Zrození legendy I: 6. Prehra, výhra – smiech a plač
Zrození legendy I: 6. Prehra, výhra – smiech a plač
Naruto sa pozrel na Miako.
„Miako?“ Položil ju na zem, ale stále ju držal v náručí. Pri nich sa zjavil aj Reibi.
„Miako, si v poriadku?“
„Som v poriadku. Nechajte to tak. Nestoja za to.“ Šepla Miako slabým hlasom. Naruto spolu s Reibim pokrútili hlavou, ale ona to nevidela. Naruto zavrel oči.
„Zaplatia za to, sľubujem.“ Povedal Naruto cez zaťaté zuby. Zrazu zmizol a objavil sa u nich doma. Uložil Miako do postele a dal rýchlo ju prezrel. Ošetril jej vážnejšie zranenia.
„To bude musieť na teraz stačiť.“ Povedal si pre seba a teleportoval sa naspäť. Všetci na neho pozerali s vyvalenými očami. Naruto ich ignoroval a postavil sa vedľa Reibiho, ktorý sa medzitým vrátil na svoje miesto. Spolu sa pozreli na obrazovku. Zobrazili sa na nej mená pre ďalší boj.
„Drž mi palce,“ povedal Reibi a s úškrnom a potľapkal Naruta po pleci. Naruto pokrútil hlavou, ale nič nepovedal. Nemusel. Reibi zoskočil dole.
„Poďte sem,“ vyzval ich skúšajúci. Boli to Rock Lee a Reibi. Reibi sa uškŕňal a všetko bral s ľahkou hlavou, ale Lee sa tváril vážne a chystal sa pomstiť za to ako ho ponížili a aj všetkých ostatných pred senseimi. Postavili sa oproti sebe a zaujali bojový postoj. Reibi sa prestal uškŕňať a prikrčil sa. Lee sa naopak vystrel a zaujal svoj zvyčajný postoj na taijutsu.
„Začnite,“ povedal skúšajúci a vtom momente Reibi vyrazil naproti Leemu. Snažil sa ho trafiť päsťou, snažil sa ho kopnúť, ale Lee sa mu vždy šikovne vyhol.
„Nič lepšie nevieš?“ provokoval Lee, keď od seba odskočili. Reibi zavrčal. Mal výhodu, že vedel používať ninjutsu aj genjutsu, ale o Leem bolo známe, že je génius na taijutsu. Reibi znova zavrčal a vytvoril niekoľko klonov. Rozbehli sa na Leeho a útočili všetkým čo mali po ruke. Lee sa vyhýbal a na miesto neho bolo vidieť iba zelenú šmuhu. Reibi odskočil a začal zhlboka dýchať.
Musím ho nejak dostať. Ale ako? Jediná šanca je asi do vzduchu, ale pri jeho rýchlosti nemám čas ho chytiť a nie to ešte vykopnúť do vzduchu, myslel si Reibi. V duchu zahrešil.
„Je načase to ukončiť.“ Zakričal Lee a rozbehol sa naproti Reibimu. Použil päste, kopy a vždy zasiahol svoj cieľ. Reibi sa mu v tej rýchlosti nedokázal vynúť.
„Konoha senpu,“ skríkol Lee a v ten moment sa Reibi ocitol na zemi. Rýchlo sa prekotúľal a len o chlp sa vyhol Leeho kopu a tak sa zachránil. Z hlboka si vydýchol. Lee v duchu zanadával a novu sa rozbehol oproti Reibimu. Reibi sa vyhol všetkému čo mohol a v tej chvíli ako chcel Leeho zasiahnuť, zmizol. Zrazu sa Lee zjavil pod ním a vykopol ho do vzduchu. Reibi letel vzduchom a pod ním sa objavil Lee. Odmotal si svoje obväzy a tie sa omotali okolo Reibiho.
Čo je toto? Myslel si Reibi. Bol zmetený. Obzrel sa pod seba. Videl, ako sa Lee uškrnul.
„Omote Renge,“ skríkol Lee a vtedy sa s Reibim začal neuveriteľnou rýchlosťou točiť smerom k zemi. Po dopade bol všade prach z rozbitej podlahy. Všetci čakali na výsledok. Skúšajúci si odkašlal.
„Víťazom sa stáva Rock Lee.“ Prach ustal a pri Reibim už stál Naruto. Pomohol mu vstať a v tej sekunde zmizol. Vedel, že medik ninjovia by mu nepomohli, tak ho zobral domov a dal mu prvú pomoc sám. Zatiaľ to bude musieť stačiť. Naruto si povzdychol a vrátil sa späť na skúšku. Práve včas, aby videl ďalší zápas. Začínal byť čím ďalej, tým viac nahnevaný. Najskôr Miako a teraz aj Reibi. Pomstí sa im. Za oboch.
Niekto to raz naozaj neprežije, myslel si Naruto a zaťal päste. Potom sa už sústredil na zápas. Oproti sebe stáli Hyuuga Neji a a Hyuuga Hinata. Naruto jej raz zachránil ako malý život, ale na to si ona nepamätá a aj tak ho nenávidí. Vlastne mu to je jedno. Vôbec nevedel prečo na to myslel. Boj netrval dlho. Vyhral Neji. Ako inak. Naruto si na neho brúsil zuby. Tak veľmi chcel postúpiť a tak veľmi to chcel tomu nafúkanému Hyuugovi zrátať ako ešte nikdy nikomu. Chcel sa ukľudniť, tak sa pozrel na obrazovku. Sasuke Uchiha a to druhé meno nevedel ani prečítať. Pozeral sa na nich ako sa postavili oproti sebe. Sasukeho úškrn bol zjavný. Myslel si o sebe, že je najmocnejší na svete. Naruto sa ironicky zasmial a potom sa pozrel na toho druhého ninju. Bol z Konohy, ale nikdy ho nevidel. Nezdalo sa mu, že by bol gennin. Na hlave mal šatku a na očiach tmavé okuliare. Bol oblečený v dlhom triašku a dlhých nohaviciach čiernej farby. Na rukách mal rukavice. Bol zakalený viac ako ninjovia zo Suny.
„Začnite,“ zakričal súťažiaci. Uchihovi sa zmenili oči.
Malý Uchiha prebudil Sharingan? Pôsobivé, povedal Kurama. Naruto sa zamračil. Vôbec sa mu to nepáčilo.
Teraz sa bude ešte viac vyvyšovať. Super, myslel si Naruto podráždene. Potom už sledoval boj. Pre Sasukeho to nevyzeralo ružovo. Prehrával. Naruto sa začal smiať. Sasuke si toho všimol a je znak v očiach sa začal točiť.
„Čo to..“ súper nestihol dopovedať. Bol chytený v genjutsu.
„...vzdávam sa,“ povedal po zdvihnutí ruky. Skúšajúci vyhlásil Sasukeho za víťaza a mená na obrazovke sa znovu rozbehli. Naruto zadržal dych. Hneď na to sa v ňom vzkypela všetká žlč. Bol na rade.
„Predstúpte,“ povedal skúšajúci. Naruto zišiel po schodoch nasledovaný svojim súperom.
„Kankurou zo Suny,“ povedal a pokračoval so zaťatými zubami: „Uzumaki Naruto.“ Naruto sa uškrnul na tom ako povedali jeho meno. Bol prekvapený, že ho vôbec povedali.
„Bodaj by ťa zabil jednou ranou a bol by pokoj,“ šepkal skúšajúci a potom pokračoval už normálnym hlasom: „začnite!“ Naruto sa na jeho slová rozbehol oproti Kankurouvi. Medzitým ako bežal, vytvoril zopár klonov. Každý si vytiahol svoj kunai a pokračovali v útoku.
„Toto na mňa neplatí,“ kričal na neho Kankurou. Naruto sa uškrnul. Každý jeho z klonov vytvoril ešte pár ďalších a ich pohyby sa zrýchlili. Zrazu bolo počuť zvuk rozbíjajúcej sa veci.
„Ako..“ Kankurou nestihol dopovedať. Naruto mal v ruke rasengan a zasiahol jeho chrbát, kde mal niečo pripevnené v obväzoch. Z nich niekto vyskočil a Kankurouva tvár ačala praskať.
„Ako si to vedel?“ zavrčal Kankurou.
„O tvojej technike z bábkami poznám všetko. Vlastne len všeobecne o nich. Tvoje triky nepoznám. Ale veď ja na ne časom prídem.“ Naruto sa uškrnul a vytvoril zopár klonov. Každému sa vytvorila v ruke modrá rotujúca guľa.
„Čo to je?“ šepkali si všetci.
„To je technika štvrtého. Ako to, že vie techniky štvrtého?“ hneval sa Kakashi. Vôbec to nikomu nedávalo zmysel. Medzi sledujúcimi nastala vrava.
„Hneď sa to dozvieš,“ povedal pravý Naruto a rozbehol sa oproti Kankurouvi. Zasiahol jeho bábku rovno na najslabšie miesto.
„Rasengan!“ zakričal. Naruto odskočil a zrušil všetky klony. Kankurouva bábka sa rozpadla.
„Ty malý šmejd! Ty si mi zničil Kurosu! Za to zaplatíš, ty špina!“ rozkrikoval sa Kankurou. Naruto sa iba uškrnul. Chcel si to viac užiť. Otočil sa na odchod keď zrazu sa pred ním objavilo desať bábok. Naruto sa prekvapene pozrel na Kankuroua.
„To si nespravil, že nie?“ Kankurou sa zlovestne zasmial. Naruta chytila triaška. Jeho telo sa triaslo od hlavy až po končeky prstov. Začala ho obaľovať červená chakra.
„Ako si to mohol urobiť?“ zreval Naruto. Prikrčil sa a znovu vytiahol kunai.
„Zabijem ťa, počuješ? Zabijem ťa!“ Naturo bol úplne nepríčetný. Rozbehol sa. Nikto ho v tej rýchlosti nevedel. Kankurou nemal šancu. Chytal jednu ranu za druhou. Naruto od neho na chvíľu odskočil a pozrel sa na neho. Kankurou mal opuchnutú celú tvár a z úst mu vytekali pramienky krvi. Tiež mal krv pri pravom oku a bolo mu vidieť začínajúce modriny po celom tele.
„Si mŕtvy muž!“ Zakričal Naruto a znova sa rozbehol. Zničil všetky bábky a ďalej mlátil Kankuroua. Zrazu sa pred ním zjavil Gaara a skúšajúci.
„To stačí. Vyhral si,“ povedali naraz. Naruto zavrel oči a zhlboka sa nadýchol. Červená chakra zmizla a keď znovu otvoril oči, mali zase svoju modrú farbu. Naruto si s úsmevom vložil ruky do vreciek a odišiel preč.
Po Narutovom boji boli všetci v šoku. Nevedeli to pochopiť. Ďalšie boje už prebiehali rýchlo a ak isto rýchlo im bol aj koniec. Nakoniec sa všetci postupujúci zoradili pred Hokage a všetkými chunninmi a jonninmi.
Takže,“ začal Hokage.
„Do ďalšieho kola postupujú Uchiha Sasuke, Sabaku no Gaara, Rock Lee, Hyuuga Neji, TenTen a Uzumaki Naruto. Gratulujem,“ povedal a neochotne sa pozrel aj na Naruta. Ten sa uškrnul a čakal čo sa bude diať ďalej.
„Vy všetci ste postúpili do 3. Skúšky, ktorá sa bude konať od dnešného dňa za mesiac. Všetci čo ste postúpili ste ukázali súperom všetky svoje triky a preto vám dávame čas trénovať a zlepšiť sa. Ide predsa o reprezentovanie vašej dediny. Takže vám prajem veľa šťastia pri tréningu.“ Povedal Hokage a chcel odísť.
„Kedy sa dozvieme s kým budeme bojovať?“ opýtalo sa viac genninov cez seba. Hokage sa otočil.
„Až na zahájení. Dovtedy trénujte a zlepšujte sa. Veľa šťastia, ešte raz.“ S tými slovami Hokage odišiel a postupne sa budova vyprázdnila.
Naruto prišiel domov a oči mu skoro vypadli z toho čo videl. Reibi držal Miako za ruku a nežne ju hľadkal druhou po tvári.
„Miako, uzdrav sa mi. Neviem, či by som dokázal byť bez teba,“ šepkal Reibi. Naruto si odkašlal. Reibi sa zľakol a skoro spadol zo stoličky. Rýchlo sa otočil.
„N-Naruto. Ako to dopadlo?“ rýchlo zmenil tému, aby Naruto nemal šancu sa ho niečo opýtať.
„Celkom dobre. Mám mesiac na tréning. Musím ho využiť čo najlepšie budem môcť.“ Povedal rýchlo a prezrel Miako rany. Ošetroval ju a rozprával Reibimu čo sa stalo.
„Takže naozaj je taký hrôzostrašný ako sa o ňom hovorí?“ pýtal sa Reibi Naruta so záujmom.
„Ani nie. Gaara je v podstate v tomto podobný ako my, len s tým rozdielom, že mi máme jeden druhého a on nikoho.“ Reibi prikývol.
„A už vieš proti komu budeš bojovať?“ Naruto pokrútil hlavou. Skončil s ošetrovaním Miako a postavil sa pred Reibiho.
„Ako sa cítiš?“ Reibi sa prezrel.
„V podstate lepšie. Troch spánku to napraví,ďakujem.“ Naruto prikývol.
„Vieš, mne nevadí, že ste s Miako spolu alebo niečo také. Len si mi to mohol povedať.“ Reibi prekvapene rozšíril oči.
„M-my nie sme spolu. Ona vlastne o mojich citoch k nej ani nevie. Myslím si, že z toho by aj tak nikdy nič nebolo.“ Reibi si povzdychol a Naruto sa uškrnul.
„Nahováraj si čo chceš. Ja viem svoje.“ A s tými slovami odišiel. Reibi sa za ním pozeral s otvorenými ústami. Potom sa otočil k Miako a pozrel sa na ňu. Zavrel oči a s úsmevom na tvári pokrútil hlavou.
„Teraz si mi poplietol hlavu, Naruto. Nestačí, že to urobila Miako? Nerob mi plané nádeje. Aj tak z toho nikdy nič nebude.“ Povedal si pre seba Reibi, ale nevedel, že Miako všetko počula.
Ďalší diel vážne mi to dalo zabrať, pretože úprimne vôbec neviem písať boje, dúfam, že sa vám to páčilo a napíšete nejaké komentáre a ohodnotíte ma
Mise L3: Skvělé! Jen by mě zajímalo, proč se Naruto tak moc naštval. Že by Kankurou udělal z někoho jeho známého loutku? Ani by mě to u něho moc nepřekvapilo.
Nebudu říkat neplakej, neboť ne všechny slzy jsou zlé...“-John Ronald Reuel Tolkien ;•3
„Mnozí z těch, co žijí, by zasluhovali smrt. A mnozí z těch, co zemřeli, by si zasloužili žít.“-John Ronald Reuel Tolkien
KONOHA.CZ JE MŮJ ŽIVOT....
Podpoř mě na wattpadu... https://www.wattpad.com/user/wolfi-sama ;•3
Pekny dil ale zajma me proc se naruto tam pekelne nastval
Skvelý diel
Zoznam mojich FF
Proste Super
[hide=SKRACUJ SI PODPIS!!!]What Akatsuki Member Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
doufam že další víde nejpozdeji dalsi pondeli
to je na misakj94 ale v to dúfame všetci aj ja a inak ďakujem všetkým za komentáre, vážim si toho a moc
super :)aj ked som nepochopil rpečo sa naruto tak naštval
Bolo to veľmi dobré. Podľa môjho názoru boli boje popísané akurát, ani moc ani málo. A Narutove zabijacke chovanie je proste boží. Len tak ďalej. Očakávam ďalšiu časť Čo najskôr.
No luxusní!
Jsem alergický na blbé řečičky co produkují uživatele typu Jalapenos, či Povídkář. Rovněž tyto dva ignoruji! Jsou z toho jen problemy:D
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mahlqivqt71rwjmmzo1_500.gif
Fakt bomba těším se na 3.kolo a zajímá mě jak budou reagovat když zjistí pravdu čí je naruto syn B-)