Ayame
Minule Teuchi, teď jeho dcera Ayame... Tajně doufám, že bude i pexeso s pořadovým číslem 3! Jako další by totiž následoval nejsilnější genin z Konohy a také znamenitý kuchař, Kosuke!
A pokud máte jídlo stejně tak rádi, jako já, určitě si s našimi kuchařskými hrdiny zavzpomínejte v mladém Narutovi, díl 168. Tenkrát měly fillery šťávu, spoustu šťávy, doslova!
...
A když už jsme u toho jídla u Teuchiho a Ayame v Ichiraku... Dáme si jednu rámenovatou písničku a zacvičíme si při tom! To se bude teď na Vánoce, po všem tom cukroví, hodit!
Upozornění: Je to značně chytlavé... Rámen Daisuki!!!
Výsledek
Skóre: 9.7, Hlasů: 15
Vždycky mám radost, když v pexesu otočím (a co teprve když získám dvojici!) Teuchiho kartičku; je tak krásně vřelá a veselá. Teď se budu těšit i na Ayame - navíc mi připomíná jeden z mých oblíbených fillerů, takže ještě víc. Máš pravdu, měly šťávu, sem tam jsem si je dřív pouštěla pro připomenutí a zlepšení nálady.
(Když Kosuke, tak co třeba babička Sanshou s kari života do čtvrtého? ^^ - Ne, já vím, noledo, že už by to byl fakt mazec, co se nedá, neboj xD)
. • Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
. ♪ Some days, some nights...
Děkuju. Jsem moc rád, že se pexeso hraje i jinde, než na srazech! Myslím, že všechny obrázky v pexesu jsou takové vroucně milé, samo téma jejich vzniku k tomu vybízí. Co jiného, než radost a veselou náladu, by měla tahle zábava přinášet, no ne?
...
Druhá série taky nebyla úplně v plánu. Já tu čtverku nějak domluvím! Samozřejmě, že kari života je další, co by určitě nemělo chybět...
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Není problém vypsat, ale tisknete a hrajete si to sami .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Jéé! Tak ta je úžasná. Naprosto mě fascinoval Teuchi z prvního pexesa a tak jsem byla stašně zvědavá na Ayame.
Neuvěřitelné, jak dokážeš několika silnými tahy všechno dokonale zachytit. Třeba ruce jsou naprosto supové. To mi spadla čelist.
Vtipný je podpis schovaný v narutomaki.
P.S. No a písnička je taková...zajímavá, ale asi bych si na ní nezatrsala.
Ta vypadá tak roztomile střeleně Už se na ni těším.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Ak sa dostane do jednej sady s Teuchim, chudáci hráči budú v pokušení dávať ich dokopy, namiesto hľadania rovnakého ...
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Ty ale to není tak špatný nápad! Místo hledání stejných vybrat ty, co spolu nějak párově souvisí a hledat je takhle. Trochu by to celé pexeso zamotalo a ne nutně špatným směrem.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Posunulo by se to směrem, že zvítězí ten nejvýmluvnější hráč, který dokáže okecat a spárovat nespárovatelné (a nebo Poštolka )
Kartička je naprosto skvělá, jak je uchopená a zobrazená stejně s Teuchim . Je pravda, že je dceruška nějaká taková...přejedená , ale moc roztomilá. Uznáno s přehledem tobě vlastním . Nechceš si už střihnout chůvu ?
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Spíš ta Poštolka. Jednou ji tajně přihlásíme na mistrovství světa v pexesu.
Ona měla nejprv být taková buclatější, jako v tom díle 168, kde ji vykrmila banda nindža-kuchařů. Ale lidi mi moc nejdou, tvařme se, že je to ještě takové neforemné dítko.
Konohamaru už dávno chůvu nepotřebuje. A jak tak koukám na další hodnosti, myslím, že ještě nějakou chvíli zůstanu u činnosti mě nejmilejší. Možná, kdyby se tam objevilo "Restaurátor hlav Hokagů", že bych se nechal zviklat, jednou... Možná i dvakrát.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Boží, zase jsi se překonal. Akorát mám pocit, že chudera holčina vypadá trochu jako žába
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Kdo ví? V Narutovi je možné všechno, třeba je to jen henge nějaké nindža žáby. Žáby jsou fajn. Uvidíme, jak bude vypadat jako kartička. Ale Teuchi se povedl víc.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
1. fakt boží obrázek
2. taky doufám, že bude pexeso3 a osobně jsem pro přidat tam toho ninja pštrosa
3. ta písnička... ta písnička...
Kawai
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
Nemůžu dát nic jiného než
~ Má chlouba, můj malý splněný sen ~
No páni, takovou roztomilost jsem tedy nečekala. Krásná.
10*.
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.