manga_preview
Boruto TBV 15

Namikaze kuran no shinjitsu 12

Bylinky
Sakura se ráno probudila a protáhla se. I když prospala celou noc, tak se cítila unavená. Najednou ucítila, že se jí dělá špatně. Rychle se rozeběhla do koupelny a jako každé ráno zvracela.

„Bože.“ Povzdechla si Sakura. Cítila se mizerně, sedla si vedle záchodu, a čekala, jestli bude ještě zvracet. Po deseti minutách se zvedla a šla si udělat snídani. Neměla sice hlad, ale věděla, že musí něco sníst. Pak si sedla na gauč a začala si číst o léčení zvířat. Po dvou hodinách ji to přestalo bavit.

-Co budu dělat?- přemýšlela Sakura. Chtěla jít ven, ale bála se, že ublíží děťátku. Chvíli o tom přemýšlela, a pak si vzpomněla na jedno rande s Narutem, zavedl jí do aleje klanu Namikaze. Tradovalo se, že ten kdo není Namikaze, nebo to nemá dovolené, tak tam nesmí, jinak se mu něco zlého stane.

-Jsem s Narutem těhotná, takže jsem součást klanu, asi.- dumala Sakura.

-Uvidíme.- řekla si nakonec, přestrojila se, a chtěla použít henge, ale nic se nestalo.

-Co to?- divila se Sakura, zkusila to ještě několikrát, ale nic. Vrtalo jí to hlavou.

-Musím se na to zeptat Tsunade-sensei.- Řekla si Sakura. Pak se vydala do aleje, cestou se na ni ostatní vrhaly pohledy plné opovržení, nebo soucitu. Pohledy plné opovržení, převládaly, někteří před ní dokonce plivly. Sakura je ignorovala, a se vztyčenou hlavou pokračovala dál. Když dorazila k aleji, nikdo tam nebyl, udělala několik kroků dovnitř a pak se ozval hlas, Sakura se otočila ke zdroji hlasu. Byl to starý pán, který seděl u vchodu do aleje.

„Co jste to říkal?“ zeptala se Sakura mile.

„Tam se nesmí, kdo tam vejde, tak už se nevrátí. Je to alej jednoho starého a mocného klanu.“ Řekl děda.

„Já vím, je to alej klanu Namikaze, alej která patří mému příteli, který je otcem mého dítěte.“ Odpověděla Sakura.

„Vy jste Sakura–sama?“ optal se překvapeně.

„Ano.“ Souhlasila Sakura.

„Omlouvám se vám, Sakuro-sama. Nepoznal jsem vás. Jsem, Rendo, stráže této aleje. Když klan odešel z Konohy, tak jsem dostal za úkol hlídat ji, aby ti co nemají povolen vstup byli informování o tom, že se už nevrátí. Já jsem jediný kdo má povolen vstup a po mně ho zdědí moje dcera.“ Vysvětlil Rendo.

„Vy jste se znal se čtvrtým Hokagem?“ divila se Sakura.

„Ano.“ Souhlasil, Rendo.

„Klidně můžete jít dovnitř, vy jste Namikaze, Sakuro-sama.“ Oznámil Rendo s úsměvem.

„Vy tady sedíte každý den?“ optala se Sakura.

„Ano, je to pěkná práce, a když prší nebo je velká zima, tak se koukám z domu. Už jsem tu dlouho nikoho neviděl, naposledy vás a Naruta-sama.“ Odpověděl.

„Vy jste nás viděl?“ divila se Sakura a lehce zčervenala.

„Jenom vcházet.“ uklidnil ji, Rendo.

„Už vás nebudu rušit, na shledanou.“ Rozloučila se Sakura s úsměvem.

„Na shledanou Sakuro-sama.“ Odpověděl, Rendo a taky se usmál.
Sakura se šla alejí až k jejímu středu, tam stála stará Sakura, u které si minule sedly.

-Kdy se vrátíš Naruto-kun? - zeptala se sama sebe. Sedla si pod ni, dala si kolena k sobě a vzpomínala na Naruta. Byla tam až do oběda. Přemýšlela jestli má jít domů, nebo jestli má jít někam na jídlo. Nakonec se rozhodla pro Ichirak.

„Dobré odpoledne.“ Pozdravila Sakura a sedla si do rohu.

„Ahoj, jak je?“ odpověděla Ayme s úsměvem.

„Jde to.“ Oznámila Sakura.

„Neukázal se co?“ optala se Ayme. Sakura jen smutně přikývla.

„To je mi líto, a neboj se, určitě se ukáže.“ Konejšila ji.

„Hmm.“ Odpověděla Sakura.

„A co děláš venku? Ne že by mi to vadilo, ale obvykle jsi někde zalezlá.“ Zeptala se zvědavě.

„Už mně to doma nebavilo, tak jsem šla do parku.“ Řekla Sakura.

„Do parku? Jakého?“ divila se Ayme, věděla, že se Sakura ostatních bojí, a proto zůstávala doma.

„Do aleje klanu Namikaze“ odpověděla Sakura.

„Tam je ale vstup zakázán, každý kdo tam šel, tak se buď nevrátil, nebo se mu něco zlého stalo.“ Řekla vyděšeně Ayme.

„Ano, ale její strážce mi řekl, že jsem Namikaze, protože jsem Narutova přítelkyně a matka jeho dítěte.“ Oznámila Sakura hrdě, dala si ruku na bříško a usmála se.

„Takže Namikaze? Hmm, to je dobře, tam tě nikdo rušit nebude.“ Řekla nakonec Ayme s úsměvem.

„A co si dáš?“ dodala ještě.

„Miso-rámen prosím.“ Objednala si Sakura.

„Kde je stařík?“ optala se.

„Na masáži, na chvíli ho to přestalo bolet, ale zase to začala.“ Odpověděla Ayme.

„Zkusím připravit nějakou mast, ale bude to chvíli trvat, musím jít nasbírat bylinky.“ Oznámila Sakura.

„Mohla bych jít s tebou? Vždy jsem chtěla vědět něco o léčivých bylinkách. Prosím.“ Poprosila Ayme.

„Budu jen ráda, když budu mít společnost.“ Odpověděla Sakura s úsměvem. Ayme se taky usmála a podala Sakuře rámen.

„Dobrou chuť.“ Popřála a odešla plnit další objednávky.

„Děkuju, bylo to výborné.“ Poděkovala Sakura.

„Až půjdu pro bylinky tak se pro tebe stavím ano?“ optala se.

„Dobře.“ Zavolala Ayme z kuchyně.

„Zatím.“ Rozloučila se Sakura a položila peníze na pult a odešla. Cestou ji zase potkalo to samé co ráno. Když došla domů tak si šla zjistit co by to mohlo být a co na ty masti potřebuje. Když měla vše připraveno tak si vydala do Ichiraku.

„Ahoj.“ Řekla Sakura a položila si košík na pult.

„Ahoj ,hned půjdeme jen minutku.“ Odpověděla Ayme.

„Kam se chystáte?“ optal se Stařík a podíval se do košíku, ale nic tam nebylo.

„Na bylinky abych udělala mast na ty vaše záda.“ Odpověděla Sakura a usmála se.

„Mám si sebou něco vzít?“ optala se Ayme.

„Vem si nějaký košík, jestli budeš chtít si natrhat nějaké bylinky.“ Odpověděla Sakura. Ayme přikývla a zmizela do skladu.

„Nemusíš si kvůli mně dělat starosti.“ Oznámil Stařík.

„To je v pořádku. Dlouho jsem nikoho neléčila a celkem mi to chybí. Takže to dělám ráda.“ Odvětila Sakura a usmála se.

„Tak můžem.“ Řekla Ayme s úsměvem.

„Tak zatím nashle.“ Rozloučila se Sakura, Stařík jim zamával a usmál se.

„A kam jdeme?“ optala se Ayme.

„Mimo Konohu, na louku za vesnicí, a pak možná do lesa vedle skály kde jsou vytesány tváře Hokagů.“ Odpověděla Sakura.

„To je celkem daleko.“ Poznamenala Ayme.

„Ano, ale díky tomu je tam hodně bylinek, řekla mi o tom Tsunade-sensei.“ Oznámila Sakura.

„Dobře, věd mně.“ Řekla Ayme a usmála se. Sakura se taky usmála a vydala se na cestu. U brány neměli problém, byl tak Kotetsu s Izumou, a ti je pustili.

Poznámky: 

Moc se omlouvám, že to tak dlouho trvalo, a že se tam vlastně nic neděje. Pokusm se vydávat pravidelněji, ale nic neslibuju. snad brzo dodám i pokračování k ostatním FF-kám.

4.854545
Průměr: 4.9 (55 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Michal Namikaze Uzumaki
Vložil Michal Namikaze..., Pá, 2014-05-09 18:36 | Ninja už: 4262 dní, Příspěvků: 0 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Plánuješ dokončit všechny tvoje povídky? Protože tahle a 12 andělů se mi zatím líbí nejvíce Smiling))

Obrázek uživatele Riyuuki
Vložil Riyuuki, Po, 2014-02-24 22:41 | Ninja už: 3975 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

[code]Bží další díl prosím Smiling)))))

Riyuuki Kuran !!!!§§§§§§§§!!!!!!!!§§§§§§§

Obrázek uživatele kurowo
Vložil kurowo, Po, 2013-09-30 15:32 | Ninja už: 4091 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

Je to super ff, dúfam že budeš ešte pokračovať Smiling

Obrázek uživatele Jingo Namikaze
Vložil Jingo Namikaze, Ne, 2013-04-21 07:44 | Ninja už: 4718 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

Supeeer Smiling fakt jedno z nej ff co jsem kdy četl, prosim další dílek Smiling

Obrázek uživatele Kobetsu no kage
Vložil Kobetsu no kage, Po, 2013-03-25 02:57 | Ninja už: 4286 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

Náádhera ! Smiling Ale další díl prosíím !! Laughing out loud Už je to moc dlouho

Obrázek uživatele Snajlol
Vložil Snajlol, Po, 2013-01-07 23:37 | Ninja už: 4340 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

Ďalšia twoja FF ktorá už dlho nemá pokračowanie Sad Dúfam že sa to zmeni

Obrázek uživatele Itarashi-san
Vložil Itarashi-san, Čt, 2012-11-29 17:10 | Ninja už: 4489 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Nemuzu najít další díl Sad


Itarashi-san podpis

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, St, 2012-08-22 19:30 | Ninja už: 4469 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

super dílek už se nemůžu dočkat na další Laughing out loud

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.

Obrázek uživatele SakuraAngel95
Vložil SakuraAngel95, So, 2012-08-04 16:24 | Ninja už: 4729 dní, Příspěvků: 167 | Autor je: Prostý občan

No konečně! Díl je úžasnej, doufám, že další bude dřív.

Moje fan-fiction: Návrat Naruta Namikazeho (dokončená) a ještě Pocítit smrt (pracuje se na tom Laughing out loud )
.........................................................................................................................................................................................................................
Keep calm and be Hokage
Z lásky Z lásky Z lásky
Keep calm and be a Whovian
Z lásky Z lásky Z lásky
Keep calm and say SHANNAROOOOO!
Z lásky Z lásky Z lásky

Obrázek uživatele Senji_San
Vložil Senji_San, Pá, 2012-08-03 16:38 | Ninja už: 4743 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

paráda ! Smiling těším se na další díly !

ZUPPASH!!

Obrázek uživatele MinatoNaruto
Vložil MinatoNaruto, Čt, 2012-08-02 15:20 | Ninja už: 4560 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan

tak tohle ff je nelepší ze všech těším se na další dík doufám že bude brzo Smiling

Obrázek uživatele Rokudaime_Hokage
Vložil Rokudaime_Hokage, Čt, 2012-08-02 14:37 | Ninja už: 4592 dní, Příspěvků: 118 | Autor je: Prostý občan

no konecne us som sa nevedel ockat pises skele


milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Čt, 2012-08-02 07:59 | Ninja už: 5360 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

paráda, len dúfam, že potom si zase nedáš polročnú pauzu Sticking out tongue Inak, ako to vyzerá s tvojimi ďalšími poviedkami, aj tie znova začneš písať?

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele gagar
Vložil gagar, Čt, 2012-08-02 14:59 | Ninja už: 5002 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

No, snažím se něco napsat. Snad něco bude brzy Laughing out loud

Moje FF Legenda jménem Uzumaki NAruto http://147.32.8.168/?q=node/86243 Na ni navazuje Legenda jménem Namikaze Naruto http://147.32.8.168/?q=node/88042
Černý přízrak http://147.32.8.168/?q=node/88596. Namikaze Kuran no shinjitsu http://147.32.8.168/?q=node/91025. Vesnice Krvaé mlhy http://147.32.8.168/?q=node/92142. Přečtě te si, a když tak zanechte koment:d Přijímám i kritiku. Moc díky všem kdo čtou moje povídky.

Obrázek uživatele Svata sensei
Vložil Svata sensei, St, 2012-08-01 20:50 | Ninja už: 5990 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Utírač Udonova nosu

konečně další dílek děkuji Gagare,prosim další.