Výslech místo pohádky
„Bylo nebylo za sedmero horami a sedmero řekami… eh? Špatný začátek. Tohle není pohádka,“ zarazil se vypravěč.
„Dědečku, ale říkal si, že to bude taková pohádka,“ namítla blonďatá holčička.
„Dobrá. Byla nebyla jedna vesnička, které vládl moudrý a spravedlivý muž jménem Senjuu Hashirama. Neměl na růžích zrovna ustláno,“ pokračoval.
„Dědečku, ty jsi moudrý? A ty spíš na růžích?“ opět ho přerušila vnučka.
„Neskákej mi pořád do řeči, nebo ti nic neřeknu!“ rozčiloval se Hashirama.
„Ale, já jsem ještě malá, a pokud bys mi to neřekl, ohlásím to babičce!“ vyhrožovala Tsunade.
Hashirama na tohle nemohl nic říct.
„Dobře, budu trpělivě odpovídat na tvé dotazy. Budeš z toho něco mít?“
„Jasně, jsem přece Senjuu.“ Jednoduché prohlášení vehnalo Shodaimemu slzy do očí.
„Proč pláčeš?“ divila se Tsunade.
„To nic. Je to v pořádku.“ Utíral si narychlo oči. Po chviličce byl znovu připraven povídat.
„Takže starosti ve vesnici se hromadily, ještě, že měl tak hodnou a chytrou ženu.“
„Babička?“ opět otázka.
„Ano, proto ji miluji. Bez ní život je docela nudný,“ mrkl na Tsunade Hashirama.
„A dál?“
„Proto mu navrhla, ať uspořádá festival, kde by se vesničané mohli odreagovat. Hlavně děti, prý neznají nic jiného než učení. Na přípravu si stanovili týden. Museli obstarat hodně jídla, pití. A co bylo nejdůležitější: vymyslet hry!“ Tady se Hashirama zastavil, kdyby Tsunade měla nějakou připomínku.
„Hry? Já chci taky hry! Můžu nějakou vymyslet?“ ptala se.
„No, eventuelně bys mohla. Jak jistě víš, stále dokola hrající hry už nejsou tak zábavné.“
„Dobře, beru to jako misi!“ oči děvčátka teď doslova zářily.
„Souhlasím! Tady ovšem nestaly dva problémy. Jednak název festivalu a typ pozvánky,“
„Jak se to nakonec vyřešilo?“
„Jeho bratr přišel s tím, ať vytvoří malé dřevěné panáčky s říkankou.“ Vzpomínal Shodaime.
„Jé, prastrýček měl dobrý nápad. Jaká to byla říkanka?“
„Už nevím, tu tam nakonec s chakrou vložila Mito,“ vysvětlil.
„Pak se jí budu muset zeptat a název?“ dumala Tsunade.
„Pojmenovali ho jednoduše ‚Festival pro všechny‘. Tehdy jsme to netušili, že se z tohoto festivalu stane tradice. Tento rok je to už výhradně pro děti. Nedávno se z toho stal Den Dětí.“ Věděl to, byl na poradě, kde se tohle odhlasovalo. Přece, když dospělí mají své svátky, proč ne i děti, že?
„Co ty hry? Kolik jich bylo? Kdo byl kdo?“
„Ne tak zhurta. Všechno bude. Za prvé, hry se moc líbily. Jen jeho bratr nebyl nadšen,“ musel se usmát.
„Nebyl? Já myslela, že má Tobirama rád hry.“ Hlavička jí celým myšlením jen hořela.
„Ne, k tomu později. Her bylo šest k tomu jedna celodenní. Na konci dne se vyhlásil nejlepší dětský kostým. Už ani nevím, kdo to tenkrát vyhrál.“ Nedařilo se mu to.
„To je jedno.“ Mávla rukou holčička. „Jak jste pojmenovali hry?“
„Byly to tyhle. ‚Hoď si‘, kdes mohla po tom moudrém vůdci hodit mokrou houbou.“
„To bylo on nich hnusné! Kdybych tam byla já!“ hrozila malými pěstičkami.
„Jemu se to líbilo. Druhá byla ‚Zahraň princeznu‘. Na tohle přišla Mito. Chrabrý hrdina zachraňuje spanilou pannu ze spárů draka. Tady, když přišla na mého bratra řada, aby hrál princeznu. Tos měla vidět jeho pohled. Byl rád, že to měl za sebou.“ Smál se ještě teď, i Tsunade ta představa donutila ke smíchu.
„Třetí byla ‚Uhas oheň‘, téhle hře dominoval jeho bratr. Používá vodu. Tady bylo potřeba uhasit dům a pomoci ven třem lidem. Opět můj bratr měl výhrady k Uchiha klanu. Prý to zapalovali schválně.“ Jako nějací pyromani, dodal v duchu.
„Bručoun jeden!“ zašeptala vnučka.
„Čtvrtá se zakládala na dětské fantazii. ‚Poraz démona‘. V tomhle případě šlo o kreslení démona a následné jeho eliminaci.“
„Já chci být taky hrdinka jako je děda!“
„Budeš, jsi přeci po mně, ne?“ říkal to s jistotou.
„To se spolehni!“ ujistila ho vnučka.
„Pátá se nazývala ‚Zazpívej píseň‘. Dostala si odměnu za správné zazpívání. Docela oblíbená hra.
Poslední hra, která se nabízela, zněla ‚Děti v rolích dospělých‘. Zkrátka jakoukoli pozici sis mohla zkusit.“
„Asi bych si vybrala tu se zpíváním a tu poslední. Jak to celé dopadlo?“
„On už je konec? Řekl jsem ti o těch mezi vesnicových hrách?“
„Ne, nezmínil ses, dědo!“
„Také ten moudrý muž chtěl prosadit sportovní hry s účastí všech vesnic. Jenže mu to jeho chytrá horákyně zakázala.“
„To zní hezky. Z jakého důvodu?“
„Prý je na takové věci už moc starej, aby se pouštěl do takových velkých akcí!“
„Má pravdu! Už jsi dědeček, měl by ses taky tak chovat!“ kárala ho Tsunade.
„Já za to nemůžu. Jen mě to tak napadlo. Nechám to jiným,“ povzdychl si Hashirama.
„Nech, dědo, nech.“ Kývala na souhlas hlavou.
„Budu muset, ale ještě ti řeknu konec a šupky dupky do postele, ano?“
„Mě se ještě nechce spát!“ protestovala.
„No, celý den se nesl ve veselé náladě, doprovázené smíchem. Navíc i počasí vydrželo být slunečné. Děti se nemohly nabažit her, dospělí si oddychli od každodenních starostí. Na to celé vzhlížel jejich vůdce.
Mělo to jednu kaňku. Dávného přítele, rozhodnutého zaútočit v tento den. Naštěstí o něm vůdce věděl, vytvořil klon, aby nikdo nepojal podezření. Vydal se na místo, kde cítil svého přítele, Uchihu Madaru.
Opět se pohádali kvůli stejné věci. Proběhl boj, kde už po několikáté odrazil útok.
Vrátil se do vesnice, choval se jakoby se nic nestalo. Jeho žena si všimla té jeho změny. Nekomentovala to a dál se věnovala své práci, coby porotkyně celodenní soutěže.
Slavnost byla zakončena ohňostrojem. Lidé se postupně vytráceli do svých domovů. Usnuli velice rychle.
Konec příběhu.“ Zakončil Hashirama, mezitím mu Tsunade usnula v náručí.
„Dobrou noc, Tsunade a Vše nejlepší ke Dni dětí.“ Políbil ji lehce na čelo a odcházel z pokoje.
Ani nevím, co na to říct...
Líbí se mi hlavně tvůj nápad, že se děj odehrává v minulosti za přítomnosti malé lady Tsunade a jejího úžasnýho dědy. Není těžké věřit, že spolu takový vztah opravdu měli
Tohle je pro mě jedna ze dvou nejpřeceňovanějších DD povídek. Je to popis festivalu jako hromada jiných, akorát v bledě modrém. A z Tsunade jsem málem dostal cukrovku. Rozhodně ne můj šálek čaje.
Chybíš mi.
Jop, mně se to taky líbilo možná bych tam někam šoupla trošku víc popisu mimo přímou řeč, ale proti gustu žádný dišputát, takhle je to stejně dobrý. Hashirama musel být fajn dědeček
Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza
Já vím, že ti to tu říkají všichni, ale…
Ta Tsunade je fakt neskutečně sladká!
Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF
Hum, tak jsem to teda přečetl Ačkoli bych si to dle názvu normálně nikdy nepřečetl (přečetl jsem si to jen kvůli komentáři Talla ).
A musím uznat, že ačkoli takovéhle povídky, kde není tolik akce, krve, bojů a tak moc nemusím, tak se mi to líbilo. Je to napsaný pěkně, plynule, a i přes absenci větší akce jsem se rozhodně nenudil ^^ Ostatně se to dalo čekat
Líbí se mi to... Ten styl, hrozně. Tsunade je tááák rozkošná a miloučká ^^
Chtěla bych takovou pohádku na dobrou noc :333
Povedlo se ti to holka! :)
trollbunnies.blogspot.cz
Tenhleten styl vyprávění se mě vždy líbil. A tobě se to povedlo.
Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.
Tall: Ehm, červená se, sám Tall mi pochválil povídku. Je štastná jako Shinovi brouci. Moc díky, vážím si toho.
Ami Horo Doshi: Oh, já nemám slov. Taky bych brala dědu Hashiramu, aby mi tohle vyprávěl.
Noctis Lucis Caelum™: Koukám, že Tall inspiruje.
Jinak díky za pochvalu. Jak jsem psala níže, pojala jsem to taky z jiného historického soudku.
Kakari: Jsem jen ráda za pozitivní kometáře k malé Tsunade, nebyla jsem si jistá, zdali není až moc milá.
strigga: Zkoušela jsem to, jak si popsala, ovšem to pak změnilo celou povídku, tak jsem nechala při první verzi. Díky.
povídkář: Tohle byl prostě můj pohled na minulost. Toť vše.
Ino_Suki: Já v to pevně věřím. Díky, vzato z jiného úhlu pohledu.
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Další povídka od tebe, tak nějak nevím co napsat Jelikož nemám moc v lásce jednoslovné komentáře typu "Krása, pěkné" trošku se rozepíšu. Celá povídka na mě působí dá se říct hřejivým dojmem, úplně se vidím jak před několika lety hltám s dědem kakao Navíc Tsunade si vykreslila strašně roztomile :3 opět za pět hvězd a už se těším na další povídky... ehm, na nějaký další pořádný horor!
Krásný a originální nápad.
Tsunade je tak roztomilá.
Moc pěkné a za pět!
Konan vs Tobi
http://www.youtube.com/watch?v=-4HaEAhmFlE
Konan - papírový anděl
http://www.youtube.com/watch?v=6r6nmHMxoYg&feature=bf_play&list=PLE568B5...
Čtvrtá válka ninjů
http://www.youtube.com/watch?v=8OFogGe_8PA
Already over
https://www.youtube.com/watch?v=kDrAC8-daCA
Hrdina Konohy
https://www.youtube.com/watch?v=BKR2Sswvoxk
Smutné okamžiky
http://www.youtube.com/watch?v=9HZiOeeNpVI
Minato - Hero
http://www.youtube.com/watch?v=Nf-iUZoELzM
Naruto - Hero
http://www.youtube.com/watch?v=Em0iYfmwU20
Akatsuki - Halloween
https://www.youtube.com/watch?v=aGD2NXSy_KY
Malý příběh ninjy
https://www.youtube.com/watch?v=j2ac4Dl_x6Y
Minato a Kushina
https://www.youtube.com/watch?v=DTkQSFeMPvk
FanMade opening 14
http://www.youtube.com/watch?v=0Ux7nbhwCI4
Tohle je válka
http://www.youtube.com/watch?v=XY0qWGLSjXg
Hatake Kakashi
http://www.youtube.com/watch?v=I02yC8cd-1w
Kyuubi
https://www.youtube.com/watch?v=d1U67CEZaIw
Nechci umřít
http://www.youtube.com/watch?v=Azf5gxIoNTQ
-Saphira
Jéé! Malá Tsunade Moc ostatních ff DD jsem nečetla, ale myslím, že to je originální nápad Jo a princezna Hmmm, proč se mu to asi nelíbilo
„Jedeme... Hmmm..." „Utužovat náš vztah," pomohla mu Konan a zamilovaně na něj pohlédla. Pein jí to oplatil.
„Nějaké dotazy?"
„Kdy odjíždíte?" Hidan se zdál naprosto nadšený.
„Ve tři hodiny."
„Tak pozdě? Nechcete dřív? Aby jste to stihli..." přemlouval je.
„Ne. Rozchod!"
Tma...
Místo pro čarovné lidi :33
[hide=xD]
Co chceš?
http://www.zahubicku.eu/ludvik-tvuj-virtualni-kamos/ Nejvíc!!!
http://z0r.de/L/z0r-de_31.swf
Zdravím.
Taky zdravím.
Hm.
Nálada pod psa?
Jo.
Můžu se tě zeptat proč?
Můžeš to zkusit.
Proč?
Co se staráš? Stejně tě to ve skutečnosti nezajímá. Nikoho nezajímají ostatní lidé. Jediné co chtějí jsou pomluvy, drby a žhavé novinky. Ale když je ti nejhůř, nikoho nezajímáš. Prostě konec, tečka. Jé, ty ještě existuješ? Můžeš odplout, stejně už jsi za vodou.
Myslíš?
Jo, přesně to si myslím. Navíc když uděláš něco špatně, všichni si toho všimnou, ale když to uděláš dobře? Nebo uděláš něc navíc? Nene, najdou chyby. A všichni něco umí.
Ty přece-
Ne. Táhněte s tím. Jsou lidi, co dělají věci kratší dobu než já, a dělají je stokrát líp.
S tím se musíš smířit. Pokaždé tady někdo takový bude.
Ale.. Nemůžu zazářit alespoň v něčem?
To chce Píli. A musíš se tomu věnovat. A musí tě to bavit.
A když nevím, co je ta správná věc, do které vkládat tolik energie?
Tak si vyber to, co tě nejvíc baví.
Ale to, co mě nejvíc baví, nikoho nezajímá. A nejsem v tom natolik dobrý, abych se někam dostal.
Ani s pílí?
Ani s pílí. Chce to talent. Bez talentu můžeš mít píle, kolik chceš, a je ti to k ničemu. A já nemám ani jedno.
Co takhle skusit něco nového?
Ale čeho tím dosáhnu? Budu stále jenom zbytečná existence. Co přesně by se stalo, kdybych ted zmizel? A nebo kdybych nikdy neexistoval? Bylo by o pár povídek méně. Tečka.Moje místo by obsadili jiní, lepší.
Ale ty existuješ, takže máš možnost něco změnit.
Sám?
Jo. Nebo se obklop lidmi, kteří ti pomůžou.
Ale to je těžké!
Kdyby to bylo lehé, ztratilo by to kouzlo. Dělal by to každý. A co ty víš, třeba právě ty něco dokážeš. A kdyby ne tak co. Tak nic.
Hmm.
He? Já mám poslední slovo? To se tak často nestává! Že by má řeč konečně zapůsobila?
Ne. Jsou to obyčejné kecy, kterých je v každé knížce milion, v béčkových povídkých i tři miliony, ale jsou to pořád jen kecy.
Ale na chvíli jsem tě přesvědčil, ne?
Hmm.
JO! Konečně! Asi bych těch béčkových povídek měl číst víc.
To at tě ani nenapadne. Pro dnešek ti to možná vyšlo, ale příště ti na takové sentimentální kýče neskočím.
Vidíš, s úsměvem ti to sluší mnohem víc.
Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD
Tory: Díky, snažila jsem se to vzít trochu z jiné strany. Tak Tobirama, že??
Brambora121: Takhle jsem vždycky viděla a vidím malou Tsunade. Zvídavou, energickou holčičku, co milovala pohádky od dědečka. )
Hikaru-Teruka: Oh, díky a já zas nevím, jak ti odpovědět. Takže asi takhle:
Napsala jsem to, protože jsem nepoznala ani jednoho dědu, jsem odrostlá na babičkách. Taky to byla jedna má představa já a děda.
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Ebisu tým, to jsme my
jsme tu rádi na Zemi.
Šmírování každý den,
tisíc koček za týden.
Strommmmmm... :P
Jsem hrdou členkou Spolku žroutů knih (Itadakimasu!! ). Naše závislost na knížkách a jejich rychlé čtení je přímo legendární.
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.