manga_preview
Boruto TBV 15

Uzumaki dvojičky - 19. Bez pečate

Nastal čas pre posledný súboj tejto chuuninskej skúšky. Ako sa blížil koniec, tak hustlo napätie. Feudálni páni mali už viacmenej jasno, koho nominujú na chuunina. Kagovia a iní významní ľudia taktiež. Tento súboj už bol len o víťazovi. Počasie sa zmenilo. Pribudlo oblakov, ochladilo sa. Ochladenie však bolo spôsobené blížiacim sa večerom. Všetko už bolo pripravené na posledný súboj. Súťažiaci, rozhodca aj diváci.
Naoki a Natsumi tam proti sebe stáli bez pohnutia. Ani nevedeli, že sú to súrodenci. Natsumi predpokladala, že Rasengan nebude stačiť. Ani pri správnom použití v kombinácii s Hiraishinom. Yuton bude asi taktiež. Veď čo by aj nie. Naoki mal kladivo severského boha. Určite s ním ešte nepredviedol všetko. Navyše je tu tá schopnosť, ktorou porazil Sasukeho, ktorý ani nevedel, že sa vzdal. Nijak jej to nevychádzalo, iba tak, že aby vyhrala, musí použiť Kyuubiho. Ale to je nebezpečné.
„Bodaj by som vedela tak premýšľať ako Shikamaru," povzdychla si.
„Poďme," Naoki to chcel mať čo najrýchlejšie za sebou.
„Začnite!" Genma dal pokyn na začiatok súboja.

Lenže týmto sa nezačal pravý súboj, ale skôr zákopová vojna. Natsumi hodila shurikeny. Naoki sa im vyhol a hodil kunaie. Natsumi ich pochytala a hodila naspäť. Minimum akcie. To sa divákom nepáčilo a dali to najavo.
„Čo chcú? Nech si oni skúsia bojovať celý deň," hovoril Naoki.
„To sa dalo čakať. Nechcú si vymíňať chakru hneď na začiatku," hovoril Minato.
„Po pravde, asi jej už ani nemajú moc," povedal Kazekage.
„Možno práve naopak. Chcú presvedčiť súpera, že ju nemajú, ale pri tom by jej mali veľa. Takto by donútili súpera útočiť a ubránili by sa bez použitia chakry. Potom by dorazili súpera bez chakry."
„To je múdra stratégia."
„To je však na nič proti Naokimu. Pokiaľ používa kladivo, tak nespotrebováva chakru. Ale ho to iba fyzicky unavuje, čiže potrebuje potom dlhý odpočinok."
„Tak dúfam, že nemáte pravdu."

„Kuchiyose no Jutsu."
Naoki však túto zákopovú vojnu ukončil. Privolal si kladivo. Okamžite ho hodil po Natsumi. Tá sa tomuto bez problémov vyhla. Kladivo spravilo dieru do steny arény. Naoki si ho opäť privolal k sebe.
„Yuton: Yuryuudan."
Snežné strely. Tie Naokimu neublížili. Vyskočil, čo to dalo a chcel útočiť. Natsumi však hodila niekoľko desiatok kunaiov. Naoki ich najskôr musel odraziť. Naoki pozdvihol svoje kladivo nad hlavu. Obloha sa zamračila. Blesky začali padať na zem. Niekoľko ich udrelo do kladiva a udržali sa v ňom. Lietali okolo kladiva. Naoki ho namieril na Natsumi. Vystrelil z kladiva jeden blesk ako by to bol nejaký laser. Bolo to niečo iné ako predtým. Ten útok predtým má deštrukčný účinok. Má toho zničiť všetko na veľkom území. Teraz je to len cielený útok, ktorý má zasiahnuť jeden malý bod.
Natsumi ale použila Hiraishin a dostala sa pred Naokiho.
„Rasengan."
Okamžite vytvorila Rasengan a zaútočila na hruď. Lenže zasiahla len obyčajný kus dreva. Naoki zopakoval svoj predchádzajúci útok. Ale aj Natsumi použila Kawarimi.
„Kage Bunshin no Jutsu."
Akoby si čítali myšlienky. Obidvaja vytvorili po päť klonov, ktoré sa zničili navzájom.

„Musím vymyslieť niečo lepšie," myslela si Natsumi.
Naoki pozdvihol nad hlavu svoje kladivo. Opäť. Znovu sa zatiahla obloha a blesky spojili kladivo s oblohou. Mnohí si mysleli, že tieto blesky pošle na Natsumi. Ale Naoki udrel s kladivom do zeme. Nič sa nedialo. Zrazu však zo zeme vytryskli blesky. Natsumi vyskočil vysoko nad zem. Vyššie ako bol najvyšší bod arény. Naoki udrel ešte raz do zeme. Blesky šľahali z oblohy na zem. Spojili zem s oblohou. A to doslova. Niekoľko tisíc bleskov sa takto znieslo na zem. Natsumi bola v obklopení bleskov. Bola ako vo väzení. Naraz všetky blesky sa nasmerovali na ňu.
„Yuton: Yukitama."
Natsumi okolo seba vytvorila snežnú guľu, ktorá ju ochránila.
„Tak toto by som asi ťažko rozdýchala."
Natsumi použila Hiraishin a dostala sa za Naokiho chrbát.
„Rasengan."
Naoki tento útok zaregistroval, ale nedokázal sa vyhnúť. Iba dal do dráhy Rasenganu svoje kladivo. Spravilo to svoje. Ubránil, ale iba za cenu straty kladiva. Odletelo mimo arény. Lenže Natsumi utrpela spáleniny ruky, v ktorej mala Rasengan.
„Sakra. Toto nevyšlo."
„Yuton: Rasen Yukai."
Lenže teraz bol Naoki zraniteľný. Okamžite sa snažila toho využiť. Snežné gule leteli na Naokiho rýchlosťou svetla. Lenže ten sa tomu bez problémov vyhýbal. Natsumi opäť použila Hiraishin. Avšak v tej chvíli ako sa dostala za Naokiho chrbát, dostala kopačkou do hlavy. Spamätala sa však rýchlo a päsťou trafila Naokiho do brucha. Ihneď mu podkopla nohy a Naoki spadol na zem.
„Rasengan."
Naoki sa však prekotúľal nabok. Natsumi to však nestačilo. Vyskočila a kopom pätou sa ho snažila doraziť. Mierila na hlavu. Naoki ale rýchlo vstal a presne miereným kopom zasiahol hlavu Natsumi. Natsumi dopadla na zem. Naokimu priletelo kladivo a pomaly ho položil na ňu. Bolo ako pierko. Lenže keď sa chcela Natsumi postaviť, tak vážilo snáď tisíc ton. Nemohla sa pohnúť. Kawarimi nemohla spraviť. Chakru jej to nejak rušilo. Avšak s prispením Kyuubiho dokázala použiť Hiriashin. Ale Naoki ako by to bol čakal a trafil ju päsťou, ako inak, do hlavy. Chytil do rúk kladivo a napriahol. Chcel to už dokončiť. Zaútočil. Nastal výbuch. Arénu zahalil dym, ktorý však okamžite zmizol. Vďaka uvoľnenému Kyuubimu. Naoki tvrdo narazil do steny arény. Ale rýchlo sa pozviechal.
„Tak a je to tu."
Postavil sa Kyuubimu čelom.

Diváci začali panikáriť. Ustupovali. Utekali. Nastal chaos. ANBU ihneď reagovali. Snažili sa ich usmerniť. Niektorí sa išli postaviť Kyuubimu. Ale Naoki ich poslal preč. Vytvoril okolo celej arény bleskovú stenu a tak isto okolo celého bojiska.
„Bijuudama."
Kyuubi vyslal na neho Bijuudamu. Naoki hodil oproti nej svoje kladivo, ktoré Bijuudamu zničilo. Privolal si svoje kladivo naspäť. Pozdvihol ho k nebesám. Nasledoval tradičný rituál. Blesky udreli do kladiva a držali sa medzi kladivom a oblohou. Naoki ich poslal na Kyuubiho. Kyuubiho to mierne spálilo.
Naoki položil kladivo na zem. Zavrel oči. Po chvíli ich znova otvoril. Ľavé oko bolo nejaké iné. Červené bolo síce stále, ale nejak inak vyzeralo. Mal v ňom čierny štvorec, z každého rohu štvorca išla kolmo jedna čiara. V strede štvorca bol červený kruh a v ňom ešte menší kruh čiernej farby. V skratke, mangekyou sharingan.
Kagov to postavilo na nohy.
„Čože?" divil sa Minato.
Divákov to zaskočilo. ANBU a ďalších ninjov taktiež.
V Kyuubiho oku sa objavil taký istý sharingan. V tom momente Kyuubi skrotol. Naoki zrušil svoju bleskovú techniku, ktorou nedovoli nikomu opustiť arénu. Kyuubi sa začal scvrkávať, dostával sa naspäť do Natsumi. Onedlho sa tam objavila už len Natsumi. Ležala na zemi a bola v bezvedomí. Okamžite k nej priskočili zdravotníci a Minato. Minato si všimol niečoho zvláštneho.
„Pečať zmizla."
Pozrel sa na Naokiho. Ešte mal stále jutsu aktívne. Držal Kyuubiho pod kontrolou.
„Ona je bez pečate."
Minato sa dal do práce a obnovil pečať.
„Víťazom je Naoki," prehlásil ešte Genma.

4.871795
Průměr: 4.9 (39 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Út, 2012-10-02 21:14 | Ninja už: 6103 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

výborný dielik a po docitani som zostal v uzase. ale chcelo by to podľa mňa trošku predĺžiť. moc kratke sa mi zdajú tie časti.

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, St, 2012-10-03 15:15 | Ninja už: 5359 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

dík, ja sa snažím písať v rozmedzí 2-3 strany vo worde. Skrátene, ja to mám presne naplánované, čo bude v akom dieli. Iný problém je, že to moc nenatiahnem, pri posledných dieloch aj problém s časom. Ale už je to lepšie, aj keď bohvieako veľa ho nemám

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Mardalerie
Vložil Mardalerie, Út, 2012-10-02 14:40 | Ninja už: 4551 dní, Příspěvků: 178 | Autor je: Prostý občan

zaujimave Smiling aj ked by mohol ukazat vecsiu silu aj bez kladiva Smiling

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2012-10-02 19:37 | Ninja už: 5359 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

potom na čo by som mu dával kladivo, keď by bol silný aj bez neho Laughing out loud Ale aj to raz príde. Myslím, že môžem povedať(a určite to niekoho napadlo), že kladivo je hlavne zbraň na prekonanie Susanoa. Myslím, že takýto malý spoiler môžem vypustiť, lebo aj tak to spomeniem skôr ako sa to stane

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, Út, 2012-10-02 14:40 | Ninja už: 4829 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Takže Shisuiovo oko Hmmm. Tak možná i tuším jak ho získal a proč ho může ukončit ale nechám se překvapit jak to podáš. Eye-wink

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2012-10-02 19:33 | Ninja už: 5359 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Už tretí je si istý Shisuiom. Že vás to nenapadlo pred týždňom. To by ma šľak trafil Laughing out loud Ešte ak sa trafíš do toho, prečo ho môže vypnúť, tak ma ten šľak trafí.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele viovi
Vložil viovi, Út, 2012-10-02 13:28 | Ninja už: 4473 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

pěkný, ale jak to že umí sharingan vypnout?
jinak se moc těším na pokráčko Smiling

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2012-10-02 14:29 | Ninja už: 5359 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

díky, nechcem teraz vysvetľovať, prečo ho môže vypnúť. Bude to vysvetlené v ďalších dieloch

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Mullyda
Vložil Mullyda, Út, 2012-10-02 13:18 | Ninja už: 5325 dní, Příspěvků: 328 | Autor je: Pěstitel rýže

Hyp-Hyp-Huraa! Fakt dobrý.

Oculum pro oculo, Dentum pro dente et Malum pro malo.
Me-ni wa me-o, Ha-ni wa ha-o to Aku-ni wa aku-o.
Oko za oko, Zub za zub a Zlo za zlo.

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2012-10-02 14:28 | Ninja už: 5359 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Sasuke ...
Vložil Sasuke ..., Út, 2012-10-02 07:02 | Ninja už: 4467 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

Super díl Laughing out loud A Shisuiov Mangekyou sharingan,šel hned poznat že je Shisuiho. Protože byl jediný kdo dokázal ovládnout člověka a ani o tom nevěděl.

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2012-10-02 14:27 | Ninja už: 5359 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

dík, dal som moc nápoved, že je jeho

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, Po, 2012-10-01 20:40 | Ninja už: 4468 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

Super, mega, ultra, luxusní díl. Mě se ten díl úplně líbil. Bylo to super. Nečekal jsem, že Naoki použije hned Shisuiho mangekyou sharingan, ale mě se překvapení líbí Laughing out loud Nemůžu se dočkat jak to dopadne a jak zareagují ostatní.

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2012-10-02 05:07 | Ninja už: 5359 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

díky, ale ako si zistil, že je Shisuiov?

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, Út, 2012-10-02 14:19 | Ninja už: 4468 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

podle toho tvaru

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.

Obrázek uživatele brodzo
Vložil brodzo, Po, 2012-10-01 20:22 | Ninja už: 4503 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

super Smiling ale podla mna Naoki je až moc silný sharingan hned mangekyou, nejake kladivo super silne a ešte má v sebe aj kyubiho keby tam nebolo to kaldivo tak by som to chápal ale to kladivo mi príde až moc Smiling ale ej to len môj názor inak super diel Smiling

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2012-10-02 05:06 | Ninja už: 5359 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

díky, ale zase nemáš pravdu, že je moc silný. Písal som to niekde na začiatkum, to kladivo moc unavuje. O niekoľko dielov však uvidíš, že aj keď má kladivo, sharingan, Kyuubiho, tak sa dá poraziť. Ako hneď mangekyou? Kolega nad tebou hneď vedel, že je to Shisuiov sharingan a ten prebudil mangekyou. Nechcem už povedať viac a ak nečítaš mangu, tak radšej tiež nie. Lebo aj podľa toho sa to dalo uhádnuť.

Zoznam mojich FF