Uzumaki dvojičky - 44. Kakashiho problémy
Naoki rozprával hodnú chvíľu. Nagata s Itachim niektoré veci trochu zaskočili. O niečom ani nepočuli.
„Lepšie by bolo, kebyže tvoj pokrok vidíme v boji," hovoril Itachi.
„Vy by ste boli ľahký súper pre mňa."
„Naoki, nejako zabúdaš, že proti doujutsu sa bojuje ťažko."
„Ja viem, Nagato. Ale aj ja mám sharingan."
„Ale nedokážeš s ním narábať tak dobre ako každý lepší Uchiha. A na našej strane sú skúsenosti."
„Niekoľko desiatok, možno stoviek, súbojov, ktoré sme absolvovali, len tak ľahko nevymažeš," povedal Nagato.
„To možno nie..."
„Onedlho sa budeš môcť ukázať. Nielen Gyoutenkin má za cieľ Kyuubiho, ale je tu ešte jedna organizácia, ktorá ho chce."
„Kto?"
„Za ten mesiac sme toho nezistili moc. Jedným z nich je aj Yasuo. Čiže Madara má u seba špióna. Stále nevieme odkiaľ sa zobral, ale patrí do malej organizácie, ktorej meno nevieme. Ale na tom nezáleží."
„Madara chce Kyuubiho, aby stvoril Juubiho. Oni chcú Kyuubiho, aby s ním zničili ostatných démonov a nakoniec zničia aj jeho."
„Prečo?"
„Oni nechcú ovládnuť svet. Oni ho chcú zmeniť. A prvým krokom je odstránenie bijuu."
„Viac toho nevieme," Nagata doplnil Itachi.
„Prečo potom ich nechávajú tak? Aby chytili bijuu. Takto má Madara už niekoľko bijuu."
„No, ono tomu hovoria plán B. Nechajú Madaru chytiť osem bijuu. Oni chytia Kyuubiho. Obidvoch. Keďže Madara o nich nevie, tak nebude vedieť, kde má hľadať. Pokiaľ ich bude hľadať, oni sa vkradnú k nemu a zničia zvyšných bijuu."
„Ako?"
„Zničí Gedou Mazou."
„Ale veď to máš predsa ty!"
„Nie. Prvým, kto ho vyvolal, bol Madara. On si privolal naspäť a ja s tým nedokážem nič spraviť."
„Zničením Gedou Mazou, zničia aj ďalších démonov."
„Vieme, kde sídlia?"
„Ako skrýš používajú nekonečnú spleť tunelov pod zemou. Ich úkryt zaberá územie asi ako celá Ohnivá zem. Navyše ide ešte desať poschodí do zeme. Hoci ich nie je viac ako päť."
„Ale viete kde je?"
„Vieme kde sú dva vchody do neho. Ale aké sú to vchody a kde sa nachádzajú, to nevieme. Skoro dvadsať našich špiónov tam zomrelo. Nie, že by ich odhalili, ale lebo tam zablúdili a zomreli smädom a hladom."
„Čo ich sila?"
„Neznáma. Ale okrem Yasua sa ukrývajú. Na boj skôr používajú žoldnierov. Keď však budú chcieť zničiť bijuu, tak sa budú musieť ukázať."
Naoki prijímal s veľkou nevôľou tieto informácie. Nebol rád, že niekto ďalší mu ide po krku.
„Viete, kde ma nájdete."
„Tohto som sa obával," povedal Kakashi.
„Smrti sa nemusíš obávať, Kakashi. Nie je to trest, ale oslobodenie."
„To je zvrátené," povedal Sasuke.
„Yuton: Yuryuudan."
Natsumi sa do nich pustila po hlave. Obidvaja uskočili jej útoku.
„Ale, ale, ale. Dievča je nejaké odvážne."
Hidan skočil k nej zozadu. Zahnal sa kosou. Kosa sa však zastavila o kúsok snehu.
„Čože?"
Hidna upustil kosu. Z rukávu vytiahol červenú tyč, ktorá boja z obidvoch strán špicatá. Zaútočil na krk. Lenže okolo Natsuminho krku sa vytvorila hradba snehu. Hidan však zastavil. Kopom zaútočil na Natsumin chrbát. Sneh bol aj tam. Chytil jeho nohu.
„Katon: Zukkoku."
„Fuuton: Atsugai."
Kakuzu zaútočil. Jeho technika zobrala Natsumi aj Hidana.
„On...zabil svojho partnera?" premýšľala Sakura.
„Kakuzu!" kričal naštvaný Hidan ešte spod plameňov.
Okolo Kakuzu už stáli štyri divné tvory. Mali masku a tvorené boli z akýchsi čiernych nití. Keď ustal plameň, tak situácia prekvapila všetkých naokolo. Okolo Natsumi bol sneh, ktorý ju chránil.
„Presne ako Gaarov piesok," hovoril Kakashi.
Lenže aj Hidanovi sa nič nestalo. Hoci dostal zásah.
„Že by bol nesmrteľný?" premýšľal Sasuke.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu."
Sasuke zaútočil na Kakuza.
„Suiton: Suiryuudan."
Jedno z jeho monštier ho zachránilo.
„Doton: Doryuudan."
Útok bol taký silný a veľký, že Kakashi musel postaviť kamennú stenu na obranu. Lenže tá dlho nevydržala.
„Raiton: Gian."
Kakashi, Sasuke aj Sakura sa tomu vyhli.
„Rasengan."
Natsumin rasengan zaniesol Hidana na desať metrov od nej.
„To nebude také ľahké, ako si myslel Madara."
„Yuton: Rasen Yukai."
Snehové gule ich oddelili od seba. Natsumi sa rozbehla na nich, že aspoň jedno monštrum zničí. Lenže sa musela brániť.
„Fuuton: Kamikaze."
Natsumi vyskočila. Lenže tam na ňu čakalo prekvapenie.
„Katon: Zukkoku."
Natsumi pred seba postavila snežnú stenu. Za chrbtom sa objavila ďalšia príšera.
„Raiton: Gian."
Natsumi vyskočila. Zrušila snežnú stenu. Možno sa pošťastí a zničia sa navzájom. Lenže tá ohnivá príšera tam už nebola.
„Katon: Karyuudan."
Natsumi sa premenila na hromadu snehu a roztopila sa.
Objavila sa o pár metrov ďalej. Vytvárala pečate a chcela ich zasiahnuť zdiaľky. Lenže pod ňou sa zjavila kaluž vody a začala sa potápať. Pred ňou sa zjavila ďalšia čierna príšera.
„Suiton: Mizu Rappa."
Sneh jej na obranu nepomohol. Vlna ho zobrala so sebou a ešte sa aj posilnila. Lenže vlna narazil na útes. Konkrétne však na chakru, ktorá doslova vystrelila z Natsumi. Bola oranžovej farby.
„Rasengan."
Natsumi sa zjavila za chrbtom tej príšery a zničila ju.
„Katon: Karyuu-Endan."
Natsumi si však nemohla vydýchnuť. Alebo mohla? Okolo jej tela sa zjavila chakra. Kyuubiho. Lenže nebol to plášť. Bola to len obyčajná chakra a bola okolo nej. Z jej zadku však vyrástli tri chvosty, ktoré ju ochránili.
„Fuuton: Atsugai."
„Raiton: Gian."
Vyrástli zvyšných šesť chvostov, ktoré ju obvinili kolom dokola a uchránili ju tak od zranenia. Natsumi odtiahla chvosty a vypustila chakru vo forme tlakovej vlny, ktorá odhodila jej nepriateľov.
„Nepremieňa sa na Kyuubiho. Len jeho chakry ju chráni. Využívajú presne ako Raikage svoj blesk. Ako brnenie," hovoril si Kakashi, „Tak toto sa naučila. Zaujímalo by ma, či aj ovláda Kyuubiho. Alebo skôr ako dokáže využívať jeho chakru, aby sa ju nesnažil ovládnuť."
Kakashi však nemal čas na premýšľanie. Musel sa brániť. Kakuzu ho naháňal.
„Doton: Doryuudan."
Postavil pred Kakashiho stenu. Kakashi sa otočil a uvidel Kakuzovu päsť tri centimetre pred jeho nosom. Zohol sa.
„Chidori."
Aj Kakuzu bol rýchly. Odskočil od neho. Kakashi tentoraz skočil k nemu. Pravou nahou zaútočil na bok. Jeho noha len narazila do Kakuzovho tela akoby sa nič nestalo. Kakuzu chytil pravou rukou Kakashiho nohu a ľavým lakťom udrel Kakashiho do kolena. Kakashi vykríkol od neuveriteľnej bolesti.
„Suiton: Suiryuudan."
Vodná technika však Kakuzovi nič nespravila. Kakashi sa odrazil od zeme a druhou nohou mu chcel trafiť hlavu. Ale nedočiahol a trafil len rameno. Kakuzu mu ľavým lakťom udrel aj na píšťalu. Kakashi opäť vykríkol od bolesti. Bolo zjavné, že z tohto sa Kakashi len tak nedostane. Na pomoc mu prišla Sakura. Plnou silou trafila Kakuza zozadu do hlavy. Kakuzu sa preletel. Lenže aj Kakashi. Nepustil ho.
„Chidori."
Kakashi ho po dopade trafil do pravého ramena. Pustil mu nohu. Kakashi sa odrazil druhou nohou k Sakure.
„Sakura."
Sakura mu začala ošetrovať pravú nohu. Nevyzeralo to dobre.
„Zlomená na dvoch miestach. Píšťalu možno napravím, ale koleno bude vyžadovať dlhšiu operáciu."
„Tak to sprav."
„Potrebujem trochu času."
Kakashi vytvoril tri klony.
„Aké úbohé."
Kakuzu udrel do zeme. Zo zeme vystrelili tri piliere a zničili klony. V okamžiku bol pri Kakashim a Sakure. Kakashi chytil Sakuru a odstrčil ju preč. Kakuzu sa napriahol. Pravú päsť mal zovretú a blížila sa. Kakashi nevydržal stáť na nohách a padol na zem. Kakuzova päsť prešla ponad jeho hlavu. Kakashi využil situáciu. Ľahol si na chrbát a zdravou nohou ho vykopol do vzduchu. Sakura čakala práve na toto a svojím silným úderom ho odpálila na metre ďaleko. Okamžite sa dala do liečenia.
Výborný díl jako vždy