manga_preview
Boruto TBV 14

Sen, který se stal minulostí - part five

Sen, který se stal minulosti

Co bylo minule? *Schrnutí*

"Jenom, tamten mi trochu připomíná mého příele" řekl a ukázal na kluka s modrými vlasy.
"Jo? A jak se jmenuje?" ptala se dál, protože neměla co dělat.
"Sasuke Uchiha, ale to už je dávno" vzdychnul. Tsumi zatrnulo.
"Sa-suke Uchiha?" zopakovala to jméno, jakoby ho znala. Naruto se na ní podíval.
"A víš, kde bychho mohla najít?" přeřekla se a zarazila.
"Co? O čem to mluvíš? Proč by jsi ho měla hledat?" vyzvídal.
"Noo ... ehem, protože bych mu ráda za tebe nakopala zadek!!" (to já taky a s chutí xDD) zalhala a tím to zakecala.
"To jsi moc hodná, ale tebe bych do tohe nerad pletl" zasmál se.
"A navíc nevím kde je" dodal a jeho pohled směřoval k zemi.
"Škoda" špitla Tsumi
Před nima se objevili dva ninjové.
"Postaráme se o ně, Sakuro ty chraň Tsumi-sama" dořekl a čekal, co se bude dít dál.
"Rasengan!" zakřičel Naruto a hned na to byl mrtvý i ten druhý. Bylo vidět, že to nebyli zrovna moc dobří ninjové.
"T-to byla!" Sakura přiběhla k ostatním.
"Zřejmě to opravdu byla prokletá pečeť" přikývl Kakashi.
"Ehem, kde je Tsumi-sama?" zeptal se všech Sai. Ostatní se rázem otočili.

- NOW -

"Tsumi-sama!" vykřikla trochu mimo Sakura a běžela na místo, kde před chvíli stála Tsumi.
"Co se to tu děje?" naštval se Naruto. Byl trochu vykolejený.
"Kam mohla jít?" ptala se do vzduchu Sakura a začala trochu panikařit.
"Nemůže být daleko" řekl Kakashi.
"Rozdělíme se, každý jiným směrem a za 20 minut se sejdeme zde" přikázal.
"Hai" ozvalo se od ostatních

- ZA 20 MIN -

"Nikdo jste ji nenašel?" zeptal se Sai, když se zase všichni sešli. Ostatní kroutili hlavami a pokukovali po sobě.
"Je to moje vi-.."
"Musela už jít za hranice" přerušil Sakuru Kakashi.
"To snad ne! Vždyť!" to už Sakura začala opravdu panikařit.
"Tak jdeme ne?" Naruto už nechtěl déle čekat.
"Naruto počkej, nevíš co-.." ale Naruto už přešel hranici a zmizel.
"Tak jo, jdeme" vyběhli za ním ostatní.

- KDESI COSI xD -

"Naruto, Naruto pojď sem!" ozvalo se odkudsi. Narutop se ohlédl.
"Naruto, ach tady jsi" zašeptala tichým hlasem Sakura. Za ní se objevil Sasuke.
"Sasuke?" nechápal Naruto. Sasuke přišel k Sakuře. Políbil ji a pak ... pak ji do břicha vrazil katanu. Zašklebil se a Sakura padla na kolena. Podívala se na Naruta, jakoby chtěla pomoc.
"Sasuke-kun, já tě miluju tak proč?" poté se podívala na svoji krvavou ránu. Začala plakat a chytla co nejpevněji katanu, co měla v sobě. Sasuke s ní však pevně a ryhcle cukl a poškrábal tím
Sakuře ruce. Naruto jen nehybně stál a sledoval. Po chvíli, co se chtěl pohnout, nešlo to. Nemůže se hýbat!! Sakura si krvavé ruce dala na obličej.
"Sasuke" špitla a poté zemřela.
"Ksakru, Naruto, co to děláš?" zeptal se ho vyšším hlasem Sai. Za ním se objevil i Kakashi.
"Sakura" řekl Naruto a snažil se ze všech sil pohnout.
"N-Nemůžu se hýbat! Co to má znamenat?" nadával Kakashi. Ani se nestačil vzpamatovat a přišel o hlavu. Sasukeho čepel katany prolítla Kakashiho hlavou jakoby nic. Sasuke přišel k Narutovi a ukázal mu jeho zakrvácený meč.
"Vidíš to? To je krev tvé milované a tvého senseie" zasmál se.
"N-Ne" nevěřil tomu. Nic proti tomu neudělal. Nezabránil tomu. Začal se třást vzteky. SAsuke vyndal kunai a Naruto pootočil ke Saiovi.
"Sasuke ne!" křikl a netušící Sai jenom pozoroval. Sasuke hodil kunai a ten se mu zabořil mezi oči. Začala stříkat krev. Jeho tělo spadlo předem, takže se zabořil ještě hlouběji až byla vidět špička na temeni hlavy. Naruto zavřel oči, takže neviděl jak Saiova krev se rozlejzá všude kolem. Uslyšel Sasukeho smích.
"Teď jsi na řadě ty!" zasmál se ještě více. Naruto přestal vnímat okolí.
"Ne, je to jen iluze! Jen iluze!" Vedlě něho uhodil blesk. Otevřel oči. Sasuke už tam nebyl. Naruto se ocitnul na louce. Už se mohl i hýbat. Všimnul si, jak se obloha rychle ztemnila. Začalo pršet a začali šlehat blesky. Jeden bylů tak blízko, až se Naruto leknul. Zanedlouho zjistil, že se situace trochu vyvrbila a začal zdrhat. Vyhýbal se bleskům, jak jen nejvíc mohl. Pak ale uklouzl po mokré trávě a viděl, jak se na něj řítí blesk. Byl ale připravený.
"Rasengan" vykřikl a blesk se srazil s rotující koulí. Zatemnilo se mu před očima a pak omdlel...

Naruto otevřel oči. Hleděl na nebe bez jediného mráčku a snažil si vzpomenout, co se stalo. Sednul si a pohlédl po okolí. Vzpomněl si na všechno a dokonce za sebou uviděl i strom, u kterého bojovali. Pak se otočil a zvednul se. Nedaleko od něj ležela dívka s vlasy zavázanými mašlí.
"Tsumi-san!" přiběhnul za ní. Klekl si k ní a snažil se jí vzbudit. Dívka však nereagovala.
"Tsumi-san ne!" třásl s ní. Zanedlouho přestal a lehnul si vedle ní.

-PO CHVÍLI-

"To bylo ještě horší, než jsem čekal" slyšel Naruto známý hlas. Byl to hlas jeho senseie. Zvednul se.
"Sakuro jsi v pořádku?" zeptal se jí Kakashi. Sakura přikývla.
"Hej všichni sem" zavolal na zbytek týmu Naruto. Teď si ho už všichni všimli. Sai pomohl Sakuře na nohy, neboť seděla únavou.
"Naruto-kun není ti nic?" zeptal se ho Sai hned po tom, co k němu doběhli.
"Ne, ale Tsumi-san" všichni se podívali na dívku.
"Je mrtvá?!" smutně dopověděl. Sakura se jen zasmála.
"Sice nevím, jak to přežila, ale jenom omdlela. Je naživu neboj" dala mu ruku na rameno.
"Mimochodem to, že jsi sem sobecky, nepřipravený vb-.." zarazila se.
"Ale to je jedno, stejně se nepoučíš" vzdychla a přiklekla si k Tsumi. Sai a Kakashi přišli blíže.
"Vím, co jsi mi chtěla říct"
"To je dobře" usmála se na něj.

Tsumi se probudila. Pomalu a opatrně si sedla. Mašle, kterou měla svázané vlasy vzadu, se rozmotala a spadla. Vzala ji a vlasy si znovu svázala. Pak pohlédla na červovlasého hubeného kluka a chvilku si nemohla vzpomenout, kdo to je. Zvedla se a byla na odchodu. Když v tom ji kluk zarazil.
"Nemohu vás nechat jít, je mi líto"
"Nech mě jít nebo-"
"Nemyslím si, že by jste mě mohla ohrozit. Navíc pokud půjdete sama-nepřežijete!"
"Ale jestli jde o mě, tak já přežiju!"
"Ale tady nejde o vás. Tady jde o vašeho bratra! A pokavaď by jste ho měla ohrozit tím, že ho půjdete zachránit, tak vás musíme hlídat. Toto je naše mise a ne vaše. Navíc máme plán"
Tsumi se zarazila. Pohlédla smutně na zem, div se nerozplakala. Byla-co se týče Saimona sobecká a ona to věděla.
"A můžeme jít aspoň do stínu?"
Sai přikývl. Došli na okraj lesu a Tsumi si sedla a opřela se o strom. Čekali hodinu, dvě. Letní slunce stále silně zářilo, ikdyž bylo něco kolem 4té hodiny. Když se i po 2 hodinách nic nedělo, Tsumi už to nevydržela.
"Na co vůbec čekáme?" začala se pomalu rozčilovat.
"Až se ostatní vrátí" ... něco se mu ale nezdálo
*trvá to už nějak dlouho* pomyslil si. Ale rozkazy byly dané. Zůstat a čekat. A tak jim nic jiného nezbývalo. Uběhla další půlhodinka a před Saiem se objevil udýchaný Pakkun.
"Eh co to je???" vyskočila Tsumi a s nechutí se dívala na psa.
"Ninja pes Kakashiho-senseie"
"No to je nechutný!" zvolala, neboť nemá ráda psy.
"No dovolte! Začal jsem chodit do posilovny, tak co na mě je pořád nechutného?" naštval se Pakkun a schválně ji skočil na rameno. Tsumi chvilku byla v klidu, ale pak ji došklo co-spíše kdo ji sedí na rameni.
"Ááá sundejte to ze mě!" křičela a Pakkuna odhodila. Sai se jenom culil, protože se dobře bavil.
"Mimochodem, proč jsi tady?" zeptal se ho. Pakkun se zvedl na čtyři.
"Posílá mě Kakashi, mám vás za ním odvést"
"Děje se něco?"
"Já sám nevím, vím je, že na vás čekají"
"Hmm, tak jdeme"
Sai si vzal Tsumi na záda a vyrazili.

- O PÁR HODIN DŘÍVE -

"Tajuu Kage Bunshin no Jutsu" ozvalo se a vedle Naruta se objevily klony.
"Takhle mi to půjde snadněji" radostně se pochválil. Zanedlouho uslyšel však nějaký hlas. Jako by nějaké skonání. Zastavil se a seskočil dolů. Před ním ležel muž a vypadal stejně jako strářci, co měli hlídat Tsumi. Nečekal a přiběhl k němu.
"Co se děje?" zvedl mu hlavu. Byl ve vědomí.
"Vy jste jeden ze Tsuminích strážců, že? Co vám je?"
"Mluvte!" jenže neměl sílu ani mluvit. Nevypadalo to s ním moc dobře a Naruto to věděl.
"Ksakru, všude krvácí" nevěděl co má dělat, ale jednu věc udělal. Vzali ho-ještě s jedním klonem a zamířili si to za Sakurou. Jelikož jeden Narutův klon se s ní před chvíli střetl, tak ví, kde přibližně je. Za pár minul byl u ní.
"Sakuro-chan pomoz mu!" zakřičel až se Sakura polekala. Otočila se a hned taky poznala Tsuminiho strážce. Už nebyl ve vědomí.
"Naruto polož ho sem!" řekla a začala mu dávat první pomoc.
"Bude v pořádku Sakuro-chan? Mám totiž pocit, že mi před chíli chtěl něco říct"
"Nevypadá to s ním moc růžově ... Naruto, najdi Kakashiho-senseie"
"Jo" vyrazil.

NAruto hledal Kakashiho, zatímco Sakura léčila.Strážce nabyl vědomí a zanedlouho přiběhl už Naruto s Kakashim. Kakashi si k němu klekl.
"Jak vám je?" ... nedostal však žádnou odpověď. Byl mimo a nevěděl co se děje.
"Vyvázl z nejhoršího, ale bude v pořádku" uklidnila Kakashiho Sakura.
"Dobře, tak ať si odpočine, pošlu zatím pro Saie" a vyvolal Pakkuna.

- SOUČASNOST -

"To je dobře, že už jste tuL zavolal Kakashi na Saie a Tsumi.
"T-To j[b]e přece" ukázala Tsumi nastrážce.
"Takže vy ho znáte?"
"A-Ano"
"TSUMI-SAMA!!" vykřikl zraněný a klekl si před ní.
"Heh, tak vy umíte mluvit?" zasmál se Naruto.
"Jak se jmenujete?" položil otázku Kakashi,
"Tak to vám vysvětlím já" začala Tsumi.
"Před třemi roky se dostal ke strážcům mého otce, nic si nepamatoval, ani své jméno, tak mu od té doby říkám bezjmenný" usmála se a pobídla ho aby už neklečel.
"A proč jste tady, ldyž jsme měli sraz jinde?"
Bezjemnný (xDD) jen smutně pohlédl na Tsumi.
"Víte, běžel jsem co nejrychleji jsem mohl, abych vás stihl, ale když jsem dorazil ke stromu, kde jste měli sraz, tak jsem zjistil, že jsem vás nejspíš o pár hodin předběhl. Čekal jsem na vás s ostatními, když na nás zaútočili ti dva. Já jsem radši utekl za hranice, protože nesu zprávu, která je velmi důležitá a-"
"Ksakru jak jsi mohl koukat na to, jak tvoji kamarádi umírají? Jak může být nějaká zpráva důležitější než přátelé???" chytl ho pod krkem Naruto.
"Já ... já"
"Ty nejsi člověk, ty jsi odpad!!"
"Naruto nech toho" okřikla ho Sakura a Naruto ho pustil.
"Když tě posílá můj otec, tak to musí být důležitá zpráva" chtěla vědět více Tsumi.
"No, on mě tak přímo váš otec neposílá"
"Co tím myslíte?"
"Váš otec ... a všichni ostatní z vašeho rodu jsou .. mrtví"

Poznámky: 

Omlouvám se za jakkýkoliv chyby... nečetla jsem to po sobě, tak když nějakou najdete, tak dejte vědět Laughing out loud
dííky mooc Smiling a doufám, že se dílek líbí...
je krapet delší jak předchozí, tak snad vám to nevadí Laughing out loud

4.714285
Průměr: 4.7 (7 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Ne, 2010-06-13 18:55 | Ninja už: 5669 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

OTÁZKA č.1: Čiarky zdrhli na pivo? Smiling
Oukej a teraz k veci (FF xD):
Sasan kissol Sakuru... YO! Laughing out loud
...a následne do nej vrazil katanu... JUPÍ! Laughing out loud
Ale je mi ľúúúto Kakashiho hlavy Sad
A TERAZ MI SAKRA POVEDZ, PREČO TO BOLA LEN ILÚZIA? xDDD
Jop a myslené vety odporúčam písať kurzívou Eye-wink
Ináč super Smiling
5*
OTÁZKA č.2: Kde je ďalší dieeeel? :3

Obrázek uživatele Krikolka
Vložil Krikolka, Út, 2010-06-15 17:50 | Ninja už: 5990 dní, Příspěvků: 610 | Autor je: Prostý občan

nene Laughing out loud čárky šly na čaj xD (opravím až bude čas)
a proč to byla iluze? Laughing out loud no počkej si, povídka ještě nekončí xD
btw: díl už je hotový, jen jsem ho sem zapoměla dopsat Laughing out loud

Tak a jdeme na to.... xD

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, St, 2010-06-09 19:03 | Ninja už: 5376 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Díl je delší a ty se nás ptáš, jestli to nevadí? Hrabe ti?! My jsme spíš celý happy Laughing out loud
Můj názor znáš, líbí se mi to, jen tak dál Smiling

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Krikolka
Vložil Krikolka, Čt, 2010-06-10 17:09 | Ninja už: 5990 dní, Příspěvků: 610 | Autor je: Prostý občan

Děkuju Laughing out loud už dopisuju další díl... zítra by tu měl být Smiling

Tak a jdeme na to.... xD

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Pá, 2010-06-04 13:45 | Ninja už: 5844 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

jůva Laughing out loud Dlouhatánské Laughing out loud Ale moc hezký díl Smiling

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”