Jediný přítel
„No tak, buď už rozumný, takhle se chovat nemůžeš. Nikdo tě nebude mít rád, naopak… všichni se tě bojí.“ Starší muž se mu snažil promluvit do duše, jeho hlas ale vůbec nezněl přesvědčivě, klepal se a v očích se mu množil strach. „Posloucháš, mě?“
Červenovlasý kluk se nezdál duchapřítomen, jeho smaragdové oči si ale i přesto pomalu hledali cestičku ke starcově tváři. Zastavili se přímo u těch životem unavených studánek. „Můžu si dělat, co chci, nikdo mi v tom nezabrání. A jestli si skončil…“
Strach v očích dobromyslného muže se začal rychle přetékat v podobě slz. „Prosím tě, nedělej to, mám ženu!“
„Já nemám nikoho.“ Písek se rozléval po stařičkém těle, chlapec stiskl ruku v pěst a bylo po všem. Jeho žena se brzy dozví nepříjemnou zprávu. Rudovlásek zavřel jakousi „tykev“ a odešel.
„Bylo tohle vážně nutné?“ ozvalo se mu za zády. Dívka s ohromným vějířem a chlapec s loutkou, se připojili k mladému zabijákovi.
„Temari, nemluv, jsi otravná. A vyrazme, letos jsou chunninské zkoušky až v Konoze.“ Oba dva, byť starší sourozenci raději zmlkli, věděli, že by neměl jediný problém je také zabít.
„Tohle není dobrý! Začal moc brzo.“ Temari jen vyděšeně sledovala, jak se ve finále chuuninských zkoušek kolem jejího bratra tvoří písečné zeď. Naštvaný Sasuke se snaží dobýt dovnitř, ale zatím poměrně neúspěšně. Najednou, ale použije chidori a písečný kryt se začne rozpadat.
V tu samou chvíli zaútočí na Konohu Orochimaru a jeho spojenci. Celá vesnice je vzhůru nohama. Obrovští hadi ničí vše, co je v jejich blízkosti. Nevinní lidé umírají kvůli něčímu rozmaru. Většina ninjů vyráží bránit svou rodnou vesnici.
Temari a Kankurou využijí situace, popadnou bratra a rychle mizí. Sasuke se ale nevzdává, souboj chce vyhrát za každou cenu. Vydá se za svým protivníkem. Sakura a Naruto ho okamžitě následují. Daleko v lese se rudovlásek začne probírat… A zároveň měnit na jednoocasého démona.
Ten boj, co tam probíhal, byl děsivý… Bezmocná Sakura připevněná ke stromu, omráčený Sasuke, mlčky přihlížející Temari a Kankurou… Jediný modrooký blonďáček, který se nikdy nevzdává, se snažil zachránit své přátele. Naruto vyčerpaný a rudovlásek neschopný použít jakékoli jutsu…
„Chápu tě, mám v sobě taky něco strašného.“
„Nikdo mě nechápe, a ani chápat nemusí!“
„Stačilo by, abych neměl Iruku, on byl první, kdo mi důvěřoval… Dopadl bych nejspíš stejně jako ty. Ale nikdy není pozdě-„
„Je pozdě!“ skočil mu do řeči. „Pro mě už je pozdě, nic necítím, líbí se mi, když lidé umírají. Nemám lásku – miluji jen sebe, zato mám moc. Od mládí mě všichni zrazovali a nikdo mě doopravdy nemiloval, ani vlastní matka, vždyť se podívej, co mi udělala!“ Začal brečet, po tolika letech bez projevů citů začal brečet.
Naruto se k němu dosoukal a objal ho. „Můžeme být přátelé.“
Zelené oči plné slz se na něj zahleděli… „Opravdu?“ v jeho hlase se ozývala naděje, ta stejná, která ho opustila už jako malého chlapce.
„Opravdu, budu moc rád.“ Naruto byl i po takovém boji plný optimismu. „Jak se vlastně jmenuješ?“
Chlapec se téměř neznatelně usmál, s lehkým zavrávoráním vstal a stoupl si před svého jediného přítele. „Sabuka no… Gaara“ poslední slovo už dořekl s ohromnou námahou padajíc zpět do Narutova objetí, ale stále s nesmělým úsměvem na tváři... Kunai mířící od cizího ninji původně na Naruta, zasadil Gaarovi smrtelnou ránu.
Vím, že píšu strašně, ale moje povídky ještě nikdo neviděl a já chtěla znát názor ostatních. Všichni zřejmě vědí, kam je povídka zasazená, děj jsem si samozřejmě pozměnila k obrazu svému... Snad se to dalo číst.
Mise N: Kdyby tam nebyl ten trošinku odlišný konec, tak bych řekla, že jsi ten popsala kousek mangy. Vždycky jsem měla Gaaru ráda, škoda, že jsi zabila. Teď ti nechci nic vyčítat, myslím to v pozitivním slova smyslu, ale mohlo to být delší, nebo teda ta tvoje vymyšlená část, mohla být delší
Osobně si myslím, že na to, že to bylo první dílo, tak si myslím, že se slušné. pokračuj v dobré práci a budeš se zlepšovat.
„I guess it’s time to put down my pen, Right…I need a title for the next book…let’s see…Ach,got it…“The Tale of Naruto Uzumaki“…pefect.“ - Jirayia
je to dost zajímavé krásně zajímavé vztah naruta a gaary pro mě byl jeden z nejdůležitejších v té době a moc sem to gaarovi přála
Jenom děj byl pozměněn? Řekla bych, že Gaara má modrý očka a k jeho charakteru tohle nesedí, ale budiž. Tvoje FF a tedy i tvoje věc.
Ach, ta gramatika není to tak hrozné, ale našla jsem pár chybiček. Za což střílet rozhodně nebudu a ani nemůžu, checht, byla bych první s kulkou v hlavě.
Ale k věci... strašně nepíšeš, alespoň tohle strašně nevypadá věř mi, viděla jsem horší věci. Nevím, nějak se nemůžu srovnat s těmihle věcmi, které už jsou dávno za námi, takže k obsahu toho moc říct nemůžu. Akorát tak ze sobeckých důvodů navrhnout, zasadit to jinam kde jsme přimo nebyli svědky těchto údálostí.
Každopádně až se pořádně rozpíšeš, mohlo by to být velmi zajímavé počteníčko
E. E. Cummings
Podmínkou koexistence jedince druho Homo sapiens a společenství druhu Canis lupus je sjednocení akustické signální soustavy.
Krásna poviedka
Moje FFky:
Itachi a Kiki http://147.32.8.168/?q=node/91775
Gaara a Naruto http://147.32.8.168/?q=node/95644
Naruto a Hinata http://147.32.8.168/?q=node/93353
Sasuke a Hanabi (Spolautorská s Kinatu) http://147.32.8.168/?q=node/95332
Deidara a Hana http://147.32.8.168/?q=node/92440
SAMOZREJME PÍŠTE KOMENTÁRE! kľudne aj kritiku