Immortal
Tak tohle se mi zrovna moc nepovedlo. Kakuzu se nám trošičku připálil. Bohužel jsem použila špatný odstín hnědé a také má nesprávnou barvu očního bělma. Jinak Sasuke/Itachi a Sasori/Deidara jsou užna cestě. Opět prosím hodnocení, kritiku a vaše názory.
Výsledek
Skóre: 8.6, Hlasů: 11
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
- Thumbnail
Páni... Ten Hidan vypadá téměř dokonale xD Moc skvělá práce
A ten dolní Kaku s prachama to zabil xDD
Máš skvělý a zajímavý styl. Tyto série dvojic jsem si oblíbila a velmi se těším na Sasana s Ita Skvělý, i když se nám Kakuzu malinko připálil.
http://www.youtube.com/watch?v=gNRx1ZNd6fs ^^''
Ehm... už tretí obrázok z tejto série ti upravujem, že to nieje spoločné... 2 postavy sa zaradzujú samostatne... 3 a viac postáv do spoločných... prosím nabudúce nech už to je tak ako má...
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
Díky, příště si dám pozor
Tired animator
mentálně jsem vačyce
můj twitter:
https://twitter.com/EctheThe
hah...pripaleny kakuzo vtipne....a pekne...
Naruto a Sakura - Deň Detí vo filme
"Tak dobrá povídka si jistě alespoň jeden komentář zaslouží!"
Ne, 2013-07-07 22:29 Autor: T.T
Pár výmyslov z mojej hlavy
It's right if your parents die before you. Never should it be different.
The truth isn't in your words or acts, but in your heart.
Do not let your job makes you sad and unhappy.
Happiness is not in money or in expensive things. You can find it in smile of the right persons.
If you feel like this day is the worst in your life, say yourself that everything will be good. You will see. Everything will be OK.
Evil doesn't exist. Everybody are doing right things, just you dont know the right reasons why they are doing it.
Luxusní jako vždy
Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD
Aye ! Souhlasím s vámi Tory-ue ! Jako vždy dokonalé.
Všechni obrázky co mám na konoze jsou mojí mladší sestry ..
Boží. :3
WOW, moc sa mi páčia tvoje obrázky 10/10