manga_preview
Boruto TBV 15

Uzumaki dvojičky - 16. Deti Kagov

„Čože má?"
„Moc bohov."
„Je to vôbec možné?"
„Ako vidíte, tak áno."
„Kde vôbec k tomu kladivu prišiel?"
„Podrobnosti neviem. Vlastne iba viem, že ho má. Nič viac som sa o tom nedozvedel," hovoril Pein.
„Každopádne, proti sharinganu neobstojí," hovoril Minato.
„Pokiaľ nebude mať aj on sharingan," zažartoval Kazekage.
„Aj to je možné. Odkedy sa stal geninom, tak o jeho výboji toho moc neviem. Možno má aj rinnegan."
„Rinnegan je len mýtus," hovoril Kazekage.
„To by som zrovna nehovoril," povedal Minato.
„Prečo?"
„Rinnegan je skutočný. Aspoň podľa Jiraiyu-sama."
„Nechajme toho tak. Venujme sa radšej ďalšiemu súboju."

Na rade bol súboj medzi Sasukem a Shikamarom.
„Toto nie je vyrovnaný boj," premýšľal Shikamaru.
Shikamaru začal ako prvý. Na začiatok hodil jeden kunai. Sasuke mierne uhol hlavou a kunai len preletel okolo jeho hlavy. Shikamaru vytiahol šesť kunaiov. Vyskočil a hodil ich. Sasuke hodil rovnaký počet kunaiov. Shikamarove kunaie však tesne pred nárazom zmenili smer. Shikamaru sa aj tak musel vyhýbať Sasukeho kunaiom. Na svoju obranu vytiahol sedem shurikenov. Šesť ich vyblokovalo útok a jeden si to namieril na prázdne miesto. Sasuke na obranu zobral jeden kunai a odrážal ním kunaie. Včas si všimol na zemi tieň a tak pred ním uskočil. Skočil akurát do dráhu Shikamarovho shurikenu. Stihol ho zareagovať, ale shuriken ho aj tak trafil do stehna. Sasuke ho vytiahol a odhodil preč.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu."
Shikamaru musel na obranu použiť Kawarimi. Ukryl sa za stromami, ktoré rástli v aréne.
„Čo teraz?"
„Katon: Goukakyuu no Jutsu."
Shikamaru ani nemal čas premýšľať. Vyskočil spoza stromov a hodil po Sasukem shurikeny. Sasuke ich poodrážal svojim kunaiom, ktorý nakoniec hodil. Nehľadiac na protiútok, odskočil na druhú stranu arény. Shikamaru ten kunai chytil a hodil ho po ňom naspäť. Letel okolo Sasukeho hlavy, keď vybuchol.
Našťastie pre Sasukeho, stihol spraviť Kawarimi.
„Chidori."
Objavil sa za Shikamarom. Trafil ho do ramena. Sasukeho však omotali tiene a nemohol sa pohnúť. Shikamaru však padol na zem.
„Víťazom je Uchiha Sasuke."
Sasuke si vydýchol.
„Neušetril som veľa chakry. Ale aspoň som nebol nútený použiť sharingan."
„Teraz nasleduje polhodinová prestávka," vyhlásil Genma.

Gaarovi táto prestávka ležala v žalúdku.
„Chcem ho poraziť čo najskôr!"
Myslel tým Naokiho. Chcel sa mu pomstiť za jeho prehru v Lese smrti.
Natsumi to však prospelo. Vedela, že Gaaru tak ľahko neporazí, aj keď mala Hiraishin a prakticky mohla byť u neho v momente.
Aj Naokimu to prekážalo. Chcel to mať rýchlo za sebou. Avšak z úplne iných dôvodov.
Aj Sasukemu to prospelo. Dokonca to dal aj najavo. Nie ako Natsumi, ktorá mala stále rovnaký výraz tvári.
Najviac to prekážalo divákov. Polhodina. To bola pre nich ako večnosť. Veď sa prišlo pozerať na súboje. Neboli tu na exkurzii.

Polhodina však prešla rýchlo. Pre každého. Nasledoval súboj medzi Natsumi a Gaarom.
„Tak ako Hokage? Je tu súboj našich detí. Čo si myslíš?"
„Na to by si mal opýtať Peina. Ten je teraz nezainteresovaný."
„Ja si myslím, že vyhrá to dievča."
„Len aby ste neboli prekvapený."

„Môžete začať," povedal Genma.
Avšak protivníci len tak na seba pozerali. Po pár sekundách však tomu nebolo tak. Ako prvý zaútočil Gaara.
„Suna Shuriken."
Natsumi vytiahla obyčajné shurikeny a hodila ich. Tie síce prepolili piesočné shurikeny na polovice, ale polovice sa spojili dohromady a opäť boli ako jeden celok.
„Kage Bunshin no Jutsu."
Natsumi vytvorila štyri klony. Všetky štyri poslala do útoku a sama zostala vzadu. Gaara poslal na klony svoj piesok. Jeden sa mu podarilo zničiť, ale tri prešli.
„Suna Shuriken."
Opäť vyslal piesočné shurikeny. Tentoraz boli vcelku úspešné, ale opäť padol iba jeden klon.
„Ryuusa Bakuryuu."
Gaara vytvoril obrovskú lavínu. Natsumi si však poradila. Konkrétne jej klony. Jeden vyhodil druhý nad lavínu a lavína ho zmietla. Druhý klon si ale nepočínal najlepšie. Ihneď po tom, čo sa dostal nad lavínu, tak ho obalil Gaarov piesok a zničil ho. Piesok však pokračoval na Natsumi. Tá sa rozbehla oproti nemu. Vytvorila klon. Ten ju vyhodil nad lavínu. Okamžite však hodila kunai smerom na Gaaru. Na Natsumi však okamžite smerovala kopa piesku pripravená ju zabiť. Kunai zachytil piesok chrániaci Gaaru. Tesne pred tým, než piesok sa dostal k Natsumi, sa Natsumi premiestnila ku Gaarovi.
„Rasengan."
Ochranný piesok bol k ničomu. Gaara však mal na sebe piesočné brnenie. Brnenie znegovalo účinok rasenganu. Natsumi od neho odskočila, aby bola mimo jeho dosahu. Akosi však pozabudla na tú lavínu a piesok čo išiel po nej. Gaara tú lavínu len otočil a opäť smerovala na Natsumi.

Natsumi sa však tým nenechala zaskočiť. Tá sa opäť premiestnila ku Gaarovi.
„Rasengan."
Gaara však bol pripravený. Keď sa pred ním objavila Natsumi s rasenganom v ruke, tak jej piesok obmotal ruku, kde mala rasengan a tak isto jej chytil nohy a krk mala zviazaný tiež pieskom.
„Sabaku Kyuu."
Natsumi sa však rozplynula v dyme. Bol to len klon. Pravá Natsumi stála oproti Gaarovi asi dva metre od steny arény.
„Čo teraz?"
„Rendan: Suna Shigure."
Gaara bol moc ďaleko, takže Natsumi to mala s vyhnutím jednoduché.
„Yuton: Yuryuudan."
Gaara sa musel vysporiadať so snehovými strelami. Postavil pred seba pieskovú stenu. Ale prvá strela takmer prešla. Okamžite na to stenu strojnásobil. Po každej ďalšej strele do nej dával viac a viac piesku.
„Rasengan."
Gaara bol zase na to pripravený. Tentoraz zabalil Natsumi celú do piesku.
„Sabaku Sousou."
Z piesku však nevystrekla krv ako normálne. Vystrekol sneh a obalil Gaaru. Gaara bol celý obalený v snehu a nemohol sa pohnúť.
Natsumi k nemu priskočila a kunai mu priložila ku krku.
„Víťazom je..."
Gaarovi sa však z toho podarilo oslobodiť. Piesok z jeho brnenie použil na odstránenie snehu.

4.944445
Průměr: 4.9 (36 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, Út, 2012-09-11 18:54 | Ninja už: 4829 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Super díl celkově byl souboj Natsumi a Gaary napínavej a už se nemůžu dočkat pokráčka Smiling

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele Mardalerie
Vložil Mardalerie, Po, 2012-09-10 21:10 | Ninja už: 4551 dní, Příspěvků: 178 | Autor je: Prostý občan

Krásny diel čítam to už od začiatku Smiling a je to super Smiling nech už tu je ďalší dielik Smiling

Obrázek uživatele Sasuke ...
Vložil Sasuke ..., Po, 2012-09-10 19:03 | Ninja už: 4467 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

Úpně báječný díl Laughing out loud jeden z nejlepších

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Po, 2012-09-10 20:04 | Ninja už: 5360 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

díky, ale myslím si, že boli aj lepšie a určite to nie je jeden z najlepších

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, Po, 2012-09-10 18:49 | Ninja už: 4468 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

Super díl, super povídka, je to úplně parádní série jen tak dál. A musím se přiznat, že mi tato série dala inspiraci k mojí povídce.
Už se nemůžu dočkat jak to padne a taky souboj Naokiho a Sasukeho. Už se těším na pokračování. Smiling Smiling

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Po, 2012-09-10 20:03 | Ninja už: 5360 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

ďakujem, určite si tvoju poviedku prečítam, keď budem mať čas

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Sasuke ...
Vložil Sasuke ..., Po, 2012-09-10 19:03 | Ninja už: 4467 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

Tak pak ji jsem dej rád si ji přečtu jako inspiraci k mojí

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, Po, 2012-09-10 19:08 | Ninja už: 4468 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

mám ji tady, stačí se podívat na můj profil Smiling

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.