manga_preview
Boruto TBV 15

NARUTO: Věčné slovo hrdiny 8 část (1 díl)

P5270434.JPG

8. Oddálení boje... Smrt v troskách!

Kony otevřela oči...
Temně černé oči bez jediného odlesku světla, bez bělma a jako bez duše se zahleděli na Madaru. Shikamaru sebou škubl při pohledu na černou chakru, tvořící jakousi siluetu vlka. Přesto nepřestával sledovat situaci.
„Nemám z toho dobrý pocit,“ Kakashi měl důvod se obávat, ale i jeho oči sledovaly napětí mezi Kony a Madarou.

Naruto se bavil s žabákem a nevnímal čas.
„Možná to jutsu už nejde vylepšit, to tě nenapadlo...“ žabák se snažil přijít na Narutův problém, který už nějakou chvíli řešili.
„Možná,“ řekl Naruto, ale šlo znát, že tomu stejně nevěří.
„Měl by jsi se jít podívat na vesnici. Já jí pohlídám,“ Naruto souhlasil. Vlastně se tím vyřešily jeho následující myšlenky.

Kony byla rychlá a nikdo z přihlížejících boj nestačil sledovat. Bylo ale jasně poznat, že Kony vítězí. Madara postupně couval a Kony zasazovala rychlejší a prudší rány. Shikamaru nechápal jak je možné, že Madara ještě žije a že se nestáhl. Sakura, která vše pozorovala ze střechy, uvažovala nad tím kdo Kony vlastně je a kolik síly vlastně má. Na scéně - o kus dál - se objevil Sasuke a mířil k rozbořené budově. Kony nehodlala nikoho pustit do Konohy. V mžiku byla u Sasukeho a jutsu podobné rasenganu, akorád černé barvy, se téměř dotýkalo Sasukeho hrudi. Chakra, která se nahromadila v její ruce byla silnější než jakou Kakashi dosud znal.
„Co jsi sakra zač...“ Kakashi raději počítal s tím, že použije sharingan. Kony se ale zastavila přesně před ním. Sasuke se ani nestačil pohnout a nevěřil vlastním očím. Kony stála před Sasukem v ruce jutsu a mezi nimi klečel Madara. Kony při boji s Madarou upustila větrný meč a Madara ho teď držel zabodnutý do Kony. Mezi žebry se meč zasekl a vytvořil krvavou stopu kolem své čepele. Kony přivřela oči a sevřela pěst.
„Pryč Sasu...“ jedním mávnutím ruky oba soupeře odhodila daleko do lesa. Černá chakra se točila ve vzduchu jako vzdušný vír představující samotnou temnotu. Kony couvla a rychle udělala ochrané jutsu. Madara už nestačil zasáhnout. Naštvaně přešlapoval za ochranou a Sasuke se díval hluboko do jejích očí. Viděl jen bojest, velkou bolest a sílu, které se bál i sám Madara. Kony si klekla pod tíhou bolesti. Vytáhla meč, který poté zmizel ve vzdušné spirále.

„Tak já jdu. Ohlídej mi jí tady, jo?“ žabák kývl na souhlas a Naruto zmizel. Objevil se u hlavní brány.
„Co to sakra?!“ před Narutem se tyčila ochraná stěna. Rozhlédl se a na nedaleké střeše uviděl Kony.
„Né! Kony!!“ Kakashi se díval na to, jak se Kony snaží vydržet co nejdéle, aby udržela existenci ochranného jutsu. Sledoval jak se jí klepou nohy, když se zase stavěla na nohy, aby ukázala Madarovi, že čeká zbytečně. Uvědomil si, že kdyby poslechl Tsunade tak by tato situace nenastala. Uslyšel řev a když se ohlédl uviděl Sasukeho tým na střeše nemocnice. Kony se prudce otočila až se málem zkácela zpět na střechu.
„Chceme jen aby jsi vyšla za ochranné jutsu. Madara s tebou má své plány.“ Kony pozorovala kluka s dlouhým, mohutným mečem, který spočíval na krku nějaké dívky. Její rozmazaný zrak se zlepšil a po zaostření zjistila, že se jedná o Sakuru. Kakashi se chystal na střechu...
„Nikdo se ani nehne!“ Karin zařvala a posadila si brýle dál na nos.
„Vidím každý pohyb chakry,“ poohlédla se a zastavila oči na těle světlovlasého muže.
„Jinak zemře,“ Kakashi hledal jiné východisko. Kony ho ale zrovna v tuto chvíli neviděla.
„Do prd*le... že jsem tě tehdy nezakousla,“ Kony se otočila zpět a pohledem se vrátila k Madarovi. Ten jen pokynul hlavou a Kony šla jako domestikovaný pejsek. Kakashi chtěl zařvat „STŮJ“, ale věděl, že to nemá už žádný význam. Kony už byla u ochranné zdi a upřela hluboce černé oči do očí Sasukeho, který stál opodál. Ten jen kývl a zatáhl svůj meč. Kony už zbýval jen krok, když v tom se zableskla červená záře a Madara zmizel. Naruto se skokem dostal před Kony a jeho oči se setkaly s očima Sasukeho. V tu chvíli se na střeše nemocnice objevil Gamakichi a svým dlouhým jazykem chytil určené tři lidi z týmu Taka a roztočil jazyk nad hlavou. Poté je pustil a všechny vyhodil za ochranou stěnu. Před Narutem přistála Karin a než se stihla zvednout, Naruto jí nohou vrátil do blízkosti suché zaprášené země.
„Vypadni! Hned Sasuke a tu špínu si vem sebou,“ Naruto se otočil na Madaru, který už stál na nedaleké větvi starého stromu.
„Stejně vás dva rozdělim a potom už to bude hračka,“ Madara zmizel a Sasuke se chvíli díval na Karin, která se svíjela pod Narutovou nohou. Rozplynul se jako ohnivý pták a Naruto pustil Karin. Ta se připojila k týmu a zmizeli společně pryč.

Shikamaru slyšel Choujiho jak volá na Ino. Se strachem o své přátele přestal sledovat situaci za ochranou zdí a spěchal za přítelem. Chouji klečel u rozbořené budovy a držel něčí ruku. Shikamaru přišel blíž a uviděl ruku, která vyčnívala z trosek domu.
„Chouji?“ ten se podíval na Shikamara a jeho pláč se zdvojnásobil. Shikamaru tomu nechtěl věřit. Začal odhazovat kusy stěn a zlomené pilíře. On si nepřipouštěl její smrt, ale jeho oči už s tím dávno počítaly...

Poznámky: 

Další část této FF jsem se rozhodla rozdělit na dva díly. Doufám, že jste zatím spokojení... pokud to někdo ještě čte Laughing out loud a že se těšíte na další :)

4.863635
Průměr: 4.9 (22 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2018-07-17 22:54 | Ninja už: 5919 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise L3: Hezky si to zakončila, Sasuke musel v šoku z toho jak se Naruto zachoval. Ale, že by tak snadno odešli? Těsně před cílem? Pokud by to nebylo součástí jejich plánu. Vyvolat chaos, zranit, co nejvíc lidí, donutit hlavní nepřátele k boji a tím je oslabit a zaútočit s ještě vetší silou.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Senji_San
Vložil Senji_San, Pá, 2012-06-01 16:17 | Ninja už: 4743 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

je to moc pěkný příběh sem hrozně zvědavej jak to dopadne Smiling

ZUPPASH!!

Obrázek uživatele Kony-san
Vložil Kony-san, Čt, 2012-05-31 22:27 | Ninja už: 5712 dní, Příspěvků: 780 | Autor je: Prostý občan

Všem moc děkuji za komentáře, moc mě to povzbuzuje Smiling

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Čt, 2012-05-31 21:44 | Ninja už: 6104 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

velmi pekny dielik. uz sa nemozem dockat noveho dieliku. mohlo to byt sice o nieco dlhsie ale aj tak to bolo vyborne. novy dielik co najskor poprosim.

Obrázek uživatele Kony-san
Vložil Kony-san, Čt, 2012-05-31 22:26 | Ninja už: 5712 dní, Příspěvků: 780 | Autor je: Prostý občan

Áno... mnohem delší Laughing out loud Děkuji Smiling

Obrázek uživatele Kyuunade Nyawaka
Vložil Kyuunade Nyawaka, Čt, 2012-05-31 20:45 | Ninja už: 4573 dní, Příspěvků: 111 | Autor je: Pěstitel rýže

další díl..už chci další díl Laughing out loud Kakashi YES

YAOI IS BEST *-* I'M YAOI FAN < 3

Obrázek uživatele Ronnie.
Vložil Ronnie., Čt, 2012-05-31 18:08 | Ninja už: 5729 dní, Příspěvků: 49 | Autor je: Prostý občan

Skvělý Eye-wink píšeš moc hezky Eye-wink

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Čt, 2012-05-31 13:50 | Ninja už: 4756 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Úžasný Kony ! Laughing out loud Smiling ..Jsem se totálně začetla a bylo mi líto, že už to končíí :DD ..Rychle pokráčko Laughing out loud Smiling

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele Kony-san
Vložil Kony-san, Čt, 2012-05-31 22:25 | Ninja už: 5712 dní, Příspěvků: 780 | Autor je: Prostý občan

Jsem ráda že se ti to líbí Hitomi Smiling

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Po, 2012-05-28 14:58 | Ninja už: 6085 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

moc pěkný díl Smiling Jen tak dál Eye-wink

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Shifrit
Vložil Shifrit, Po, 2012-05-28 09:48 | Ninja už: 5251 dní, Příspěvků: 94 | Autor je: Prostý občan

Náádherný...ten obrázek se ti mooooc hodně povedl Laughing out loud Těším se na další díl Laughing out loud Laughing out loud

Život je boj, ale stojí za to. Tak si ho užívej naplno. Nikdy totiž nevíš, kdy skončí.

Obrázek uživatele Kony-san
Vložil Kony-san, Po, 2012-05-28 10:43 | Ninja už: 5712 dní, Příspěvků: 780 | Autor je: Prostý občan

Moc děkuju Smiling