Ťažké rozhodnutie - 11.časť Tým Naruto... Súboj o titul jounin
Zmietala ma neistota, hnev a láska. Všetky tieto pocity mi trhali telo na milión kúskov. Ako mi to mohla urobiť? Mala pritom výčitky svedomia? Alebo zobrala moju „smrť“ ako zámienku pre zmenu partnera?
Naozaj neviem ako sa mám z toho dostať ale tým, že sa budem ľutovať sa nikam nedostanem. Musím zájsť za ňou a zistiť prečo. Čo by som to bol za ninju keby som sa bál rozhovoru so ženou ktorú stále milujem? Lenže ja mám ozajstný strach. Čo sa vlastne dozviem? A čo ak tú pravdu neunesiem?
Ešte stále mám živo v pamäti čo sa stalo keď som sa prestal ovládať a tým pádom aj potláčať svoju chakru. Moje vlastné sídlo opravovali ešte pól roka po tom dni. Ak by som sa prestal kontrolovať pri hocikom z nich, nedopadlo by to inak ako tragédiu. To nesmiem dopustiť.
Naruto sedel na hlave Yondaimeho a už pár hodín sa odtiaľ nepohol. Stále bol zabraný do svojich myšlienok.
Pomaly vstal, oprášil svoje oblečenie a otočil sa. Moment na to sa pred ním objavil člen ANBU.
„ Uzumaki- sama, volá vás Godaime. Máte pridelený tým,“ a tichým, puf, zmizol.
Godaime Hokage sedela vo svojej kancelárii a zasnene sledovala monument Hokagov. Zo zamyslenia ju vytrhlo tiché oslovenie mladého Uzumakiho.
„ Naruto, už som ti vybrala tým genninov. Presne podľa tvojho priania sú to tí traja čo zmaturovali najhoršie zo všetkých. Chcem aby si vedel, že to čo som urobila je absolútne proti všetkým predpisom.“
„ Vážim si to, Tsunade- sama.“ Vzal si papier s menami členov jeho týmu a zmizol v žltom záblesku.
„ Ten si používa časopriestorové ninjutsu akoby nič! Že ja sa vôbec nad niečím takým u Naruta vôbec pozastavujem... Asi už naozaj starnem,“ zasmiala sa sama na sebe.
Jeho prvé kroky viedli do akadémie. Podľa informácii ktoré mu dala Tsunade už mal päťdesiat minútové meškanie.- Nezbláznia sa. Vlastne ak sa im nepáči tak môžu pokojne odísť.- Myšlienky tohto typu mu chodili po rozume.
Ani nevedel ako a dostal sa pred dvere triedy. – Tak a je to tu. Keď prejdem týmito dverami, stanem sa senseiom a odovzdám odkaz Erosennina ďalej.- tieto dve vety mu vykúzlili úsmev na tvári. Jedným prudkým pohybom otvoril dvere, silný zvuk sprevádzajúci rachot dvier vylietavajúcich z pántov zarazil ďalšiu debatu malých ninjou.
Všetci traja čerstvý gennini ihneď spoznali muža o ktorom sa rozprávalo po celom meste. Okamžite sa im roztriasli kolená a prehodnotili svoj zámer stať sa ninjom.
„ Volám sa Naruto Namikaze Uzumaki a som váš nový sensei. Nebudem sa zdržiavať predstavovaním. Máte desať minút na to aby ste sa dostali na cvičisko číslo sedem. Každá minúta oneskorenia sa rovná peknému bonusu. Ostáva vám deväť minút a štyridsať sekúnd tak švihajte a nepozerajte na mňa ako vyorané myši,“ posledné slovo znelo až nadpozemsky. Osobne si myslím, že to bude tým Narutovím zmiznutím vo víre listov ešte skôr ako im udelil inštrukcie, ale nie som si istý.
Narutov budúci tým sa dal do behu. Bežali najrýchlejšie ako vedeli. Dvaja z troch to stíhali približne na čas ale tretí člen ich týmu dosť zaostával. Mali dve možnosti. Za prvé, že tí dvaja čo stíhajú nechajú toho tretieho napospas Senseiovmu „bonusu“, alebo za druhé, že pobežia bok po boku všetci traja a všetci traja si aj odpykajú trest spoločne.
Vybrali si druhú možnosť a to osobu stojacu na blízkom strome veľmi potešilo. Zazrel, že už sa blížia na cvičisko, tak sa tam pomocou shunshin no jutsu premiestnil do na jeden z troch kolov. Presne na ten ku ktorému bol priviazaný on keď bol genninom.
„ Sklamali ste ma. Ani jeden z vás sem nedobehol načas. Žiadam vysvetlenie a to okamžite,“ jeho hlas ozaj naháňal husiu kožu.
Z trojice vystúpil gennin menšieho vzrastu s hnedými vlasmi a očami: „ Sensei, je to moja vina. Ja som bežal pomaly a oni dvaja ma v tom iba nechceli nechať samého, preto bežali so mnou.“
Vystúpili aj zvyšný dvaja a s odhodlaním v očiach slová svojho kamaráta podporili: „ Načo je nám člen týmu keď ho zničíte tým svojim bonusom. Sme tým a preto ako tým aj pracujeme!“
Naruta toto vyhlásenie úplne odrovnalo. Chvíľu na nich zarazene hľadel, no po pár sekundách sa mu na tvári objavil ten jeho úsmev a všetka tá nevrlosť a zloba z jeho tváre vyprchala.
„ Vo svete ninjov je ten kto porušuje pravidlá považovaný za odpad, ale ten kto opustí svojich priateľov je omnoho horší ako ten odpad.
Presne tieto slová mi povedal sensei keď som stál na vašom mieste. Jediný rozdiel bol v tom, že my ako tým sme na to prišli až po nápovede od nášho senseia, zatiaľ čo vy ste na to prišli samy od seba. Gratulujem, odo dnes ste tým Uzumaki.“
„ Prepáčte, Naruto- sensei, ale otec mi hovoril, že najprv bude skúška alebo niečo podobné,“ ohlásil sa hnedovlasí Gennin.
„ Vieš, naučiť sa kontrolovať chakru, jutsu alebo kombo celého týmu sa dá s dostatočným tréningom za každých okolností, ale pre mňa osobne je tá vlastnosť ktorú ste mi tu dokázali omnoho dôležitejšia ako všetky techniky sveta. Teraz by som ale rád vedel vaše mená.“
„ Nawaki,“ predstavil sa hnedovlasí chlapec s hnedými očami.
„ Mia,“ povedala s úklonov dievčina s červenými vlasmi a modrými očami.
„ Kisuke,“ povedal chlapec s nápadne oranžovými vlasmi a čiernymi očami
„ Som rád, že vás spoznávam. Už ste sa mi predstavili tak začnime s tréningom. Ukážem vám čo budete robiť a ja zatiaľ pôjdem Tsunade- sama výsledok skúšky,“ vytiahol tri kunaie a hodil každému jeden. Hlavou im naznačil aby šli za ním. Prišli až na kraj cvičiska, čiže k lesíku. Pokojným krokom vyšiel po strome a zastavil sa na konári asi tri metre nad zemou, visiac dolu hlavou.
„ Vašou úlohou je vyšplhať na strom bez pomoci rúk. Zo začiatku sa budete musieť rozbehnúť aby sa vám to podarilo no časom to pre vás bude prirodzené ako dýchanie.
Sústreďte chakru do nôh a rozbehnite sa. Pomocou kunaia si zaznačíte kam až ste sa dostali,“ zoskočil zo stromu a vyvolal jeden klon, ktorý tam s nimi ostal.
„ Teším sa na pokrok ktorý dne urobíte, majte sa,“ a pomocou shumpa zmizol.
Jeho telo zaplavil pocit radosti a šťastia. Chmúrne myšlienky z pred pár hodín boli zabudnuté. Tie deti mu pripomenuli prečo to všetko robí. Až teraz naozaj pochopil Sandaimeho. To ako ten človek miloval nové aj staré generácie. To bola jeho ohnivá vôľa. Predať ďalej odkaz svojich učiteľov, svojich predkov.
„ Ďalej,“ na vyzvanie vstúpil do kancelárie úradujúcej Hokage. Tsunade si ihneď všimla zmeny v jeho pohľade. Oproti dnešnému ránu tam boli úplne iné emócie. Radosť. Celý ňou žiaril a to jej vykuzlilo úsmev na perách.
„ Čo potrebuješ, Naruto?“
„ Tým Uzumaki prešiel skúškou a od budúceho týždňa je pripravený plniť misie.“ Hrdosť z neho priam tryskala.
„ Výborne, ale prečo až o týždeň?“
„ Nevybral som si outsiderov celej triedy len tak pre nič za nič,“ túto vetu sprevádzal šibalský úsmev.
„ Radšej sa na nič nepýtam, i keď jedna vec ma zaujíma. Použil si...“
„ Nie, nepoužil som tú istú skúšku čo Sandaime a Kakashi. Na to aby som si overil či majú potrebné vlastnosti aby sa stali ninjami mi stačila cesta z akadémie na cvičisko sedem.“
„ Čože?! Ale to je neprípustné, Naruto!“ mierne zvýšila hlas a pohľad v jej očiach dával jasne najavo čo si o tom myslí.
„ Tsunade- sama, veríte mi?“
„ Verím, ale...“
„ Tak veríte mi na sto percent?“
„ Vyhral si. Musím s tebou však prediskutovať jednu záležitosť. Je to ohľadne tvojho povýšenia na jounina. Rade starších očividne nestačí to ako si zatočil s tamtým vojskom, aj keď ja to osobne nechápem. Každopádne chcú aby som ťa preverila skúškou vo forme zápasu. Vybrali ti aj protivníka.“
„ Kto je to?“ Naruto bol evidentne vykoľajený. Nechcelo sa mu veriť, že tým starým vykopávkam nestačilo že sám poslal voňať fialky odspodu armádu čo mala zničiť Listovú.
-Nádych, výdych. Upokoj sa. Nemali ťa radi za života a teraz sa to očividne nezmenilo medzi radnými.- naozaj sa upokojil.
„ Dozvieš sa zajtra, on nevie s kým bude bojovať. Nemýlim sa ak si myslím, že zajtra prídeš vo svojej maske, však?“
„ Tú masku nosím vždy na misiách.“
„ Na misiách?“ Tsunade bola očividne prekvapená.
„ Hai, ja som tu na dlhodobej misii aj s mojim sprievodom. Túto záležitosť však budeme riešiť až bude aktuálna. Kedy a kde sa bude konať moja skúška?“
„ Ako myslíš. Zajtra ráno na cvičisku číslo sedem. Nie, že budeš meškať!“ pohrozila mu s pobavením v hlase.
„ Kakashi bol dobrý sensei, ale nestihol ma naučiť všetko,“ odpovedal jej rovnakou mincou.
„ Ak je to všetko tak už bež. Mám ešte prácu.“
„ Dobre teda.“ S pomocou shumpa zmizol.
„ Tak a teraz si konečne môžem dopriať to...“ ako tak hrabal rukou tam kde mala pred Shizune ukryté saké nenašla nič.
„ NARUTO!!!“
„Sakura, je to on?“ prosíkala.
„ Hovorím ti to po miliónty krát, NESMIEM O TOM HOVORIŤ!“ už zvýšila hlas. Jej kamarátka bola naozaj veľmi otravná.
„ A ja ti po miliónty krát hovorím, že ak si kamarátka tak mi to povieš!!!“ nevrlo jej odvetila Hinata.
„ NE-MO-ŽEM!“ zopakovala jej to.
„ Sakura-chan,“ Ozvalo sa jej pri uchu až sa zľakla.
Hinata opäť uvidela chlapíka o ktorom rozpráva celá Listová. Oranžová maska dokonale tajila identitu muža čo ju nosil.
„ Taichou, ale sám ste nám všetkým spolu s Hokage-sama nariadil aby sme o tom mlčali.“ Protest jej očividne nevyšiel.
Naruto mal sklonenú hlavu a zavreté oči. V okamihu zodvihol hlavu s otvorenými očami. Jeho temné oči sa zahľadeli do očí Hinaty. Tá akoby skamenela. Jej telo spriesvitnelo až sa stávalo neviditeľným. Napokon zmizlo.
Sakura sa zhrozila a vyčítavým pohľadom sa pozrela na Naruta.
„ Len pokojne. Preniesol som ju na miesto kde sa s ňou chcem porozprávať.“
„ Prosím, najprv si vypočuj jej príbeh. Neodsúď ju iba podľa toho čo vidíš a čo je zjavné,“ prosila ho.
„ Presne to som mal v pláne,“ s úsmevom na perách sa v elektrických výbojoch vyparil.
„ Kde to som?“
„ Si na mieste kam som ako malý chodieval, keď som chcel byť sám. Sem nik nechodí tak je to dokonalý úkryt.“ Hlas sa akoby ozýval odvšadiaľ.
„ Kto si a prečo si ma sem zaviedol?“
„ Povedz mi svoj príbeh. Príbeh odo dňa čo ste sa dozvedeli, že Uzumaki je mŕtvi.“
„ Čo je teba potom?“ zasyčala s nenávisťou v hlase.
„ Hovor a podľa tvojej odpovedi sa rozhodnem ako ďalej.“
„Ale...“
„ TAK UŽ SAKRA ZAČNI!!!“ Naruta to ničilo. Miloval ju a ona čaká dieťa niekoho iného. Musel sa už dozvedieť pravdu. Musel vedieť či ju stratil nadobro.
„ Po jeho smrti sa mi zrútil svet. Týždeň nato sa konal jeho pohreb. Tsunade- sama mu vystrojila pohreb honosnejší ako mal Sandaime. V ten deň akoby sa život v listovej zastavil. Boli to najťažšie chvíle aké som kedy v živote zažila. Žiť sme však museli všetci ďalej. Vrátane mňa.
Začala som trénovať spolu s Nejim a Sasukem. Učili ma všetkému čo vedeli. Tréning to bol tvrdý a všetci sme sa vďaka nemu zlepšovali. Neji so Sasukem si tak isto pomáhali navzájom v tréningu. Trvalo to asi rok a my sme boli spolu posielaný na misie ako jeden tým. Ako iste vieš stali sme sa najznámejšími ninjami po celom svete. Nepriatelia mali nariadené aby v prípade, že nás zazrú utiekli ako sa len najrýchlejšie dalo.
Stali sme sa jouninmi triedy S+. Asi pred dvoma rokmi mi otec predal vedenie klanu Hyuuga. Odstránila som prekliate pečate celej vedľajšej vetve s podmienkou že na nich bude použité jutsu ktoré nie je vidieť ale má skoro rovnaký efekt ako tá pečať. Skoro rovnaký v tom zmysle, že tam nie je funkcia ničenia mozgových bumiek ako tomu bolo predtým, no je tam poistka, že po prísahe sa akákoľvek zrada voči Hyuuga klanu trestá smrťou. Inými slovami, zraď Hyuuga alebo Listovú a zomrieš. Toto jutsu som použila aj na hlavnú vetvu.
Asi pred rokom som sa stala veliteľkou ANBU, no vďaka vedeniu klanu je moja pozícia v ANBU obmedzená, len na najdôležitejšie rozhodnutia.
Pred ôsmimi mesiacmi som šla sama na výzvednú misiu. Všetko šlo hladko a po mesiaci som sa infiltrovala do Amegakure. Už som mala všetky informácie čo misia požadovala a chystala som sa naspäť. Pri ceste naspäť som sa však dostala do konfliktu so synom Hanza. Ten je terajší veliteľ Amegakure no sato. Poraziť jeho spolu s ôsmimi jouninmi bolo aj nad moje sily. Niekoľko týždňov ma tam držal a... a on... on ma tam ZNÁSILŇOVAL KAŽDÝ DEŇ. SPOKOJNÝ??? TEN HAJZEM MI ZOBRAL TO ČO SOM CHCELA DAŤ MUŽOVI KTORÉHO MILUJEM!!! TERAZ ČAKÁM JEHO DIEŤA NO ZOBRAŤ SI HO JE PROTI PRÍRODE!“
Videl ako tam plače. Ako sa jej derú z očí slzy. Potrebuje ho. Miluje ho. Nikdy ho nepodviedla. Okamžite sa pred ňou objavil a objal ju.
Hinata sa mu zložila do náručia. Cítila sa bezpečne, cítila teplo jeho tela.- Tá vôňa!- prebleslo jej hlavou.
„ Naruto daj si prosím dolu tú masku. Viem, že si to ty. Tvoja vôňa ťa prezradila.“ Upokojila sa a na perách sa jej usadil úsmev.
„ Presne ako som si myslel. Hneď ako som sa priblížil si ma spoznala,“ povedal radostne.
„ Načo bolo toto divadielko?“
„ Keď som ťa uvidel s týmto bruškom, ja.. ja som musel odísť. Musel som. Nemohol som sa kontrolovať a ani rozmýšľať. Chcel som sa ťa na to opýtať ihneď ale nemal som na to dosť síl.“
Bez ďalších rečí sa k nemu Hin naklonila a pobozkala ho. Bozkávali sa hodnú chvíľu.
Nawaki, Mia a Kisuke medzitým už skončili so svojim dnešným tréningom. Narutovi sa nezdalo že by títo mali patriť medzi najhorších študentov na akadémii. Dokonca po niekoľkých hodinách nenápadne zavolal Iruku aby mu to dokázal. Iruka bol v nemom úžase pretože všetci traja mali kontrolu chakry na úrovni staršieho gennina.
Naruto bol s dnešnými výsledkami veľmi spokojný no najavo im to nedal. Naopak neustále im vysvetľoval to kde robia chyby a teoreticky im vysvetľoval ako bude prebiehať zajtrajší tréning. Najprv budú cvičiť chodenie po vode a neskôr sa vrátia k chodeniu po stromoch.
Nakoniec im dal rozchod a poprial im dobrú noc. Všetci ako prišli domov a siedmej navečer tak zaľahli do postele a padli polomŕtvi od únavy.
Slnečné lúče sa dostávali na jeho tvár cez otvorené okno. Opäť sa prebúdzal vo svojom starom byte, no tento krát bolo niečo inak. Jeho stará posteľ tu nebola. Miesto nej tu bola veľká manželská posteľ a na nej ležala ďalšia osoba. Hinata.
-Je nádherná.- pomyslel si
„ Toto je najkrajšie ráno,“ usmiala sa na neho rozospato Hinata.
„ Milujem ťa.“
„ Ja teba viac,“ tieto slová spečatili bozkom.
Bolo osem hodím. Na cvičisku číslo sedem už boli všetci nastúpený. Tsunade, Sakura, Sasuke a dvaja členovia rady starších. Konkrétne Shikaku a Inoichi.
„ Je docela zvláštne, že poslali vás dvoch keď vy dvaja ste boli proti rozhodnutiu rady.“
„ Sme tu pretože sme z rady najmladší a tým pádom nám dávajú za úlohu robiť takzvanú špinavú prácu,“ povedal otrávene Shikaku.
Okamih na to sa tam objavil Naruto. Na sebe mal oblečené to isté oblečenie čo včera aj s nasadenou maskou. Okolo pása držal Hinatu.
„ Hin, počkaj prosím pri ostatných a použi ten zvitok čo som ti dal.“
„ Nemusíš sa báť,“ dala mu bozk a zašepkala, „ veľa šťastia.“
Naruto prešiel pred Tsunade. Chvíľu si hľadeli do očí. Znenazdajky sa Naruto mierne uklonil: „ Naruto Namikaze Uzumaki sa hlási na vykonanie jouninskej skúšky.“
Sasukemu takmer vyleteli oči z jamiek.
„ Naruto?! Naruto??? NARUTO???!“ rozbehol sa a vrazil mu päsťou do brucha.
„ Ty baka, ani nevieš ako veľmi som sa o teba bál. Ako veľmi si mi chýbal. Toto ti neprejde. Za to teraz z teba vytrieskam dušu,“ povedal s úsmevom a so slzami v očiach Sasuke zatiaľ čo ho obímal.
„ Rád ťa vidím, Sasuke.“
„ Naruto,“ prehovorila Tsunade, „ tvojim protivníkom bude Uchiha Sasuke. Najlepší jounin v Skrytej Listovej.“
„ Takže ty si najlepší jounin? To teda poriadne klesla úroveň,“ neodpustil si podpichnutie.
„ Dosť rečí, pripravte sa na začiatok skúšky. ŠTART!“
Sasuke ihneď aktivoval Sharingan a postavil sa do útočného postoja. Rozbehol sa smerom na Naruta. Začal súboj v taijutsu. Zápas to bol naozaj impozantný. Naruto však ani raz nepoužil ruky. Stále iba uhýbal, no neútočil. Po troch minútach sa zastavili. Prizerajúci sa si vydýchli. Konečne videli aj niečo iné ako šmuhy a zvírený prach.
„ Si naozaj veľmi dobrý. Tvoje taijutsu ďaleko prekonáva všetkých čo sú v Listovej s výnimkou Hinaty a Nejiho.“
„ Evidentne to nie je dosť na to aby som ťa zasiahol.“
Naruto použil svoj Kugan a zarazene sledoval Sasukeho.
„ Aspoň mňa klamať nemusíš. Môžeš na mňa požiť celú svoju silu. Nemusíš sa báť, že ich všetkých ohrozíš. Nemám pravdu? Kakashi- sensei, Itachi, otec?“
„ Máš úplnú pravdu,“ povedali zborovo všetci traja.
„ Neviem, čo tým chceš povedať, Naruto.“
„ No tak, Sasuke. Moje oči vidia elementy ktoré ovládaš a aj plný potenciál tvojich očí.“
Sasuke na neho hľadel ako na zjavenie.
„ Ako to vieš? Myslím to o mojich očiach? O Sharingane?“
„ Som kapitán kráľovskej jednotky. Záznami v mojej knižnici sú nekonečné o všetkom a všetkých do posledného detailu.“
„ Dobre teda, sám si to chcel. KAI!“ vykríkol Sasuke. Jeho telo sa obalilo tmavo modrou chakrou, ktorá sa postupne zmenila na krvavo červenú. Po pár sekundách sa chakra vpila do jeho tela. Na prvý pohľad sa zdalo, že sa nič nezmenilo. No zmenil sa jeho Sharingan.
„ Dokonalý Sharingan Piatich Živlov.“...
prepáčte mi za to dlhé čakanie... nemam cas nic pisat mam toho az privela ale teraz som bol tyzden chori tak som sa pustil do pokracovania
dufam ze sa vam to bude paci
za kazdy komentar a hodnotenie sa velmi potesim
arigatou
Už aby tu bylo pokračování
こんにちは - Kon'nichiwa
Mitori Okame biatch!
nechápem ako som sa do toho začítal, plánuješ napísať ešte pokračovanie ? ... patrilo by sa s tým už pohnúť a aspoň to ukončiť, ale to môže byť ešte na veľa častí tak pekne prosííím nájdi si čas
Pokračování,prosííííííííím. Je to super FF,nechápu proč vždy ty nejlepší FF "skončí" bez konce... Suprově píšeš,tak nepřestávej!
Mnozí z těch, co žijí, by zasluhovali smrt. A mnozí z těch, co zemřeli, by si zasloužili žít.
tohle nutně potřebuje pokračování super serie
Úžasná série, jestli se opovážíš napsat že nebudeš pokračovat tak si tě fakt najdu a k tomu dopsání tě -v tom lepším případě- "jen" dokopu ... Né teď vážně, fakt suprová FF a doufám že pokráčko bude co nejdřív ...
Máš v plánu další díl? Protože jestli ne, tak poteče krev...! XD SKVĚLÁ PRÁCE!
Ach ten sentiment...
vážně skvělé! už se těším na další díl..
super, po tom roku čekání by mohl přibít díl neee?
Všichni na tomhle světě jsou praštěný. Už jako dětem ve školce nám měli říct, že všichni jsou cáklí. Aspoň bychom pak neměli blbý pocit, když sami dospějeme ve cvoky.
Je těžké být debilem, konkurence je příliš veliká... a proto budu raději magorem! :3
kedy bude dalšia čast???
Naruto4EWER
ono to konečně má pokráčko??? Dlouhé čekání....už jsem myslela že to nedokončíš.....ale o to je větší radost z toho čekání.....fakt úžasné...nevím jak to mám víc pochvílit....hrozně mooooooc
dakujem pekne za pochvalu a za dlhe cakanie sa ospravedlnujem...
pohni dalsi serii
Je to super Naruto-kun rada si od teba vždy prečítam FF a moje hodnotie bohužiaľ je 5 k 5, škoda, že nemôže byť viac.
ouuu tak to velmi pekne dakujem
super ff
wooow , honem další dil ..
Tak prý sem tu s vámi už 5 let, to sakra letí
todle je snad vtip ne ja už ci novej dil
to se nedá vydržet
píšeš suprove takže šup šup novej dílek
vdaka vsetkym za super komentare a este raz sa ospravedlnujem za take dlhe cakanie... zajtra sa pustam do ojiisana tak uvidim ako mi to pojde
úžasný x)
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
Týýýýýýý vogo no co to je? já se nemohl dostat ke konci sem četl a četl a konec nikde Arigatou Gozaimasu..... Výbornééééééé sice čekání ale mělbys dostat cenu
jméno změněno z Akiotto na Kioshi Makoto
/>
wtf ten divny sharingan sa mi nepaci a uz voec sa mi nepaci hinatino otehotnenie (s tym znasinenim suhlasim lebo je to realne a pri tom to nenarusi pribeh) ......... ale inak BANZAAAAAAAAAAAIIIIIIIi konecne zasa pises a som rad ..... je to krasny a aspon ako tak dlhy diel takze arigatou
Členové
Psycho-chan = prezident
Sorafay = víceprezident a tvůrce loga (arigatou)
Lineral = asistent prezidenta
Memphisto = člen, zakladatel a tvůrce myšlenky
Bubliflus = recepčná
Rika = hlavní vykonavatel kastračních a jiných mučících procesů
Charie = špeciálna agentka z mravnostnej policie vyšetrújuca zloničiny tohoto sexuálneho devianta
DeLeTe = sociálny pracovník poverený zbieraním detí urobených týmto sexuálnym deviantom
KUßßY = hlavný nosič vody pre ostatných členov a držiak na nástroje pri kastrácii
MattesSemik = člen
Karlos-sama = člen
K.Iwi = člen
Yumiko gohyaku rokujuu nana = člen
Michiko = člen
Hinatin démon = člen
loooe = člen
DakuHonoo = člen
Sasuke... kdo to je ? co to je ? jeho život (odborná studie Sasukeho života, vytvořeno Memphistem)
Sasuke je název pro jednu nezvyklou, ale masově rozšířenou davovou hysterii, jejíž účinky nebyly ještě plně zmapovány... Přesto však byly zjištěny jisté typové podobnosti obětí této anomálie... často se dotýká mládých jedinců ženského pohlaví druhu Homo sapiens sapiens, dále malířů druhu Homo sapiens sapiens bez rozdílu pohlaví a také jedinců neznámého druhu, mužského pohlaví, kteří z nepochopitelných důvodů uctívají nápoj, po jehož požití se vám dle studií musí zaručeně vzepřít obsah žaludku a utvořit tak pozoruhodný, přírodou vytvořený výtah... pro smůlu majitele jezdí jenom nahoru... Oběti dále trpí utkvělou představu o této anomálii, jako o neuvěřitelně "cool" a neprávem nenáviděné tzv. anime postavě... dle výzkumu je tento jev způsobován začínající pubertou v prvním, paranojou ve druhém a pitím Pardubického patoku Pernštejn ve třetím případě...
Tato anomálie je nesmírně zákeřná, to, co se nám nepostiženým jeví jako zlé a nesprávné chování, snaží se oběti této hysterie zetvrzele hájit na základě přesvědčení, že jejich modla je relativní chudák, který byl jako malé cvelfátko téměř zabit, znásilněn a sněden svým "true" a "evil" bráškou Itachim, kterému jeho hlad a chtíč po bratrovi totálně zatemnily mysl a obarvily jeho nebesky černé oči do ruda. Toto tvrzení nemůžeme vyvrátit, ani potvrdit... víme pouze, že Sasuke po útoku získal přesvědčení, že zabitím svého bratra, jeho snědením a znásilněním (v libovolném pořadí), získá stejně "kawai", "true" a "evil" oči, jako má jeho bratr... Začal po této věci tak lačně toužit, že z hecu a v agonii vyvraždil všechny své rodinné příslušníky a také samotného Žlutého bleska z listové, nejrychlejšího a nejspolehlivějšího pošťáka, který kdy spatřil světlo světa. Tento čin mu nebyl nikdy zapomenut, proto byl dán do týmu se snad nejblbějším a nejpomalejším pošťákem Konohy, Narutem von Kopytem, který je paradoxně dle výzkumů údajným synem Žlutého bleska, jež je v matrice zapsán jako "von Kopyto"
Po společném Sasukeho a Narutově projektu, založení továrny na levná pitiva, z níž se postupem času stala výrobna na Pardubický patok Pernštejn, se Sasuke rozhodl k završení svého plánu mít tak krásné, nebesky černé/rudé oči. Dal se do učení k notoricky známému ožralovi Kakashimu de la Páskapřesoko. Jeho učení spočívalo v nachytání tisíce ptáků a jejich koncentrování do jediného bodu... Bohužel při ptáčku č. 996 Sasukemu klec praskla a on musel všechny ptáčky chytat znovu... Po opětovném odchycení a zavření do tentokrát větší klícky se Sasukemu podařilo tento bod tisícě ptáků uchopit a s neskutečným rachotem strachy zpívajících ptáčků se vrhnout na protivníka... Bohužel protivník neutrpěl žádná zranění, klícku chytil a všechny ptáčky pustil, proto musel Sasuke nějakou dobu lovit dalších tisíc ptáčků... Poté sasuke opustil konohu, po horečných výkladech nové hokage, že si Sasukeho zatluče na zahradě jako "cool" v plotě, byl zapsán do nově vydaného "Atlasu hub pro náročné", jakožto sběrateli velmi ceněný druh, za jehož hlavičku se nabízí bohatá odměna (prý dokonale zvedá žaludek a pro větší účinek se doporučuje zapíjet Pardubickým patokem Pernštejn)...
Naruto von Kopyto, po sasukeho útěku vydattebayovall, že toho zástupce čeledi houbovitých přivede zpět do konohy... Od té doby šíleně poletuje a stal se z něj skoro stejně dobrý pošťák, jako býval jeho otec...
Sasuke poháňen chtíčem se dobrovolně přihlásil do služeb známého devianta a prznitele hadů, Orochimara Jacksona... Pod jeho velením byl týrán a sexuálně zneužíván. Po těchto zkušenostech má mírný sklon k agresi a sebepoškozování, proto s sebou také nosí dvě extra velké žiletky značky Chakrasaber, přesněji model "I´m an avenger"... Po zabití devianta Orouše se vydal hledat svého bratra... našel ho... po dlouhém boji se mu oči zbarvily do ruda, a tak sasuke dostal takovou radost, že zabil, vykuchal, znásilnil, snědl a vykoupal se v krvi svého bratra, kterou nakonec vypil... Po tomto incidentu byl ještě namyšlenější než obvykle, takže jeho chování a pýcha kvůli svým očím byly téměř nesnesitelné... proto ho opustili hadi, proto ho opustila žena, proto se začal řezat ještě víc...proto se zaručil zničit Konohu a všechny lidi, kvůli své nevýslovné demenci a nechápavosti, ano, svět je krutý a sasuke není jedinný chudák... tak proč se kurńa nezastáváte i těch dalších ?!... protože to jsou přesně účinky davové hysterie zvané Sasuke...
Komentář autora (Memphista)
Juj, byla nuda... ^^ a hlavně si to nikdo neberte osobně je tam pár narážek na některé největší Sasuke-fily na Konoze a jeden se tam určitě našel že ? RanDaale ale nemyslím to zle krom toho sasukeho, na toho to myslim zle !!!
Pro přihlášku do klubu kontaktujte prezidentku, víceprezidentku, nebo asistentku prezidentky... požadované vlastnosti... nenávist k Sasukemu !!
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit.
Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu
Deožákš ttoo períčatť ??? len 55% ľduí dážoke. Nohemol som ueirvť že som nmáornle rzomeul tmou,čo som čaítl.Na Cmabrigde Uinervtisy zsiilti,že nzelážeí na tom v aokm prdoaí sú psíenmá v sovle,hanlve aby pvré a pseolndé bloo na srpváonm meitse.peroč?perožte ľduksý moozk nčetía kždaé psíenmo smasoatňte,ale sovle ako cleé. nueevireťnľé, čo? ak to dkožeáš períčatť,tak si to daj na porifl.
Ale uvědomuješ jsi, že autor musí dát trochu té "šance" zvítězit i Sasanovi? xD
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
Ty si ten nejzaneprázdnější člověk na světě vážně, i doktoři kteří jsou v práci 18 hodin denně mají víc času jak ty Kapitola dobrá, ikdyž bych preferoval spíš k Ojeesan
"My dear friend .. They were good days... Yes, They have been good days."
Takže som bola úplne mimo. xD No nevadí...
Každopádne, som rada, že tu je nový diel. Musím si povyskočiť. xD
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)