manga_preview
Boruto TBV 15

Zrodení pre moc 14

„Pripravte sa!“ skríkol raikage a pohľadom sa pozastavil na každom z dvoch desiatok ninjov, ktorí ho obklopovali.
Výkvet shinobi sveta. Tí najmocnejší svojej generácie.
Pokojne tam stáli. Hrdí, sebavedomí. Vznešení vo svojej moci.
Pred nimi sa črtal vchod do jaskyne. Zahalení do nádherných plášťov načúvali ohromnému revu, ktorý z nej vychádzal.
„Jubiho už dlho nezadržia,“ otočil sa chrbtom ku vchodu a poryvy vetra, ktoré vyrážali z vnútra jaskyne, mu rozvírili svetlomodrý plášť.
„Je zázrak, že ho zadržali, kým sme sa nezhromaždili,“ uškrnul sa Tsuchikage. Pootočil sa k mladému mužovi vedľa seba, ktorý sa zjavne triasol a uškrnul sa ešte viac. Vzniesol sa do vzduchu a silno ho potľapkal po chrbte. „Neboj sa, Makoto. To zvládneme.“
Makoto preglgol a prikývol.
Vtedy sa jaskyňa otriasla a poniektorí si zapchali uši pred tým revom.
„Alebo možno nie,“ ozval sa niekto a všetci sa zasmiali.
„Škoda, že je nás len toľko. Mizukage síce nemám rád, ale jej pomoc by som prijal.“ Posťažoval sa raikage.
„Ona a Gaara boli vážne ranení, bez pomoci by nedokázali ani stáť, nehovoriac o bojovaní.“ Tsunade vkročila do popredia.
„Konečne si tu, hokage,“ zamumlal Tsuchikage a zamračil sa.
„Prepáčte, vonku sa ešte bojuje, trochu som pomáhala.“
„Tento boj je dôležitejší, Tsunade. Nehovorím to rád, ale životy pár ninjov sú v porovnaní s ním nepodstatné.“
„Dobre si to uvedomujem, raikage,“ povzdychla si vyčerpane. Zložila pečate a znak z jej čela zmizol. Pocítila ako jej telom preteká dlho zhromažďovaná chakra.
„Kde je Naruto?“ spýtala sa.
„Netuším, Bee je už na ceste, ale ten to nestihne načas. Budeme musieť začať bez nich.“
„Tsunade...“ ozval sa tichý hlas a všetci sa otočili tým smerom.
Stál tam Naruto so Sakurou v náručí. Jeho šaty boli dotrhané a zakrvavené. Krv mu pokrývala aj tvár, ale nevyzeralo to, že by tá krv patrila jemu alebo Sakure.
„Sakura!“ skríkla Tsunade a vrhla sa k nej.
„Je v poriadku...“ vykročil a zatackal sa. Jeho hlas znel omámene a vyčerpane, ale to čo najviac priťahovalo pozornosť ostatných, bola modrá chakra, ktorá na ňom plápolala ako plamene. Z nej odletovali drobné iskričky. Žiarili a pomaly sa znášali k zemi.
„Obito je mŕtvy.“ Jemne Sakuru položil na zem a pohladil ju po tvár. Za jeho dotykom ostali krvavé šmuhy. Strnul a uprel zrak na svoju zakrvavenú ruku.
Odtiahol ju od Sakury a zamračil sa. Potom sa vystrel a otočil k ostatným.
Jaskyňa sa otriasla a zo stropu a zniesol jemný prach.
„Obito?“ zmätene sa spýtal Tsuchikage.
„Uzumaki,“ prerušil ho raikage, „máme plán. Juubi je v bariére, tá sa onedlho zrúti a my ho napadneme so všetkým čo máme. Vy, ktorý máte vhodné techniky, to znehybnite. My z Oblačnej budeme blokovať útoky a ostatní útočte, dajte do toho všetko. Ale budeme potrebovať aj teba, Uzumaki. Teba a Kyuubiho.“
Naruto ho ignoroval, až na drobný úsmev, ktorý sa mu objavil na tvári, keď začul Kyuubiho meno, ale Tsunade v tom úsmeve videla vinu a zúfalstvo. Závan šialenstva. So starosťou ho sledovala.
Jeho pohľad bol neprítomný. Bez života, sklený.
„Priam učebnicový útok, raikage,“ uškrnul sa tsuchikage.
Z Naruta začala vyžarovať ohromná chakra. Pulzovala ako keby v rytme úderov srdca. Pomaly silnela.
Cítili to aj ostatní. S rešpektom mu ustúpili z cesty a on sa zastavil pred vchodom do jaskyne, zastal ďalej ako sa zatiaľ odvážil ktokoľvek z nich a uprel z vrchu pohľad na Juubiho, chyteného v obrovskej jame, vytrvalo udierajúceho do bariéry, ktorá mu zabraňovala z nej vyliezť.
V očiach mu zaplápolala nenávisť.
Jeho chakra vzplanula a zjasnela, na končekoch prstov mu zahoreli modré plamene a na dlani sa mu objavila zložitá pečať.
Urobil jemný pohyb a bariéra sa rozsypala. Chakra, ktorá ju tvorila sa zmenila na milióny drobných žiariacich čiastočiek.
Juubi okamžite využil šancu a behom sekundy zabil ninjov, ktorí udržiavali bariéru. Stovka životom vyhasla.
Dvadsiatka ninjov vytrieštila oči prekvapením.
Juubi víťazoslávne zavil.
Naruto sa usmial hľadiac na voľného Juubiho.
Ani si nevšimol smrti ninjov. Neuvedomil si dôsledok svojho činu. Všetka jeho pozornosť bola zameraná na monštrum v jame.
To on je dôvodom vojny. To vďaka nemu mohla vypuknúť. Kvôli nemu zomreli...
Celú ruku až po predlaktie mu pokryli žiarivomodré pečate a pred dlaňou mu začala rotovať chakra.
Potom priestor pred jeho dlaňou explodoval.
Juubiho rev bol tentoraz iný. Bolestivý. Monštrum, s chakrou prevyšujúcou všetkých bijuu dohromady, bolestivo zavylo.
Naruto sa s krutým uspokojením rozosmial.
„Zabijem ťa,“ prehlásil. Jeho hlas bol zrazu pevný. Chladný a cieľavedomý.
Ale v očiach sa mu pohrávalo dychtivé šialenstvo.
Skočil.
Rovno k Juubimu, ktorý začal tvoriť bijuudamu.

*

Chakra mu zaplavovala celé telo. Bolo jej viac ako kedykoľvek predtým. Chakra po mŕtvom Kyuubim sa miesila s tou jeho a vírila chakrovou sústavou.
Jeho spojenie s chakrou ešte ani nedosiahlo maximum a on si už vtedy uvedomil, ako veľmi všetci podcenili možnosti ninjov.
Juubi vystrelil bijuu damu a Narutovi tvárou prebleskol úsmev.
Chakra mocne zaplápolala a samotná realita sa otriasla.
Bijuu dama zmizla. V mieste, kde ju naposledy zazrel sa vznášali žiariace modré iskričky chakry.
Znehybnel. Podvedome sústredil chakru a ostal stáť vo vzduchu na kruhovej pečati.
Oči mu žiarili jasnou modrou a on očarene sledoval divoké prúdenie chakry. Vzduch presýtený nespútanou chakrou.
Juubi ju začal zhromažďovať.
Mysľou sa k nej natiahol a prenikol do samotnej štruktúry Juubiho útoku a spretrhal celý vzorec.
Bijuu dama sa rozpadla a explodovala.
Úsmev sa mu rozšíril, keď okolo neho preletovali kusy skaly a trieštili sa v modrých zábleskoch o sféru, ktorú bleskurýchlo a podvedome vytvoril.
Uškŕňal sa, keď sa zem otriasala.
Smial sa, keď Juubi bolestivo zavyl.
Všetku svoju pozornosť upieral na Juubiho pred ním, nepočujúc smrteľné výkriky ninjov zhromaždených za ním.
Uvedomil si ako jednoducho, priam podvedome, vytvoril sféru.
S chakrou manipuloval s takou samozrejmosťou ako keby sa nadýchol. Ako keby pohol prstom.
Možnosti pred nim vírili ako tornádo. Myseľ sa mu otvorila.
Uvedomil si svoje možnosti.
Uvedomil si, aký bol slabý, aké chabé boli jeho schopnosti.
Pozrel sa na svet novými očami, sledujúc samotné pradivo všadeprítomnej chakry.
Prebudil sa.

***

„Učebnicový útok,“ zamumlal Naruto a pretrhol prúd spomienok. Zahľadel sa na spútaného ninju ležiaceho na zemi. Do zeme bola v tráve vypálená pečať, pomocou ktorej koncentroval chakru do lúču, ktorým zaútočil.
Naruto sa otočil a odhadol diaľku.
„Chakru pre útok musel koncentrovať jeden až desať minút, záleží to na schopnosti manipulovať s chakrou,“ pristúpil bližšie, „útok mohol udržiavať tak dve minúty, súdiac podľa zaväzovacích kruhov,“ čupol si a hľadel na vypálenú pečať.
Strnul.
V snahe odpútať myseľ od spomienok sa sústredil na pečať, ale neuvedomil si, že svoje dohady vyslovuje nahlas.
Hlavu si zaboril do dlane a odstúpil.
„Tak ho prebuďme a vypočujme.“
„Prebuďme?“ hlesol Bee.
„Samozrejme, predsa si ho omráčil.“
„Nie, len som ho spútal, sám som sa čudoval, prečo je tak ticho. Ako keby bol v bezvedomí.“
Naruto zdvihol hlavu a uprel na Beeho neveriacky pohľad.
„Ty si ho neomráčil?“ overoval si.
Bee potriasol hlavou.
„Bee...“ vydýchol Naruto.
Sachi na neho zmätene pozerala, ale potom to došlo aj jej. Rýchlo priskočila k spútanému mužovi a priložila mu prst na tepnu.
Potichu zanadávala a obrátila ho na chrbát.
V kútikoch úst mal bielu penu.
Montaro sa rozosmial. „Ten hlupák sa otrávil.“
Naruto prikývol a pozrel sa na Beeho, ktorému to už došlo.
„Mal si ho omráčiť, Bee, potom by sme ho skontrolovali a až tak prebrali.“
„Ale ja som ho spútal, nemohol sa ani pohnúť, nedokázal by si nič vhodiť do úst.“ Bee neveriacky hľadel na mŕtvolu a snažil sa pochopiť, ako je to možné.
„Zrejme mal falošný zub naplnený jedom. Keď videl, že neunikne, tak ho musel prekusnúť,“ navrhla Sachi a spýtavo sa pozrela na Naruta, ten prikývol.
Bee zvesil hlavu.
„Je mi to ľúto, Naruto.“
„Nič strašné sa nestalo, Bee, nemení to nič na našom cieli. Súdiac podľa pečate ide o muža z dediny, do ktorej teraz smerujeme.“
„Mohli sme z neho dostať informácie o obrane dediny. O silách, ktorými disponujú a o schopnostiach ich najsilnejších ninjov...“
Montaro k nemu pristúpil a tľapol ho po chrbte, až sa Osamu zatackal.
„Nemudruj, chlapčisko. Keď budeš poslúchať, možno ti kúpim lízanku alebo čo vy decká vlastne žeriete.“
Osamu na neho upieral ľahostajný pohľad.
„Lí – zan – ku,“ hláskoval Montaro a škľabil sa.
Sachi medzitým pristúpila k Narutovi.
„Ten zradca musí byť vysoko postavený. O našej misii vedelo len málo ľudí,“ šepla.
Naruto prikývol.
Sachi od neho odstúpila a pozrela sa na Montara.
„Ja na čase vyraziť, deťúrence. Montaro, ja som sa v tom trochu stratila, môžeš nás viesť? Ukázať nám správny smer do nášho cieľa?“
Montarovi veselie vyprchalo z tváre, ale snažil sa tváriť sebavedomo. Váhal, nevediac čo na to odpovedať.
Naruto si povzdychol a vyrazil správnym smerom.
„Uzumaki!“ skríkol za ním Montaro. „Správne, presne tadiaľ. Nechám ťa ísť prvého. Pre tentokrát! Nech ti preto nenaprší do nosa!“ vyrazil za ním a hoci sa to snažil maskovať, Sachi zazrela v jeho tvári úľavu.
„Naruto ide zlým smerom, zrejme len si odskakuje na malú potrebu,“ uchechtla sa potmehúdsky Sachi a Montaro zastal a znova nevedel čo povedať.
Vtedy sa za Narutom rozbehli Osamu a Bee a Montaro ich neveriaco sledoval.
„Prečo idete sakra...“ vtedy mu to došlo. Uprel na Sachi zdrvujúci pohľad a bez ďalších slov sa rozbehol za nimi. Nasledoval ho jej zvonivý smiech.

Poznámky: 

Tadá, 14. diel je tu... a to ste tu mohli mať pokračovanie Sklamania... parchanti Laughing out loud
No čo už, odpúšťam Vám vďaka tomu množstvu komentárov čo nájdem pod dnešnou časťou.
Vždy len ďakujete, ale veľa dobrého škodí Laughing out loud
Takže kto chce /kto nie, tak toho potichučky prekľajem :)/ nech komentáre rozvinie.
Chovanie ktorej postavy sa Vám v dnešnej časti pozdávalo?
Chovanie ktorej postavy sa Vám v dnešnej časti nepozdávalo?
Čo sa Vám na dnešnej časti páčilo? /úsek, veta, myšlienka, dej.../ a to isté u nepáčilo.
Kľudne napíšte aj nápady, aké smerovanie ZPM by sa Vám pozdávalo. Ja sa buď zasmejem alebo zamyslím, ale nikoho nekusnem a nevysmejem sa mu v komentároch.
Ináč, georgen, čo si sakra myslel tým "četl jsem i lepší"?! Laughing out loud a toto "doufejme že se bude jen zlepšovat", ako keby som ta nebol, pravde nebol som, len som to čítal... ale chápeš nie Laughing out loud S tým zlepšovaním súhlasím a nejak sa aj zlepšujem, keď po sebe čítam tie prvé poviedky, len gramatika teraz znova začala upadať Laughing out loud
Toľko k tomu.
Ďakujem tebe, drahá Laitte, oprava bola bleskurýchla, hoci by stačilo aby si si to prečítala a napísala mi svoj názor, ale ty si to radšej opravila a názor nikde, ts Laughing out loud

... čo sa týka pokračovania

Ešte neviem, ale zrejme dokončia misiu, nejaké vysvetlivky okolo nej, atď.
Ešte potom niekedy v budúcne pridám flasbacky ohľadom Narutovho prebudenia/neprebudenia, vyjasním to, takže žiadne, že ste zmätený dnešným dielom. Laughing out loud
Dúfam, že sa Vám flashback pozdával Eye-wink

4.75
Průměr: 4.8 (24 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele georgen
Vložil georgen, Ne, 2013-02-03 16:44 | Ninja už: 5906 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

tak sice jsem si nový díl přečetl dvakrát ale stejně jsem se v tom krapet ztratil osobně bych doporučil trošku ucelit děj jinak ano četl jsem i o mnoho lepší to nepopírám jsem náruživý čenář a už jsem toho hodně přečetl jinak to že se zlepšuješ můžu potvrdit ale stále máš co zlepšovat Smiling ale každý má asi jiné standarty já jsem hold rozmlsanej od různých autorů kteří umí doslova kouzlit s ff doufám jen že se nenecháš odradit a budeš se snažit maximálně a jinak nebudu psát co se mi nelíbilo a nebo líbilo to prostě patří k ději a každého zaujme něco jiného mohl bys tam třeba zakomponovat kvůli mě řeky krve a hromady mrtvol ale doporučuji nech se lidmi pouze inspirovat ale děj utvářej jen podle sebe nebo se dostaneš do bodu od kterýho se nebudeš moct odrazit Smiling

Ps. poku sem zase psal žvásty tak promiň ale jsem už hold takovej radši to po sobě nečtu Laughing out loud jinak pokud by jsi chtěl obsáhlejší diskuzi tak napiš soukromou zprávu a můžeme to probrat na skype nebo icq

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Po, 2013-02-04 15:07 | Ninja už: 5798 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Ja osobne ff nejak veľmi nečítam. Teda narozdiel od kníh a tam už je čo hovoriť o čarovaní, u tých fakt kvalitných Smiling
Prečo odradiť? Kvôli miernej nespokojenosti? No to snáď nie Laughing out loud
Keď začnem písať horrory dám ti vedieť ako prvému Laughing out loud
Ďakujem Smiling

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele brodzo
Vložil brodzo, Pá, 2013-02-01 19:06 | Ninja už: 4503 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

fakt super ale zdal sa mi toršku krátky Laughing out loud ked už som tak dlho čakal čakal som dlhší diel Laughing out loud celkom rád by som vedel o tej narutovej minulosti ako aj boji s Obitom, ztaujímalo by ma ako to skončilo v tvojom pdoaní Laughing out loud

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Pá, 2013-02-01 19:15 | Ninja už: 5798 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Dlho? Len trošku dlhšie ako týždeň a 7. dní je najskôr ako ide pridať nový diel. Ale chápem, moja poviedka je príliž úžasná a aj takáto krátka doba môže netrpezlivému čitateľovi pripadať ako večnosť Laughing out loud
No jooo, nie som práve známy dĺžkou jednotlivých dielov Laughing out loud
Naruto vs Obito?
Nooo, po tom ako mu pred očami zavraždil Hinatu + pár ďalších vecí, ktoré vyjasním... tak... bude to dosť krvavé, na čo poukazuje aj to v akom stave bolo Narutove oblečenie keď dorazil, so Sakurou v náručí, do jaskyne. Smiling

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Hikari Animaru
Vložil Hikari Animaru, Pá, 2013-02-01 14:08 | Ninja už: 4459 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Konohamarova chůva

takže čím začneme, čím začne Laughing out loud asi tým že sa mi nechce písať ale kvôli tebe sa premôžem Eye-wink dúfajme Smiling hmmmm...hmmmm... mám dilemu... neviem kde začať Laughing out loud no super Smiling tááák diel bol famózny (našla som nové vistihujúce slovíčko) a..a..a.. to tvoje preskakovanie - iba jedno slovo - ááááá Laughing out loud musím použiť všetky mozgové závity aké existujú aj aké neexistujú aby som to pochopila Laughing out loud ale aj tak to vždy pochopím a potom to je ešte lepší diel aký bol Laughing out loud a stále sa držím svojho názoru že som lepšiu FF nečítala a na tak dokonalej FF sa až tak veľa zlepšovať nedá Eye-wink ale vždy sa dá niečo zlepšiť Smiling keď som čítala narutovu spomienku tak ma zarazilo jeho správanie... ale už som si zvykla že v tejto FF je iný ako v ostatných čiže to moc neriešim Laughing out loud dúfam že aj ja bude raz písať také dobré FF ako ty Laughing out loud a nakoniec ďakujem Laitte za rýchlu opravu Smiling

Blog Mestekovej a Sabaku no Tanaris -> www.sameta.blog.cz/
Navštívte stránku Zakázaného ovocia!

Spoluautorská FF so Sabaku no Tanaris:
Zakázané ovocie chutí najlepšie - http://147.32.8.168/?q=node/107008

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Pá, 2013-02-01 18:20 | Ninja už: 5798 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

No ešte, že tak Laughing out loud Ja som sa premohol a napísal 14. diel ZPM, hoci sa mi veľmi nechcelo Laughing out loud
To je ale chvály, ešte sa začnem červenať.
A dosť, zničís mi môj image skromnej osoby! Laughing out loud
Jeho správanie hraničilo so šialenstvom, čo to šialenstvo privodilo je spoly jasné. Narážam na ten sen, kde Tobi zabil Hinatu.
+ boli tam ešte nejaké faktory, ako Kyuubiho smrť, respektíve jej spôsob a... viac v ďalšom flashbacku Laughing out loud
Daj si vyššie ciele.
Písať lepšie ako ja Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, Pá, 2013-02-01 13:20 | Ninja už: 4468 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

No tak tu taky hodím komentář. Laughing out loud Nejdřív k tomu co máš v poznámkách "doufejme že se bude jen zlepšovat" mě osobně by zajímalo, jak se dá zlepšovat dokonalá FF. Až na to někdo přijde, tak ať mi dá vědět. Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Dále, mě se líbí tvůj styl psaní, že trochu přeskakuješ a až potom to vysvětlíš. Je to víc tajemné prostě je to lepší, ale jak se říká 100 lidí, 100 chutí nikdy neuspokojíš každého. Eye-wink Laughing out loud

Teď k dnešnímu dílu. Smiling WOW. Super flashback. Konečně, se nám objasnila trochu minulost. Těším se, jak vysvětlíš Kyuubiho smrt. :)Naruto typicky frajer. Ví kam má jít, a co dělat. To se mi líbí. Smiling A už se těším na setkání Naruta s někým z trojky, nejlépe se všemi na ráz. A taky mě zajímá jak to bude mezi Narutem a Ayame. Laughing out loud takže jako vždy dávám za 5. Laughing out loud Laughing out loud

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Pá, 2013-02-01 17:50 | Ninja už: 5798 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem za pochvalu Eye-wink, ja tu vidím hromadu a hromadu pristoru na zlepšenie. Stačí si prečítať nejakú dobrú knihu a mám chuť s tým seknúť Laughing out loud
Z tohto flashbacku je viac otázok ako odpovedí Laughing out loud
A som zvedavý či si vo flashbacku niekto povšimol Makota, terajšieho Tsuchikageho. Aj ten sa vyskytne v ďalšom flashbacku z Narutovho prebudenia Eye-wink
Tak z trojky sa najbližšie stretne s Keiko, potom hneď po tomto stretnutí poklabosí s Keiko Ayame a niekedy potom pribudne flashback a stretnie sa v ňom s niekým z trojky počas /alebo po, ešte neviem/ bitky s Juubim.
A so všetkými naráz?
No ešte som nad tým nepremýšľal, ale nie je to nemožné Eye-wink
Ako to bude medzi nimi, ako to dopadne...no premýšľam nad rôznymi verziami, od tragických po šťastné, ale ešte som sa nerozhodol Smiling
Dík za koment Eye-wink

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele naomi totsuka
Vložil naomi totsuka, Pá, 2013-02-01 01:38 | Ninja už: 4386 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

Mas stesti, ze mas v dodatku, ze to casem vysvetlis pac bych ti zas napsala, ze preskakujes od jednoho k druhymu a spatne se ten tok myslenek sleduje Laughing out loud
Jinak dil peknej o tom zadna, ale popremyslela bych jestli by nebylo lepsi ubrat flashbacku a podobnejch veci a udelat ten pribeh vic aby na sebe ty dily navazovali nebo treba v uvodu nas ctenare nak uvist do deje, okolnosti dany casti atd.

Protoze napriklad mezi dilama 10-11 a 11-12 je nulova souvislost.. a 12 sem pochopila az pri dilu 13 jinak sem si taky rikala wtf ? Shocked

+ nechapu.. v 13 dilu je neco ve smyslu.. nedavno sem ucinil rozhodnuti ,ktere bude mit vliv na delku meho zivota.. to bych predpokladala jeho rozhodnuti ,ze do toho probuzeni pude a v 14 dile najednou flashback kde uz je probuzenej to wtf ? Laughing out loud

To me osobne pride teda dost blby a divny Smiling

+ najednou z niceho nic se tam objevi naka nova vesnice ,ktera de proti ostatnim a oni sou najednou jen tak z niceho nic na misi do ni Laughing out loud
Trochu bych spomalila a fakt bych si dala zalezet aby to krasne navazovalo a lip se to cetlo.

Jinak pokud uz je skutecne probuzenej tak bych uvitala nakej dilek ,kde by bylo zas setkani naruto + senninovi deti nebo on osobne.Nebo jen jejich rozhovor na tema naruta.

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Pá, 2013-02-01 09:41 | Ninja už: 5798 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

A hoci som varoval pred sťažovaním sa na nezrozumiteľnosť, aj tak tu musí niekto rýpať Laughing out loud
To Narutove prebudenie/neprebudenie samozrejme vysvetlím. Taktiež aj tú dedinu a to, ako je možné, že sa z ničoho nič objavila a prečo podnikala útoky proti ostatným dedinám.
Tá súvislosť medzi dielmy mne osobne nevadí. Ale ako by aj mohla. Laughing out loud Ja beriem príbeh v širšom hľadisku ako od dielu do dielu. Je to na môj vkus až príliš priamočiare. Som rád, keď sa všetko vyjasňuje postupne.
Jeho rozhodnutie v 13. časti si správne pochopila.
Taktiež môžem potvrdiť, že sa v tom flashbacku skutočne prebudil.
Čiže z toho jasne a logicky vyplýva, že sa medzitým nejak "odprebudil", respektíve odprebudil s pomocou niekoho mocnejšieho. A tí mocnejší sú len traja, tak je jasné o koho pôjde.
Toto sa dá logicky domyslieť. Sticking out tongue
Stretnutie Naruto a niekto z trojky bude. Prinajmenšom vo flashbacku, ktorý ale možno nebude tak skoro, kde bude pokračovať, tak kde, dnešný flashback skončil. A potom jak sa navrátia tak sa porozpráva s Keiko a Keiko potom s Ayame, toto by malo byť isté.
Je ťažké, aby sa stretávali každý diel, keď plánujem ešte celkom hromadu častí Smiling
Ďakujem za koment a za tvoj názor Eye-wink
Dúfam, že na ZPM nezanevrieš Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele naomi totsuka
Vložil naomi totsuka, Pá, 2013-02-01 21:50 | Ninja už: 4386 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

Tak to urcite ne Eye-wink Porad je to jedna z nejlepsich FF co sem zatim cetla.
Prave proto, ze to jako celek chapu vcelku dobre tak mi trochu vadi ,ze se hodne preskakuje do ruznejch situaci a vysvetlujou se az zpetne nebo vubec.
Jinak to teda vypada, ze je bud ukecal nebo svoje stanovisko nepomahat s rozvojem chakry nak zasadne prehodnotily Laughing out loud Sem puvodne cekala ,ze k tomu dojde sam za pomoci ty holciny.

No necham se prekvapit.

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Pá, 2013-02-01 22:59 | Ninja už: 5798 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Som maximálne zmätený z tvojho komentu Laughing out loud Teda z druhej polovice. Laughing out loud
Takže začnem obšírne, keby som ťa zle pochopil, tak sa vopred ospravedlňujem Laughing out loud
Flashback sa ohohráva na konci 4. vojny ninjov. Nejaké 4 roky dozadu od súčastnosti v ktorej Naruto vyrazil a Montarom, Sachi, Osamom a Beem na tú misiu.
Flashback sa odohráva po flashbacku z desiatej časti. /tuna https://konoha.cz/?q=node/97998/ v ktorom pri konci dielu Naruto spomína na vraždu Hinaty. Tieto udalosti na seba naväzuju a dosť spolu súvisia.
+ nejaké flashbacky čo pridám.
Flashbacky a spomienky obyčajne zvýrazňujem tučným písmom ako tento text.
Väčinou sa dobre, kedy sa odohravajú dá odhadnúť z textu a všeobecných znalostí Naruta /mangy/, ktorých sa pridržiavam
Naruto sa prebudil vo flashbacku vďaka smrti Kyuubiho. Kyuubi umrel a jeho chakru prevzal Naruto, tým prekročil tú tenkú hranicu, ktorá ho oddeľovala od prebudenia.
Podrobnejšie som prebudenie vysvetlil v druhej polovici, druhej časti /tu https://konoha.cz/?q=node/96802/.
Čiže Naruto sa pred štyrmi rokmi stal len 3. človekom ktorý sa prebudil vlastnými silami, viac menej, predsa len mu napomohla Kyuubiho chakra, ale nikto nezasahoval do jeho chakrovej sústavy, ako to spravil mudrc u svojich detí, ktoré by sa bez jeho zásahu neprebudili.
Čiže Mudrc, ten je neskutočne OP, Miyu, ktorá sa prebudila ako malé dievčatko, nevedela ani čo je to chakra, keď sa prebudila. Navyše je to malé dieťa. Nevyvinutá, ako by sme povedali. Detská myseľ to nezniesla a nedá sa povedať, že by dokázala nejak kontroľovať svoje sily. Čo je možno vidieť u jej výbuchov. Samozrejme, k nej sa ešte v príbehu dostanem.
Miyu je pre Naruta veľmi dôležitá. Zohráva v jeho rozhodnutiach významnú úlohu. Pripomína mu jeho. Jeho detstvo.
NIektorý môžu Narutov záujem o Miyu vnímať ako túžbu učiť sa od nej. Sledovať jej výbuchu a hlbšie pochopiť chakru a manipuláciu s ňou. Možno si myslia, že chce byť čo najsilnejším a obávajúc sa dôsledkov prebudenia síli takýmto spôsobom.
Navyše je Naruto potom ako sa prebudil a potom vrátil do normálu iný, nesie následky.
V jeho hlave vírili všetky tie vedomosti a hlboké pochopenie chakry a teraz je zas tak normálny, ako to len u neho ide.
Ale teraz sa rýchlejšie učí. Pripadá mu to ako keby si len pripomínal niečo čo už vedel. Čo je viac menej pravda.
A znova sa krok po kročku približuje k prebudeniu.
Naruto ešte netuší, že chakra každého človeka rastie po celý jeho život.
Nevie, že by bol schpný sa prebudiť o pár desaťročí, aj keby nikdy nebol Kyuubiho jinchuurikim.
A možno to vie, ale nechce si to priznať. Nechce prijať ten pocit nevyhnuteľnosti jeho prebudenia, ktoré je vplyvom jeho prvého prebudenia a vplyvom toho, že je jinchuuriki 21 či koľko rokov, oveľa bližšie ako si myslí, hoci sú Kuramove sily zapäčatené.
Taký drobný spoiler Laughing out loud
Ešte jedno. Prečo by sa Naruto obával prebudenia? MOžno ste si to poniektorí povedali. Prečo by sa ho obával, keď sa už raz prebudil.
Počas svojho prebudenia Naruto pochopil veľa vecí. Veci čo prebudenia obnáša. Hlavne jednu. Prakticky nesmrteľnosť s výnimkov násilnej smrti a samovraždy.
Možno to v ZPM nie je veľmi vidno, ale Narutovi veľmi záleží na jeho priateľoch, na Ayame a Yoshim... a hoci sa svojim priateľom z Konohy vyhýba, má ich stále rád. Pripadá mu, že po všetkých tých vraždách, zločinoch a manipuláciach, ktorých sa dopustil si nezaslúži ich priateľstvo. Myslí si, že sa im nedokáže pozrieť do očí a tváriť sa, že všetko je tak ako bývalo. A hoci cíti toto nedokáže sa vzdať svojej túžby po miery. Niekedy váha či je možné mier dosiahnuť takto, zákulisnou manipuláciou a vraždami. Ale od konca 4. vojny ninjov sa postupom rokov utvrdil vo svojom presvedčení, že inak to nejde.
Ale spomínal som Narutov strach z dlhého života.
Neviem ako vy, ale ja som si dosť často prial vešný život. Možnosť vidieť kam svet dospeje. Túžbu odtrhnúť si viac ako nám bolo nadelené.
Naruto tú možnosť má.
Ale čo vlastne znamená nesmrteľnosť.
Sledovať ako ľudia ktorých milujete umierajú. Ako všetci okolo vás starnú zatiaľ čo vy ste stále na vrchole svojích síl.
Spriateliť sa s ďalšími ľudmi a potom sledovať ako zchradnú a umrú aj oni.
A znova.
Predstavte si tú bezmocnosť, sledovať ako vaši milovaný umierajú zatiaľ čo vy žijete a vite, že budete ešte žiť dlho.
To je pre Naruta najhoršie. On nikdy nenechával umrieť svojich blízkych. Vždy riskoval svoj život aby ochránil ten ich.
A potom toto. Niečo pred niečím ich nedokáže ochrániť ani len on.
Preto sa tak obáva prebudenia. Preto s ním tak dlho váhal.
Preto bolo jeho rozhodnutie prebudiť sa a ostať s Miyu, také "veľké". Významné. Dôležité.
Toľko ku psychoanalýze Laughing out loud
...
Ďalej vieme, že Naruto je momentálne neprebudený. Párkrát, tuším dokonca aj v rozhovore s mudrcom /8. časť, druhá polovica, tu: https://konoha.cz/?q=node/97626/ sa spomenulo, že Kyuubiho chakra je zapäčatená v Narutovom tele oddelene od tej jeho. Tým sa zabraňuje jeho okamžitému prebudeniu. Keby sa premiešali znovu by sa prebudil. Také to je jednoduché, stačí zrušiť pečať, alebo ju naveky udržiavať a neprebudiť sa. To si myslí, alebo che si to myslieť.
Takže to znamený, že niekedy počas 4. vojny ninjov, po tom čo sa Naruto prebudil, niekto oddelil Narutovu chakru od Kyuubiho, čo muselo byť dosť zložité /takže osôb, ktoré by to dokázali nie je veľa/ a Naruto sa vrátil do pôvodného stavu. Možno to dokonca spravil Naruto sám po rozhovore s niekým z trojky. To sa ešte vyjasní.

Ale som sa rozpísal Laughing out loud Nakoniec moje bláboly nemajú čo robiť s tvojim komentárom Laughing out loud
Ale dúfam, že ho aspoň zhliadaš zaujímavým Laughing out loud
Neber to tak, že som to všetko vysvetľoval tebe. Tento koment je aj pre tých čo sú trochu mimo čo sa týka rozcupovania ZPM a miernej zmätenosti v náväznosti jednotlivých dielov. Tak dúfam, že si ho prečítajú aj iný Laughing out loud

+ sry za chyby, bez Laitte je hrôza Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>