Už dál nechci (NaruHina)
Už dál nechci aneb jak je důležitá mikina
,,Proč já, proč zrovna já jsem byla ztrestána za něco o čem ani nevím, proč, za co? Nikoho jsem o to neprosila, nikoho jsem neprosila o to, aby mě před lety potkal, aby mě chránil! Proč? Mohl se k nim přidat, mohl prostě jít dál a nevšímat si. Proč tak neučinil? Měl mě tam nechat, třeba by mě zabili a já bych se nemusela tak trápit," Hinatě stékaly slzy po tvářích.
Slunce zapadalo, vítr foukal, bylo období při, kterém spousta lidí nadává na déšť. Hinata ho měla ráda, většina lídí, totiž zůstávala doma a Hin tak měla celou louku jen pro sebe. Tiskla si kolena k obličeji a třásla se jak osika. To jí, ale nevadilo, bylo jí jedno, jestli umrzne nebo ne. Najednou však jí někdo přikryl svou mikinou. Hinata se nemusela koukat na to jak mikina vypadá nebo na toho kdo jí tu mikinu dal, tu vůni by poznala vždycky.
,,Mám tohle roční období rád, fouká vítr a bere s sebou moje problémy, ale co tu děláš ty, Hinato?" Zeptal se Naruto. Hinata rychle setřela slzy.
,,Já tu jen tak přemýšlím," odpověděla Hin.
,,Já jsem tě vlastně hledal Hin," řekl Naruto a až teď se na ni podíval. Hinata zčervenala. Naruto se k ní přiblížil a už ji chtěl políbit, když mu Hinata položila ruku na hruď a odtáhla ho od sebe dál.
,,Naruto, já nechci."
,,Ale, Hin, já tě miluji, nechci bez tebe žít."
Hinata slyšela tyto slova velmi ráda, ale věděla, že doopravdy nejsou pro ni. To jak se vždy koukal na Sakuru, to jí tato slova patří, ona vlastní Narutovo srdce, protože ona je krásná, chytrá a silná. On nemůže svůj život promarnit tím, že bude s ní. To co teď řekl bylo jen poblouznění a ona to nemůže brát vážně. Hinata vstala a utíkala domů. Přeci jen, kdyby ji Naruto opravdu miloval už by za ní běžel, jen tak by se nenechal odbýt.
Naruto tam seděl a něvěděl co má dělat, opravdu ho Hinata nechtěla, vždyť taky proč by ho chtěla.
,,Proč? Sakra, proč? Proč jsem si myslel, že by mě chtěla. Vždyť já jsem nikdo, možná, že víc než nikdo, já jsem jen monstrum v těle člověka, já jsem jen Naruto Uzumaki. Proč, proč je tak krásná, co jsem komu udělal, že musím tak trpět. Proč? Nikoho jsem neprosil o to, aby se mi líbila, abych měl pocit, že ji musím ochraňovat. Proč bez ní nemůžu dál být? Ale ono je to vlastně jasné, já si ji nezasloužím. Jaké má štěstí ten co ji bude mít po svém boku." Naruto se zvdel a šel domů, byla mu zima, Hin mu totiž utekla i s mikinou, ale jemu to bylo vlastně jedno, ať si třeba zmrzne, teď, když už Hinatě ukázal co k ní cítí a ona co k němu necíti, tak mu to bylo jedno. Naruto kopl do kamene a ten poposkočil o něco dál.
,,Ne, Naruto, co to děláš, přeci to takhle nemůžeš nechat. Nemůžeš bez ní být a pokud nemůžeš být něco víc, tak budeš její nejlepší přítel, budeš tu pro ní a budeš jí chránit, protože to je to největší co pro ní můžeš teď udělat," říkal si sám pro sebe a dodal si tak odvahu ,,ty se přece jen tak nevzdáš, ne to je má cesta ninji, já, Naruto Uzumaki budoucí hokage, se jen tak nevzdám a už vůbec ne Hinaty Hyuuga!"
Hinata zavřela dveře svého pokoje, rychle otevřela okno (vzduch v místnosti, ve které nikdo celý den nebyl byl hrozný) a rychle zaplula do koupelny dát si horkou sprchu. Musela ten zážitek smýt, musela si rozmyslet jak teď bude žít dál. Svlékla se a věci ho dila ke stěně. Otočila kohoutkem a padající kapky utvořili rytmickou melodii chvíle zapomění. Po pár minutách vyšla oblečená jen v bílém županu, zůstala by ve sprše i déle, kdyby někdo z dolního patra nespláchl záchod, Hin sice chtěla horkou sprchu, ale ne vařící. Hinata došla k závěru, že ji Naruto nemiluje, kdyby ano nenechal by jí utéct, byl by tady teď s ní. Sedla si na postel, zády k oknu, a prohlížela si mikinu svého "prince na bílém koni", když v tom ji někdo zezadu popadl a políbil. Hin byl jasné kdo to je a tak mu polibky oplácela. Naruto, který si přišel jen pro mikinu, ji pomalu pokládal na postel a při tom ji dál líbal. Pak se, ale rychle posadil, když zjistil, že by se neovládl a zašel až příliš daleko. Hinata už nevěřila, že by to byl jen nějaký úlet, přeci jen teď je tady a dokonce se i snaží, aby něco neudělal špatně. Hin se usmála zezadu objala Naruta a položila ho zpět na postel. Opět se líbali. Naruto otočil Hinatu na záda začal své polibky směřovat níže. Bůh ví co by se dělo, kdyby najednou do pokoje nevtrhl Neji.
,,Hinato, musíš mě schovat jde po mě tvůj táta a ..." Neji se najednou zasekl, bylo to ve chvíli, kdy si povšimnul, že Hinata není sama.
,,Pokud ihned Naruta neschováš máš stejný problém jako já," řekl se vztyčeným prstem.
,,Neji, ty jeden, máš šěstí, že tě neviděla Tentenina matka, ty spratku," ozývalo se ze schodů do patra.
,,Rychle," řekl Neji i Hinata dohromady.
Hin oba kluky rychle zavřela do své koupelny. A bylo to jen tak tak.
,,Hinato, nebyl tu Neji."
,,Ne, pane," odpověděla pohotově Hin.
Dveře se zavřely a bylo jen slyšet ,,až já toho spratka chytnu, ten teprve teď pozná jaké všechny techniky klan Hyuuga má."
Hin otevřela dveře do koupelny a už se chystala říct ,,vše je v pořádku, můžete ven", když si všimla jak si oba kluci se zájmem prohlíží její neuklizenou podprsenku. Hin zrudla, tohle už na ni bylo moc, líbání s Narutem, lhaní tátovi a teď tohle, padla do mdlob. Když se probrala seděla v náručí Naruta, který už pochrupkával. Hin se usmála pohlédla na Narutovu mikinu, která byla strategicky umístěná v zapadlém rohu místnosti a řekla ,, tak za tohle všechno můžeš jen ty, děkuji."
Tak ani nevím jak jsem na to přišla, prostě jsem psala a tak se na mě nezlobte pokud se vám to nebude líbit, je to jen něco jako pokus o záchranu před nudou.
super, Naruto a Hinata, doufám, že to on konečně pochopí jak ho rozvíjí a že jen pro ni má smysl žít
Super poviedka )
tak to s tím nejim bylo luxusní xDDDD ten neji co blábolí o osudu a taky úchyl
Medetalisa ^^
Do-KO-Na-LÉ!
Krásný jen tak dál fakt ti to psaní příběhů de
Podpis byl zkrácen z důvodu nadměrné velikosti.
Krásne
Jak nebude líbit ?
Vtipné, Krásné a taky se to pěkně čte
Prostě Dokonalost
Hinata x Naruto 4Ewer.... Kdo tu bude křížit Hinátu s ňekým jiným vydloubu mu oči z ďůlku !!!!
Skvělý + vtipný + na můj nejoblíbenější pár= Dokonalost
Nejhorší je někoho milovat, jen tak letmo se ho dotýkat a vědět, že nikdy nebude tvůj.
Cesta, která nikam nevede, je blbá.
Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Trpělivost růže přináší.
Hinata nezklamala, skvělá povídka
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
nejlepší text u kterýho jsem spad ze židle je tenhle: Dveře se zavřely a bylo jen slyšet ,,až já toho spratka chytnu, ten teprve teď pozná jaké všechny techniky klan Hyuuga má.
CHrezler
Děkuji, to potěší přečíst si, že to lidi baví.
Lidičky komu se líbí mé povídky zde je můj blog, na kterém naleznete druhý díl Už dál nechci
http://takemydream.blog.cz/
Lidičky z Prahy a okolí, pokud si chcete pokecat i na fb, tak je tam teď mnou nově vytvořená skupina "Anime Praha", kde, doufám, se sejde super parta a pokud ano, myslím, že by bylo super udělat nějaké srazy v Praze.
Vážně úžasný...
krása, co viac k tomu povedať?
Ha tak to vypadá, že tu ještě nějaká naděje je. Ještě není nic rozhodnuto, abych řekla pravdu, myslím, že to ti editoři fakt nemají lehké, takže ať se rozhodou jakkoli tak klobouk dolu.
Lidičky komu se líbí mé povídky zde je můj blog, na kterém naleznete druhý díl Už dál nechci
http://takemydream.blog.cz/
Lidičky z Prahy a okolí, pokud si chcete pokecat i na fb, tak je tam teď mnou nově vytvořená skupina "Anime Praha", kde, doufám, se sejde super parta a pokud ano, myslím, že by bylo super udělat nějaké srazy v Praze.
Lidi druhý díl již mám, ale budu si muset založit blog, protože my ji nevydají.
Lidičky komu se líbí mé povídky zde je můj blog, na kterém naleznete druhý díl Už dál nechci
http://takemydream.blog.cz/
Lidičky z Prahy a okolí, pokud si chcete pokecat i na fb, tak je tam teď mnou nově vytvořená skupina "Anime Praha", kde, doufám, se sejde super parta a pokud ano, myslím, že by bylo super udělat nějaké srazy v Praze.
Tak už nejsem sama
Nějak se to tu rozrůstá... moje jsou na externím blogu...
Ach ten sentiment...
Úžasné ... úúúúplná romantika, ale stejně mě nejvíc dostalo to s Nejim.... prosím pokračování
Ten, kdo neprojeví smutek, neznamená, že nemá srdce. Jen má více odvahy bojovat s osudem.
Bojuji za život, žiji pro smrt.
opět krásná povídka... zajímavý nápad a hlavně dokonale napsané... < 3
Naruto Online OAS - Bandai
TADY
maj recht měla by ses častěji nudit .... páč pokud se budeš častěji nudit tím víc bude dobrýho NaruHina na konoze
btw pokud jsi se teďka nudila tak nechci vidět jak by o vypadalo kdyby sis sedla za PC/ sesit/ cokoliv kam píšeš své povídky s účlem psát .... bych asi napsal comment o velikosti románu jak dobře to je napsané
Jsem lama a jsem na to hrdej. Pokud se někmu nelíbí ať si nechá pro sebe, sežene si draka a pak si to přijde rozdat Jezdec proti Jezdci
a samozřejmě Odkaz dračích Jezdců RULES
Z popela oheň znovu vstane,
ze stínu světlo vzejde náhle.
Moc díky (červenám se) a chstám se napsat pokračování, tentokrát do toho, ale příjde jiný pár. Takže předem omluva těm, kteří čekali další NaruHina, ale určitě nebuďte smutní, protože další díly budou jen samá prča a budou stát za to si je přečíst.
Lidičky komu se líbí mé povídky zde je můj blog, na kterém naleznete druhý díl Už dál nechci
http://takemydream.blog.cz/
Lidičky z Prahy a okolí, pokud si chcete pokecat i na fb, tak je tam teď mnou nově vytvořená skupina "Anime Praha", kde, doufám, se sejde super parta a pokud ano, myslím, že by bylo super udělat nějaké srazy v Praze.
Omlouvám se, ale když už jsem si konečně našla čas na to to předělat tak už to vyšlo, takaže to určitě rozvinu a aktualizuji.
Lidičky komu se líbí mé povídky zde je můj blog, na kterém naleznete druhý díl Už dál nechci
http://takemydream.blog.cz/
Lidičky z Prahy a okolí, pokud si chcete pokecat i na fb, tak je tam teď mnou nově vytvořená skupina "Anime Praha", kde, doufám, se sejde super parta a pokud ano, myslím, že by bylo super udělat nějaké srazy v Praze.
Je to krátký. Nechceš udělat nějaký zajímavý pokráčko až se budeš zase nudit (doufám, že brzy) !!!! Moc hezký 5 hvězdiček ***** a do oblíbenjch
Milujem NaruHina a táto poviedka bola naozaj veľmi pekná. Len by to podľa mňa mohlo byť trošku dlhšie, ale nevadí... Určite by si sa mala ako už napísala camelia nudiť častejšie.
Hm... zdá se mi to, nebo si to ani trochu neupravila... No nic. I tak dobrý! Jak už jsme psala...
Mno, asi by ses měla nudit častěji...
Ach ten sentiment...