4. Velká válka ninjů
Vložil Sennin_Naruto, Ne, 2011-04-24 14:12 | Ninja už: 5431 dní, Příspěvků: 98
Jako čtenáři mangy víte, že světem ninjů právě otřásá 4. Velká válka shinobi. Válka mezi Madarou a jeho stoupenci proti spojeným silám zbytku ninja světa.
A mě by zajímalo: Jak podle vašeho názoru tato válka skončí a jak se bude vyvíjet?
Pište své názory!
A mě by zajímalo: Jak podle vašeho názoru tato válka skončí a jak se bude vyvíjet?
Pište své názory!
čaute neviem, ako vás ale mňa tieto časti už nejak neberú. Zdá sa mi to už akosi moc. Všetci sú na jednom bojisku, Naruto a Sasuke sú najsuper a najsilnejši(sa dalo čakať) proste myslel som, že koniec bude iný(ak to má teda takto skončiť). Omnoho viac ma bavili tie časti keď Konoha bojovala proti Orochimarovi alebo Akatsuki lebo to malo svoje kúzlo aspoň pre mňa. Neviem či tento môj názor niekto zdieľa, vyjadrite sa vy, chcem vedieť ako to vnímajú ostatní.
Edit Rayzo: Presunuté zo zbytočne vytvoreného vlákna v OP. Nabudúce sa to už bez dôsledkov nezaobíde!
ani mňa to veľmi nebaví a nepáči sa mi že to všetko teraz zvláda iba par postav par krát som čítal mangu a keď som videl jak to pokračuje tak som prestal nechám sa prekvapiť proste to neni ono naj bolo keď naruto bojoval s akatsuki a musel sa zlepšovať teraz je to fakt nuda môj názor ale aj tak pozerám ďalej
Tak samotnej souboj Obito vs alliance byl zatím nejdelší souboj z celý mangy, to už o něčem vypovídá.
Já byl ale celkově se všema soubojema spokojenej, dokud nepřišla na scénu Kaguya. Taky ale nemůžu říct, že by mi nevadilo, že byly nějaký zajímavý souboje off-panelovaný, např. 7 Mangetsu, konec souboje Madary vs 5 kage a určitě mnoho dalších, na který si už nepamatuju.
Ani pořádně doteď nechápu, proč byla válka vyhlášena, chytání bijuu nemá nic společnýho s válkou celýho světa, Obito si to dokonale ztížil. Z vlastně začátku celý tý války, z Kage summitu, což vypadalo, že manga spěje konečně k řešení politických problémů mezi vesnicemi, feudály, se nakonec vyklubala bitva proti bohyni a její zhmotněné vůli.
Poražení Madary Kaguyou k ničemu nespělo, protože Kaguya příběh ničím neobohatila, spíš naopak. Akorát se to teď ještě víc zamotalo s celou rodinou Otsutsuki. Víc už Kishi ponížit Madaru nemohl než, že ho celej život osírá černej zetsu a přepsanej text o získání rinnenganu.
Kdyby Madaru vystřídala Kaguya, ale uměla by pořádně bojovat a využívat svý hax síly, tak bych byl možná i uspokojenej s mangou, ale takhle fakt ne. Už od Juubita se záporáci střídaj jak na běžícím pásu, ale žádnej záporák není ničim jinej. Z Rikkudo síly se staly nový hax Hashiramovy geny a celkově pro mě ztratila manga momentálně svoje kouzlo.
Už aby se na scénu vrátily edo hokage a Madara, aby byla zas manga čitelná.
Zkrátka je jasný, že Kishiho už manga nebaví a snaží se vydojit co nejvíc peněz.
Proč niekto vytvára takéto topicy ? Chcel si sa posťažovať ?
24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?
nie, chcel som len poznať názor ostatných a môžem si vytvárať čo chcem ty s tým neurobíš nič
On ani já s tím nic neuděláme, pravda, ale přímo v pravidlech je napsané, že se nemají zakládat témata kvůli každé pitomosti a tohle téma je založené úplně zbytečně, nehledě na to, že pro takovéto úvahy a další věci ohledně Naruta existuje samotné téma: Hlavní Pokec
Chcel si spoznať názor ostatných ? Tak potom odporúčam prezrieť si staršie príspevky , ktoré len čakajú na teba.
24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?
Madara by mohol presvedčiť Sasukeho nech sa k nemu pridá, Itachi povedal že Sasuke je stále velmi ovplivnitelný. Takže by Sasukeho nalákal na to že by oživil Itachiho vo večnom tsukuyomi. K Sasukemu by sa tým pádom mohol pridať aj Orochimaru, mohlo by to byť zaujímavejšie. Obito by si to rozdal s Minatom a Sarutobim, Madara s Hashiramom, Orochimaru s Tobiramom a Sasuke s Narutom.
Akurát je problém že s Obitom sa dá bojovať len pomocou senjutsu ako sa zdá, a Sasuke by potreboval boost. Možno že Orochimaru, nejakým spôsobom vytiahne tú temnú líšku s Minata a dá ju Sasukemu.
Souhlasím s Jalapenos teorie MadaSasu je extrakřupavá, ale nepočítala bych s tím, že temnou stránku Kuramy dostane Sasuke. Nejmoudřejší bude dát jí Narutovi což je podle mně v plánu.
Sasuke je sannin. V pravý čas se ukáže...o to bych se rozhodně nebála ^^
This is how it must end! Dependence
Delena
Assholes
Ja ti neviem, ak Naruto dostane tú temnú líšku, tak akú šancu bude mať Sasuke? Mne totiž príde že už teraz je Naruto od Sasukeho silnejší. Ja som presvedčený o tom že si to tí dvaja rozdajú, buď ako nepriatelia alebo o titul kage, a Sasuke by potreboval boost.
Tu druhou pulku dostane Naruto, protože ta druhá pulka z něj dozajista udělá rovnocené soupeře Obitovi. Pokud ne, tak chuděra Naruťák zůstane slabej jak čajíček.
[img]http://stream1.gifsoup.com/view5/4369956/rocket-punch-o.gif[/hide]
Tá MadaSasu teória sa mi páči.
~Jalapenos
Zbytek války vidím přímočaře: Kagové a armáda společně po tuhém boji nakonec přemůžou Džubiho, mezitím co Sakura sealne Madaru...
Když nad tím tak přemýšlím, tak polovina Kyuubiho síly byla taky zapečetěná v Bohu Smrti, takže by se měla Kuramovi vrátit stejně jako Orochimarovi ty ruce.
Jak si myslíte, že se to projeví na bojišti? Získá Naruto akorát víc chakry a nebo tam udělá nějakou jinou paseku?
Nezabudaj na Soru aj Sora mal kyuubiho
Prosím, řekni, že je to vtip, jinak si rozbiju hlavu o zeď...
Jj sora bol len fillerová postava
No tak jak si to mohl vubec napsat? Co je filler, to je irelevantni
Já myslela, že ji Minato zapečetil do sebe, nebo ne ??
Ono to není tak že "ten, kdo se stane Hokage" bude všemi uznáván...
Je to o tom že "ten, kdo je všemi uznáván" se stane Hokage. - Uchiha Itachi
Ve světě ninjů jsou ti, kdo porušují pravidla a nařízení považováni za odpad,
ale ti, co opustí své přátelé jsou horší než to! - Uchiha Obito
Odpadlík přemůže génia pomocí těžké práce. - Rock Lee
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=veqyzr3PnAM
http://www.youtube.com/watch?v=3x7g6GqF8uc
To je pravda. Kyuubi byl zapečetěn do Minata, ale Minato zas do Boha Smrti, takže tam byli oba.
První a Druhý byli přece taky zapečetěni do Třetího a při tom je bylo možné všechny oživit, když Pečeť Boha Smrti povolila.
Z toho plyne, že polovina Kyuubiho síly je teď volná a u Orochimara jsme viděli, že se vrací k původnímu majiteli.
No hádam by bolovýstižnejšie povedať, že skrze Minata a spolu s ním do Shinigamiho ...
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Chybíš mi.
Tím jsi chtěl říct co?
Not sure if trolling
or really don't know
-> Tahle otázka tu padla už asi tak 20x (zaokrouhleno dolů)
Captain out
Quilibet fortunae suae faber
The Sealed Kunai - nejlepší dokončena Naruto FF
Vážně si nejsem jistej, co tím chtěl naznačit.
Ok jsem si značně jistý že pouze trolluješ, ale jakožto hodný a nesmírně ochotný mod ti odpovím ^_^
Nastuduj si tohle internetové meme
To ohledně druhé půlky Kyuubiho chakry, už tu bylo probíráno mnohokrát. Stačí trochu pohledat.
Proto když se tu objevila "nová" myšlenka na tohle téma, dostal jsi jako odměnu místo odpovědi meme které ve výsledku znamená, že si dotyčný není jistý zda to děláš schválně nebo jsi jen opožděný/nevšímavý/etc...
Ještě něco?
Quilibet fortunae suae faber
The Sealed Kunai - nejlepší dokončena Naruto FF
V tom případě jsem opožděný. Vím, že se polovina kyuubiho chakry probírala už mnohokrát, ale do nedávna jsme nevěděli, jakým způsobem se k němu vrátí. Teď to víme.
Ono se mnohokrát už právě probíralo přímo, co se stane s tou polovinou chakry PO uvolnění této pečetě.
Někdo čeká,že se vrátí a boostne tak Naruta. Někdo, že se sice vrátí, ale Narutovy způsobí problémy.
Další si myslí, že zůstane v Minatovy, který ji bude/nebude moc použít.
Někteří myslí, že ji sice zapečetil, ale jakožto samotná chakra zmizela a Kyuubimu se síla postupně doplnila v průběhu let.
Pak jsou tu teorie, že tuto polovinu dostane Sasuke nebo případně jiná postava.
No a na závěr, byť netvrdím, že jsem vyjmenoval všechny je tu možnost, že to řešíme zbytečně a Kishimoto na tohle zapomněl
Quilibet fortunae suae faber
The Sealed Kunai - nejlepší dokončena Naruto FF
Jo, ta poslední možnost byla nejvtipnější, i když už u toho s tím Sasukem jsem se začal smát.
Upřímně, nevím o tom, že by se někdy stalo, že by Kishimoto na něco zapomněl. Zatím mělo všechno své důvody i význam.
Raikageho ruka, Sasukeho MS -> EMS -> MS oči a mohl bych pokračovat Nicméně to jsou spíš jen grafické chyby.
Příběhově pak je hodně napnutá časová osa, ale ještě více jeho tvrzení, že nové generace jsou silnější než staré.
Například ohledně všech Hokage tvrdil, že nejsilnější je třetí s tím, že 4tý by ho nejspíš mohl brzo překonat neobětovat se pro zastavení Kyuubiho. Nicméně i když tvrdím, že všichni Hiruzena velice podceňují tak si nemyslím, že by dokázal porazit Hashiramu...
Quilibet fortunae suae faber
The Sealed Kunai - nejlepší dokončena Naruto FF