Vložil Slavka, Po, 2012-11-19 22:57 | Ninja už: 4446 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan
Taliani sú tam preto lebo fandia futbalistom a v tom čase taliani prehrali nad slovenskom ... preto to ... skadial to viem ? ... ten text som sama vymyslela už dávnejšie .. ked že to bolo asi na fifa 2010 ... a uvedenie zdroju ? ... www.naruto-vs-sasuke.blog.cz ...
Vložil Sayumi Hachi Ha..., St, 2010-12-22 13:11 | Ninja už: 5080 dní, Příspěvků: 140 | Autor je: Prostý občan
Slováci sú najleší,možno smenevyhrali,ale Talianom sme to natreli! Heja-hej!
Výrok from baka č.1:Zakillujem ťa!!!-Hodím na teba prebytočné kilá...
Genialita je percento inšpirácie a deväťdesiatdeväť percent vytrvalosti. T.A. Edison
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
jaj Jahiko ty si, ale perverzní
Sasuke a 69? To tu ještě nebylo
Sasuke měl na Slováky použít Sharingan a Naruto měl vyměnit míč za rasengan
Tvůrce, který pořádně neví, kdy přestat.
slovaci su najlepsíííí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hraju naruto arénu napište mi když si chcete dat private battle. nej kombinace a sasuke zůstal sám
http://www.theotaku.com/guru_results/1611_Itachi.jpg
http://www.nerdtests.com/mq/badge/7d325520443071e7.jpg
http://147.32.8.168/files/images/_Naruto___Locking_up_the_Sun__by_orin_0...
Taliani sú tam preto lebo fandia futbalistom a v tom čase taliani prehrali nad slovenskom ... preto to ... skadial to viem ? ... ten text som sama vymyslela už dávnejšie .. ked že to bolo asi na fifa 2010 ... a uvedenie zdroju ? ... www.naruto-vs-sasuke.blog.cz ...
To Narutovo číro..
Proč Itálie to nechápu vtipný mno..., ale proč Itálům??? jinak já se dusím smíchy ten Sasuke ach jo..
slovaci hovoria po slovensky
Ten Naruto je tam fakt nej.
Edit podpisu
ta Narutova obarvená hlava vypadá dupně dobře
Naru tam vypadá fakt božsky
proste boli sme lepsi nez taliany hahahaha
Opravdu spravny fanousci a jak to Sasuke proziva. Ale proc zrovna Italum?
Kawaii^^ =3
proc by meli fandit zrovna italum?
Slováci sú najleší,možno smenevyhrali,ale Talianom sme to natreli! Heja-hej!
Výrok from baka č.1:Zakillujem ťa!!!-Hodím na teba prebytočné kilá...
Genialita je percento inšpirácie a deväťdesiatdeväť percent vytrvalosti. T.A. Edison
jeee narutovi ten uceds slusi
o slovaci to sa mi začina lubit...........jej slovakia!!!
hmm já se radši neBudu vyjadřovat těm našim kopytům už nemá cenu věřit že někdy něco vyhrajou...
mohli ste ich urobit naopak ako slovakov a urobte ich ešte raz ale ako španielov
Omg, jakto? o.O
Tyo, ale proč si musel Naruto přebarvit ty jeho krásné žluté vlásky? X_X
*mrtvá*
Mě se líbí víc takhle ^^ ale asi kvůli jeho krásnému kukuči