manga_preview
Boruto TBV 15

Miluju tě, Hinato 2

Naruto ležel u sebe na posteli a přemýšlel o včerejšku. Sám tomu pořád nemohl uvěřit. Strávili na tom místě skoro celý den. Povídali si, líbali se, nebo prostě jen leželi v trávě v objetí a užívali si přítomnost toho druhého. Vůbec se mu od ní nechtělo, když se s ní musel večer, před sídlem klanu Hyuuga, rozloučit.
Hinata na tom byla podobně jako on. Bylo sice brzo ráno, ale ani ona nemohla spát. Se zavřenýma očima vzpomínala na předchozí den a zároveň se moc těšila na ten dnešní. Nemůžu se dočkat, až tě znovu obejmu. Až tě znovu políbím. Usmála se. Miluju tě, Naruto.

7:34. Už bych se moh zvednout a jít něco dělat, řekl si Naruto. Vstal, naházel do sebe snídani a šel. Nevěděl kam. A bylo mu to jedno. Myšlenkami byl stále u Hinaty. Chyběla mu. Její blízkost, její rty, její vůně. Zvedl hlavu a všiml si, že míjí obchod, kde pracuje Ino. Květiny? Jaké má asi ráda? pomyslel si. Vešel dovnitř.
„Ahoj Naruto,“ pozdravila jej Ino s úsměvem, „co to bude?“
„Díky já.. jen se koukám. Máte tu moc hezké květiny,“ odpověděl Naruto a opětoval úsměv.
„Dobře, kdybys něco potřeboval tak-“ dál to nedořekla, protože někdo prudce rozrazil dveře a vehnal se dovnitř.
„Ohó! Vidím snad mladého muže kupovat květiny?! To může znamenat jen jednu věc!“ zařvala ona temperamentní osoba. Naruto s Inou jen nechápavě zírali.
„Mistře Gai?“ řekli oba naráz. Gai se jen „frajersky“ zasmál se, až mu zasvítily zuby a už se hnal k Narutovi a chytil jej okolo ramen.
„Tak co? Která to je? Která ti ukradla srdce a donutila tě, abys o ní přemýšlel dny a noci?!“ hulákal Gai a cloumal Narutem. „Když přijde řeč na květiny, je zbytečné nějaké dlouhé rozhodování, prostě vyber ty, které se ti nejvíc líbí! Já třeba vždycky bral narcisy a řeknu ti, KAŽDÁ PO MNĚ JELA! Protože narcisy jen podtrhují tvoji sílu mládí!“ řval Gai nadšeně na celý obchod, vzal pugét narcisů a vrazil ho do Narutovi do ruky.
„A že jsi to ty Naruto, rád za tebe tyhle kytky zaplatím!“ Vytáhl peněženku a otočil se k Ině.
„Tady je 100 yenů!“ zahulákal.
„Ď-děkuju,“ řekla Ino překvapeně, „ale ty květiny nejsou tak-“
„Nestačí? Nuže nevadí, zde je 200 yenů!“ přerušil ji rychle Gai. Ino radši už nic neříkala a vzala si peníze.
„A teď můj milý Naruto, běž! Běž a vyznej jí svou lásku, jak nejlépe dokážeš!“
Naruto usoudil, že nejlepší bude, když se rychle ztratí. Poděkoval a vystřelil pryč. Ten chlap je naprostý magor!

Zajímalo by mě, co zrovna Naruto dělá, pomyslela si Hinata. Tak ráda by šla někam ven. Za ním. Ale musela zůstat a postarat se o domácnost, zatímco její rodiče byli pryč. Smutně se podívala z okna ze svého pokoje. Chybím mu také? Z rozjímání ji vyrušilo zaklepání. Šla otevřít.
„Naruto,“ vydechla překvapeně. Naruto chtěl něco říct. Ale jakmile ji spatřil, všechno zapomněl. Byla tak nádherná. Nervózně pozvedl kytici narcisů.
„Ty jsou pro tebe,“ řekl tiše. Hinata jej chvíli nevěřícně pozorovala. Stydlivě se usmála a tváře jí zčervenaly.
„Děkuju,“ odpověděla, „nechceš jít dál?“ Naruto se usmál a přikývl.
Zavedla jej k sobě do pokoje. Byl hezký a útulný. Naruto si sedl na postel.
„Jak-jak jsi věděl, že mám ráda narcisy?“ zeptala se Hinata. Naruto se musel zasmát, když si vzpomněl na onu příhodu s mistrem Gaiem.
„Někdo mi poradil,“ odpověděl pobaveně. Hinata dala květiny do vázy, přisedla si k němu a Naruto jí podrobně popsal, jak k narcisům přišel. Chvíli na něj koukala, ale pak se rozesmála. Nebylo to ale žádné stydlivé pousmátí. Smála se od srdce. Vypadala moc roztomile. Všimla si, že ji pozoruje a zarazila se.
„Moc hezky se usmíváš,“ řekl Naruto. Hinata zčervenala. „Pojď blíž.“
Pomalu se k sobě přibližovali. Hinata zavřela oči. Byla nervózní, ale tolik se na tuhle chvíli těšila. Jejich rty se znovu spojily v polibek. Naruto Hinatu objal a přivinul k sobě. Tak moc mu chyběla. Slovy by nedokázal popsat pocity, které zrovna prožíval. Bylo to stejně tak intenzivní jako včera. Dával do těch polibků co nejvíc citů.
„Miluju tě, Hinato,“ zašeptal a pohladil ji po vlasech.
„Já tebe taky, Naruto,“ vydechla Hinata a znovu jej políbila. V tuhle chvíli pro něj byla středem Vesmíru.

Byla již noc. V jindy tak rušných ulicích nebyl nyní nikdo. Celá vesnice spala. Tmavými ulicemi se v záři měsíce potuloval pouze jeden pár. Ruku v ruce, procházeli se spolu noční Konohou. I přes problémy které ji mohly čekat, Hinata porušila příkaz rodičů a vydala se s Narutem ven. Prvotní obavy, jenž ji chvíli sužovaly, se ale okamžitě rozplynuly v momentě kdy ji vzal do náruče a vtiskl jí ten nejněžnější polibek. Míjeli spolu Inino květinářství, knihovnu, nemocnici. Došli až na jedno osamělé místo s jezírkem. Na jeho břehu se zastavili a v objetí pozorovali hvězdy. Hinata vypadala ve svitu měsíce nádherně. Narutovi divoce bušilo srdce. Udělal malý krok dozadu, ale přitom šlápl na kámen. Ujela mu noha a on se svalil do jezírka. Naštěstí stačil Hinatu pustit, takže nespadla s ním.
„Naruto! Jsi v pořádku?“ vyjekla Hinata. Narutovi byla voda sotva po prsa, ale začal máchat rukama a dělat, že se topí.
„Pomoc! Pomozte mi někdo!“ volal s předstíraným zoufalstvím v hlase. Hinata pochopila, oč mu jde. Usmála se a skočila za ním. Rychle k němu doplavala a objala jej. Naruto jí políbil.
„Zachránila jsi mě,“ řekl tiše.
„Ale jdi ty,“ odpověděla a oba se rozesmáli. Společně potom v jezírku nějakou chvíli dováděli. Naruto se dokonce pokusil vydržet pod vodou přes dvě minuty. Hinata mu to od začátku rozmlouvala, ale on se nedal. Když se po dvou a půl minutách stále nevynořoval, dostala Hinata strach a vytáhla jej z vody. Byl v bezvědomí. V panice s ním zatřásla a zakřičela jeho jméno. Otevřel oči prudce se posadil a začal kašlat. Podíval se na Hinatu.
„No.. teď už jsi mě doopravdy zachránila,“ řekl a provinile se usmál. Hinata se mu vrhla kolem krku.
„Měla jsem strach!“ vyhrkla roztřeseně skoro s pláčem.
„Omlouvám se,“ zašeptal Naruto a políbil ji. Chvíli tam spolu ještě zůstali, ale potom už jim začala být zima, jelikož byli promáčení. Vydali se směrem k Hinatině domu. Naruto si smutně uvědomil, že za chvíli už se s ní bude zase muset rozloučit. Věděl sice, že následující den spolu zase budou, ale čekat na to celou noc mu připadalo jako věčnost. Nejraději by u ní zůstal.
Přede dveřmi se zastavili. Naruto Hinatu objal.
„Nechci, abys odešla“ řekl tiše. Mírně se začervenala a pohladila jej po vlasech.
„Musím,“ zašeptala. Pohlédl jí do očí a vášnivě ji políbil. Hinata nechtěla odejít. Z celého srdce si přála s ním zůstat alespoň o něco déle. Spolu jim čas utíkal tak rychle. Kéž by den byl dvakrát tak delší, pomyslela si smutně. Za chvíli pravděpodobně bude muset čelit hněvu jejích rodičů. Ale nevadilo jí to. Vůbec nelitovala, že je neposlechla. Protože dnes prožila jeden z těch nejkrásnějších dní ve svém životě.
„Miluju tě, Hinato,“ zašeptal Naruto.
„Já tebe taky, Naruto,“ vydechla. Zavřela oči a opřela svou hlavu o jeho hruď. V tu chvíli se rozletěly dveře.
„Co to má znamenat?!“ zařval kdosi. Oba se lekli a odskočili od sebe.
„T-tati?“ vypískla Hinata.

KONEC 2. ČÁSTI

Poznámky: 

V té části, která začíná: Zajímalo by mě, co zrovna Naruto dělá... můžete zapnout tuhle
http://www.youtube.com/watch?v=ysdVYA014XA
nebo opět tuhle písničku chcete-li Smiling
http://www.youtube.com/watch?v=sVaRHJn_dgM

PS: Napsání druhé částí bylo pro mě těžší než jsem sám předpokládal a po jejím přečetní mám takový pocit, že není tak dobrá jako část první.. I tak stále doufám, že se vám bude alespoň trochu líbit Smiling

4.978725
Průměr: 5 (47 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Arthos
Vložil Arthos, St, 2012-12-05 19:47 | Ninja už: 4403 dní, Příspěvků: 128 | Autor je: Prostý občan

Super těším se na další! Smiling

Obrázek uživatele Sajlonix
Vložil Sajlonix, Po, 2012-12-03 21:04 | Ninja už: 4591 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Utírač Udonova nosu

znova za 5. Smiling

Obrázek uživatele EliSVK
Vložil EliSVK, Po, 2012-12-03 22:07 | Ninja už: 4371 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Recepční v lázních

je to take dobre ze aj zabudam davat tie hviezdicky :DD

Naruto a Sakura - Deň Detí vo filme
"Tak dobrá povídka si jistě alespoň jeden komentář zaslouží!"
Ne, 2013-07-07 22:29 Autor: T.T

Pár výmyslov z mojej hlavy

It's right if your parents die before you. Never should it be different.
The truth isn't in your words or acts, but in your heart.
Do not let your job makes you sad and unhappy.
Happiness is not in money or in expensive things. You can find it in smile of the right persons.
If you feel like this day is the worst in your life, say yourself that everything will be good. You will see. Everything will be OK.
Evil doesn't exist. Everybody are doing right things, just you dont know the right reasons why they are doing it.

Obrázek uživatele EliSVK
Vložil EliSVK, Po, 2012-12-03 10:20 | Ninja už: 4371 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Recepční v lázních

no gai....tak toho som si vedel predstavit presne zivo...to si vystihol...blby este viac nez naruto Laughing out loud...toho si dobre vystihol...tam 100 bodov Laughing out loud...myslím že to nebolo zle...skôr dobre...ja nemam namietky...je to fakt dobre...paci sa mi to rovnako ako prva cast...urcite si idem precitat aj tretiu...aj ked trosku velku sci-fi...

Naruto a Sakura - Deň Detí vo filme
"Tak dobrá povídka si jistě alespoň jeden komentář zaslouží!"
Ne, 2013-07-07 22:29 Autor: T.T

Pár výmyslov z mojej hlavy

It's right if your parents die before you. Never should it be different.
The truth isn't in your words or acts, but in your heart.
Do not let your job makes you sad and unhappy.
Happiness is not in money or in expensive things. You can find it in smile of the right persons.
If you feel like this day is the worst in your life, say yourself that everything will be good. You will see. Everything will be OK.
Evil doesn't exist. Everybody are doing right things, just you dont know the right reasons why they are doing it.

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Ne, 2012-12-02 01:00 | Ninja už: 5537 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Som milo prekvapená, celý čas som si myslela, že tuto poviedku píše dievča Laughing out loud a až teraz, keď som čítala poznámky tak som si všimla, že si chalan Laughing out loud ospravedlňujem sa, že som sa tak zmýlila, a musím uznať, že si krásne opísal pocity Smiling aj tá scénka s jazierkom bola úžasná Smiling len tak ďalej a teším sa na ďalšie tvoje pokračovania.

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Kompot
Vložil Kompot, Čt, 2012-11-15 19:37 | Ninja už: 4468 dní, Příspěvků: 515 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

paráda, jen tak dál Eye-wink

Obrázek uživatele misaki.
Vložil misaki., Út, 2012-11-13 20:48 | Ninja už: 4404 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Pěstitel rýže

tesiim sa na pokracovanie

Obrázek uživatele Tricer
Vložil Tricer, Út, 2012-11-13 09:58 | Ninja už: 4992 dní, Příspěvků: 113 | Autor je: Prostý občan

Hmm trochu jo .. ale nic moc .. Laughing out loud nééé to byl vtip tohle je naprosto boží,kawai atd. (neumím moc japonských slov Laughing out loud) rozhodně to není horší Laughing out loud je to skvělý těším se na další díl jen tak dál

Lidi pište ! Laughing out loudLaughing out loud Pomalu ale jistě mi docházej FF co číst Smiling Takže jestli máš ve své hlavě nějákej dobrej nápad na povídku (nebo prostě nápad Laughing out loud) tak ho honem sepiš a šup s ním na Konohu ! Laughing out loud

P.S. Pokud začneš psát tak tu FF dopiš Smiling Pokud ne tak mi dej adresu a příjdu tě zabít rovnou Laughing out loud Člověk se do nějáký FF ,,zamiluje" a najednou *BANG* dočtě 20 dílů a "Co to sakra ? Kde je další díl ?" To úplně nesnáším ! Laughing out loud

P.P.S. Už sem s tým otravnej Laughing out loud

P.P.P.S. Kdyby ste měli nějákej dobrej typ na super FF co se Ti(Vám)líbila tak mi ju pošlete do soukromejch zpráv nebo prostě kam chcete Laughing out loud

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Út, 2012-11-13 06:58 | Ninja už: 4919 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak teď mi mě vážně zajímalo, jak to dál vymyslíš Smiling

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Isade-chan
Vložil Isade-chan, Út, 2012-11-13 00:49 | Ninja už: 4394 dní, Příspěvků: 369 | Autor je: Konohamarova chůva

skvělýýý Laughing out loud to bude hooodne zajimavy Laughing out loud tati....? Laughing out loud

Život je přilš krátký na to, aby se jen přežíval. Proto by se měl žít naplno.

Obrázek uživatele Thanan
Vložil Thanan, Út, 2012-11-13 00:12 | Ninja už: 5846 dní, Příspěvků: 117 | Autor je: Prostý občan

Nádherné Smiling líbilo se mi to možná i více než první díl Smiling

Obrázek uživatele Aiko Rin Yumichiki
Vložil Aiko Rin Yumichiki, Po, 2012-11-12 21:05 | Ninja už: 4493 dní, Příspěvků: 206 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Móc krásné. Laughing out loud Už se těším na další díl Laughing out loud

V životě je spousta překážek a strachu musíš se jim postavit čelem.
http://aikoandsayuri.blog.cz/
Síla ptáka je ve křídlech, síla člověka je v přátelství!
30.7.2012