Otázky ohledně všech zbytečností ... prostě smeťák
Sem patří tvůj spamovací komentář
Vôbec to nebolo hnusné a svojim spôsobom to malo aj svoje čaro.
Sorry všem, kterým se líbila předchozí hlavička... ale dnes už fakt není doba, kdy by bylo záhodno, aby kdokoli, kdo chce být na Konoze aktivní, hned nalezl upozornění: „Většina si ani neuvědomuje, jak jsou některé jejich otázky, dotazy, připomínky, nápady, odkazy a podobný c*******y zbytečný.“ Tedy, ono bylo hnusné i před deseti lety.
Jinak se tu mějte vespolek.
Myslíš zombie sraz?
Zdravím, asi už se někdo ptal, ale jen se chci zeptat kdy bude další zraz??
7=N
0=O
9=P
3=E
Neví o nějakém místě, kde se dá stáhnout Naruto v českém dabingu od Jetixu?
Ahoj, jen tak mě napadlo, bude někdy třeba nějaký sraz fanoušků?
Celkem by mě zajímalo, proč tu není ke stažení Boku no Hero Academia CZ Tit.
Zklamu te.
008200 706 111
400 70 923673 999
53 70 51624 111
00823 2470 111
00813 1470 111
Musíš robiť misie... Tie oficiálne nájdeš tu na webe a dostaneš za ne body, ktoré potom neskor určia tvoju hodnosť. Napríklad minule tu bola A misia, kde si musel niekoho napadnúť kunaiom a odfotiť to...
Ja som napríklad dopadol dosť zle, pretože sused nepochopil, že je to iba sranda a ja som skončil v cele predbežného zadržania.
Môže mi niekto povedať, ako dlho budem recepčná v kúpeľoch? Mení sa to s počtom napísaných príspevkov, alebo sa mi to len zdá.
Dobrý den, potřeboval bych pomoct. Hledám stránku, na které bych mohl sledovat anime seriály bez stahování. Předem děkuji za odpověď:).
Nevíte proč nejdou stáhnout díly na uloz.to ? (jen některý)...
Ano. Ve vegetativním stavu.
Lidi chtěl bych se zeptat když teďka vycházejí anime díly Boruta. Manga jede od chunninských zkoušek tedy od filmu Boruto pokud se nepletu. V Borutovi jsou teďka mise atd.. Jsou to fillery? Vymýšlí si to sami ti co pracujou na anime? atd...... potřebuju odpověď celkem to nechápu.
You know nothing, Miesič.
Proč je na konci shippuudenu ve fillerech takovej časovej skok? Viděl jsem poseldní 2 filmy ale tam jsem odpověď nenašel. Chybí mi dost věci a taky kdy se Naruto sblížil s Hinatou atd. K tomu ten skok v technice...
Veselé protruchlené Vánoce přejí Truchlící Ero a jeho Notebook.
Základní deska. Pravděpodobně.
Hele lidi...
Nevíte...
Jak jsem se stla ninjou
Když neplním mise?
Když se kácí les létají třísky, samozřejmě.
Ale že budete spamovat i tady je nečekané. Jděte radši bavit moderátory tam nahoru.
23349:Ta "tvoja pravda" je sice pekna, ale co z toho, ked ju uz davno kazdy pozna... Cize trt platna...
Ja si nemyslím, že sa hráš na niekoho iného Do p**e čítaš niekedy to, čo ti píšem? Zabijem ťa nožom! Raz určite...!
A jednorožci sú konina. Ledaže by si pil ich krv. Ale to by bolo v tvojom prípade neznesiteľné
Hej o tomto mi nikto nepovedal !
Pár dní bych to mohol využiť. Však spam môžem využiť v celom smeťáku. :3)
Otázka znie : Prečo noleda na mňa vyskočí zrovna vtedy ak napíšem pravdu , ale ked napíšem lož je jej to jedno ?
Prečo si Tanaris myslí že sa hrám na niekoho iného ?
Prečo majú ženy radi jednorožcov ?
Prisahám, ak ma Noleda dnes nezabije...tak už nikdy!
Počujte neviete kde sa dá stiahnuť anime Hunter x Hunter s cz titulkami?
Ver mi, že na nete nájdeš aj zvrátenejšie veci tohto typu.
Poslední dobou jsem začala přemýšlet a došlo mi, že když lidi můžou párovat Naruta a Sasukeho, tak můžou párovat i třeba Sakuru s Hinatou.... Proč je lidstvo tak zvrácené?
Nazdar, neviete mi poradiť, kde sa dá pozreť Naruto v angličtine s CZ titulkami?
Dobrou noc.
Dobré ráno.
Dobrou noc.
Dobré ráno.
Zřejmě je tvé opravování pravopisu nezná, proto jsou červení; mohlo by ti pomoci i líp psát
všimli jste si toho, že mám na profilu(tu) 2. vývin glemňaua?
no není to supr?
Protože obě dvě jména jsou špatně.
je lepší Naruto nebo Boruto?
nevíte, proč mám obě dvě jména červeně-prej špatně?
POČÍTAČ-chytrý tupoun
Zdravím, prosím nevíte někdo, jak se japonsky řekne šiška?
Nefachá mi IRC... Jéééj, tak teď lezu na smeťák... Jéééj, připadám si s těma citoslovcema jak Tobi na začátku NS... Jéééj... :P
Tady už každýho ze školy vyhodili, proto máme čas sedět na internetech 24/7.
Co to je to vysvlečenie?
Konožiaci!Aké bude vysvedčenie?
https://youtu.be/hEUX38QnTEY
there is no love 4 there is no cure 4 love
Troufej. Ale můj komentář nelze vyvrátit.
Also, Prasátko to s těma rozbalenýma Spoilerama docela přehnalo...
++++++++++
[
>+++++++
>++++++++++
>+++
>+
<<<<-
]
>++.
>+.
+++++++.
.
+++.
>++.
<<+++++++++++++++.
>.
+++.
------.
--------.
>+.
>.
Bla bla bla. Včera prý byl mezinárodní den žízně. Tak šecko nejlepší.
Is there a character that could even possibly EVEN TOUCH Madara Uchiha? Let alone defeat him. And I’m not talking about Edo Tensei Uchiha Madara. I’m not talking about Gedou Rinne Tensei Uchiha Madara either. Hell, I’m not even talking about Juubi Jinchuuriki Gedou Rinne Tensei Uchiha Madara with the Eternal Mangekyou Sharingan and Rinnegan doujutsus (with the rikodou abilities and being capable of both Amateratsu and Tsukuyomi genjutsu), equipped with his Gunbai, a perfect Susano’o, control of the juubi and Gedou Mazou, with Hashirama Senju’s DNA implanted in him so he has mokuton kekkei genkai and can perform yin yang release ninjutsu while being an expert in kenjutsu and taijutsu.
I’m also not talking about Kono Yo no Kyūseishu Futarime no Rikudō Juubi Jinchuuriki Gedou Rinne Tensei Uchiha Madara with the Eternal Mangekyou Sharingan (which is capable of Enton Amaterasu, Izanagi, Izanami and the Tsyukuyomi Genjutsu), his two original Rinnegan (which grant him Chikushōdō, Shuradō, Tendō, Ningendō, Jigokudō, Gakidō, Gedō, Banshō Ten’in, Chibaku Tensei, Shinra Tensei, Tengai Shinsei and Banbutsu Sōzō) and a third Tomoe Rinnegan on his forehead, capable of using Katon, Fūton, Raiton, Doton, Suiton, Mokuton, Ranton, Inton, Yōton and even Onmyōton Jutsu, equipped with his Gunbai(capable of using Uchihagaeshi) and a Shakujō because he is a master in kenjutsu and taijutsu, a perfect Susano’o (that can use Yasaka no Magatama ), control of both the Juubi and the Gedou Mazou, with Hashirama Senju’s DNA and face implanted on his chest, his four Rinbo Hengoku Clones guarding him and nine Gudōdama floating behind him AFTER he absorbed Senjutsu from the First Hokage, entered Rikudō Senjutsu Mode, cast Mugen Tsukuyomi on everybody and used Shin: Jukai Kōtan so he can use their Chakra while they are under Genjutsu. I’m definitely NOT Talking about sagemode sage of the six paths Juubi Jinchuuriki Gedou Rinne Tensei Super Saiyan 4 Uchiha Madara with the Eternal Mangekyou Sharingan, Rinnegan, Mystic Eyes of Death Perception, and Geass doujutsus, equipped with Shining Trapezohedron while casting Super Tengen Toppa Gurren Lagann as his Susanoo, controlling the Gold Experience Requiem stand, having become the original vampire after Alucard, able to tap into the speedforce, wearing the Kamen Rider Black RX suit and Gedou Mazou, with Hashirama Senju’s DNA implanted in him so he has mokuton kekkei genkai and can perform yin yang release ninjutsu while being an expert in kenjutsu and taijutsu and having eaten Popeye’s spinach. I’m talking about sagemode sage of the six paths Juubi Jinchuuriki Gedou Rinne Tensei Legendary Super Saiyan 4 Uchiha Madara with the Eternal Mangekyou Sharingan, Rinnegan, Mystic Eyes of Death Perception, and Geass doujutsus, equipped with his Shining Trapezohedron while casting Super Tengen Toppa Gurren Lagann as his Susanoo, controlling the Gold Experience Requiem stand, having become the original vampire after having absorbed Alucard as well as a God Hand, able to tap into the speedforce, wearing the Kamen Rider Black RX suit, with Kryptonian DNA implanted in him and having eaten Popeye’s spinach while possessing quantum powers like Dr. Manhattan and having mastered Hokuto Shinken.
Nettiex - děkuji moc za radu. Jen.. jak zjistím, že jim ta povídka nevyhovuje? A také... smím další díly psát na Konohu?
Předem děkuji za odpověď.
Pravidla je fajn občas číst. I když jsou tu od toho, aby se porušovala.
"Ahoj všem, hledám nějakou dobrou dušičku, která by mi pomohla s psaním FF, jelikož s nimi mám dost problém. Básně mi jakžtakž jdou, ale zbytek mi dělá problém (nemám čas se zbavovat opakujících se slov, za osm minut mi začíná přednáška – poznámka redakce), proto hledám někoho, kdo by mi pomohl s opravováním mÝch chyb. Předem děkuju za odpověď."
Martina-hor - využij FF nástěnku - http://147.32.8.168/?q=ffnastenka
Amayo, přečti si pravidla sekce FF http://147.32.8.168/?q=fanfiction/pravidla
Pokud pošleš povídku, která jim neodpovídá a nedojde k nápravě, objeví se povídka na externím blogu http://yamatanoorochi.blog.cz/ - vidím, že už tam je. Více bude vědět Fňu, která se o fanfikce stará.
Ahojte všichni. Píšu sem, protože nevím kam jinam to dát. Napsala jsem svoji první FF a asi po 5 dnech zmizela. Předem děkuji za odpověď.
P.S: jsem tu nová.. a nějak se ne a ne zorientovat. Tohle mi přišlo jako nejlepší nápad- zeptat se někde na foru.
Ahoj všem hledám nějakou dobrou dušičku které by mi pomohla při psaní ff jelikož mám dost problém s básněmi mi to jakžtakž jde ale jiné mi dělá problém proto hledám někoho kdo by mi při opravování mích chyb pomohl za odpověď děkuju
Jej. Zítra pohovor. Měl bych si nastahovat filmy na dnešní noc.
*(Ale kuš!)
*(Přestaň řvát a na naroto se klidně vykašli.)
Zdravim všechny, prosim Vás, má někdo nastahovaný všechny díly Shippuudenu bez fillerů ? Sice Sora a podobný jiný vejmysly neodsuzuju, ale radši bych komplet bez toho na netu jde samozřejmě dohledat hodně, ale vytřídit to je mravenčí práce..
Kdo? Nikoho tu nevidim.
Nj… Reddit…
@23249:
Přesně. Nevím. Ani ne. Pravděpodobně. Pravděpodobně ne. Cáluj. Naval prachy.
@Balážka: Stránek jako Konoha.cz je víc, ale (skoro) vždycky budou v něčem lepší, v něčem horší. Osobně jsem např. navštěvoval https://www.reddit.com/r/Naruto/, když ještě běžela manga. Tak jako tak, pochybuju, že Kishimota zajímají stránky o Narutovi mimo Japonkso.
Možno to jedne k tématu Naruto ale nevie na akej stránke by som našla Fullmetal Alchemist z Cz alebo SK titulkami? Ďakujem Veľmi pekne za odpoveď.
Ahoj, viem že tu idem teraz písať blbosti, ale ako som vydela na Konohe Noledin krásny obrázok Kishiho tak sa mi v hlave vytvorilo niekoľko otázok a myšlienok. Neviete, či na svete existuje ešte nejaká iná stránka ako Konoha.cz, ktorá by obsahovala toto všetko čo nám naši admini ponúkajú vrátane osobného prekladania dielov? Myslím si, že Konoha je naozaj výborne spracovaná! A naozaj by ma zaujímalo či sú ešte takéto dopodrobna spracované stránky. A či vôbec samotný Kishimoto vie, či naša Konoha vôbec existuje a čo by odkázal všetkým, ktoré sa podieľajú na jej chode, preklade dielov, správcom fór a editorom asi všetkého a proste všetkým? Alebo autorom fanartom a fanfiction? Ach, ani neviem ako ma to napadlo ale celkom ma to zaujíma....
Ne, díky. Ten nebývá moc tvrdý.
Potřebuju pár flašek tvrdýho...
Čeká se, až nebudeme chodit po nemocnicích a každý den se napojovat na kapačky. Tak, teď už tě můžu poslat někam? Ok, jdi někam
Nope. Čeká se na 2160dpi.
...a sorry, že vás buzeruju ohledně věci co děláte dobrovolně zadarmo, jen bych si přál dostat normální odpověď. Ale klidně mě někam pošlete
Já jsem se tu snažil googlit a žádnou zprávu jsem nenašel, jen mám nějak v paměti, že se čekalo na dobrej RAW. Tak by mě zajímalo, jestli se teda čeká na 2160p nebo jestli se třeba chystá nějakej vánoční dárek
Až to bude, tak to bude, fakt na to nespolíhej jestli jsi na to nedočkavostí natěšenej.
...and please tell me if I should wait for your subs or watch the shitty English ones.
… be happy.
Občas mi to tu (ne)přijde jak u blbečků na dvorečku
@ThereIsNoCureForLove: Chápu, že je to vtip, ale je to celkem trefné
Error: Komentář 2160P nenalezen.
(šel jsem např sem - https://drive.google.com/file/d/0B3dewh0oiIEFYWFrU0c4R3RuME0/view a přišlo mi to jako v dobrý kvalitě, ale titulky jsou oproti konožské kvalitě samozřejmě dost shit)
@Martina-hora: Potřebné díly nejsou skladem. Podívejte na našem webu po nabízených alternativách.
.
.
.
Lidé, kteří sledují Manga, sledují také: Bělidlo
Podobné Manga: Dragon Ball Z
@Martina: http://www.shonenjump.com/next_generation/index_tablet.html
Měl bych taky dotaz, u překladu na film Naruto The Last se čeká na nějaký kvalitní RAW? A máme tušení, kdy to bude?
ahoj lidi nevíte někdo kdy tu zas bude vycházet manga?dost mi chybí nové díli
ja ta tararara ja ta cirkus, da ta rararara ra ta cirkus, afro cirkus... minna-san! Ogenki desu ka? čo máte nového?
Ludia? Kde? Exterminate!
Tak já to tu rozpálím. https://www.youtube.com/watch?v=YgN56RvLe00
Blip blop, prrr-uiiii bap bap. Pi-ri-pip pap tu-tu tip da dap.
hej... neznáte prosím nšjaké ShikaIno povídky ? v češtině prosím
Matika naučena. Jdu spát. V deset píšu.
Dnes som schytala headshot. Ale nebol obyčajný. No povedzte, komu sa podarí dostať headshot od stĺpu na sieť (na volejbal) a siete zároveň? xD
Just Ero likes commentary "23205".
Smeťák si ze mne dělá (_._). Nejdřív vynese smetí, a pak mi napíše, že „Takové smetí neexistuje Nedělej si ze mě (_._)“.
Hm... V noci je tu zřejmě sranda...
Heštek Ikaro Gengsta…
Něco pro obyvatele Konohy…
https://www.youtube.com/watch?v=t43LZ2-x6dY
22883: Ne.
Lukatoteka Namikaze: Zkus Fairy Tail.
AndreaJílová: To anime má už přes 500 dílů minimálně, co? :-DD S tím se těžko někdo bude s*át zadara, musíš se holt naučit anglicky.
Ahoj lidi, nenapadá mě už, kde mám hledat, popřípadě se ptát, tak píšu sem na konohu do smet'áku, jelikož jsem nenašel žádné téma o tomto anime a doufám, že mi odpovíte kladně . Taky by mě zajímalo, to jako fakt nikdo nesleduje a nedělá překlady na toto anime? A ted' o které anime jde. Jde o anime Detektiv Conan .. Neví zde někdo, kdokoliv, zda se někdy dopřekládá a kde je online-případně všechny díly ke stažení s cz tit.. (nebo dab v nejhorším případě, le když nejsou titulky, tak dabing těžko..)Hledám ho už celý měsíc a našla jsem jen 140 dílů a velmi mě zaujalo a bohužel jiné části jsem nenašel . Na fb je sice stránka, která to překládala, ale ta je už od prázdnin nefunkční, tak nevím, jestli s tím sekla a nebo je to tím, ž je prostě léto (což bych chápala) .. Předem děkuji za kladnou odpověd'
Nevíte kdo se o Naruta staral, když byl ještě mimino? Mangu jsem nečetla a v Shippuudenu jsem ještě nedohnala (díl 250)
Proti kojencům nic, ale jak to trochu povyroste, je to nesnesitelné, dotěrné a hlučné... @_@
A co máte proti Kojencům, vy rasisti?
Nikde, jinak už by byl dávno překlad od Konohy
Tak, dnes jsem si stáhl Naruto the last s cz titulky, řekl jsem si paráda už se nemohu dočkal, konečně to uvidím! A po 4 minutách dojdu na to, žese jedná o korejský dabing, takže jsem to rychle vypnul, protože se na to nedá dívat Nevíte, kde sehnat japonský dabing v rozumné kvalitě? Prohledal jsem snad celý google a je tam jen korejský a nebo japonský v katastrofální kvalitě.
Na One Piece se vykašli. Podívej se raději na One Cup. Dostaneš k tomu dvě ženské jako bonus.
#0
echo "Avatar je shit."
echo "Konozsky i filmovy."
#23171.
Osoba nado mnou si uvedomi, ze sa nieco podobne uz deje vo vlakne 'Avatar' a na tuto blbost sa vyprdne.
Pojďte to tady trošku oživit.
Rozpočítáme se - každý napíše své pořadové číslo, ať víme, kolik a co za individua sem chodí.
Plus napíšeme něco "hezkého" o osobě nad námi.
Tímto je mi ctí být #1.
A to nade mnou má fetiš na růžové vlasy.
Co zkusit třeba tak nepravděpodobnou položku v menu, jakou jsou Obrázky?
Cерксов сотсирx!
Proboha, jen to ne… I když na hamihami, nebo jak se to jmenuje, se nakonec asi stejně neukážu.
@23151: Tvůj pohled na věc je omezený, ya 'now.
@23130
Dat's tru.
Jo jo... Nikdy předtím mi nepřišlo, že přes brýle vlastně nevidím kus světa @_@
Parádní apríl, konoho! Nejvíc mě dostala přisleplá Hinata, ale nejhezčí je Jiraiya a Kakashi.
Nevím, na kolik Prasátko rozvíjí své talenty, každopádně dobrá práce Konoho, ať to vymyslel kdokoliv.
Cítím se narutardsky chválit něco na Konoze.^~^
Nevím o tom, že by v Japanu až tak rozvíjel svůj umělecký talent...
Doufám, že Prasátko něco na zítřek plánuje. Například dlouho očekávanou kapitolu 701.
Podla odhadov, by sa mal v apríli počet narutardov znova rapídne zvýšiť, takže asi tak.
((((( Je to škoda, asi začnu dělat pořádné věci v životě teda.
RIP in pepperoni Kunhuta.cz 2007 - 2015, neva 4get, i cri evriteim. ;_;
Až to shodilo konohu, jak to bylo dank. MaStarko umí.
A nebo to bylo tím dílem 404 ?
Nemusíš nám to říkat Ero, už jsme si toho na tobě všimli. ^.~
404: Smysl pro humor not found
A stojím si za tím aj teraz.