manga_preview
Boruto TBV 15

Strážce brány - 21. Mokuton a nový tým

Když se konečně dostal na jejich bývalé místo, kde s týmem trénovali, tak se mu hned v hlavě vynořily všechny ty krásné vzpomínky, které na tohle místo má. Užil si tu spoustu zábavy a hlavně tu všechny moc dobře poznal. Pomalu se blížil k jeho učitelům, kteří stáli opření o dva kůly a o něčem se bavili.
„Tak jsi tu. Zkusíme to, i když jsem si vsadil, že to nezvládneš,“ přivítal ho velitel týmu sedm. Jeho společník na něho vrhl jen naštvaný pohled a nesouhlasně zakroutil hlavou.
„Vůbec ho neposlouchej. On tomu nerozumí a pořád si myslí, že má pravdu. Já jsem si vsadil na tebe, protože jsem viděl jak moc je tvá chakra plná životní energie. Ve tvém případě vůbec nejde o to, jakou podstatu chakry ovládáš,“ vysvětloval mu na, co přišel Yamato. Jestli opravdu bude schopen něčeho takového, tak mu bude moc vděčný. Byl si vědom toho, že když v oáze používal k boji chakru svoji v kyuubiho módu, tak na ni okolí hodně reagovalo. Všechno co v oáze vyrostlo, bylo jen díky této energii. Pokud to dokáže využít i do svých technik, tak by mnohem více zesílil.
„T..ak do..bře. Ale co mám te..dy dě..lat? Jak si to m..ám zkou..šet? Mám je..dno..duše sk..lá..dat ste..jné pe..če..tě ja..ko vy, ne..bo co?“ Vyptával se nadšeně mladý Uzumaki, protože měl obrovské nutkání si to vyzkoušet. Když si toho Yamato všimnul, tak v něm opět viděl toho malého kluka, kterého kdysi trénoval a tak se tomu hned pousmál a řekl mu:
„Mělo by stačit, když budeš skládat stejné pečetě jako já. Ale prvně se musíš přeměnit do kyuubiho módu, protože právě v něm, z tebe vyzařuje ta úžasná životní síla. Potom snad budeš schopen použít techniku mokutonu.“ Strážce brány jen souhlasně přikývnul a začal se soustředit na démoní chakru a hned se změnil. Když si toho všimnul Yamato, tak k němu přiběhl.
„Tak dobře. Ta technika, kterou budeme dělat, se jmenuje Shichuurou. Určitě si ho pamatuješ, to je to vězení. Opakuj po ně ty pečetě a jdeme na to,“ vysvětloval opět Yamato a postavl se před něho tak, aby mohl bez problému vidět pečetě, které bude skládat. Hlavně to všechno dělal hodně pomalu, aby to nějak nemohl poplést. Když už měli složené pečetě, tak se loukou ozvalo dvouhlasně:
„Mokuton: Shichuurou no Jutsu!“ Před Yamatem ze země vyrostlo dřevěné vězení. Spokojeně se pousmál a podíval se na Naruta. U něho bylo něco jinak. Z dlaně mu proudilo bílé světlo, které se formovalo do stejné podoby, jako měl jeho učitel. Když už si to tvarem odpovídalo, tak se zablesklo a všechna ta čirá energie se změnila na dřevo.
Kakashi i Yamato na to nevěřícně koukali. Ani jeden z nich nečekal, že se něco takového může stát. Yamato si myslel, že se mu to povede úplně stejně jako jemu, ale tohle bylo příliš odlišné. Jediné co s jeho technikou to mělo společného, byl ten výsledek. Ten postup byl úplně jinak. Za to Kakashi byl ještě více překvapen jeho výsledkem, protože on už od začátku vůbec nevěřil tomu, že se mu něco povede. Celou dobu se chtěl Yamatovi vysmát, ale teď musel uznat, že měl pravdu. Stále však nechápal, jak se mu to mohlo povést. Výsledek tohohle pokusu dokonce překvapil i Strážce brány. Nečekal, že se mu to povede na první pokus a už vůbec ne, že to bude tak odlišné. Ale rozhodně je dobře, že se mu to povedlo. Yamato se vzpamatoval, z počátečního šoku a řekl:
„Vypadá to, že u tebe se na použití dřevních technik využívá přímo ta životní energie, protože nemáš zemní a vodní chakrovou podstatu. Bere si čistá energie hodně tvé síly? Nebo si myslíš, že to bude srovnatelné s množstvím chakry, kterou musím dávat já?“ Naruto se chvilku zamyslel a pak mu odpověděl:
„Ne..cí..til jse..m vě..tší ú..by..tek e..ne..rgi..e, tak.že to n..ebu..de m..oc ná..ro..čné. A v po..ro..vná..ní s úby..tke..m t..vé cha..kry si mys..lím, že na to..m bu..de..me ob..a ste..jně.“ Yamato nad tím jen znovu nechápavě kroutil hlavou, ale pak se podíval na Kakashiho a vesele se ušklíbnul.
„Vyhrál jsem naši sázku. Takže jestli bude chtít Tsunade vybírat svého náhradníka z nás, tak ti dám hlas a když vyhraješ, tak neutečeš od povinností.“ Ten když to uslyšel, tak se mu jen naštvaně zkřivil výraz na obličeji. Tomu jeho výrazu se oba jeho společníci jen pořádně zasmáli.
„Co pr..o mě zna..me..ná, že do..ká..žu po..už..ívat mo..ku..ton?“ Zajímal se ještě Naruto. Rozhodně neměl přehled o tom, jaké techniky kapitán Yamato používá. A určitě si nepamatuje ani jedu sadu pečetí potřebných pro jejich použití. Takže jestli chce tuhle sílu ovládnout, tak musí poprosit svého učitele, aby mu udělal nějaký seznam, kde je všechno sepsáno. Jinak mu to co dnes zjistil, bude úplně k ničemu.
Yamatovi bylo hned jasné, že jestli bude chtít mladý Uzumaki ovládnout dřevní techniky, tak ho bude muset naučit všechny techniky, co ovládá. On sám se je učil ze zakázaného svitku, za dozoru Třetího Hokage. Když byl mladý, tak nikdo jiný neovládal mokuton a už vůbec si nepamatoval techniky a k nim pečetě, které používal první Hokage, Hashirama. Ten byl velice moudrý, protože do toho svitku zaznamenal všechny svoje techniky i s postupy jak je používat, i když nežil nikdo jiný, kdo by mohl využít dřevní techniky. I tak věřil, že se jednoho dne dočká nástupce, který porozumí síle mokutonu.
„No to znamená, že ti můžu sepsat všechny techniky, které ovládám a i s postupy jak je využít. Ale možná by bylo lepší, abys zašel za Hokage - sama, jestli by ti nepůjčila zakázaný svitek. Já se všechny svoje techniky učil odtamtud. Tam jich však je mnohem více. Já nebyl schopen ovládnout všechny techniky, protože nemám potřebné množství chakry, jenže ty takový problém nemáš. Takže bys měl být schopen naučit se a ovládnout všechny ty techniky. Ale dávej si na ně pozor. Některé co tam jsou, nebyl schopen ovládnout ani samotný Hashirama. Je u nich jen teoretický popis, jak a co můžeš udělat, abys tu techniku mohl použít, ale také tam je u nich poznámka, že ani on sám neměl dostatečnou odvahu používat takové techniky. Sám uvidíš, až se k tomu dostaneš,“ vysvětloval mu to všechno Tenzou. Sice měl v sobě, díky pokusu Orochimara, DNA samotného Prvního Hokageho, ale i tak nebyl schopen úplně všechny techniky použít, nebo dokonce nové vytvořit.
Strážce brány na něho koukal docela zamyšleně. Asi bude jednoduší zajít za Tsunade, protože Yamato by ten seznam musel teprve vytvořit a tolik času zase mít nebude, protože on se musí starat o všechny ANBU jednotky a tak mu řekl:
„Dě..ku..ji za vše..chny ty in..for..ma..ce. Za..jdu za Tsu..na..de, to bu..de ur..či..tě jed..no..du..šší. Vše..chny ty vě..ci si zko..pí..ru..ji z to..ho svi..tku a p..ak se je bu..du uč..it, až na to bu..du m..ít ně..ja..ký te..n vo..lný čas.“ Yamato jen souhlasně přikývnul. Pro něho to bylo jen dobře, že nemusí dělat něco na víc, protože už teď díky své práci, nemá tolik času věnovat se své ženě a dětem, jak by chtěl.
„Takhle to bude určitě nejlepší. Jestli budeš s čímkoli poradit ohledně dřevních technik, tak se na mně kdykoli obrať s prosbou o pomoc. Určitě dokážeme společně najít řešení jakéhokoliv problému.“ Rozhodně pro něho bude lepší, když s ním stráví pár hodin, kdy se o tom budou bavit, než když ztratí mnohem víc hodin pří zpracovávání technik a postupů k nim.
Celou tu dobu Kakashi jen nechápavě sledoval tu dvojici. Věděl, že Naruto má obrovský potenciál, ale nikdy si nesmyslel, že by byl schopen ovládnout mokuton. Jistě, je to jen náhoda, že směs Narutovi a Kyuubiho chakry vytváří tak skvělou životní energii, ale i tak ho to zaskočilo. Z pověstí a legend moc dobře znal všechny příběhy o Hashiramovi. Každý příběh vypráví o tom, jak byl hodný a přitom byl strašně silný. Vůbec nikdo se mu nemohl rovnat. V těch příbězích ho srovnávali se samotným Rikudou Senninem. Samozřejmě, že to byly jen pohádky, ale i tak musel být mocný. Proto nynější síla mladého Uzumakiho ještě několikrát vzroste, až se ji naučí ovládat.
„Neměl bys zatím nikomu říkat, že dokážeš využívat techniky mokutonu. Pokud se to dostane mezi ostatní vesnice, tak budou mít jen strach. Také to určitě přiláká lovce DNA, kteří budou chtít získat tvoje tělo, aby ho prozkoumali a zkusili porozumět těmto technikám,“ varoval ho zničehonic Hatake s vážným výrazem na tváři. Strážce brány věděl, že má pravdu a tak souhlasně přikývnul a řekl:
„Má..te pra..vdu se..nse..ii. Bu..du to ta..jit. Ne..mys..lím si, že by na to..mh..le svě..tě byl ně..ja.ký nin...ja, kte..rý by byl scho..pen m..ně do..nu..tit vy..užív...at sí..lu mo..ku..to..nu. Pro..to..že to by mu..sel prv..ně p..ra..zit sa..ge mód i kyuu..biho mód. S kli..dem mů..žu ří..ct, že nik..do na svě..tě ne..ní, až tak..hle sil..ný.“ Kakashi i Yamato s tím museli jen souhlasit. Teď když už všechny padouchy porazili, tak nezbyl nikdo dostatečně silný, aby něco takového zvládl.

Několik hodin tam trénovali další techniky mokutonu a Naruto se snažil si je všechny zapamatovat. Potom nadešel čas na to, aby šel za týmem, který s ním půjde na chudinské zkoušky. Tak se rozloučil se svými učiteli a šel o kus dál, kde bylo cvičiště týmu Gai. Když se blížil, tak tam cítil něčí přítomnost, takže tam ten tým už určitě bude. A tak si trochu pospíšil, protože zatím nevěděl kdo je ten jejich tajemný sensei. Konečně vyšel na volné prostranství a před sebou uviděl jeho nové společníky. Všechny si jen tak ledabyle sjel pohledem, ale zarazil se na jejich senseiovi. Překvapeně hleděl do byakuganu, který ho také pozoroval. Dál si prohlížel tuto mladou ženu. Měla dlouhé černé vlasy přes celá záda. Prvně si myslel, že vidí Hinatu, jenže to okamžitě zamítnul, protože na ní našel několik odlišností. Řekl si, že je nebude dál pozorovat a tak došel ten kus, co mu zbýval. Chtěl je všechny pozdravit, ale než to stihnul, tak se jako první ozvala ta dívka:
„Takže ty jsi ten tajemný Strážce brány, který bude s Jiroem a Mariko skládat chuuninské zkoušky?“ Když ti dva jmenovaní slyšeli, že se o nich mluví, tak přestali trénovat a zvědavě si prohlíželi nově příchozího. Ani jeden z nich neměl moc dobrý pocit, když se na něho dívali. Spíše z něho měli strach. Naruto si toho všimnul a odpověděl té mladé ženě.
„Ano máš pra..vdu. To já s ni..mi jdu. Má..me ho..dně má..lo ča..su na pří..pra..vu, tak..že my..slím, že bu..de nej..le..pší, když se vzá..jem..ně pře..dsta..víme a po..ví..me si v čem vy..ni..ká..me a ja..kou má..me sl..ab..inu, abych po..dle to..ho mo..hl vy..my..slet sprá..vnou stra..te..gii,“ potom si ještě jednou prohlédl tu Hyuugu a zeptal se jí:
„Mo..hu z..nát tvé jm..éno?“ Když si vůdkyně tohoto týmu všimla jeho pronikavého pohledu, kterým si ji prohlížel, tak se trošku začervenala a odpověděla mu:
„Já jsem Hanabi, Hinatina mladší sestra. Nic víc vědět prozatím nepotřebuješ a ti dva se nyní představí sami.“ Dva nejmladší členové tohoto týmu se po sobě nerozhodně koukali a snažili se nějak donutit toho druhého, aby začal. Jenže ani jednomu se to dlouho nedařilo a tak to nakonec vzdala dívka a začala:
„Jmenuji si Inuzuka Mariko a to štěně tady vedle mě se jmenuje Hikari. Trénujeme spolu od té doby, co jsem ho dostala od své mamky. Ovládáme většinu klanových technik a máme moc dobrý čich. Naší největší slabinou je genjutsu, přes které se nedokážeme nikdy dostat.“ Naruto na ni děkovně kývnul a nyní čekal, až se začne představovat poslední člen toho týmu. Černovlasý mladík se nadechl a začal:
„Já se jmenuji Aburame Jiro. Pro svoje techniky využívám brouky, kteří sídlí v mém těle. Má to mnoho výhod. Třeba i to, že se s nimi dokážu dostat úplně všude, ale nevýhoda je, že nesmím nechat klesnout svoji chakru moc hluboko, protože by tím všichni brouci umřeli a já bych byl úplně bezbranný.“ Naruto opět děkovně přikývnul a začal přemýšlet, jak by se mohli správně kombinovat, aby mohli využívat plný potenciál jejich týmu. Z přemýšlení ho vytrhla po chvilce Hanabi:
„A ty se jim nechceš představit? Chceš znát jejich schopnosti a jména a ani se nepředstavíš. Ty jsi tak nevychovaný!“ Strážce brány se na ně omluvně pousmál, i když to vypadalo, jako kdyby jim nyní chtěl vážně ublížit a tak se začal rozhodovat o tom, co jim může říct a co by si měl nechat spíš pro sebe.

Poznámky: 

Tak tady je další díl Smiling

Seznam mých povídek
Předem děkuji za komenty Eye-wink

5
Průměr: 5 (21 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, St, 2012-10-03 22:14 | Ninja už: 6087 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

Děkuji vám za komentáře Smiling Zítra tu bude další díl Eye-wink

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Jurajko
Vložil Jurajko, St, 2012-10-03 20:40 | Ninja už: 6118 dní, Příspěvků: 171 | Autor je: Pěstitel rýže

Perfektní, v téhle FF musíš rozhodně pokračovat Eye-wink

Tak prý sem tu s vámi už 5 let, to sakra letí

Obrázek uživatele Hadarak
Vložil Hadarak, So, 2012-09-29 18:36 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

Užasny diel chce to dalsie dielyyy Eye-wink

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, So, 2012-09-29 09:27 | Ninja už: 5429 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

Chvilku tu nejsem a jsou tu dva nové díly. Ty víš jak někomu udělat radost.
Skvělé. Pokračuj dál.

userbarz.com

Obrázek uživatele Mullyda
Vložil Mullyda, Čt, 2012-09-27 19:46 | Ninja už: 5328 dní, Příspěvků: 328 | Autor je: Pěstitel rýže

Já čekal že Sensei je Hinata, ale tohle je rohodně lepší.

Oculum pro oculo, Dentum pro dente et Malum pro malo.
Me-ni wa me-o, Ha-ni wa ha-o to Aku-ni wa aku-o.
Oko za oko, Zub za zub a Zlo za zlo.

Obrázek uživatele Nikkka
Vložil Nikkka, St, 2012-09-26 15:31 | Ninja už: 4825 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Naprosto souhlasím s PCoky úplně suproví kdyby to šlo nechala bych ho zfilmovat Laughing out loud

Obrázek uživatele PCoky
Vložil PCoky, St, 2012-09-26 13:39 | Ninja už: 4499 dní, Příspěvků: 168 | Autor je: Prostý občan

další úžasný díl.