manga_preview
Boruto TBV 15

Minatův příběh lásky - Kap. 10 (2. část)

Jednalo se o menší místnost s oknem, kterým dovnitř pronikala trocha měsíčního světla. To ředilo tmu panující v pokoji. Příliš nábytku zde nebylo. Jen postel, stůl a židle.

Minato vešel dovnitř a dívka jej tiše následovala. Sotva za nimi klaply dveře, mladík začal pokoj pečlivě prohledávat. Ničemu zde nevěřil. Chtěl si být jistý, zda je tu nikdo nemůže odposlouchávat či odněkud napadnout.

Jako první prohlédl okno. Bylo příliš malé, než aby se tudy někdo protáhl dovnitř. Přesto zde umístil past na případného nezvaného hosta. Jakmile zajistil okno, věnoval se zbytku místnosti. Prohledal každý čtvereční centimetr pokoje, ale nic nenalezl, což jej uspokojilo. Další past umístil ke dveřím.

*******

Kushina sledovala počínání svého společníka bez hlesu. Je pěkně paranoidní. Kdo by se vydal zrovna sem a zrovna za ním? Pak si vzpomněla, jak zametl s tlupou hrdlořezů, kteří ji zajali. Že by se obával odvety?

„Ty, proč…“ pronesla tiše, ale zvednutá ruka maskovaného muže ji spolehlivě umlčela.

Ač nerada, musela si přiznat, že se ho bojí. Tvář ji dosud bolela od facky, kterou jí uštědřil. A když si vzpomněla na jeho bezcitný hlas, zamrazilo ji. Nenáviděla ten pocit. Cítila se slabá a bezmocná.

Zůstala tedy stát bez hnutí, jen tiše pozorovala muže v černém. Trvalo dlouho, než skončil, ale stín hrozby, který se okolo něj neustále vznášel, zmizel. Trochu se uvolnila.

Dívala se, jak odložil klobouk a opasek se zbraněmi na stůl. Ucítila zvláštní šimrání v břiše. Možná uvidím, jak vypadá. Shodil ze sebe koženou zbroj a přidal ji ke svým ostatním věcem na stůl. Stáhl masku z obličeje a zářivě se na ni usmál. Ten úsměv znám! Nepříčetným vztekem se jí zatmělo před očima. Minato!

*******

Skončil s prohlídkou a začal se odstrojovat. Mezitím horečně přemýšlel. Jestli se má či nemá Kushině odhalit. Opravdu mohlo hrozit, že by jej ve spánku probodla. Když si vzpomněl na její vztekem planoucí pohled po té, co ji udeřil, otřásl se.

Poznal už dřív, že dívka před ním má nezlomnou vůli. Vidět ji nyní, vyděšenou a slabou, jej bolelo. Možná dokonce víc, než jak jej bolelo, když ji musel udeřit.

Navíc tady byla ta záležitost, že musel pracovat sám. Úkol, který mu Jiraiya-sensei určil, to vyžadoval. Jenže nyní měl nečekaný přítěžek. Nakonec se rozhodl, že se odhalí. Stáhl masku a zářivě se usmál.

Kdyby nebyla situace tak vážná, hlasitě by se rozesmál nad ohromeným výrazem Kushiny. Věděl, co bude následovat, proto ji bedlivě sledoval. Sotva spatřil první známku hněvu, použil Hiraishin a dlaň jí přitiskl na ústa. Rozzuřená dívka se snažila osvobodit, bojovala jako lvice, aby mohla dát průchod svému hněvu z plných plic, čemuž se mladík snažil zabránit. Nakonec se oba zřítili na postel.

Minato ji uvěznil pod sebou. Vnímal její žhnoucí tělo, zmítající se pod ním, ale nepovolil. Nemohl si dovolit, aby je prozradila. Nakonec se odkulil stranou, ale dlaň z jejích úst nespustil.

„Mlč, proboha!“ zavrčel tiše. „Vynadat mi můžeš, jak libo, ale šeptem!“

Teprve nyní jí uvolnil ústa a připravil se na výbuch. Ten na sebe nenechal dlouho čekat.

„Minato, ty idiote! Co tady děláš? Co to mělo znamenat?!“ syčela jako rozzuřená zmije.
„Co asi? Pracuju!“ odvětil stejně. „Jsem nečekal, že budeš tak neschopná a necháš se chytit hned první noc ve městě.“

Kushina na chvíli sklapla. Za tohle se opravdu styděla.

„A co ta facka?! Víš, jak to bolelo? Tys věděl, kdo jsem, a přesto si mě udeřil!“ obvinila jej.
„Ano! Jsem tu inkognito. V převleku za Kuro Kibu, o tom jsi už slyšela, ne?“

Dívka tiše přikývla. Příběhy o jednom z nejbrutálnějších nukeninů znala.

„Musel jsem to udělat. Jinou možnost si mi nedala,“ hájil se mladík.

Prudkou hádku vedli šeptem, aby nevzbudili pozornost, ale o to víc byla naléhavější.

„Taky jsi to mohl udělat jinak,“ zavrčela navztekaně.
Hlavní nápor hněvu již odezněl. Zčásti proto, že musela uznat jeho důvody, které jej k jeho jednání vedly. Navíc, když nyní věděla, o koho se jedná, cítila se v bezpečí.
„Tak co teď vymyslíme?“ zeptal se. „Moje mise vyžaduje práci v utajení a o samotě. Ty mi, mírně řečeno, překážíš.“
„A nemůžu se normálně vrátit k ostatním? A ty řekneš, že jsem ti utekla,“ navrhla.
„Kuro Kibovi nikdo neutíká,“ namítl Minato. „Maximálně do náruče smrti.“
„To se mě hodláš zbavit?“ vyhrkla překvapeně.
„Bože, nepřeháněj. Jak bych to asi mohl udělat?“ zašeptal nevěřícně, ohromen tím, co ji napadlo.
„No co? Před chvílí si mi vrazil facku jako hrom, takže zbavit se mě, by pro tebe nebylo těžké,“ namítla a nevraživě na něj pohlédla.
„Tohle si o mně vážně myslíš?“vydechl překvapeně a ve tváři se mu zračilo, jak moc jej ranila. „Ti teda pěkně děkuju.“
„Tak co teda se mnou uděláš?“
„To kdybych věděl. Musíme něco vymyslet. Ale na tu zítřejší schůzku půjdeš se mnou. Anebo…“ zarazil se, neboť jej něco napadlo.
„Co je? Co anebo…?“
„Půjdu tam sám a ty se mezitím vyplížíš zpět k týmu. Když se mě později někdo zeptá, kde jsi, budu moci říct, že jsi utekla ve chvíli, kdy jsem šel na schůzku.“
„To je dobrý. To by šlo,“ přikývla nadšeně.
„Takže ujednáno,“ oddechl si mladík. „Hlavně se zas nenech chytit.“
„No dovol?! Teď už si dám pozor,“ ohradila se dotčeně.
„V to doufám,“ pronesl pochybovačně. „Teď bychom měli jít spát.“
„Souhlasím, jsem utahaná,“ přikývla. „Ale je tu jen jedna postel. Vyspíš se tu a já na zemi.“
„Nepřichází v úvahu. Nenechám tě spát na zemi, když se tam můžu v klidu vyspat sám,“ zavrhl její návrh rázně.
„Ale do téhle situace jsem nás dostala já, takže to ber jako takový můj malý trest,“ pronesla ostýchavě a pousmála se.
„Ne! Jak by mi asi bylo, kdybych spal v posteli a ty na studené podlaze?“ Na to neměla Kushina slov.
„Vidím to tak, že buď budeme spát na té posteli oba, nebo nikdo,“ řekl Minato.
„Tak jo. To beru,“ přikývla.
„A co jako?“ vykulil oči překvapeně.
„Že budeme spát na posteli oba. Nebude to nejpohodlnější, ale když se trochu scuknem, mělo by to jít.“
„Co tak najednou?“ Minato byl víc než upřímně překvapen. Tohle od ní nečekal. To bych spíš čekal, že mi vykope z tohohle pokoje, jen aby mě měla z očí. Po tom, co jsem jí dnes provedl, bych si to asi i zasloužil.
„Zasloužíš si spát na posteli a já ne, což nechceš. Tak se na ní vyspíme oba a hotovo.“

Minato neměl na další hádku chuť ani náladu a tak jen tiše přikývl. Skopl boty a stáhl si kalhoty, čímž si vysloužil Kushinin překvapený a pohoršený pohled.

„To hodláš spát nahý?“ zvolala.
„Ne, proboha!“ vykřikl zdeptaně. Ta mě jednou zničí! „Nechám si triko a spoďáry. Nerad spím obutý a v kalhotách. Ty snad jo?“
„Ne,“ zavrtěla hlavou. Tvář se jí trochu zalila červení při představě, že bude spát s Minatem v jedné posteli. Zachránil mě, i když nemusel. Měla bych na něj být milejší.
„Dobře tedy,“ přikývla a odstrojila se.

Stulili se pod deku, přitisknutí k sobě. Vdechoval vůni jejích rusých vlasů a vnímal teplo, které vydávala. Cítil tlukot jejího srdce a pomalu usínal.

„Minato?“
„Hmmm,“ zamumlal ospale.
„Hele a co ty tři stovky, které si za mě zaplatil?“
„Nech to být. V Konoze mi pak koupíš rámen a budeme si kvit,“ zašeptal.
„To beru,“ zašeptala souhlasně a zavrtěla se, jak hledala pohodlnější polohu.

V pokoji se rozhostilo ticho, přerušované jen pravidelným oddechováním. Kushina však spát nemohla. Fyzické a emoční vypětí dnešního dne bylo příliš silné, než aby jí dovolilo spát. Tupě zírala do tmy a naslouchala tichému dechu svého kamaráda.

Minato ji mátl. Jednu chvíli se choval vesele, pak byl vážný, zasmušilý, rozčilený, ale takhle krutého a bezcitného, jej ještě nezažila.

„Ty, Minato, spíš?“ zašeptala.
„Hmmm, Kushino, nech mě spát,“ zasténal zoufale mladík. I na něj toho bylo dneska dost a rád by aspoň na chvíli vypnul.
„Hele, kde ses naučil chovat tak, jak ses choval v tom doupěti?“
„Takovej jsem, když pracuju jako ANBU,“ zabručel otráveně. „A už spi. Musíš toho mít taky dost.“
„To mám,“ přisvědčila, „ale nemůžu usnout.“

Minato tiše zasténal. Jestli ji to vydrží ještě chvíli, tak se nevyspíme ani jeden. Naštěstí přemýšlela nad tím, co jí řekl, což ji zaměstnalo na dost dlouho, aby stihl usnout.

Záhy zaznamenala, jak se jejímu společníkovi prohloubil dech. On usnul, pacholek! Ale má recht. Taky bych se měla snažit usnout. Zavrtěla se, přitiskla se blíže k Minatovi a nyní v hřejivém pocitu bezpečí usnula.

*******

Minato se probudil do kalného svítání. V místnosti panovalo chladno, ale pod dekou, kterou sdílel s Kushinou, bylo příjemné teplo. S upřímným zděšením zjistil, že dívku jednou rukou objímá a tiskne k sobě. Nebylo to ale nepříjemné. Na tohle bych si zvyknul. Ani se mu kvůli tomu nechtělo vylézat. Jenže povinnosti volají. Mrzutě zabručel a opatrně, aby dívku nevzbudil, vylezl z postele.

Otřásl se chladem a rychle se oblékl. Odstranil past z okna a už se chystal k odchodu, když mu pohled padl na spící dívku. Hodnou chvíli pozoroval, jak rusovláska tiše oddechuje. Ve tváři měla vepsaný vyrovnaný výraz míru a vyrovnanosti. Teď když spí, vypadá jak anděl. Nad tou myšlenkou se usmál. Anděl s duší ďábla. Povzdechl si a úsměv mu zmizel z tváře. Upravil přikrývku, tak aby Kushinu ochránil před ranním chladem.

Vzápětí se vytratil jako duch. Dole v hostinci si dopřál lehkou snídani a ohřál se u krbu, v němž praskal oheň. Zaplatil a zmizel.

Potloukal se ulicemi a přemýšlel o schůzce, které se měl zúčastnit. Hlavou se mu honily různé myšlenky, ale věděl, že dokud se nezúčastní, nedozví se nic bližšího. Pomalým krokem zamířil k severní části západní čtvrti. Využíval každého stínu a úkrytu. Uličkami proplouval s lehkostí šelmy.


*******

Kushina se probudila, až když slunce stálo vysoko na obloze. Cítila se odpočatá jako už dlouho ne. Na tváři jí hrál spokojený úsměv. Jéééé, to jsem se krásně vyspala. Vzápětí její úsměv pohasl, když zjistila, že je v pokoji sama. Ani jsem si nevšimla, kdy odešel. Ale je od něj hezké, že mě nechal spát.

Úsměv se vrátil na rty. Měla dobrou náladu. Tak dobrou, že mu odpustila i tu facku, kterou jí uštědřil. Díky ní nikdo neuvěří, že jsme přátelé. Zarazila se. Přátelé? Jak mě tohle napadlo? Pokrčila rameny. Tohle vyřeším později.

Požitkářsky se protáhla jako kočka. Chladno v pokoji ji přinutilo rychle se obléci. Dostala hlad, ale nevěděla, zda může opustit pokoj. Nakonec, když se přihlásila i žízeň, tiše seběhla dolů, kde si objednala. S příjemným překvapením zjistila, že její společník pamatoval se snídaní i na ni. To je od něj milé.

Po jídle se vrátila do pokoje, kde se natáhla na postel. Připravila se na nekonečné hodiny nudy, které záhy přišly. Rozum jí radil, ať počká do setmění. Věděla, že to je rozumné. Sensei a Takashi musejí šílet, když neví, kde jsem a proč jsem se nevrátila. No, snad jsou v pořádku.

Den se vlekl jako pomalu tekoucí med. Naslouchala zvukům z hostince a ulice pod oknem, ale nic zajímavého se nedělo. Soumrak uvítala s nadšením. Vyčkala však, dokud stíny nezhoustly dost na to, aby jí poskytly úkryt. Teprve pak vyklouzla za pomoci Henge no jutsu ven.

Poznámky: 

A jsem tu s dalším dílem. Snad přijde k chuti.

4.97222
Průměr: 5 (36 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele -Akai-
Vložil -Akai-, St, 2014-03-12 15:14 | Ninja už: 3912 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ak ten ďalší diel bude ešte lepší ako tento... tak to bude teda PECKA Laughing out loud

Obrázek uživatele Emethiel
Vložil Emethiel, Út, 2014-01-07 12:06 | Ninja už: 4078 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

Doufam, že další díl bude již brzo ..

Obrázek uživatele Maky-chan
Vložil Maky-chan, So, 2013-12-07 21:35 | Ninja už: 3996 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

Chtěla bych se zeptat za jak dlouho vyjde další povídka?Za den jsem to celé zhltla a nemůžu se dočkat pokračování Laughing out loud prosím , prosím další Laughing out loud

Obrázek uživatele ella-chan
Vložil ella-chan, So, 2013-11-23 14:33 | Ninja už: 4104 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Prostý občan

kedy bude nový diel? Sad bude?

Obrázek uživatele Kondrakar
Vložil Kondrakar, Ne, 2013-11-24 17:50 | Ninja už: 4151 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

Ahoj, nová kapitola bude, dokonce je i rozpracovaná, jen mě postihla tak trochu tvůrčí krize. Proto prosím o shovívavost s touhle prodlevou a omlouvám se za ní. Tohle FF pojede normálně dál, jen potřebuju trochu času vymanit se z krize.

Obrázek uživatele Ad Inexplorata
Vložil Ad Inexplorata, Út, 2013-11-26 07:39 | Ninja už: 4465 dní, Příspěvků: 1680 | Autor je: Asistent pošťáka

To jsi mě potěšil Smiling Moc se těším ^-^

Obrázek uživatele Ad Inexplorata
Vložil Ad Inexplorata, So, 2013-11-23 19:52 | Ninja už: 4465 dní, Příspěvků: 1680 | Autor je: Asistent pošťáka

Také doufám, že bude Sad Je to dokonalá série a byla by škoda ji ukončit takovýmto způsobem Sad

Obrázek uživatele Michelle - chan
Vložil Michelle - chan, So, 2013-11-16 23:23 | Ninja už: 4151 dní, Příspěvků: 376 | Autor je: Konohamarova chůva

Jak už řekla kage-sama, je tahle kapitola něžnější a stejně jako bojové scény ti i tenhle "styl" sedne. Navíc jsem se u ní i víc zasmála... Rozhodně 5/5 Smiling

Sen se stane skutečností až po té, co se skutečnost stane snem...
Nejsem perverzní. Jsem super perverzní. (Jiraiya)

Obrázek uživatele Rokudaime_Hokage
Vložil Rokudaime_Hokage, St, 2013-10-09 17:52 | Ninja už: 4592 dní, Příspěvků: 118 | Autor je: Prostý občan

10_ s 5 hviezd vynikajúce dielo, mať tak dobrú fantaziu ako ty


milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!

Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, St, 2013-10-09 18:56 | Ninja už: 4064 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Chuť? Já mám přímo hlad, tak prosím nášup Laughing out loud ! Jsi prostě nepřekonatelnej!!! Miluju to! Smiling

Obrázek uživatele Uzumaki Neko
Vložil Uzumaki Neko, St, 2013-10-09 14:35 | Ninja už: 4206 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Pěstitel rýže

Tuhle sérii nepřekonatelně miluju Smiling

Dattebane!

Obrázek uživatele Tori.U
Vložil Tori.U, Út, 2013-10-08 20:33 | Ninja už: 4116 dní, Příspěvků: 49 | Autor je: Pěstitel rýže

Nepřekonatelný ^^ Tuto sérii naprosto miluju! Jen tak dál Smiling

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Út, 2013-10-08 20:27 | Ninja už: 4919 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Jistěže přijde k chuti! Tuhle povídku mám strašně ráda Laughing out loud Doufám, že další díl bude brzy! Smiling A klidně i delší, bránit se tomu fakt nebudu Laughing out loud

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele kunoichi-jana
Vložil kunoichi-jana, Út, 2013-10-08 20:27 | Ninja už: 4201 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Úžasné. Už se těším na další díl Smiling 5/5 Smiling

Obrázek uživatele ella-chan
Vložil ella-chan, Út, 2013-10-08 20:22 | Ninja už: 4104 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Prostý občan

oo tak som sa tešila < 3 krásne :* len tak ďalej

Obrázek uživatele Ad Inexplorata
Vložil Ad Inexplorata, St, 2013-10-09 20:52 | Ninja už: 4465 dní, Příspěvků: 1680 | Autor je: Asistent pošťáka

Dokonalý díl ! ^-^ Tentokrát byl spíše takový jemný (něžný), oproti minulému Smiling Moc se mi líbila každičká část a už se těším na další Smiling

Obrázek uživatele Rea-chan
Vložil Rea-chan, Út, 2013-10-08 19:22 | Ninja už: 4127 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

Absolútne fantastické! Milujem tuto poviedku ^_^