Romeo, Julie a Konoha aneb trocha klasiky 015
Během zkoušek dny plynuly jako voda a Kankurou žil stále v přesvědčení, že svou sestru musí hlídat před tím podřadným živlem, který se skrývá tady v Konoze a tak jí vždy po zkoušce nespouštěl ani na okamžik z očí, div si nechtěl přestěhovat k ní do pokoje.
„Tohle je moc,“ přišla Temari k Shikamarovi, když Kankurou zálibně hleděl na Tsunade, která právě vysvětlovala Gaiovi a tomu dalšímu v zeleném, že takto si uspořádání těch rekvizit na jevišti opravdu nepředstavovala a, že to budou muset předělat.
„Jak to myslíš?“ nechápavě se na ní podíval Shikamaru.
„Už mě to takto nebaví a vezmu to do svých rukou,“ řekla mu rozhodně, a jak řekla hned začala činit a vydala se směrem k Ino a Shikamaru jen přemýšlel nad tím, jaký to vlastně vymyslela plán.
„Mami?“ oslovila Temari svou hereckou kolegyni.
„Neříkej mi mami, jsem mladší než ty,“ začala se čílit Ino po tomto oslovení.
„Promiň, ale mám na tebe velkou prosbu, nevíš jak zabavit na jedno odpoledne mého bráchu?“ ptala se jí.
„Už Ti leze na nervy, že?“
„No to taky, ale je v tom něco trochu jiného,“ tvářila se poněkud rozpačitě Temari.
„Neříkej mi, že máš chlapa, kdo to je?“ chtěla hned vědět Ino.
„To není důležité,“ snažila se jí přesvědčit a jen se udivovala nad tím, jak Ino některé myšlenky opravdu rychle docházejí, to není jako u Naruta.
„Jak není důležitý, tohle mi prostě musíš říct,“ naléhala na ní, „neříkej mi, že je to? Vážně je to on?“
Temari na ní jen nevěřícně zírala, protože si nebyla jistá tím, jestli má Ino na mysli stejnou osobu jako ona, ale to už Ino pokračovala: „Že je to Shikamaru? Jak jste daleko? Asi moc ne, když máš stále za zadkem toho bodyguarda, co?“
„Té holce to vážně zapaluje,“ pomyslela si Temari.
„Ale když Ti pomůžu, tak mě musíš informovat, jak se to dál vyvíjí. Konečně se tu bude něco dít,“ radovala se.
Po zkoušce se Ino společně s ostatními holkami pustily do předem připravené akce, aby mohly aspoň na chvíli osvobodit Temari.
„Kankurou,“ spustila mile Ino.
„Copak krásko?“ usmíval se na ní Kankurou.
„Tak jsme si s holkama říkaly, jestli bys námi někam nezašel, ale jen ty sám,“ mrkala na nějak a ostatní děvčata se jen usmívala.
„To si rozhodně nemůžu nechat ujit,“ oznámil jim potěšeně Kankurou a už byl společně s děvčaty na odchodu a na to, že nechává Temari a Shikamara o samotě, tak na to si ani nevzpomněl a ti dva v tom konečně viděli příležitost, kterou si rozhodně nechtěli nechat ujít. Proto hned jak Kankurou odešel, ti dva se také potichu vypařili, aby byli co nejdříve doma.
„Konečně sami,“ pronesla Temari a posadila se na postel.
„Ale na jak dlouho,“ pomyslel si Shikamaru, ale hned se ti myšlenku snažil někam zahnat a vychutnat si tento okamžik, proto se posadil k Temari. Jenže v okamžiku, kdy jí chtěl políbit, se ozval hlas jeho matky: „Pojďte mi někdo pomoct.“
Když dorazili do přízemí, Shikamaru uviděl svou matku na vratkých schůdcích, jak se snaží vymetat z rohu pavučiny, jenže přitom nějak ztratí stabilitu. Najednou dostal nápad, jak se zbavit jednoho problému, jednoduše drcnout do schůdku a bude klid, ale pak to raději zavrhl a dal se raději do přemýšlení, proč to musí mátu dělat právě teď.
„Můžete mě prosím přidržovat, než to udělám, bude to jen chvilka. Navíc nepředpokládám, že byste měli něco lepšího na práci, ne?“ zeptala se Yoshina.
„To víte, že nic zajímavějšího na práci nemáme. Rádi Vám pomůžeme,“ pronesla Temari s hraným úsměvem na tváři.
Po půl hodině to konečně vypadalo, že už se to blíží ke konci. Jenže Yoshina přišla s dalším nápadem.
„Co kdybych něco upekla? Tvůj bratr bude mít radost, kdy se má vůbec vrátit?“
„Jistě bude mít radost, ale nevím, kdy se máme vrátit. Odrážel někam s holkami,“ vysvětlovala jí Temari.
„Nechcete mi pomoct s pečením?“ zeptala se jich.
„A víš, že asi ne,“ upozornil jí Shikamamaru.
„Takže Temari, ty jdi tam a budeš míchat a Shikamaru, ty zůstaneš tady u mě,“ pokračovala Yoshina, jako by neslyšela to, co jí řekl Shikamaru.
„Mami, my máme něco na práci, vážně nemáme čas tu s tebou blbnout,“ začal být Shikamaru celkem nepříjemný.
„Můžeš mi říct, co máte tak důležitého na práci?“ zjišťovala.
„Tobě to tak budu říkat,“ pomyslel si Shikamaru, ale pak jí začal tvrdit, že musí ještě něco doladit na tom balkonovém dialogu.
„Tak teda běžte, když je to pro Vás tak důležité,“ řekla jím podrážděně Yoshina. A po těchto slovech se oba dva vytratili z kuchyně zpět do pokoje. Jenže během chvíle opět uslyšeli hluk z přízemí.
Hluk v přízemí, kdo asi bude zase rušit naše mladé milence nebo Kankurou tak brzy opustil dámskou společnost? To je otázka, na níž by měl odpovědět další díl.
Trochu se omlouvám za délku, ale vážně jsem v časovém presu. Slibuji, že pro příště se trochu polepším
Úžasnej díl, stejně jako všechny ostatní. Musim říct že ti to psaní de
A nekaž jim to pořád. kdo to má číst? Jak jim furt něco nevychází, ale super. Za jeden den sem přečet všech patnáct dílů, to mě takhle ještě žádná ff nezaujala
TemaShika je nej pár.
Omnis vita supplicium est
Mors principium est
přesně, moc jim to neulechčuješ. Dcela je lituju XD
Mé motto? Jsou dvě, a ač se někdy i já divím, opravdu je dodržuji.
První a nejdůležitější: Nic není samozřejmost.
To druhé: I za těmi nejčernějšími mraky se ukrývá modrá obloha.
Tohle je můj život. A jelikož můj život existuje, něco na těchto moudrech pravdy být musí.
Hej, tak to je mazéééc!!! Ty jimto teda neulehčuješ!! Ale really sugoi!!
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
vážně tě začínám nesnášet za to, že jim to tak kazíš!!! xD ale zbižňuju tě za skvělý psaní lol, ten shikův nápad se schůdkem nebyl špatnej xD