manga_preview
Boruto TBV 14

Tobirama Senju (2. Hokage)


Vlákno o Tobiramovi, jeho osobnosti, schopnostech, a významu v Narutově příběhu. Ještě toho o něm nebylo tolik řečeno, ale dostupné informace vypovýdají o význačnosti této postavy, která toho stále mnoho skrývá.

Tvůrce Edo tensei a jeden z prvních známých ninjů s časoprostorovým ninjutsu.

Aktuální teorie


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Matthew16
Vložil Matthew16, Po, 2011-07-04 17:49 | Ninja už: 5558 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

Omlouvám se, jelikož jsem se mylně domníval, že je velmi jednoduché vyvodit z faktů a domněnek názor. Pokud názor nezakládáš na faktech, nemáš šanci uspět. Proto píši fakta a z nich vyvozuji své názory. Je pravda, že jsem svůj názor nevyvodil. Domníval jsem se, že je naprosto zřejmé, že si stojím za tím, že z toho co řekl sám Madara, je jasné, že byl slabší než Senju Hashirama a to že Madara Hashiramu přežil, na tom že byl Uchiha Madara slabší a prohrál s ním souboj=byl poražen, opravdu nic nemění.

A pokud jde o smysluplnost mého příspěvku oproti příspěvku na který jsem reagoval, tak opravdu nechápu proč si stěžuješ k mému příspěvku (dle mého názoru pláčeš na špatném hrobě). Ne nadarmo se říká: "Na blbou otázku blbá odpověď." V tomto konkrétním případě jen stačí zaměnit slovo "otázka" za slovo "reakce".

Obrázek uživatele Amejisuto
Vložil Amejisuto, Pá, 2011-07-01 00:45 | Ninja už: 4960 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

Já tu historii znám zpaměti, téměř od slova do slova Eye-wink Tak nevím, co jsi tím chtěl říct vzhledem k tomu, na co jsem reagovala. Že opakování je matka moudrosti? Sticking out tongue

Obrázek uživatele Matthew16
Vložil Matthew16, Po, 2011-07-04 17:36 | Ninja už: 5558 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

Ne opravdu jsem nenarážel na opakování je matka moudrosti..... Zopakoval jsem fakta + své domněnky nebo možné teorie, z čehož je odpověď jednoduše vyvoditelná. Spíš vůbec nechápu co jsi nám ty chtěla říci?! Smiling Že Madara použil Izanagi? No to je téměř jisté - proto jsme neviděli EMS - neexistuje, bylo pohlceno touto technikou (nepodložené). Já jsem Ti ve svém předešlém příspěvku napsal, že Madara Uchiha byl slabší než Hashirama Senju. Byl si toho vědom a je si toho vědom tečka.

Aby jste nebyli náhodou zase ve zmatku, pokud jsem Tě pochopil správně, reagovala si na tento úsek mého příspěvku:


Reagovala si na to velmi stručně - viz:

Pokud Tě chápu dobře nesouhlasíš s tím, že byl Madara poražen Hashiramou a nesouhlasíš s tím, že by byl slabší. Proto jsem Ti shrnul fakty (opravdu je nebudu opakovat), ze kterých naprosto přesvědčivě, alespoň dle tvrzení samotného Madary, vyplývá, že Uchiha Madara si je vědom toho, že byl slabší a proto prohrál. To že se uchýlil k Izanagi a neumřel je věc druhá - tak jako tak prohrál = byl poražen , ale neumřel.

K druhé části tvého příspěvku už se vyjádřil Rayzo, já s ním souhlasím. Navíc jsem napsal doslova: " Madara-"sama" (Nejsilnější Uchiha)." Takže absolutně nechápu co tím chtěla básnířka říci nebo na co reagovala.

Pokud jsi chtěla napsat nejsilnějším ninjou, tak to je opravdu hodně diskutabilní. Máme tak málo informací jak o samotném Madarovi tak o Hashiramovi co se týká jejich schopností, takže o tomhle se bavit opravdu nemá cenu - těžko to může někdo vyvracet, ale i potvrzovat.

Obrázek uživatele Amejisuto
Vložil Amejisuto, Po, 2011-07-04 19:37 | Ninja už: 4960 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

Teď mi je jasnější, co jsi tím chtěl říct. Bohužel písmenka na netu vždycky vyznívájí nějak jinak, než to člověk myslí. Stejně tak asi vyzněl můj příspěvek, jako ten tvůj předchozí.
Zareagovala jsem pouze na to, že Madara nebyl poražen v Údolí konce, ale že vše naplánoval. Je jedno, jestli to plánoval už před soubojem, nebo se k tomu plánu uchýlil v poslední chvíli, to z nás neví zatím nikdo (a doufám, že to bude vysvětleno). Ale poražen podle mě není někdo, o kom si všichni myslí, že je mrtvý, i kdyby se objevil třeba za tisíc let a po těch tisíc let vymýšlel plán na konečné vítězství. Prostě dosud v podstatě poražen v pravém smyslu nebyl a to jsem tím myslela. Ale v tom ostatním co jsi teď napsal se skoro shodneme, takže díky za vysvětlení.
Poslední věta v mém předchozím příspěvku byla myšlena spíš jako takové malé rýpnutí Smiling Vyvracet to nepotřebuji, protože mám na to svůj názor, ale asi tam chyběl smajlík. Pokud jste to ty nebo Rayzo vzali vážně, tak se omlouvám. Příště na smajlík nezapomenu, nebo se to pokusím napsat trochu jinak Eye-wink

Obrázek uživatele Matthew16
Vložil Matthew16, Út, 2011-07-05 11:30 | Ninja už: 5558 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

Dobrá, ale koukni se pozorněji na co jsem reagoval k příspěvku -US-. Reagoval jsem na větu : " A samozřejmě přesvědčení, že Uchihové jsou nejlepší." Jen jsem mu jako protinázor sdělil prostý fakt a to, že Madara Uchiha a Hashirama Senju spolu oba dva na vrcholu svých sil bojovali a Uchiha Madara prohrál. Tudíž to, že jsou Uchihové nejlepší není až tak pravdivé, ačkoli to zakládám na jednom souboji. Ale nezapomeň na to, že se shodujeme v tom, že byl Madara nejsilnější Uchiha a pokud tento nejsilnější Uchiha je poražen, tak je to pro mě jasný fakt pro vyvrácení tohoto přesvědčení.
To že přežil, pro mě osobně neznamená nic co by mělo indikovat sílu jedince, ba naopak, ale to je jen můj názor a to je každého věc a nemusíme o tom ani nijak diskutovat. Pokud vše dopředu naplánoval má mou poklonu, ale myslím, že to bude maličko jinak (nepodložené, vlastní názor).

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Po, 2011-06-27 22:59 | Ninja už: 5042 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Nejsme... ty to pořád nechceš pochopit.

JÁ JSEM UCHIHA! JÁ NEUZNÁM ŽÁDNÉ ANTI-Uchiha argumenty. Chcíp Popíral bych sám sebe, takže smůla, tohle si nech. Laughing out loud

Btw.: Nikde není řečeno, že byl Hashirama zvolen hlasy Uchihů (ačkoliv ty mu mohli napomoci). A i kdyby to cos psal byla "pravda" tak jde jen o úhel pohledu, buď budeš Uchihy považovat za neschopné zajistit si moc (a pak tě zbiju Laughing out loud), nebo budeš považovat Senju za mocichtivé parchanty, kteří si moc uzurpovali pro sebe. Nic mezi tím neuznám. Chcíp Z principu.

Obrázek uživatele Witch King of Angmar
Vložil Witch King of Angmar, Ne, 2011-07-10 18:19 | Ninja už: 5823 dní, Příspěvků: 657 | Autor je: Pěstitel rýže

ty ses hlavne marnej Eye-wink
ses jak Hitler Eye-wink
"Nase rasa je nejlepsi ostatni vyhladime"

My rig:
CPU: i7 4790k @ 4.00 GHz
GPU: MSI GTX 970 GAMING 4G
PSU: EVGA 500B, 80+ bronze, 500W
RAM: RUCIAL Ballistix Tactical 8GB (2x4GB) DDR3 1600 LP
MB: Asus H81M-E
SSD: Kingston SSDNow V300 - 120GB
HDD: 2x WD Caviar Black EX - 500GB
Headset: STEELSeries Siberia v2 Heat Orange
Mouse: A4tech Bloody Gamming V8, CORE 2
Keyboard: Razer DeathStalker

Obrázek uživatele Matthew16
Vložil Matthew16, Út, 2011-06-28 10:45 | Ninja už: 5558 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

No jo no vždyť jsem psal, že písmenka jsou zbytečný, jsi Uchiha fanatista Laughing out loud . Tudíž zapřeš i reálné argumenty Smiling a navíc se na vše koukáš hodně jednostranně Smiling , ale jsem rád, že jsme si prohodili pár těch písmenek, snad se jsem Ti vsunul alespoň objektivní myšlenku Laughing out loud .

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, Po, 2011-06-27 23:15 | Ninja už: 6195 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

Ještě tě doplním. Senju smrdí! xD každopádně už, už jsem chtěla něco napsat, ale byl jsi (zase) rychlejší. Navíc, jak může být někdo "Uchihovec" a přitom přihazovat anti-Uchiha názory? O.o

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele Matthew16
Vložil Matthew16, Út, 2011-06-28 10:48 | Ninja už: 5558 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

Jak napsal Moninik, tomu se říká objektivita. A ano, sympatizuji více s Uchihy, ale prostě se na věci dokážu dívat reálně a ne tady fanaticky psát věci jednostranné a nepravdivé.

Obrázek uživatele Moninik
Vložil Moninik, Po, 2011-06-27 23:18 | Ninja už: 5387 dní, Příspěvků: 396 | Autor je: Prostý občan

anti-uchihovsky nazor? Nie to sa vola objektivita...

To boli časy, ked som si myslela že : Kefovať sa dá len koberec, vyprášiť tak isto. Preťahujú sa len tí s lanom. Bobry sú pri rieke a kozy má len moja babka na dvore...

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, Po, 2011-06-27 23:22 | Ninja už: 6195 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

No ani bych neřekla. Kde jí vidíš? "Objektivita" jenomže tady se bavím o pevném názoru žejo...

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele Matthew16
Vložil Matthew16, Út, 2011-06-28 10:53 | Ninja už: 5558 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

Ano můj pevný názor je taký, jaký jsem napsal nahoře a pokud sis všimla, psal jsem fakta (pokud ne klidně mě oprav) a ty říkají, že si za svoje postavení --> vzpouru --> vyhlazení Uchihové mohli tak trochu samy. Samozřejmě, že Senjuu tomu hooodně napomohli a až na malé úlevy, se situaci pokusil řešit až Třetí, bohužel už bylo pozdě.

Názor -US- byl jen jednostranný, tak jsem mu dodal trochu objektivity nic více, nic méně.

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, Út, 2011-06-28 10:59 | Ninja už: 6195 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

"Tak trochu samy" naprosto vystihuje, jak to vlastně bylo.

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele Hebirai
Vložil Hebirai, Po, 2011-06-27 23:39 | Ninja už: 5167 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

Kdy už lidé pochopí, že Uchiha i Senju jedno jest a to jedno je Šest Cest, které o velký Kabutomaru-sama odhalí a pak ovládne svět. Slíííz rulezz Laughing out loud

Obrázek uživatele Witch King of Angmar
Vložil Witch King of Angmar, Ne, 2011-07-10 18:18 | Ninja už: 5823 dní, Příspěvků: 657 | Autor je: Pěstitel rýže

Ne asi Kabutomaru je nejlepsi Cool

My rig:
CPU: i7 4790k @ 4.00 GHz
GPU: MSI GTX 970 GAMING 4G
PSU: EVGA 500B, 80+ bronze, 500W
RAM: RUCIAL Ballistix Tactical 8GB (2x4GB) DDR3 1600 LP
MB: Asus H81M-E
SSD: Kingston SSDNow V300 - 120GB
HDD: 2x WD Caviar Black EX - 500GB
Headset: STEELSeries Siberia v2 Heat Orange
Mouse: A4tech Bloody Gamming V8, CORE 2
Keyboard: Razer DeathStalker

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, Po, 2011-06-27 23:44 | Ninja už: 6195 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

Boha to je geniální rýmovačka, ale naprosto neuskutečnitelná a až příliš nereálná Eye-wink jinak cool xD

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele Hebirai
Vložil Hebirai, Po, 2011-06-27 23:48 | Ninja už: 5167 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

Ty máš ráda Sasukeho co? To Kabuto taky slííz. Laughing out loud

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Pá, 2011-06-24 15:02 | Ninja už: 5346 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

A čo si tým chcel naznačiť, že Senju boli zlí ľudia?

Ktovie čo predchádzalo vzniku EdoTensei Tobiramom. Myslím, že nemal nejaké nekále umysli. Keď si vezmeme, že Konoha mala veľa technik zakazaných a uložených vo svitkoch. To, že sa ich následne zmocnil Orochimaru, to je už vec druhá.
Možno prvotný umysel Tobiramy mohol byť, že sa snažil niekoho oživit a preto vyvivynul takúto techniku.
Však aj taká Chyio vytvorila techniku pre svojho vnuka(Sasoriho) aby mu oživila jednu s tých bábik, ktore si vyrobil v podobe jeho rodičov.

To, že vznikla taká technika ešte neznamená, že prvotné umysli mohli byť zle. I taký Einstein, ktorého považujú i dnes za otca atómovej bomby a pritom bol proti tejto "Zbrani". Nevieme čo stálo v pozadi za vznikom tejto techniky. Tak by som sa na to takto nepozeral... ako to teraz prezentuješ.
A už vôbec nie podozrieval ich za smrť Sasuke Sarutobiho.
Veď ani nevieme ako umrel. Bol predsa spomenutý len okrajovo.

Z mangy predsa jasne vieme, že Hashiramu každý podporoval, takže aj Sarutobi, ktorý mu bol naklonený... inak by ho nezvolil za Hokageho. A bol predsa na čele Senju, takže nerozumiem ako ťa také niečo môže napadnúť.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Brumik666
Vložil Brumik666, Pá, 2011-06-24 15:31 | Ninja už: 5598 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

Nie ja som ani nenaznacil ze Senju boli zli ludia len ze Tobirama bol hajzel. Hashirama v mojom prispevku nebol ani len spomenuty tak nemiesaj jablka a hrusky. Je ine ked chces privolat mrtveho vymenou za svoj zivot a ked k tomu potrebujes ZIVU obet

Pche už som tu toľko čo nemci v Leningrade Smiling

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Pá, 2011-06-24 21:42 | Ninja už: 5346 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

No ono si to tu dosť jasne naznačil:
" ...ked sa vezme ze otec 3. Hokage mal byt strasny skiler a nestal sa Hokage tak ho museli nejak Senju odstranit... "

Takže určite nespájam " jablká s hruškama ".

Áno je to iné, ale stále platí čo som napísal na začiatku.
Absolutne nevieme čo bolo v pozadí a za akých okolnosti vytvoril túto techniku ...takže nevidím správne na základe tejto techniky hodnotiť človeka,.. či bol alebo nebol "zlí".

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Brumik666
Vložil Brumik666, Čt, 2011-06-30 15:27 | Ninja už: 5598 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

Teraz to vyzeiem do absurdnosti tak to neber osobne to je len na pochopenie mojho prispevku.
Takze keby som za ziva itval tvojich rodicov bolo by to OK pretoze by som zistil ako pracuje srdce a tym padom by som mohol niekomu v buducnosti pomoct. Je to to iste co robil Dr. Mengele je pekne ze vynasiel par likov ktore zachranuju zivoty ale stalo za to tych niekolko tisic zidov?
Mohol mat strasne dobre umysli s tou technikou ale vymenit ju za zivot niekoho ineho? to nie je charakteristika dobreho cloveka.
Za tym ze otca 3. odstranili Senju si stojim ved Tobirama s bratom boli halvy klanu takze im nerobilo problem poslat niekoho na spinavu robotu

Pche už som tu toľko čo nemci v Leningrade Smiling

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Pá, 2011-07-01 06:54 | Ninja už: 5346 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Vyzerá to tak, že na to sú dva názory, alebo skôr uhly pohľadu. Avšak keby to znamenalo čo teraz predkladáš..., prečo by Tobirama tu techniku vyhlásil za zakazanú a nechal ju zapečatiť.
" To nieje charakteristicka zlého človeka. "

No nemáš ktomu žiadny dôvod ani čo i len pádny argument.
Inak Sarutobi Sasuke bol na úrovni Hashirami a Tobirami. Nemohli poslať len tak niekoho a aj tak je to len nepodložené tvrdenie, takže to nieje bohvie aký argument.
Ale keď si za tým stojíš, tak nemá cenu asi o tom ďalej diskutovať...

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2011-07-01 18:39 | Ninja už: 5381 dní, Příspěvků: 6237 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Nejde vôbec o to, či je niekto dobrý, alebo zlý. Za kinjutsu sa vyhlasujú také techniky, ktorých využívanie nesie so sebou príliš veľké riziká, alebo možu mať fatálne dôsledky v prípade, že sa vymknú kontrole. Tak napr.:

Izanagi - zakázané samotnými Uchihami aby ho niekto nepoužil náhodou v situácii, ktorá nie je taká bezvýchodisková, ako sa zdá a neprišiel zbytočne o oko a pod.

Edo Tensei - napriek tomu, že voči používateľovi nemá riziká, problém je v tom, že vyžaduje obeť + nepreruší sa smrťou vyvolávateľa, čo je tiež dosť veľké riziko.

Kage Bushin - pôvodca pri ňom rovnomerne rozdeľuje svoju čakru medzi klony, čim sa môže nebezpečne oslabiť, pokiaľ to preženie.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Brumik666
Vložil Brumik666, Pá, 2011-07-01 18:25 | Ninja už: 5598 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

Ale on zakazal aj take jutsu ako napr. Kage bunshin co mne osobne pride ako zhromazdovanie moci. Asi to vyznieva dost hlupo ale k tomu zvitku sa nemal "nikto" dostat tym padom odopieral silu ostatnym a zhromazdoval ju pre sebe teda aspon podla mna

Dobre ten druhy bod je irelevantny

Pche už som tu toľko čo nemci v Leningrade Smiling

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, So, 2011-07-02 08:47 | Ninja už: 5346 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

To ale plati aj o iných národoch nielen Zeme Ohňa...
A vôbec to nevyznie, tak ako si to teraz podal. Ta technika nebola vyhlasená za Zakázanú len tak, chceli zabrániť, aby sa nedostala do zlých rúk.

To Palantir:
Áno to máš pravdu! Mne len šlo o princíp...

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “