manga_preview
Boruto TBV 15

Nečakaný spojenec - XV.

Tsunade sa začínala obávať. Možno do počtu boli v prevahe, ale do sily boli v prevahe Akatsuki. Ninjovia pod vedením Tsunade boli viac unavený z predchádzajúceho boja. Minuli viac chakry a vyzerali na dne svojich síl. Za to Akatsuki vyzerali v najlepšej forme. Z rady všetkých vystúpil Itachi. Aktivoval Susanoo.
„Itachi, vieme, že si veríš, ale ani ty ich sám neporazíš," hovoril Pein.
Itachi mu neodpovedal. S výrazom krvilačného zabijaka sa postavil proti ninjom Tsunade. Tí boli prekvapení. Veď predsa, Itachi mal byť na ich strane.
„Yasaka no Magatama."
Ale nakoniec sa postavil na ich stranu. Niekoľko tomoe zviazaných jednou niťou namietil Itachi na svojich, teraz už bývalých, kolegov. Každé tomoe sa správalo ako jednotlivá strela. Pre každého bola jedna strela. Drvivá väčšina týchto striel mala presnú mušku. Iba dve minuli. Zareagovať stihli iba Pein a Tobi.
„Tak predsa si zradil."
„Itachi, za svoju zradu zaplatíš," povedal Tobi.
„Veľa rečí, ale málo skutkov. Dokáž to, Tobi. Dokáž, že niečo dokážeš a nenechávaj robiť všetky veci za iných."
A bolo to tu. Neboli potrebné slová a dvaja majitelia sharinganu započali svoj súboj. Ale kto mal bojovať proti Peinovi. Nakoniec sa našli odvážlivci. Traja sannini.

„Hmm, traja na jednoho. A že traja sannini."
„Hanzou sa nesťažoval."
„Hanzou bol Hanzou. Navyše odvtedy ste zosilneli."
„Možno áno, ale spolu sme nebojovali niekoľko rokov."
Peinovi na pomoc prišli jeho sféry.
„A ty si nám niečo hovoril. Sami sme teraz v nevýhode."
„V akej nevýhode? My šiesti sme jeden."
„Kuchiyose no Jutsu."
Svoje "obludy" si privolal každý. Zvieracia sféra privolala nejaké nosorožce, niekoľkohlavého psa a kraba. Orochimaru privolal Mandu, Tsunade Katsuyu a Jiraiya Gamabuntu. Strhol sa boj medzi nimi. Medzitým, započal aj súboj Peina proti sanninom.

Itachi deaktivoval Susanoo, aby si šetril chakru.
„Myslíš, že nepotrebuješ ochranu?"
„Nie. Proti takým ninjom ako si ty, je mi to k ničomu."
Tobi sa rozbehol na Itachiho. Tesne pred ním sa teleportoval za neho a zaútočil kunaiom.
Itachi mu chytil ruku a svojou ľavou rukou z bezprostrednej blízky hodil shurikeny. Tobi sa znehmotnil. To znamenalo, že ruka, ktorú držal Itachi, prešla cez jeho ruku. Tobi sa chcel zhmotnil a jeho kunai bol pri Itachiho hrdle. Itachi znova hodil shurikeny a trafil Tobiho do nohy. Avšak, ten ho tiež zasiahol, ale nie shurikenmi, ale kunaiom. Itachi však zmizol v kŕdle vrán a objavil sa päť metrov pred Tobim.
„Pokiaľ si udržím takúto rýchlosť, tak by som mal vyhrať. Ale taktiež nesmiem tento boj moc predlžovať, lebo mi dojde chakra."
Tobi odstránil shurikeny z nohy.
„Je na čase to brať vážne. Madara mi veril a treba mu to oplatiť."
„Mokuton: Jukai Koutan."
Itachiho táto technika zaskočila. Vedel o Tobiho pôvode, ale ani vo sne mu nenapadlo, že Tobi bude mať Hashiramove schopnosti. Itachi vyskočil čo najvyššie to šlo. Les stromov ho aj tam nasledoval. Zo stromov prudko vyrástli konáre. Chytili Itachiho a zemedzili mu v pohybe. Itachi však zmizol v kŕdle vrán.
Objavil sa tesne za Tobim a zaútočil katanou. Tobi sa teleportoval preč.

„Senei´tajashu."
Orochimaru zaútočil typickým svojim útokom. Počet hadov z jeho rukáva sa zväčšoval niekoľkonásobne.
„Shinra Tensei."
Sféra Deva ich zničila.
„Rasengan."
Sféra Preta sa postavila pred sféru Manusya a pohltila Jiraiyov rasengan. Ale neochránila ju. Jiraiya sa rozplynul v dymovú clonu a zamoril celé bojisko. Tsunade zospodu zničila sféru Preta a tá sa nestačil ani pohnúť. Tak isto aj Jiraiye zničil sféru Manusya.
„Spoluprácu mjú dobrú, aj napriek rokom."
„Banshou Tenin."
Sféra Deva si ich ťahala k sebe. Za ňou číhala sféra Asura s pripravenými raketami. Vystrelila ich. Zrazu však kus zeme sa vynoril a pôsobil ako štít a prerušil účinok Banshou Tenin.
Sannini dopadli na zem. Ich štít zmizol v zemi.
„Doton: Doryuudan."
„Katon: Karyuudan."

Jiraiya zapálil Orochimarove hlinené strely a boli tak nebezpečnejšie. Pein sa cítil trochu nervózne. Aj napriek výhode, sa tak necítil. Premýšľal nad všeličím a jedným si bol istý. O pár dní znova povstane. Nikdy nenájdu Nagata, ktorý ho ovláda.
Všetky sféry sa vyhli. Ale všetky sféry chytili nejaké ruky, ktoré vytŕčali zo zeme.
Sféra Deva sa z nej dostala. Ale to bolo všetko. Sféra Naraka bola zničená Jiraiyovym rasenganom. Sféra Asura nevydržala Tsunandin smrteľný úder a zvieracia sféra bola zjedená zaživa hadom, ktorého Orochimaru spálil ohňom.

Boj Tobiho s Itachim nabral na obrátkach. Tobi sa teleportoval pred Itachiho. Zaútočil päsťou na tvár. Itachi jeho útok zablokoval a sám zaútočil. Tobi sa teleportoval za neho a zaútočil na Itachiho. Itachi vyskočil, spravil otočku o stoosemdesiat stupňov a vykopol mu kunai z ruky a popri tom na neho hodil shurikeny. Tobi sa znehmotnil. Hneď ako sa zhmotnil, zaútočil.
„Katon: Gouka Mekkyaku."
Itachi sa zmenil na kŕdlo vrán.
„Toto ja nemám rád."
„Mokuton: Daijurin no Jutsu."
Tobi sa otočil a jeho ruka sa premenila na kus dreva s hrotom a vyrazila do priestoru kde nebol nikto. Skončila v kroví a zapichla sa do stromu za ním. Od toho stromu sa ním začali šíriť plamene Amaterasu. Tobi rýchlo odsekol tento kus dreva od ruky. Itachi sa objavil za ním.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu."
Tobi sa teleportoval na dvadsať metrov od Itachiho.
„Mokuton: Kajukai Kourin."
„Gouka Messjitsu."

Tobi vytvoril les kvetín a zapálil ho. Tým posilnil účinky peľu z týchto kvetín.
„Musím ho rýchlo zničiť."
„Amaterasu."
Amaterasu spaľovalo kvetiny, ale taktiež posilňovalo ich účinok omnoho viac ako Tobiho ohnivý útok.
„Sakra. Toto sa mi nepodarilo."

Pein sa obracal. Orochimaru stále na neho posielal hady a Tsunade do toho útočila s jeho brutálnou silou. Posledný útok bol najbližšie cieľu.
„Rasengan."
Zo zeme sa vynoril Jiraiya. Pein mu chytil ruku s rasenganom a rasengan sa zrušil a odhodil Jiraiyu preč.
„Chibaku Tensei."
Pein vytvoril obrovskú guľu, ktorá všetko ťahala k sebe. Sannini sa snažili sa tam nedostať, ale gravitačná sila bola silnejšia. Už boli pri nej. Všetci traja vystreli ruky a zovreli ich v päste. Na počudovanie, Peinove Chibaku Tensei bolo zničené.
„Čože?" divil sa Pein.
Zo zeme sa vynorili konáre stromov. Ale neboli ako obvykle drevené, ale kamenné. Spútali Peina. Sannini sa postavili okolo neho a päsťami zaútočili.
„Banshou Tenin."
Pein odklonil ich útoky a ich ruky boli okolo jeho hlavy.
„Shinra..."
Peinovi hlava explodovala. Zostalo len telo.
„Sila prírody je na našej strane."
Jiraiya sa pozrel na Tsunade. Vyskočil Orochimarovi na ruky a bál sa. Orochimaru sa pozrel na Tsunade a vedel koľké bije.
„Tsunade, zruš svoj sage mód."
„Prečo?"
„Pohľad na teba je odpudzujúci."

Itachi sa vzdialil od toho lesa.
„Mokuton: Jukai Koutan."
Tobi ho tam však tlačil za každú cenu. Itachi nemal na výber. Genjutsu nemohlo fungovať. Cítil, že mu niečo v tom bráni. Tobi ho dohnal aj rôznymi ohnivými technikami k lesu. Itachi sa k nemu dostal. Okamžite odpadol. Stromy začali rásť cez jeho telo.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu."
Tobi ho ešte zapálil.
„Skončil si, zradca."
„Amaterasu."
Tobiho začali spaľovať čierne plamene.
„Čože?"
Obzrel sa za seba a bol tam Itachi. Pozrel sa znova pred seba a tam nebolo nič iné, ako lúka zničená bojmi.
Chcel sa premiestniť do druhej dimenzie, ale nemohol. Na Itachiho ramene sedela vrana so sharinganom v oku. Patril Shisuiovi.
„Takže takto. Použil si Izanagi a zmenil si realitu. A pomocou Shisuiovho genjutsu si mi ovládol myšlienky a donútil si ma, aby som sa nebránil. Chytré."
Tobi zhorel na popol. Itachiho pravé oko sa zavrelo. Vylúpol oko z vrany a vymenil si ho za svoje, ktoré použil na Izanagi.
„Aspoň niečo."

Ninjovia sa začali radovať. Ale naskytla sa teraz otázka, ktorú sa všetci pýtali.
„Kam ideme?"
Tsunade na ňu mala rýchlo odpoveď.
„Do Listovej!"
„Ale..."
Protesty boli márne. Tsunade tam chcela ísť. Chcela sa vrátiť tam, kde sa narodila. Aj keby preto musela bojovať. Po príchode ju čakalo prekvapenie. Všetci ľudia ju s nadšením vítali. Tsunade sa stala opäť Hokage. Ale niečo jej chýbalo.
„Kde je Naruto so Sasukem?"

Nagato sa potmehúcky smial.
„Možno ste porazili Peina, ale stále som tu ešte ja."
Nachádzal sa na najvyššej hore v okolí v jednej jaskyni. Strop jaskyne sa zrazu začal rúcať. Pred ním sa objavil Sasuke a prepichol mu krk. Strop jaskyne sa zrútil a objavil sa Kyuubi. Zjedol Nagata ešte zaživa.
„Tak, a teraz sme definitívne vyhrali," prehlásil Naruto.

Poznámky: 

Tak toto bol posledný diel. Ďakujem všetkým, kto si túto poviedku prečítali, na ktorej nápad som dostal pár minút po začiatku nového roka Smiling Špeciálne ďakujem tým, ktorý ma povzbudzovali k písaniu svojimi komentármi. Ak neviete, čo by ste namiesto tejto poviedky čítali, tak vydávam aj iné poviedky. Navyše, do dvoch týždňoch by som chcel začať vydávať novú poviedku, ktorú verím, že budete čítať Smiling

4.761905
Průměr: 4.8 (21 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Jurajko
Vložil Jurajko, Ne, 2012-11-04 02:48 | Ninja už: 6115 dní, Příspěvků: 171 | Autor je: Pěstitel rýže

Úžasná série FF, smekám. Pěkně se to četlo. Smiling

Tak prý sem tu s vámi už 5 let, to sakra letí

Obrázek uživatele brodzo
Vložil brodzo, Po, 2012-08-06 19:46 | Ninja už: 4503 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

super Smiling

Obrázek uživatele Mria
Vložil Mria, Čt, 2012-07-26 15:47 | Ninja už: 4665 dní, Příspěvků: 85 | Autor je: Prostý občan

veľmi pekné nemohla som sa od tejto povietky odtrhnúť.

FC Nana Mizuki

prosím podporte blog mojej kamarátky!
http://chazeanime4u.blogspot.cz/

Obrázek uživatele avanaka
Vložil avanaka, Pá, 2012-05-11 19:49 | Ninja už: 4615 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Moc hezký. Opravdu se ti to povedlo.

Obrázek uživatele Leera
Vložil Leera, Út, 2012-05-08 18:26 | Ninja už: 4781 dní, Příspěvků: 118 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

škoda ,že je posledný... i tak to bolo skvelé a tvoju dalšiu poviedku si určite prečítam Laughing out loud

Knihy boli moji živí priatelia. Bolo ich málo, ale vyčítala som z nich aj to, čo autori do nich nevložili. M.R.-M.

Nekonečný vesmír. Pripadá ti nekonečný, ale zrazu prídeš na koniec a gorila po tebe začne hádzať sudy. F.J.F.