http://147.32.8.168/?q=node/107121
Sasuke & Mei: Nezamilovať sa: http://147.32.8.168/?q=node/107333
Ďakujem! http://147.32.8.168/?q=node/101363
FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new
ehe:D AZ TAK? DEKUJI VELMI MOC vim vim jake nasili MAS NA mysli
Yupííí! Mladá Mečúňová (to ako ja xD) sa konečne dočkala ďalšieho dielu A náhodou to nudné nebolo len škoda doho konca... skončiť v najlepšom nie je moc dobré - pre čitateľov takto nás napínať, tsss
napinat .. musi byt no a co se s jiraiyou tehdy stalo..... osnovu mam ale musim si to dobre promyslet dekuji
Strašně mně to připomíná Darrena Shanna-ne příběhem (přeci jenom o upírech nepadlo ani slovo ), ale ty tam atky zaplétáš nové a nové a ještě i dost zajímavé věci a si samé překvapení...jen tak dál
Hledat štěstí v maličkost dala jsem si za úkol - a jde mně to.
dekuji SKODA ze ho neznam... no a jake prekvapeni ??
Víš, v té knížce se všechno zvrtlo během okamžiku. Hlavní hrdina bloudil nějakou budovou, ale propadl se a tím začala úplně jiná cesta, tak ej to u tebe, během okamžiku změníš všechny ty nápady příběhy, které si člověk udělá u každé četby nějaké povídky
Hledat štěstí v maličkost dala jsem si za úkol - a jde mně to.