manga_preview
Boruto TBV 15

Návrat a co dál? 2

To Tsunade hodně překvapilo a začala přemýšlet kdo to asi může být.
„No dobře tak už řeknu kdo jsem ." řekla se smíchem osoba a strhla si kapucu dolu z hlavy.
Tsunade zůstala stát jako opařená, přemýšlela jestli je možný že by to byl Minato ale tu možnost hned zavrhla.
„No tak Tsunade-baachan to mě nepoznáváš?"
„Naruto seš to vážně ty? Vypadáš uplně jako ..." zarazila se, protože si vzpoměla, že Naruto neví kdo je jeho otec.
Ale Naruto ji doplnil :„ jako můj otec Minato?"
„Ty to víš? Kdo ti to řekl?" divila se Tsunade.
„To je na dlouhý vyprávění, ale snad ti prozatím bude stačit že jsem byl v mámině rodný vesnici a tam mi všechno řekli, jak o mámě, tak i o tátovi.
Ale je mi líto že jsem se to nedozvěděl od tebe nebo od Jirayi."odpovědel ji smutně.
„Promiň, Nesměli jsme ti to řict, ale když už mluvíme o Jirayovi kde vůbec je?"
„Jiraya příjde za měsíc, musel ješte někam zajít, asi pozbírat nějaky ty jeho zvrhlý informace."řekl a hned se tomu zasmál.
Tsunade se pousmála a v duchu přemýšlela, že Naruto sice vyrostl, ale pouze vzhledově, pořád je to ten usměvavej kluk, jako když odcházel.

Vyruší je zaklepání na dveře.
Tsunade je už chce pustit dál, když v tom ji Naruto zarazí:„Prosim tě neříkej jim, že jsem se vrátil chci je překvapit sám."
„No mě je to jedno, ale co jim mám říct ?"zeptala se překvapená Tsunade.
„Tak jim třeba řekni ať hledaj."poveděl a šibalsky se usmál.
„Jak chceš." řekla pobaveně.
„Děkuju" řekl Naruto a naposledy se na ní usmál než vyskočil z okna.

„Dále" zakřičí Tsunade aby jí bylo slyšet i za dveřmi.
Hned na to se rozrazí dveře, do nich napochoduje udýchaný tým 7.
Tsunade se v duchu začne smát, ale na povrch nedá nic znát.
„Tak co potřebujete?"
„Tsunade-sama před Konohou jsme potkali neznámeho nindžu, snažily jsme se ho zajmout, ale zdrhnul." ujmul se slova Kakashi.
„To si ze mě děláte srandu?! To nedokážete zadržet jednoho nindžu?!
zařvala Tsunade, která se tím dobře bavila.
„Ale.." snažil se Kakashi něco říct,
Tsunade ho přerušila. „Žádný ale!"
„Shizune" zařvala na celou budouvu Hokage.
Hned na to Shizune vběne do kanceláře.
„Shizune sežeň Nejiho"
„Hai Tsunade-sama." odpoví Shizune a hned odběhne.

Za pět minut, tam byl i Neji.
„Sai ty můžeš jít." řekla Tsunade.
„Do vesnice vniknul nindža, vy máte za úkol ho chytit." řekla stručně Tsunade.
„Hai" odpověděli všichni sborově a rozběhli se.

U Naruta

Seděl na hlavách hokage a prohlížel si konohu.
„Nic se tu nezměnilo" řekl si sám pro sebe a pousmál se.
„Jsem zvědavej za jak dlouho mě najdou, nemužu se dočkat až všechny zase po tak dlouhý době uvidím.
Přece jenom to je už osm let, co jsem byl ve vesnici, možná mě ani nepoznaj" řekl si smutně.
„Určitě jsem jediný, kdo je ještě genin, chtěl bych vědět jak všichni zesílily. Vypadá to že mě už našli." bylo poslední co řekl a hned na to se postavil do bojové pozice.

U Ostatních

„Neji můžeš ho najít ?" požádal ho Kakashi.
„Hai" řekl a aktivoval Byakugan.
„Je na hlavách Hokagu."ukázal tím směrem a rozběhl se tam.
Sakura a Kakashi ho následovali, už onu neznámou osobu měli na dohled.

U Naruta

(nikdo neví že je to Naruto)
„Takže jste mě už našli."
Sakura vyrostla, zajímalo by mě jestli její nasilná povaha je stejná, jako když jsem odcházel, pak si prohlídl Kakashiho ten se vůbec nezměnil nad tím se pousmál.
No a Neji ten je stejný, jako při chuninske zkoušce akorát ve vetším provedení.
„Zabojovat si s nima by mohl bejt dobrej trénink." řekl si v duchu.

Kakashi začal mluvit jako první:„Kdo jsi a co chceš v Konoze?"
„Na to už jste se mě ptali a já jsem vám řekl, že vám to ješte neřeknu."
„Máme příkaz tě zajmout, takže nám to budeš muset říct, ať se ti to líbí nebo ne." řekla Sakura.
„Hmm tak to mě budete muset donutit!" pověděl Naruto a ušklíbnul se.
„Nepujdeme si zabojovat někam jinam?" zeptal se Naruto.
„Proč chceš jít jinam? Jestli si myslíš že nám utečeš, tak to se pleteš."odpovědel Neji.
„Mě je jedno kde bojuju, ale nechci to tady zničit, byla by to škoda."
„Tak ji pojd za náma." vedl ho Kakashi.

Všichni i Naruto se přesunuly na cvičiště č.7.
„Tady jsem dlouho nebyl, vůbec se to tu nezměnilo." pomyslel si Naruto.
„Sakuro drž se mimo boj, pak nám ošetříš zranění." šeptl Kakashi
„Hai Kakashi-sensei" a šla se schovat mezi stromy, našla si místo odkud je vidět na boj a tam se usadila.

První se pohnul Neji, vyběhnul přímo a kříkl:„Byakugan" kolem očí mu naskočily žilky.
„Boj zblízka je Nejiho specialita, takže ho k sobě nesmím pustit moc blízko" vzpomínal Naruto.
„Hakke Kuushou" zařval Neji a trefil Naruta do hrudi, kterýho to odhodila.
„Sakra musím získat zpět svojí rovnováhu." zaklel Naruto a ve vzduchu udělal kotrmelec, vzápětí se odrazil od stromu a letěl zpět na Nejiho.
Naruto a Neji chvíli bojovaly v taijutsu, pak Naruto něco žašeptal, ale řekl to tak potichu že mu nebylo rozumět.
Neji si všiml, že Naruto začal soustředit čakru do ruky, pak Naruto zmizel, objevil se hned za nim a dal mu pěstí do břicha, až Neji odlítnul do lesa, kde přelomil dva stromy zastavil ho až třetí, při dopadu vykašlala krev.
„Sakra co to bylo? Jak se tak rychle dostal za mě?"
Naruto udělal vodní a zemní klon, ty poslal na Kakashiho.
Neji se mezitím vzpamatoval, znova se rozběhl a zakřičel:„Hakke Hyakunijuuhachishou" zasipával ho údery.
Naruto ty údery vykrýval, pro jistotu obalil své tělo větrným brněním. Naruto kopnul Nejiho na stejný místo, kde ho předtím praštil a řekl:„Větrná rána" Neji opět odlítnul tentokrát třicet metru daleko, po celým těle měl roztrháné oblečení, popálené břícho, kolem popálenín měl malé řezné ranky. Sakura k němu hned přiskočila a začalo ho ošetřovat.


ale stejně doufám, že se líbilo xD

4.78788
Průměr: 4.8 (33 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele JiYong
Vložil JiYong, Pá, 2011-01-14 17:18 | Ninja už: 5212 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

jeej je to proste uzastne rychlo pokrackooo

Obrázek uživatele dendule95
Vložil dendule95, Pá, 2011-01-14 18:18 | Ninja už: 5432 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Prostý občan

ok zapracuju na tych chybkách xD
momentálne se snažím sehnat někoho kdo by s tím pomohl xD
protože ja a čeština jsme uhlavní nepřátelé xD
a další by měla být do tydne Laughing out loud
teda když najdu někoho kdo mi helpne xD zatím jsem nikoho nenašla xD
takže kdyby nekdo chtel byla bych ráda xD

Obrázek uživatele Mrs.Rinnegan
Vložil Mrs.Rinnegan, Čt, 2011-01-13 19:26 | Ninja už: 5416 dní, Příspěvků: 704 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Je škoda, že ses neřídila radami z komentářů u první kapitoly.
(Tím nemyslím svůj komentář, protože jsem ho psala až když už jsi napsala i tuto kapitolu, ale myslím jiný komentář, který tě upozorňoval na skoro totéž. Jsem zatím nadšená touto povídkou, protože začíná velice slibně a zajímavě. Ale opravdu ty chybky náročnějšího čtenáře odrazují od dalšího čtení.
I přesto se ale těším na další.

Aktivní FF:
NABÍDKA, KTERÁ SE NEODMÍTÁ
- Sasoriho příběh: cesta od osamělého zběhlého ninji k zločinci plně oddanému své organizaci

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Čt, 2011-01-13 18:15 | Ninja už: 5392 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Už to tady bylo... a je to pořád lepší a lepší Laughing out loud Rychle dál. Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Kioshi Makoto
Vložil Kioshi Makoto, Čt, 2011-01-13 15:55 | Ninja už: 5809 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

dál dál rychlééééé jestli ne tak nebude Fanklub Sticking out tongue Laughing out loud

jméno změněno z Akiotto na Kioshi Makoto
Festovní FanFikce - Animefest 2009
/>

Obrázek uživatele Taya-chan
Vložil Taya-chan, St, 2011-01-12 21:05 | Ninja už: 5451 dní, Příspěvků: 95 | Autor je: Prostý občan

piš dál....aspon mám co číst i já když čekám na mangu.....zajímavé....

Obrázek uživatele MementoMori
Vložil MementoMori, St, 2011-01-12 19:51 | Ninja už: 5136 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

Chcelo by na tom slohovo zapracovať, ale páči sa mi, kam to smeruje Laughing out loud ... počkám si teda na ďalší diel.
Upozornenie: pozor na priamu reč a na čiarky, taktiež na čas - Vyruší je zaklepání na dveře. Tsunade je už chce pustit dál, když v tom ji Naruto zarazí:„Prosim tě neříkej jim, že jsem se vrátil chci je překvapit sám." To je prítomný čas.
„No mě je to jedno, ale co jim mám říct ?"zeptala se překvapená Tsunade. A tu je zase minulý. Pozor na to!

Zoznam mojich FF

Dávajte pozor na to, čomu veríte, lebo pravda môže byť len jedna.

Obrázek uživatele alexander4
Vložil alexander4, St, 2011-01-12 16:55 | Ninja už: 6350 dní, Příspěvků: 136 | Autor je: Prostý občan

skvely kdy bude dalsi dil

Obrázek uživatele YondaimeTheFourth
Vložil YondaimeTheFourth, St, 2011-01-12 16:04 | Ninja už: 6266 dní, Příspěvků: 122 | Autor je: Prostý občan

Super, páči sa mi to, Laughing out loud.