Veľké prekvapenie 1
„Už tri hodiny, čo keď..., ale nie, to je hlúposť. Ale ako mu to mám len ..? A mám vôbec?“ chodila Hinata po izbe v kruhu a nedočkavo čakala na príchod Naruta z misie. Zrazu si sadla na posteľ, z hlboka si vzdychla a dala si hlavu do dlaní.
Pred dvomi mesiacmi.
„Hin, poď už nestihneme to,“ kričal na Hinatu Naruto.
„Ešte päť minút.“
„To poznám a večne to je aspoň pol hodina.“
O dve minúty zišla Hinata zo schodov v červených šatách.
„Wau, takto ísť nemôžeš.“
„Prečo?“ čudovala sa Hin a obzerala sa.
„Každý sa bude pozerať len na teba a ja ťa chcem mať len pre seba.“
Hinata mu vtisla pusu.
„Musíš si len dávať pozor na moju vlečku pri tancovaní.“
„To nemyslíš vážne, ja mám tancovať na plese? Ja neviem tancovať tie spoločenské tance, už minule som ti to hovoril, že so mnou nemáš počítať.“
„Neboj sa, dám ti rýchlo kurz. Postav sa oproti mne, chyť ma ľavou rukou za moju pravú a druhou mi chyť lopatku. A ideš iba z jednej strany na druhú v rytme.“
„To je na mňa moc zložité,“ krútil hlavou Naruto.
„Neboj budem ťa viesť. Alebo mám tancovať s Leem, ten je výborný tanečník,“ a mrkla na neho očkom.
„Nie to sa radšej strápnim, ale nikomu ťa nepožičiam.“
„No poďme už, lebo tam budeme poslední.“
A tak sa vybrali na ples v Konohe, ktorého sa každý rok zúčastňovali všetci dospelí. Tento rok dovŕšili osemnásť, preto to bola akoby ich premiéra v spoločnosti.
Vstúpili do spoločenskej sály a odložili si kabáty. Hneď sa za nimi prirútila Shizune ako hlavná organizátorka.
„Naruto, Hinata, máte stôl číslo osem, spolu so Sakurou, Kibom, Nejim a Tenten.“
„Ďakujeme,“ poďakovali a išli hľadať svoj stôl. Tam už ich čakala Sakura s Kibom.
„Ahojte,“ pozdravili Naruto s Hinatou a sadli si.
„Ahojte,“ odzdravili ich.
„Hin, tebe to dnes pristane, kde si zohnala tak krásne šaty?“
„Ďakujem Sakura, to sú od mojej mamy, len som si ich trochu prerobila.“
„A kde je Neji s Tenten?“ pýtal sa Naruto.
„To vieš, kým si Neji urobí svoj slávnostný účes trochu to trvá,“ odpovedal mu Kiba.
„Ach nie, to si zase robí hniezdo na hlave,“ začal sa smiať Naruto.
„Len dúfam, že ho Tenten nenavliekla zase do toho kostýmu, vyzerá v tom ako mníška v pyžame,“ dodal Naruto a s Kibom sa už skoro váľali po zemi.
„Lebo vy dvaja ste dokonalí,“ podotkla Sakura.
„Ale miláčik, dopraj nám trošku zábavy.“
„Som rád, že ma nekomanduješ ako sa mám obliekať Hin,“ povedal Naruto a dal jej pusu na tvár.
O chvíľu neskôr prišiel Neji v obleku a mal vlasy ostrihané po plecia. Naruto s Kibom mali otvorenú pusu až niekde po kolená a pretierali si oči.
„Ahojte,“ pozdravili Neji s Tenten.
„Ahojte,“ odzdravila Hinata so Sakurou a obe buchli svojich partnerov po pleci, aby sa spamätali.
„Neji, čo si zmenil kaderníčku?“ pýtal sa ho Naruto.
„Tenten mi povedala, že by som sa mal ostrihať a prišlo mi to ako dobrý nápad, už som mal zničené končeky.“
Po tejto vete sa Naruto s Kibom už skutočne zvalili na zem a smiali sa.
Zrazu, ale Shizune prišla k mikrofónu a poťukala po ňom, či funguje.
„raz,dva,tri,raz,dva,tri, ide to. Tak vážené dámy a páni, dovoľte mi privítať Vás na každoročnom plese v našej vesnici. Tento rok sa koná v štýle nočnej oblohy ako ste si mohli všimnúť. Ďakujeme aj za účasť zo zahraničných vesníc. A teraz vám pár slov povie Hokage-sama.“
„Som veľmi rada, že ste prišli na tento ples a vítam aj nových účastníkov plesu, ktorí týmto vstupujú do sveta dospelých, nič nie je krajšie ako detstvo, ale byť dospelým má oveľa viac možností. Povedala som si, že si všetci zaslúžite odmenu za vašu každodennú prácu a tak som vybavila pár sponzorov, a preto je dnes jedlo a pitie zdarma. Ďakujem hlavnému sponzorovi Ichiraku Ramen a špeciálne pre jedného hosťa tu mám porciu ramenu, ktorá sa rovná jeho hmotnosti len a len pre neho za jeho vernosť tomuto podniku. Privítajte Naruta Uzumakiho a šéfkuchára Ichiraku Ramen, ktorý, mu cenu odovzdá,“ zaznel obrovský potlesk a Naruto vyšiel na pódium, kde mu priniesli obrovskú misku plnú voňavého ramenu.
„Milý Naruto, si mojim zákazníkom už od svojich piatich rokov a ja ti touto cestou chcem vyjadriť moje poďakovanie. Dúfam, že ti ramen bude vždy chutiť a túto misku si vychutnáš,“ šéfkuchár mu podal ruku.
„Ďakujem Ichiraku Ramen, že vôbec niečo také niekedy vymysleli a verte mi, že mne chutiť nikdy neprestane.“
„Tak a teraz sa už zábava môže začať,“ povedala Shizune a začal prvý valčík.
Naruto sa vrátil k Hinate a ponúkol jej svoju ruku.
„Smiem prosiť?“
„Ty obetuješ kvôli tancovaniu so mnou svoju misku ramenu?“
„Nechcem, aby si mi s niekým ušla,“ a žmurkol na ňu.
Potom sa už len tancovalo, pilo, jedlo a zabávalo. Naruto zavolal na svoju obrovskú misku plnú rámenu všetkých, čo boli hladní, lebo po štvrtine už nevládal a keby zjedol polku, tak by sa už nevládal ani pohnúť, nie to ešte tancovať s Hinatou.
Okolo pol jednej si Hinata a Naruto na chvíľu sadli, aby si oddýchli.
„Už nevládzem tancovať, nejdeme už ku mne?“ povedal Naruto a hodil na Hinatu psí pohľad.
„Dobre, ani ja už nevládzem.“
Rozlúčili sa so všetkými, dokonca aj Gaara tam bol a išli do Narutovho bytu.
Tak po dlhej dobe som napísala poviedku. Dúfam, že sa bude páčiť, čakám vaše názory
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Bolo to súper
začína to zaujímavo...
Super Typická N+H, ale kdo by si také stěžoval, že? xD
Ach ten sentiment...