Vložil yuuki-hellscythe, Ne, 2012-05-13 20:11 | Ninja už: 4571 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan
Ta prdýlka:3
som pätnásťročná animefilka, ktorá miluje yaoi a hlavne Yuri. Som nevalná spisovateľka, ktorá rada kreslí so šnúrkami na rukách. Mám veľmi rozkrojenie pusu a mám svoj názor ktorý si presadzujem. Jo a aby som nezabudla, rada spoileruju.
By the way: nejsem tu nová,jen s novým účtem. Prní jsem zde měla nějak před třemi roky a již k němu nemám přístup.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
:DDDDDD A před ním stojí Kushina XDDD
Ta prdýlka:3
som pätnásťročná animefilka, ktorá miluje yaoi a hlavne Yuri. Som nevalná spisovateľka, ktorá rada kreslí so šnúrkami na rukách. Mám veľmi rozkrojenie pusu a mám svoj názor ktorý si presadzujem. Jo a aby som nezabudla, rada spoileruju.
By the way: nejsem tu nová,jen s novým účtem. Prní jsem zde měla nějak před třemi roky a již k němu nemám přístup.
yellow flash ... thole zničí u kyuubiho
keby pred nim este stoja nejake stare babky XD
No čo vám poviem, život ide rýchlo a stále sa h***o deje
Keď sa niekto nudíte a chceli by ste pokecat o debilinách pridajte si ma na skype
To už som tu 3 roky? ^(*o*)^
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nebo třeba ta seniorská rada Konohy...
Asi se může zdát, že na Naruťáka tak trochu nadávám. Ale to spíš na ten konec mangy. To na začátku a to uprostřed si stále nosím v srdci.
Jo, a můžete mrknout i sem, občas tu něco o Naruťákovi i písnu: http://naoki-keiko.blog.cz/
[color=red) Jej ten se teda predved, ztratil snad pri tom rychlim premistovani kalhoty nebo se zblaznil?
Kawaii^^ =3
to je vtip nebo mu je opravdu videt zad*k?!
OTAKU!
Ano...je mu vidět kousek zadku ...
to je spíš žlutý pták a né blesk
flash muze byt i kdyz treba uchyl v parku roztahne kabat atd.
keby bol otočený ku nám a ne chrptom
Smrť je len začiatok. Ale až tej druhej kapitoly.
Drsné!
aj ja chcem taký plášť XD
TO JE SUPER
tak to je..huh nemam slov... :;
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
jkože to co ukazuje je žluty blesk z listovy???rofl vazne skvely
takovej plášť má Naruto a ne Yondy!
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
omg...tak to je moc !!