Kishimoto Masashi... ninja z Konohy 01
Proč se mi to jen zhnusilo? Fanoušci mi zhnusili můj sen. Je to možné? Jak mohu pokračovat? Parkrát jsem se zkoušel podívat na různé diskuze o Narutovi - a mám chuť se vším praštit. Tolik práce jsem si s tím dal. Kolik hodin jsem u toho proseděl? Kolik tužek jsem zlámal, kolik gum vypotřeboval? Kolikrát jsem měl deprese? Kolikrát mi dělalo problém probudit se do skutečného světa?
Dal jsem vám svět. To vám nestačí? Možná jsem vytvořil až příliš nesrovnalostí, možná jsem byl prostě unavený, věřil jsem tomu, když jsem poprvé sáhl po tužce. Věřil, že se vám to bude líbit, že budete vděční.
Vytvořil jsem úžasný svět s úžasnými postavami. A dal ho vám. Dal ho všem lidem na tomto světě, aby poznali naději, aby poznali hrdiny. Aby poznali, že se nemají vzdávat.
A oni jsou nevděční. Začal jsem dokonce kreslit něco jiného. Ať jsou tedy naštvaní ještě více. Chci mít své vlastní zájmy, můj svět není jen Konoha. Můj svět není jen Naruto. Mám vlastní život a dělám chyby jako každý.
Proč to nechápou? Proč nechápou, že i mistr tesař se někdy utne?
Vzdychám a rozsvěcuji lampičku u svého stolu. Ořezávám tužku a připravuji si papír.
Kreslím několik hodin, pohlcen ve svém vlastním světě, ztrácím se ve snech, které jsem vytvořil. Miluji tyto okamžiky. Žiji jen pro ten papír.
Špičaté vlasy, tři čárky na každé straně obličeje, úsměv v rozzářené tváři. Zářivý Kyuubi mód kolem něj a odhodlané obličeje nejbližších přátel...
Naruto, kéž bys mě viděl. Kéž by mě viděla celá Konoha. Kéž bych si s vámi mohl popovídat, co byste na to řekli?
Co bys udělal, Naruto?
Pozadí... a jsem hotový. Ještě podpis.
Kishimoto Masashi.
Prohrabuji si černé vlasy a zhasínám lampičku. Otevírám dveře svého balkonu a vycházím ven. Vítr mi fouká do tváří. Je nádherná noc. jsou vidět i hvězdy. A hele! Jedna padá.
„Vždy, když padá hvězda, něco si přej, Kishi.”
To mi říkala maminka. Tak tedy dobrá, přeji si, abych mohl mluvit s Narutem, s celou Konohou. Se všemi, které jsem vytvořil.
Ale to se nikdy nestane. Vzdychám podruhé a vcházím zase dovnitř. Už bych měl jít spát. Ale ještě vlastně ne.
Měl bych si připravit věci na zítřek, to půjdu zase kreslit do studia. Jdu ke stolu a vytahuji tlustý čistý blok a penál se spousty tužkami. Kreslení je jako umění. Je dlouhodobé, ale zároveň výbušné. Sasori a Deidara by na mě byli hrdí, nebo by mě zabili. Usmívám se. Spíš to druhé, nesnesli by konkurenci.
Dávám si blok i penál do batohu,a přidávám do něj i svůj speciální blok s již nakreslenými postavami z Naruta, když před sebou náhle vidím světlo. Co to..? Je to... jiskra? Přímo u mého obličeje. Mihotá se kolem, a tak se ji pokouším chytit. Kdovíproč mi to připomíná Deidarův výbuch. A když je to Deidarův-.
„Katsu!” Zašeptám. A světlo zmizí.
Možná jsem už přepracovaný. Měl bych jít spát. Ale náhle mě oslepí prudká záře, to světlo zřejmě nezmizelo. Místo toho se rozšiřuje. Jako díra, jako černá díra. A vtahuje mě dovnitř a tak se chytám první věci, kterou vidím, svého batohu. Zapřu se nohama.
„Zatr-.”
Ale vír, ta díra mě vtahuje dovnitř. Neudržím se a padám přímo do ní.
Křičím, protože nevím, co mám dělat. Padám prázdným prostorem do černoty. Padám a padám stále rychleji. Co je asi na druhém konci? Kam spadnu?
Čekám tupý úder, který mě zabije a nakonec přistávám v temnotě.
...
„Hej!”
Někdo na mě mluví, možná jsem se jen praštil do hlavy...
„Hej! Vstávej, dattebayo!”
Datte... dattebayo? To si ze mě někdo dělá srandu a myslí si, že mě probere? No, každopádně má pronikavý hlas.
„Možná bychom ho měli vzít do vesnice,” mám pořád zavřený oči, ale slyším vážný hlas, kdesi nade mnou. Připomíná mi...
Prudce otevírám oči a napřímím se a narážím do něčí brady.
„Auu! Sakra, nemůžeš si dávat pozor?”
„Klid Naruto, vždyť se teď probral!”
Na... Naruto? Vyskakuji a rozhlížím se kolem. Vytřeštím oči a čelist mi spadne až na zem.
Podle slunce je asi odpoledne a já stojím na lesní cestě, kdesi... ale to nejdivnější je-
„A najednou je vzhůru!” říká radostně Sakura.
Sakura, Naruto a Kakashi... stojí přímo přede mnou. Přímo přede-
„Hej! Jsi v pohodě?” říká ustaraně Naruto.
Je to opravdu Naruto. Žluté vlasy, tři čárky na každé straně obličeje. Je to opravdu-
Poslední, co vidím je, že ke mě Kakashi přiskakuje a chytá mě.
„Hej! Hej!”
Tohle je na mě opravdu moc.
...
„Už se probírá!” Říká někdo a já otvírám oči. Ležím v teplé posteli. A přímo nademnou se sklání...
„Že ti to ale trvalo, člověče,” kroutí hlavou Tsunade-hime. Žluté vlasy, modré znaménko a - wow - někdo mě měl krotit, když jsem kreslil její hrudník.
„Tsunade-sama... jsem v Konoze?” ptám se tiše a pomalu se narovnávám. Kolem stojí ještě Naruto, Sakura a Kakashi.
Já jsem v Konoze... v Konoze.
V KONOZE!
Asi jsem se zbláznil.
„Ano, jsi v Konoze. Byl jsi tu někdy?” ptá se mě vážně. Proč tu vůbec je? Godaime by se neměla starat o obyčejné lidi jako jsem já.
Vlastně neobyčejné. Já tenhle svět stvořil.
„Ne, fyzicky jsem tu poprvé,” kupodivu mě nic nebolí, to je divné. Asi jsem omdlel, když jsem je poprvé uviděl. A vlastně k tomu nemám daleko znovu. Dívám se na Naruta. Vypadá opravdu stejně. Vlasy, oči, nos... i oblečení je stejný. Všichni jsou stejní jako na papíře a v anime. Jako jsem je stvořil.
„Tak jak mi vysvětlíš tohle?” ptá se Tsunade a cosi mi hází na postel. Já zaostřím pohledem a...
Jsou to mé obrázky z bloku. Naruto, Kakashi, Sakura, Neji, Kiba, Lee, všichni z týmů i senseiové a taky Tsunade.
„Nikdy jsi tu nebyl, ale nakreslil jsi nás, jak je to možné?” ptá se ostře a je vidět, že mi nevěří.
„Já...”
Protože jsem vás stvořil. To chci říct, ale nemůžu, měli by mě za blázna a Tsunade by mě zmlátila. Znám je všechny moc dobře.
„...já nevím...” říkám místo toho, protože opravdu nevím, jak jsem se sem dostal.
„Asi dostal ránu do hlavy a ztratil paměť!” směje se Naruto.
„Zavři zobák, Naruto!” Sakura mu dává naštvaně ránu pěstí a on odlétává na druhý konec místnosti. Pokud se ještě někdy vrátím, neudělám ji tak brutální.
„A jak se jmenuješ? Odkud jsi? A jsi ninja?” Kakashi nadzdvihne obočí.
„Jsem Kishimoto... a jsem-” nejsem odnikud, nejsem z tohoto světa. A ninja?
Vtom mě to trkne! Ninja! Umím spoustu technik a pečetí! Můžu být ninja?
Asi jsem se už opravdu zbláznil. Z práce... a z toho všeho.
„...nevím, odkud jsem. A ninja jsem také,” zakroutím hlavou.
„Nevíš odkud jsi? Asi jsi opravdu ztratil paměť, tvůj mozek byl poškozený,” dívá se do nějakých papírů.
Poškozený? Tak jsem se vážně zcvokl. A nebo je můj mozek jiný, než mozek postav z Naruta. Já jsem člověk, nejsem výtvor...
Pořád tomu nemůžu uvěřit, já jsem v Konoze.
„No, každopádně si ležel asi den a zdáš se být v pořádku, kromě té paměti. Takže tě asi propustím. Ale zůstaneš v Konoze, chci tě mít tady. Zatím budeš bydlet u Naruta.”
„Baachan! Já mám svůj byt, nemůže bydlet u někoho-,” kňučí Naruto, ale dostává další ránu od Sakury.
„Mlč, baka!” vrčí na něj se strašidelným výrazem ve tváři. Já se protahuji a vstávám, ale stále jsem dost rozhozený z toho, že jsem v Konoze. Ve světě shinobi.
To musí být sen. Určitě se mi to jenom zdá. Musím něco zkusit...
Skládám jednoduchou pečeť.
„Kage bunshin no jutsu!”
Z oblaku kouře se objeví několik klonů, které vypadají přesně jako... to není možné - jako já v šestnácti! Je mi zase šestnáct! Jsem starý jako Naruto!
Mám na sobě své oblečení, ale vypadám mladší. Mnohem.
Ostatní se tváří vyplašeně. Rychle své klony zase zruším. Ani nevím, jak jsem to udělal.
„Ale techniky si pamatuješ!” zasměje se Naruto, zřejmě si nedá pokoj. Zírám na své ruce. Dokážu to, dokážu dělat pečetě...
„Hlavně si vzpomeň, kdo jsi, Kishimoto. Jestli si nevzpomeneš do týdne, přijdeš ke mě do pracovny a uvidíme, co s tebou dál. Do té doby ho máte vy tři na starost. Budete s ním trávit čas a pokusíte se mu osvěžit paměť, ano?” říká Tsunade, kýve na nás a odchází. Nedovolí žádné námitky. Já se dívám na ostatní.
„Ani nechceš vědět, kdo jsme?” diví se Naruto.
„Hatake Kakashi, Haruno Sakura a Uzumaki Naruto,” vylétává ze mě dřív, než si to stačím promyslet. Neměl bych o nich vědět. Oni se zatváří tak udiveně, jak to jen jde.
„Jaktože nás znáš?”
„Znám spoustu lidí z Konohy,” krčím rameny. Nechci jim lhát.
„Jak je to možné?” ptá se vytřeštěně Sakura. Znovu krčím rameny, tohle jim říct nemůžu.
Všichni jsou takoví, jak jsem je stvořil. Zajímalo by mě, co ostatní. Jsou stejní? Takoví, jaké jsem je vymýšlel každý den dlouho do noci?
„Určitě máš hlad,” říká chápavě Naruto.
„A jaký,” říkám podle pravdy. Kakashi se pod maskou usměje a mávne na nás.
„Zatím parto, drž se Kishimoto,” a zmizí. Sakura si vzdychá a kývá na nás.
„Máme tu oslavu, tak pojďme! Kishimoto, asi půjdeš s náma,” jde ven a já si všímám svého batohu. Rychle si do něj dávám své věci a jdu s Narutem ven.
„Docela slušně kreslíš,” říká jakoby nic.
Slušně? Slušně? Já ho stvořil a on se chová… ne, neví o tom, nikdo se o tom nesmí dozvědět. Nechci vědět, co by to s tímhle světem udělalo.
„Děkuji,” kývám hlavou. A stále tomu nevěřím.
„Máš rád rámen?”
Ano, mám rád rámen. Vždyť Naruto ten rámen jí, díky tomu, že jsem ho ochutnal jednoho dne v Ichiraku. A vlastně i jméno Naruto je přísada v rámenu.
„Jistě, rámen je dobrý,” usmívám se a zkouším se trochu uvolnit.
„A co je ta oslava?” ptám se.
„Všechny týmy si dají společnou večeři. Bez senseiů, jen tak, bude to fajn, dattebayo!” Říká s úsměvem Naruto.
Ale hned, jak vyjdu z nemocnice se mi stáhnou útroby.
Venku se kupodivu sešly všechny týmy a čekají na Tým Kakashi. Něco mi vžene slzy do očí. Vypadají tak stejně jako na papíře. Jsou jen živí. Můj sen obživl.
Náhle se zastavím jako opařený.
Vedle TenTen stojí Neji. A s Týmem 10 se právě loučí...
...Asuma.
„Co je, Kishi?” šťouchá do mě přátelsky Naruto.
„Nic,” říkám rychle a jdu s ním za ostatními.
Neji... Asumo...
Co se v příštích hodinách stane?
Nikde jsem tady nenašla žádnou FF o tom, jak by to vypadalo, kdyby se Kishimoto dostal do Konohy. Tak jsem první.
Bude to krátká sériovka asi dvoudílná, nebo třídílná.
Snad se vám to líbí a nevadí vám, že sem píšu dost často.
Komentujte a hodnoťte, prosím.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
To je krásný mě se to prostě moc líbí, protože prostě Kishimoto ach krása a nejkrásnější ten Neji na konci.
Nádherně píšeš a věřím, že se to ještě pořádně rozjede
„I guess it’s time to put down my pen, Right…I need a title for the next book…let’s see…Ach,got it…“The Tale of Naruto Uzumaki“…pefect.“ - Jirayia
Citam tento diel uz po treti krat a stale ma tato seria dokaze chytit za srdce Neskutocne si na tom zgustnem a je to jedna z mala fanfiction na ktore si spomeniem po dlhom case !!! Takze skvela praca. Dufam ze este stale pises, tak ti prajem vela stastia, zdravia a trvpezlivosti do dalsej tvorby!!! Si talent pretoze to citam uz treti krat a aj stale zatajujem dych co sa objavy na dlasej stranke aj ked to scasti viem :DSialene nie?
Wau to som teda nečakal príjemne si ma prekvapila Je to asi najlepšia FF ktorú som kedy čítal som dosť leniví čítať ale tento diel ma proste neprestal baviť až dokonca 5/5 + obľúbené
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
Úžasný to je úžasný! nechápu jak tě něco takového napadlo xD Kishi v Konoze, to je boží jsem zvědavá jak to dopadne!
Oh, Bože! To je fatazie! :'33 Byla jsem v šoku, smála jsem se, klepala jsem se, co si přečtu jako další řádek... Tohle se mnou nikdy neudělala žádná povídka kromě téhle!!! Rozhodně budu číst dál!! :'333
Xxxxx :3
If being smarter means what you say it does, I'll remain a fool my entire life! -Naruto Uzumaki
Pokud chytřejší znamená to, co říkáš, budu blbcem celý svůj život! -Naruto Uzumaki
Asi před rokem jsme s bráchou debatovali na stejné téma a spoustu vět, které jsi tu použila, nám také vlezlo do hlavy. Bohužel, jsem se k tomuhle nápadu už nikdy nedostala, takže jsem ráda, že ho někdo napsal. Všechno musí být jednou napsané
Ach ten sentiment...
Je to skvelé a originálne len dúfam že to bude mať viac ako tri diely
▶әʌ!ʇɔәdsɹәd◀
Jeh, tak jsem to nakonec nevydržela a musela jsem si to přečíst už teď
Wow, to je něco - fakt, dokážeš vymýšlet novinky z fleku!!! A ještě tak úžasný, prostě dokonalý, jsem zvědavá jak to vymyslíš s jeho malým tajemstvím jestli to bude taková ta uplakaná rozlučka, Naruto se slzami v očích zvedne ruku se vztyčeným palcem a prohlásí něco jako: "Seš skvělej sensei! Dík žes mi dal život." No kdo ví, je to tvá povídka a já se těším na rozuzlení - co třeba nevinej flirt? - a pokračování příběhu
Kakashi&Kami
"Láska je jako vězení, taky nevíte jak se dostat pryč." - Ikusei Kusachi
"Jediný azyl, vždy a všude otevřený pro všechny trpící, je příroda." - Suzume Kusachi
"Vše co kvete jednoho dne uvadne." -Orochimaru
Je to úžasné!!! A hlavně příjemná změna 5/5
Hrozně moc člověka potěší, když vidí ty komentáře. Skáču tady radostí do stropu. Moc děkuju a pokračování bude zase za týden.
-Saphira
uplne auper famozny diel a urcite pis viac nez dva tri diely a ako uz padol nazor co najdlhsie takze .......... neviem co mam napisat uplne ma tento diel dostal takze sa budem tesit na dalsi vela stastia pri pisani a nech ich je co najviac!!! 5/5
Nice Teším sa na pokračovanie, celkom ma tento príbeh nadchol tak dávam 5 hviezd
NaruSaku FTW !!! Prečo NaruSaku ?
jestli to bude jen na dva tři díly tak to bude škoda.. pokračuj v tom dál ať je to co nejdelší. zatím to vypadá zajímavě a byla by škoda to ukončit moc brzo.. takže good luck..
boží jen tak dál
6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě
Je to opravdu dobrý!
A k tý první třetině kde důmá nad svým výtvorem, a pochybuje otom. Myslim že kdyby si někdy přečetl komentáře k nové manze tady na konoze, tak by stim opravdu seknul a šel dělat něco jinyho
Jsem alergický na blbé řečičky co produkují uživatele typu Jalapenos, či Povídkář. Rovněž tyto dva ignoruji! Jsou z toho jen problemy:D
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mahlqivqt71rwjmmzo1_500.gif
souhlas
To bolo úplne super. Veľmi zaujímavý nápad. Určite si to prečítam až do konca.
Bomba !!! Bože můj to je luxusní talente jeden,užasný všechny hvězdičky !!! Smekám před Tebou !!