manga_preview
Boruto TBV 15

Hate or Love? 12

,,Klameš..." zopakovala som v šoku a katanu som trochu povytiahla z jeho tela. Prerívane sa nadýchol.
,,Taká silná a pri tom tak slabá... až je to na zaplakanie." z jeho hrdla sa aj cez ten chrapľavý dych - kedy mu v hrdle klokotala krv, ktorá mu postupne vytekala v tenkých pásikoch z úst - ozval výsmešný smiech. Tak šialený, až sa mi takmer vlasy zježili.
,,Hmmm, ja nie som ta, ktorá tu zomiera." na tvári sa mi objavil úškrn, keď som si uvedomila, že som konečne dosiahla svoj ciel.
,,Máš pravdu... nečakal som, že takto dopadnem, ale istým spôsobom si mi pomohla." šokovane som na neho zostala pozerať a on znovu vykašľal krv. Zvuky boja boli tlmenejšie a uvedomovala som si, že už sa to všetko končí. Vedela som, že sme vyhrali.
,,Pomohla? A od čoho?!" vyprskla som. Prečo by som mu ja mala nejako pomáhať.
,,Skončia sa moje... výčitky... svedomia." Jeho slová potichu zanikli a z čiernych temných očí, ktoré ešte pred chvíľou mali v sebe záblesk života zostali už iba prázdne, a slepo hľadiace do prázdna. Ešte chvíľu som mu hľadela do prázdnej tváre a pomaly mi všetko dochádzalo. Zrazu mi niekto položil ruku na plece. Hlavu som natočila na bok, aby som kútikom oka videla, kto to je. Gaara sa na mňa pozeral, bez slova a jediného škrabanca. Postavila som sa a opäť som pozrela na bezvládne telo Sasukeho Uchihu. Pomaly som mu z hrude vytiahla katanu a krv som utrela do trávy. Vložila som ju späť do púzdra a pripevnila na svoje miesto.
,,Mali by sme ho odniesť do Konohy. Určite budú chcieť jeho telo." zašepkala som a sklonila som sa k nemu, aby som mu zatlačila viečka. Už som nemala radostný pocit z pomsty, zostala iba tupá prázdnota.
Zrazu sa okolo Sasukeho tela začali sústreďovať jemné čiastočky piesku, piesok ho obalil a vyzdvihol do vzduchu. Otočila som sa smerom ku Gaarovi a až teraz som si všimla, že za ním stojí Dai. Na tvári, ruke a nohe mal škrabance. Prešla som k nemu a z batoha som vytiahla lekárničku a začala som ho ošetrovať.
,,Ďakujem." zamrmlal, no ja som mu nevenovala pozornosť.
,,Čo urobíme s ním?" spýtal sa Dai po chvíľke ticha.
Obzrela som sa a zbadala som oranžovovlasého chlapa ležať na zemi s otvorenými očami a prekvapeným výrazom, zrejme nečakal poslednú ranu.
,,Zoberieme ho so sebu... Kde je ten, s ktorým si bojoval?" zháčila som sa, keď som si uvedomila, že tu nie je ten bielovlasý.
,,Jeho telo bolo zložené z vody, aspoň tak som to pochopil podľa toho, čo sa dialo počas nášho súboja. Nakoniec sa vyparil. Doslovne, ako voda..." Dai pokrčil plecami.
,,Myslíš, že je mŕtvy?" ozvala som sa po chviľke.
,,Určite."
Doobväzovala som mu nohu a postavila som sa. V tom som si uvedomila, že Gaaru som nepočula povedať ešte ani slovo. Začala som ho hľadať očami a našla som ho stáť opretého o strom, vedľa seba mal dve obalené postavy v piesku prichystané na cestu.
,,Ideme?" spýtal sa tak potichu, že človeku by sa zdalo, že to ani nepovedal. Dai sa postavil a spolu sme sa mlčky vybrali do Konohy. Nikto z nás nemal náladu hovoriť, a tak to bolo lepšie. Každý z nás aspoň mohol v kľude premýšľať.

5
Průměr: 5 (23 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, Čt, 2013-12-12 00:45 | Ninja už: 5703 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

Sakra, bojím sa pustiť do tvojej ďalšej série... Zatiaľ si mi v každej zabila Sasuho, si si istá, že ho máš rada? Laughing out loud Laughing out loud btw nemáš tu odkaz Sticking out tongue


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Čt, 2013-12-12 13:53 | Ninja už: 5538 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Neboj sa Laughing out loud Laughing out loud mám ho rada, ale neviem, sedelo mi to tam Laughing out loud

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele BB20
Vložil BB20, Po, 2012-12-17 20:19 | Ninja už: 4592 dní, Příspěvků: 79 | Autor je: Prostý občan

Super povídka, prosím pokračuj Smiling

Zkuste si říct byť jen jedno křivé slovíčko o Hvězdné bráně (Stargate), a poznáte, proč se mi ve florbalu přezdívá „Řezník“.

Obrázek uživatele gohan35
Vložil gohan35, Čt, 2012-12-06 15:23 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Utírač Udonova nosu

A ďalší návrat skvelej série! Safra, ty mi priam vyrážaš dych.
Dúfam, že sa už žiadnej dlhšie pauzy od teba nedočkáme a budeš vydávať pravidelne Eye-wink Skvelá prácička

http://147.32.8.168/?q=node/74411 Nový vek Konohy: Dodatky a fanart (ako aj zoznam dielov môjho ff)

http://147.32.8.168/?q=node/107511 : Hokage no Uchiha (Fan fiction)

http://147.32.8.168/?q=node/99097 : gohan35 fan club

Obrázek uživatele tellka99
Vložil tellka99, So, 2012-12-01 15:45 | Ninja už: 4384 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

jeeeeej pekná kapitola hneď ďalšiu Laughing out loud

Obrázek uživatele Sarah Nara
Vložil Sarah Nara, Čt, 2012-11-29 20:22 | Ninja už: 4919 dní, Příspěvků: 473 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

To je pekné ^^ Len tak ďalej Laughing out loud

~FC for mestekova~

Moje FanFiction

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Čt, 2012-11-29 06:20 | Ninja už: 4756 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Ano, jsem dobrá. Laughing out loud Jako nemysli si, že jsem seděla tady celou noc a dočetla to až ráno, to né. Laughing out loud Spíš jsem nechtěně, kvůli štěňatům, vstávala už teď, tak proč ten čas nevyužít. Laughing out loud
No nic, díl byl skvělej, po tak dlouhé době a baví mě to pořád stejně, né li víc. Smiling Úžasné, těším se na další díl. Smiling

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, St, 2012-11-28 20:55 | Ninja už: 5426 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

Dokonce i tady nový díl? No teda, udělala jsi mi dvojnásobnou radost.

userbarz.com